vision3d Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 tak wlasnie bedzie, jescze wycieraczki wstawie :D
Gość Chrupek3D Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 (edytowane) Odpowiem grupowo ;) Generalnie to renderuje w Octane i koloryzuje w AF plugsami od Red Giantów "Looks" i "Colorista II". Eksperymentuje jeszcze z kolorami, ale być może główny pic polega na tym, że cały czas mam podgląd w AF i na bieżąco koryguje w Octane różne artefakty. Taka robota w real timie jest niezastąpiona, bo Octan raz dwa pokazuje rezultat :-) Potem przerzucam do AF i czasami coś kręce, czasami nie... Ogólnie ustawiłem sobie taki profil kolorów, jak przy krzesłach i raczej staram się modyfikować parametry w Octane, natomiast w AF już niczego nie ruszam... np. jeśli ta kulka ma za duży odblask przy postpro w AF, to wracam do Octane i zmiejszam go. obrazek bez i z "post pro". Edytowane 21 Kwiecień 2011 przez Chrupek3D
SWRSC Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 (edytowane) modele i scena kompan, rendering ja projekt z refki: i przy okazji test proceduralnego shadera oceanu: Edytowane 23 Kwiecień 2011 przez SWRSC
Simple_man Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 Testowałem wszystko od ustawień silnika po materiały. Model też mój. Całość pieczona w mentalu.
polka dot Napisano 23 Kwiecień 2011 Autor Napisano 23 Kwiecień 2011 Simple_man, dobre materiały, szczególnie przezroczysty plastik zasługuje na uznanie. całość jednak za ciemna - model wydaje się brudny. dodaj może mocne dopełniające światło ze skrajnej prawej, powinno doświetlić i ładnie uwypuklić model. fajny kabel
Camel Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 swrsc: ocean spoko, łazienka spoko, pierwszy render ładny tylko te lampy po lewej straszą!
Orangegraphics Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 simple- to samo co polka_dot, troszkę ciemna jest całość co delikatnie niezachęca "reklamowo". ustaw też ten kabel jakoś by pokazać super materiał jaki zrobiłeś, połóż go na pierwszym planie z boku może na podłożu, bo z daleka wygląda super
Simple_man Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 F9 wciśnięte efekty zmian będą za 7h :/
Bombel Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 (edytowane) @SWRSC: Materiały na 1 mnie rozwalają. Napisz proszę czy świeciłeś to sun&sky czy jakieś area lights w oknach. Które kolory lepsze? Jako że raczkuję w wizkach nie oceniajcie złożoności sceny ani materiałów. Za to napiszcie czy światło fajne i czy trawa daje radę ;)Soft to Modo Edytowane 23 Kwiecień 2011 przez Bombel
polka dot Napisano 23 Kwiecień 2011 Autor Napisano 23 Kwiecień 2011 oba są wporzo ale pierwszy bardziej sprawdzi się komercyjnie. nie wiem czego chcesz, to bardzo dobre rendery. fajniej byłoby tylko gybyś szyby zrobił przezroczyste pozdrawiam
Gość Chrupek3D Napisano 24 Kwiecień 2011 Napisano 24 Kwiecień 2011 (edytowane) taka króciutka animacyjka, cząstka całości nad którą siedzę - w tej scenie, chodzi ogólnie o pokazanie podłogi. Kolory są takie jak na obrazku, ale quick time pokazuje je wyblakłe... opcja Loozacka stąd: http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=1026469&postcount=4 nie sprawdza się, bo wtedy film haczy :/ - przynajmniej u mnie. Co sądzicie o tym...kolory, ruch kamery, sens ;) www.patart.com.pl/Shot_1.mov [17MB] Edytowane 24 Kwiecień 2011 przez Chrupek3D
Tores Napisano 25 Kwiecień 2011 Napisano 25 Kwiecień 2011 chrupek3D - fajne animka tylko ten niebieski taki trochę jak w Toy Story w pierwszych częściach. Dla mnie niezbyt realny tym bardziej że to jest w pomieszczeniu a nie na dworze. Czy te plamki to symulacja kurzu? Jeżeli tak to za wielkie trochę.
mirach Napisano 25 Kwiecień 2011 Napisano 25 Kwiecień 2011 chrupek - naprawde przyjemnie to wyglda. Jedyne czego mi brakuje to zeby kulki reagowaly na podloze. Klepki sa dosc nie rowne, mają przerwy miedzy sobą, a kuleczki są dość małe - powinny delikatnie zwalniać, podskakiwac itp. Wiem ze moze to byc upierdliwa robota, ale doda duzo realizmu do ruchu wg mnie.
lukasjogabonito Napisano 25 Kwiecień 2011 Napisano 25 Kwiecień 2011 Chrupek wygląda zacnie, ale jak zauważył mirach...kulki....w czym postpro??? Ode mnie pierwszy render po przesiadce na VR 2.0 i mały model z tej okazji: Detal:
Gość Chrupek3D Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 dzięki Panowie za cenne rady... niebieski troszkę zmniejsze faktycznie i kurz poprawię. Co do kulek to puściłem je w Blenderze na symulacji, ale było na płaskim, więc chyba puszcze je jeszcze raz na klepkach ;) No i trzeba to będzie jeszcze raz przeliczyć, ale co tam, jedna noc w plecy i po kłopocie. Post robie w AF na Red Giancie (looks, colorista II, trapcode).
Simple_man Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 Test nowych krzesełek rzeźbionych przy jajku, Render pieczony jak zykle w mentalku.
Sroka8888 Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 (edytowane) Test paru win. Edytowane 26 Kwiecień 2011 przez Sroka8888
Elroy Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 W sumie czysty render z maxa, DOF dodany w PS (DOF PRO).
pionix Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 Elroy - bardzo dobre i ostre! lukasjogabonito - naturalnie to wygląda. Może jedynie różnorodności w świetle mi brakuje. Sroka8888 - brakuje chyba trochę głębi w płynie.
indian Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 @Elroy świetne to :) Ode mnie klika miśków jakie miałem przyjemność robić ostatnio, kolory niestety były narzucone... salut.
lukasz1330 Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 Nie wiem o co chodzi, ale wygląda po prostu fajnie ;) Tylko zielony ma dziwną poze
indian Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 ogólnie zamysł był taki, że te miśki to będzie dodatek do kibli, stworki będą miały około 2m wysokości, pozycje są z góry ustalone jak i kolory, pierwszy trzymać będzie lustro, drugi w innej wizce trzymać będzie na rękach umywalkę (ręce ma na wysokości 90cm), trzeci będzie podpierać się o jakiś blat(też wysokość dłoni na 90cm), czwarty jak widać wychodzi ze ściany... a piąty, jako że jedna wizka będzie "pod ziemią", będzie leżeć na trawce nad obiektem, a jego ręka będzie w środku wizki i trzymać będzie jakąś lampę :) salut.
olaf Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 miśki są mega sympatyczne. robiłes po prostu polygony czy one mają znacznie więcej poly niż wyglądają?
indian Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 misiek żeby miał ostre krawędzie , ale i gładkie przejścia potrzebował troszkę więcej poly, około 40K na jeden :) salut
Sroka8888 Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 (edytowane) Dalsze testy: Edytowane 28 Kwiecień 2011 przez Sroka8888
Bonifatz Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam! Przygotowałem wreszcie Hdrki pod sprzedaż. Jeżeli nadal jesteście chętni to ta paczka jest do wzięcia. Info na PM proszę. W paczce 5 hdr'ek + panoramy (27tyś. pixeli szerokie) + backplate + scena z ustawioną kamerą i oświetleniem gotowe do renderowania. tu jeszcze wszystkie panoramy : Edytowane 29 Kwiecień 2011 przez Bonifatz
polka dot Napisano 28 Kwiecień 2011 Autor Napisano 28 Kwiecień 2011 rozkręcasz się Berger. bardzo ładne refleksy, lecz za mało dają po oczach;) pozdrawiam
Alukin Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Oks.... mam taki problem. Z góry przepraszam jeżeli to zły dział, jestem tu nowy. Ogólnie chodzi o to, że na renderze wychodzą linie, których nie widzę w scenie, a chce render siatki taki jak w scenie (viewport). To co się renderuje, a ma się nie renderować to (chyba) triangulacja...... Help (robie to w maxie2011 z vray) Z góry dzięki za oświecenie mnie.
!Ewert Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Ale dawno nic nie dawałem, dziwnie się teraz czuję, dając coś pod osąd.;) Jak wam widzi się ten kadr? Czy oświetlenie wieczorne mi wyszło? Która wersja jest lepsza, niebieska czy bardziej czerwona? Myślę że w finale drzewa za domem dodam 2d, te wyglądają płasko. Dzięki za odpowiedzi, t.
Berger Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 (edytowane) Dzięki wszystkim, wrzucam jeszcze merca: Edytowane 28 Kwiecień 2011 przez Berger
chudy Napisano 29 Kwiecień 2011 Napisano 29 Kwiecień 2011 !Ewert. Ja bym delikatnie obciął kadr z góry i z dołu. Co do wersji oświetlenia to druga lepsza. Jakoś bardziej pasuje do koloru nieba.
Berger Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 (edytowane) Dalsza nauka renderingu: Edytowane 30 Kwiecień 2011 przez Berger
Berger Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 (edytowane) W lepszej jakości: Edytowane 1 Maj 2011 przez Berger
Tamyl91 Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Berger, ostatni merc (czarny) i biały dodge moim zdaniem super.
Orangegraphics Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 wygląda to super berger, powiesz coś o materiale felg właśnie?
Razer Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Na autach się nie znam, ale takie czarne szyby to chyba lipa. Poza tym bardzo fajnie.
Berger Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Dzięki, czarne szyby ofc bedą zastąpione normalnymi ale nie chciałem pokazywać braku wnętrza narazie. Co do felg to ich materiał jest dość prosty, jest to vrayblend, na głównej warstwie vraymtl, lekko rozmyty typu ward, druga warstwa mniej rozmyta typu phonga. Większość zależy już od ustawień rozmycia/odbicia itd.
Berger Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Tył, trochę nieogarnięty szczególnie te nieszczęsne lampy:
Orangegraphics Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 na lekirze masz jakiegoś drobnego bump-a?czy mocne flakes-y?
Berger Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Takie rozmycie trochę za duże wyszło, bumpów właśnie żadnych nie dawałem.
Smoku Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Osobiście bardziej mi się biały podobał. Ale ostro przesz do przodu, na prawdę dobrze to wygląda.
Simple_man Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Moja kawalerka pieczona w mentalu. Wszystko na scenie jak zwykle mojej produkcji.
Berger Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 (edytowane) Inna wersja: Edytowane 2 Maj 2011 przez Berger
Orangegraphics Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 simple mpa, od prawej do początku krzeseł jesr fajnie, materiał krzeseł i stołu razem z podłogą dużo gorzej. berger-bajka
Rekomendowane odpowiedzi