Kubajaniak Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Stary samochód w nowej wersji. Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirx Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Mało samochodowy ten lakier jak dla mnie. W czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Renderowane w Vray'u według tutoriala. Tylko w tutorialu był szary lakier, a nie czerwony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matik Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Test teksturowania trawy. Jak zwykle cinema 4d + AR3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jeffk6dfbe Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Moim zdaniem za mało realistycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 4 Kwiecień 2011 Share Napisano 4 Kwiecień 2011 Moim zdaniem za mało realistycznie. Wyjaśnij proszę dlaczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirx Napisano 4 Kwiecień 2011 Share Napisano 4 Kwiecień 2011 Wydaje mi się że to ze względu na "scenerię". Masz mocne światło na zdjęciu a na renderku w ogóle tego nie widać. Moim zdaniem bardzo ładna. To brązowe to ziemia? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matik Napisano 4 Kwiecień 2011 Share Napisano 4 Kwiecień 2011 No możliwe że jest troszkę ciemniej niż wskazuje na to hdr-ka, tak to brązowe to ziemia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karkosik Napisano 4 Kwiecień 2011 Share Napisano 4 Kwiecień 2011 No to ja wrzucam mój render testowy " Pana Boksika". Pomysł i wykonanie moje. W zamyśle mam jeszcze animke. To co jest to jest próbna poza (wiem o sztywnych palcach, to jest próbna poza, rig dopiero sie będzie robił:D) jak i próbny render:D Ciśnijcie:D [/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 (edytowane) męczymy to dalej, niedługo pierwsze animki, bo już chyba nie powinno być zmian. W ciągu 2 dni wydłubałem od nowa cały plan zagospodarowania, to co widac to około 2/3 całości. Ciągła walka o każdy gigabajt ramu staje się już naprawdę męcząca. Stille niestety będą w jakości sceny pod animację, w sumie coś takiego jak poniżej. Dojdzie jeszcze troszkę detali. Szkoda że brak czasu żeby to podzielić i renderować osobno... Edytowane 5 Kwiecień 2011 przez SWRSC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 (edytowane) SWRSC - dla mnie czad! :) Jak jeszcze dodasz klimatyczne postpro w animacji to będzie wypas. Ino tylko teraz jak patrzę to bym jeszcze nad jezdniami popracował. Karkosik - model wygląda bardzo dobrze. Edytowane 5 Kwiecień 2011 przez pionix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 i nad trawą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 i białymi krawężnikami ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 u mnie na wsi jak jest święto to zawsze są białe ! o ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 A to u nas będą to to stawiali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 (edytowane) swrsc: bardzo ładnie, nie mam siły puszczać komentarza. simple_man: chyba nie :d karkosik: ulalala świetnie, widzę że pomimo męki z wywalającym sie maxem Pan Boksik wyszedł wyśmienicie. służę pomocą przy animacji :) od samego początku wiedziałem że koncept będzie w dechę. Edytowane 5 Kwiecień 2011 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 Odgrzewany kotlet na potrzeby free stuffu na stronce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 Lis to już klasyk jest ten bonsai;) ale ładnie, tylko te paski w tle troche za mocne. SWRSC ogrom powala, ile ramu teraz zjada? jedna klatka ile się liczy na czym? jak ogarniasz GI? flythrough czy jakis inny patent do animki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 obecny stan sceny 8Gb podczas liczenia, nie ma większych problemów z GI. Na razie zwykłe LC+ IRR, do animki prawdopodobnie LC + qmc lub ruchome elementy na osobnej warstwie. Jeszcze rozkminie. Na razie liczy się szybko, pewnie zejde do około 3min na klatke (i7 930 OC4.15/ i7 980X). Inwestycja powstanie w Istanbule. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 3 minuty? do czego to odniesiesz? do renderowania końcowego z użyciem zapisanych irradiance mapek czy jak i czy na jednej stacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 liczenie klatki animacji na jednej maszynie z wczytanym GI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 Jak na Istambuł to mało przekonywujące światło. Bardziej przypomina polską wiosnę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mytikas Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 Prosze o ocene. Co mozna poprawic, zeby uzyskac bardziej realistyczny efekt? Zastanawiam sie nad materialem szkla, bo poki co jego odbicia i refrakcje okreslaja jedynie szarosci w odpowiednich slotach. Z gory dziekuje za wszelkie pomocne sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 A w czym to rendrzyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 coś widzę że vRay bo na podłożu są plamy od cienkiej interpolacji reflecta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mytikas Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 @Simple_man: To jest jak napisal Dunuś Vray. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 No to Ci nie pomogę jestem mentalowcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 Mytikas szklo to szkło, fresnel na 1,5 - 1,6 i reflect/refract prawie białe, tu nie ma większej filozofii w materiale vray. Jak chcesz pożądny render studyjny to zrób przesiadkę na maxwell, fry - uzyskasz tam fizycznie poprawne kaustyki reflect i refract, co zdecydowanie pomoże w uzyskaniu realizmu. Poza tym zobacz sobie jak układa się profesjonalne studio fotograficzne do fotografowania szkła/ biżuterii, kiedyś chyba był wątek na maxwell forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekdrze Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 spa wip Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 coś dla Was pewnie prościutkiego ale mi zajęło trochę czasu (najwiecej szukanie bumpmapy w Blenderze ;) ). Test płatków. trzy światła + sss, tekstura rysowana małe postrpo z blurem, bo nie wiem jak rozmazać krawędzie obiektu, by zawsze się wtapiał w inne obiekty (taki glow ale z alpha - jest cos takiego?). T miał być płatek kwiatowy, zduplikowalem by sprawdzić sss, finalnie będzie ładnie ułożone i dopasowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 (edytowane) jak rozmazać? nie dałeś chyba większego levelu subsurf w blenderze Edytowane 6 Kwiecień 2011 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 sss wyłączyłem jednak, wkwiał mnie. Nie bede sie chlastał z jednym parametrem do nocy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 nie wiem czy pomyliłeś modyfikator Subsurf odpowiadający za wygładzenie modelu z SSS ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 nie nie pomylilem. wygładzanie to jedno, sss ktore testowałem by łatki od spodu wygladały fajnie to drugie, a chciałem by w obiwktywie były delikatnie kosmate ale bez jakiegoś badziewia z futerkiem sie pewnie nie obejdzie a nie jara mnie az tak mocno 3d, bo finalna klatka i tak bedzie korygowana ręcznie. edit. jak ktos zna tutorial/galerie, ktora otworzy mi oczy szerzej to smialo chetnie zaczerpne wiedzy teraz mysle nad animacja, tak by do reela tez pasowała ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eXPlosiV Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 Smacznego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grubas Napisano 7 Kwiecień 2011 Share Napisano 7 Kwiecień 2011 Witam, może ktoś pomoże lub odeśle do odpowiedniego rozdziału. Robi mi straszną kaszę. Tynk to zwykła bitmapa z bumpem. Świecone sposobem Pana Guthrie Rozmiar wyjściowy: 1754x1100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 7 Kwiecień 2011 Share Napisano 7 Kwiecień 2011 sample w światełkach zwiększ, powinno pomóc. Tak najprościej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grubas Napisano 7 Kwiecień 2011 Share Napisano 7 Kwiecień 2011 dzięki za odpowiedź, już sprawdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 7 Kwiecień 2011 Share Napisano 7 Kwiecień 2011 Kiedyś zrobiłem taki render Vipera, dzisiaj tylko zmieniłem postpro w ramach zabawy photoshopem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekbini Napisano 8 Kwiecień 2011 Share Napisano 8 Kwiecień 2011 model vipera fajny, tylko szyby i światła jakieś takie ... ciemne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karkosik Napisano 8 Kwiecień 2011 Share Napisano 8 Kwiecień 2011 I jak zwykle ten cień berger ... Nie wiem jak dla innych, ale mi to wygląda jakby auto było zrenderowane osobno z alphą a w PS domalowujesz tło i cień. Cień szczególnie wygląda jak pociągniety miekkim brushem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 8 Kwiecień 2011 Share Napisano 8 Kwiecień 2011 taki for fun, wzorowałem sie na M.Denko: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karkosik Napisano 8 Kwiecień 2011 Share Napisano 8 Kwiecień 2011 Fajna podłoga świerszczu. Ja dorzucam test asfaltu:D Z dofem i bez:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 9 Kwiecień 2011 Share Napisano 9 Kwiecień 2011 swrsc: bardzo ładnie, byłaby animka ze zmieniającym się dofem i lekkim wstrzasem kamerki. ( gg ? no, słucham, godzina 2, o tej porze to śpię ) karkoś: z tym asfaltem grubo pojechałeś, uchyl rąbka tajemnicy o nim. pamietaj że pod słabym fresnelem bedzie się odbijać, widziałeś coś takiego na autostradzie w oddali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 9 Kwiecień 2011 Share Napisano 9 Kwiecień 2011 SWRSC - sympatycznie to wygląda. Karkosik - jest dobrze ale rzeczywiście ciut by można mu reflectu dodać Łazienka - produkt uboczny komerchy zrobiony dla własnej uciechy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 9 Kwiecień 2011 Share Napisano 9 Kwiecień 2011 Ładnie pionix. Mi by tylko przeszkadzała rama od drzwi lub same drzwi. Nie siedzi mi po prostu taki połączenie jak jest teraz. Fajna biel ceramiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karkosik Napisano 9 Kwiecień 2011 Share Napisano 9 Kwiecień 2011 Dobrze ludzie gadacie z odbiciami - na obronę powiem, że fresnel w reflect jest i był on dużo wiekszy niż teraz, tylko męczyłem ten asfalt cały dzień i na koniec wydawało mi się że jest za duży i zmniejszyłem ;]:( Jak coś podziałam to pokaże;D Pionix - Sztos:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasjogabonito Napisano 10 Kwiecień 2011 Share Napisano 10 Kwiecień 2011 Test DOF-a: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 10 Kwiecień 2011 Share Napisano 10 Kwiecień 2011 Próba konfiguracji materiału directx pod pseudo-zebry itd: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 10 Kwiecień 2011 Share Napisano 10 Kwiecień 2011 To tak chodzi w realtime? Rozszerz proszę temat:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi