Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D
Napisano (edytowane)

Odpowiem grupowo ;)

Generalnie to renderuje w Octane i koloryzuje w AF plugsami od Red Giantów "Looks" i "Colorista II". Eksperymentuje jeszcze z kolorami, ale być może główny pic polega na tym, że cały czas mam podgląd w AF i na bieżąco koryguje w Octane różne artefakty. Taka robota w real timie jest niezastąpiona, bo Octan raz dwa pokazuje rezultat :-) Potem przerzucam do AF i czasami coś kręce, czasami nie... Ogólnie ustawiłem sobie taki profil kolorów, jak przy krzesłach i raczej staram się modyfikować parametry w Octane, natomiast w AF już niczego nie ruszam... np. jeśli ta kulka ma za duży odblask przy postpro w AF, to wracam do Octane i zmiejszam go.

 

obrazek bez i z "post pro".

 

postxc.png

Edytowane przez Chrupek3D
Napisano (edytowane)

modele i scena kompan, rendering ja

projekt z refki:

 

concretarc.jpg

 

vividablackrc1.jpg

 

i przy okazji test proceduralnego shadera oceanu:

 

oceanshader.jpg

Edytowane przez SWRSC
Napisano

Simple_man, dobre materiały, szczególnie przezroczysty plastik zasługuje na uznanie. całość jednak za ciemna - model wydaje się brudny. dodaj może mocne dopełniające światło ze skrajnej prawej, powinno doświetlić i ładnie uwypuklić model. fajny kabel

Napisano

simple- to samo co polka_dot, troszkę ciemna jest całość co delikatnie niezachęca "reklamowo". ustaw też ten kabel jakoś by pokazać super materiał jaki zrobiłeś, połóż go na pierwszym planie z boku może na podłożu, bo z daleka wygląda super

Napisano (edytowane)

@SWRSC: Materiały na 1 mnie rozwalają. Napisz proszę czy świeciłeś to sun&sky czy jakieś area lights w oknach.

Które kolory lepsze?

Jako że raczkuję w wizkach nie oceniajcie złożoności sceny ani materiałów.

Za to napiszcie czy światło fajne i czy trawa daje radę ;)Soft to Modo

domek5.jpg

domek6.jpg

Edytowane przez Bombel
Napisano

oba są wporzo ale pierwszy bardziej sprawdzi się komercyjnie. nie wiem czego chcesz, to bardzo dobre rendery. fajniej byłoby tylko gybyś szyby zrobił przezroczyste

 

pozdrawiam

Gość Chrupek3D
Napisano (edytowane)

taka króciutka animacyjka, cząstka całości nad którą siedzę - w tej scenie, chodzi ogólnie o pokazanie podłogi.

Kolory są takie jak na obrazku, ale quick time pokazuje je wyblakłe... opcja Loozacka stąd: http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=1026469&postcount=4

nie sprawdza się, bo wtedy film haczy :/ - przynajmniej u mnie.

Co sądzicie o tym...kolory, ruch kamery, sens ;)

 

www.patart.com.pl/Shot_1.mov

[17MB]

 

clipboard01gl.png

Edytowane przez Chrupek3D
Napisano

chrupek3D - fajne animka tylko ten niebieski taki trochę jak w Toy Story w pierwszych częściach. Dla mnie niezbyt realny tym bardziej że to jest w pomieszczeniu a nie na dworze. Czy te plamki to symulacja kurzu? Jeżeli tak to za wielkie trochę.

Napisano

chrupek - naprawde przyjemnie to wyglda. Jedyne czego mi brakuje to zeby kulki reagowaly na podloze. Klepki sa dosc nie rowne, mają przerwy miedzy sobą, a kuleczki są dość małe - powinny delikatnie zwalniać, podskakiwac itp. Wiem ze moze to byc upierdliwa robota, ale doda duzo realizmu do ruchu wg mnie.

Gość Chrupek3D
Napisano

dzięki Panowie za cenne rady...

niebieski troszkę zmniejsze faktycznie i kurz poprawię. Co do kulek to puściłem je w Blenderze na symulacji, ale było na płaskim, więc chyba puszcze je jeszcze raz na klepkach ;) No i trzeba to będzie jeszcze raz przeliczyć, ale co tam, jedna noc w plecy i po kłopocie.

Post robie w AF na Red Giancie (looks, colorista II, trapcode).

Napisano

Elroy - bardzo dobre i ostre!

lukasjogabonito - naturalnie to wygląda. Może jedynie różnorodności w świetle mi brakuje.

Sroka8888 - brakuje chyba trochę głębi w płynie.

Napisano

@Elroy świetne to :)

 

Ode mnie klika miśków jakie miałem przyjemność robić ostatnio, kolory niestety były narzucone...

 

5661883328_94062974f6_b.jpg

 

5661888388_168cfc6ea1_b.jpg

 

5661329027_84be33bcca_b.jpg

 

5661325569_8631ae756d_b.jpg

 

5661899844_3902004d1f_b.jpg

 

5661314311_d348854d50_b.jpg

 

salut.

Napisano

ogólnie zamysł był taki, że te miśki to będzie dodatek do kibli, stworki będą miały około 2m wysokości, pozycje są z góry ustalone jak i kolory, pierwszy trzymać będzie lustro, drugi w innej wizce trzymać będzie na rękach umywalkę (ręce ma na wysokości 90cm), trzeci będzie podpierać się o jakiś blat(też wysokość dłoni na 90cm), czwarty jak widać wychodzi ze ściany... a piąty, jako że jedna wizka będzie "pod ziemią", będzie leżeć na trawce nad obiektem, a jego ręka będzie w środku wizki i trzymać będzie jakąś lampę :)

 

salut.

Napisano (edytowane)

Witam!

Przygotowałem wreszcie Hdrki pod sprzedaż. Jeżeli nadal jesteście chętni to ta paczka jest do wzięcia. Info na PM proszę.

 

W paczce 5 hdr'ek + panoramy (27tyś. pixeli szerokie) + backplate + scena z ustawioną kamerą i oświetleniem gotowe do renderowania.

 

 

screen_1020.jpg

 

screen_1414.jpg

 

screen_1550.jpg

 

screen_1850.jpg

 

screen_2056.jpg

 

tu jeszcze wszystkie panoramy :

pano_pack.jpg

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

Oks.... mam taki problem. Z góry przepraszam jeżeli to zły dział, jestem tu nowy.

Ogólnie chodzi o to, że na renderze wychodzą linie, których nie widzę w scenie, a chce render siatki taki jak w scenie (viewport). To co się renderuje, a ma się nie renderować to (chyba) triangulacja...... Help

(robie to w maxie2011 z vray)

Z góry dzięki za oświecenie mnie.

Napisano

Ale dawno nic nie dawałem, dziwnie się teraz czuję, dając coś pod osąd.;)

Jak wam widzi się ten kadr?

Czy oświetlenie wieczorne mi wyszło?

Która wersja jest lepsza, niebieska czy bardziej czerwona?

Myślę że w finale drzewa za domem dodam 2d, te wyglądają płasko.

 

 

 

scenadom4nocrecover2ccc.jpg

 

scenadom4nocrecover2dd.jpg

 

Dzięki za odpowiedzi,

t.

Napisano

Dzięki, czarne szyby ofc bedą zastąpione normalnymi ale nie chciałem pokazywać braku wnętrza narazie. Co do felg to ich materiał jest dość prosty, jest to vrayblend, na głównej warstwie vraymtl, lekko rozmyty typu ward, druga warstwa mniej rozmyta typu phonga. Większość zależy już od ustawień rozmycia/odbicia itd.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności