Skocz do zawartości

3ds max 2012 oraz Maya 2012 - posiadacze subskrypcji mogą już pobierać!


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jeszcze nie ma, a poprzedni nie działa.

 

"Vlado: Officially, we'll have the builds at the end of April."

 

A, faktycznie, nie widziałem wczesniej tego wpisu. Ależ korci, żeby jednak napisać, że potrzebuję już teraz. ;)

 

Świerszczu ściągnąłeś już tak btw? Testowałeś?

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwus :)

dzięki za info - już się ściąga. Swoją drogą to dziwne , że nie przysłali mi takiego info na

maila . Dostałktoś od nich info w tej sprawie ?

Sprawdzę jeszcze, bo może autodesk zostałzakwalifikowany do spamu :D

Swoją drogą jestem cholernie ciekawy czy tym razem autodesk już uznał nowe granice po

rozpadzie tzw. demoludów , czy nadal uważą że jest tylko ZSRR i Czechosłowacja .

Jak ściągnę to sprawdzę .

pozdrawiam i zyczę powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwus :)

dzięki za info - już się ściąga. Swoją drogą to dziwne , że nie przysłali mi takiego info na

maila . Dostałktoś od nich info w tej sprawie ?

Sprawdzę jeszcze, bo może autodesk zostałzakwalifikowany do spamu :D

Swoją drogą jestem cholernie ciekawy czy tym razem autodesk już uznał nowe granice po

rozpadzie tzw. demoludów , czy nadal uważą że jest tylko ZSRR i Czechosłowacja .

Jak ściągnę to sprawdzę .

pozdrawiam i zyczę powodzenia :)

 

Nie planowałem w sumie na razie, ale dobra, też ściągnę. :D A, i również nie dostałem maila.

 

Pressenter vray do 2011 pójdzie ci z maxem 2012, w poprzednich wersjach obu też se sobą działały.

 

Hmm, ciekawe, na forum chaosów piszą coś innego, no ale sprawdzę, sprawdzę.

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja maila też nie dostałem :( Może boją się przeciążenia serwera lub mają to gdzieś.Wczoraj zapuściłem w pracy ściąganie to pewnie dziś już będę miał.Testy niestety zrobię za parę dni , a strasznie jestem ciekaw tych viewportów , bo u mnie to trochę kulało.Mam nadzieje że vray 1.5 też będzie lub będzie działał pod 2011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wam tez tak wolno działa ten szybszy viewport?

tak, hehe. tzn osobiscie jeszcze nie testowalem, ale widzialem u kolegi z pracy ktory jako pierwszy postanowil potestowac i i i z ta wydajnoscia to jakas sciema. scenka z 1m poly jak mulila tak nadal muli (nooo moze nie az tak: ]), ale jakiegos cud szalu nie ma., co prawda selekcja jest duzo szybsza. az chyba sam sobie zaraz go wrzuce co by miec nowy temat do narzekania: ]

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pressenter vray do 2011 pójdzie ci z maxem 2012, w poprzednich wersjach obu też se sobą działały.

 

Nie prawda, proszę nie dawać się nabrać. ;)

 

Co do samego maxa faktycznie szybkość viewportu wrosła znacząco. Na dwóch 9600gt scena 3mln poly ze sporym dewugiem w podkładzie, która przy obracaniu już musiała być zamieniana w boxy przez viewport w 2011, tutaj obraca się płynnie i bez żadnej zacinki, co jest dla mnie absolutną nowością. Co do reszty to na razie nie grzebię, póki vraya nie będzie.

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po szybkich testach na QFX1800 i QFX3600 szybkość viewportu wzrosła ale bez przesady. Przy ok 10 MPoly trochę przycinało :).

Warte uwagi są narzędzia unwrapa a szczególnie peel mode! - nigdy z czymś takim się nie spotkałem a działa znakomicie. MassFX nie powala szczególnie dlatego że w dalszym ciągu nie ma tam clotha - ale działa dobrze.

Generalnie jest lepiej ale nie ma się czym ekscytować.

PS. Po 10min testów powiesiłem maxa przy obczajaniu działania viewportów ze SteeringWheels :/ a Grant Warwick twierdził że przez miesiąc nie dał rady ;). Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam zwiecha przy każdym resecie sceny praktycznie. Raz wywaliło przy zamknięciu Material Editor (WTF?!). Na GF285GTX nie widzę zbytnio poprawy w szybkości. Chodź realistic mode wygląda całkiem fajnie. A na Vraya czekamy do końca miesiąca.

 

Też właśnie czekam na Maya dla studentów.. mam nadzieję, że wrzucą niebawem.

 

pozdrawiam,

BiX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---------------------------

maya.exe - Błąd aplikacji

---------------------------

Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację.

---------------------------

OK

---------------------------

kurde mam taki blad. Wie ktos co moge zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybka próba z viewportem maxa 2012:

 

dla wszystkich wersji maxa ta sama procedura:

import obj (ok 5.2 mln face`ów)

w pierwszym kroku:

zrobienie 1 kopii do 10.5 mln faceów

w drugim kroku

zrobienie 10 kopii do 57 mln faceów

i wyniki ze "statistics" viewportu poszczególnych maxów

max 2012:

http://www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test01_max2012_shaded.jpg

http://www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test02_max2012_realistic.jpg

http://www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test02a_max2012_wireframe.jpg

http://www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test03_max2012_shaded.jpg

http://www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test04_max2012_realistic.jpg

http://www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test05_max2012_wireframe.jpg

max 2011:

http://www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test06_max2011_smooth_highlights.jpg

http://www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test07_max2011_smooth_highlights.jpg

max 2010:

www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test08_max2010_smooth_highlights.jpg

 

w przypadku sceny z 10.5 mln face`ów

max 2011 i max 2010 pokazują kosmicze fps,

ale w przypadku 57 mln face`ów

w viewporcie maxa 2011 są widoczne ogromne lagi

(rzeczywisty fps to na oko 0.5)

a wykonanie 10 kopii i wyświetlenie zajęło ok. 5 min

natomiast próbę wykonania 10 kopii (do 57 mln face`ów)

w maxie 2010 ilustruje ten obrazek:

http://www.imaginelabs.pl/tmp/max2012_test/test09_max2010_smooth_highlights.jpg

 

max 2012 statistics pokazuje wartości fps 10 razy mniejsze

ale za to działa płynnie,

a wykonanie 10 kopii w scenie z 57 mln

zajęło ok mniej niż 1 minutę.

 

mam też niejasne wrażenie,

że zarówno max 2010 jak i 2011

przyśpieszyły po zainstalowaniu

net framework 4.0, który instaluje się z maxem 2012

 

morał

1.

"statistics" w maxach 2010 i 2011 sucks...

2.

póki starcza ramu w karcie wszystkie maxy działają podobnie,

ale jak scena robi się naprawdę duża to max 2012 zaczyna dawać radę,

bo właściwie zaraz po wykonaniu kopii w scenie z 57 mln face`ów

można się poruszać w viewporcie z włączonym trybem realistic (cienie + AO),

i cały interfejs działa

choć zalicza poważne lagi,

to działają selekcje subobiektów itd.

3.

max 2012 w scenie z 57 mln face`ów zaliczył zwis,

po kilkukrotnym przesuwaniu section po całej scenie

 

postęp jest, ale szaleństwa nie ma...

 

testowane na i7+GF230+8GB RAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj długo czekałem na tego maxa. Odpaliłem po pracy no i się niemiło zawiodłem. Mnie nie interesuje za bardzo jak max sobie radzi z dużymi statycznymi modelami, tylko jak szybko działa w animacji. Pierwsze moje proste testy pokazały, że hmm 2011 działa prawie 2x szybciej przy zwykłym skinie. Dziwne bo jak zmieni się sterowniki na zwykły d3d to szybkość trochę rośnie ale cały czas 2011 ma lepsze wyniki. Nawet jak się włączy objekt jako bouding box albo wireframe to 2012 działa tak samo w animacji, a 2011 przyspiesza x10. Ciekawe ciekawe.. no i poco mi milionowe obiekty, których nie da sie animować. Pierwsze wrażenie pozostawił wielki niesmak. Może to tylko moja grafa nie daje rady, czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W animacji nie będzie wydajniej bo nic tam nie zmienili,przepisali tylko viewporty.Jak się dławił na springach i flexie czy particlach to dalej sie będzie dławił:D.

Reaktora wywalili całkiem:)

 

Z tą skalą w unwrapie to faktycznie nieżle,trzeba freeformem skalować:D,ale te piny świetne są:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy scale czy freeform ctrl u mnie działa,

 

Yup,już czaje,najpierw trzeba kliknąć a potem ctrl:)

 

Czy to takie same piny które od niepamiętnych czasów są w blenderze? Gratulacje. A jak ten unwrap? Szybszy niż blenderowy w pracy?

A jak działają blenderowe piny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dajcie mi w lapy tego sprzedawczyka Granta, to jakis smiech na sali z ta "niby" wydajnoscia, albo ja po kilkunastu latach jestem zbyt glupi aby obslugiwac maxy. albo to jest jakas totalna kicha. Muł mul i jeszcze raz mul, nie dosc ze wolne to jeszcze sie krzaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności