Skocz do zawartości

Environment 3d: Station (UDK)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem :)

 

Wrzucam mój level zrobiony jako praktyczna część pracy licencjackiej, robiony po nocach, w krótkich odcinkach, przez ostatnie pół roku. Nie wszystko wygląda w nim tak jak bym chciał, niektóre rzeczy zrobione zostały na szybko, ale coż, nadszedł termin i trzeba było to jakoś zamknąć i tak już zostanie.

 

Wideo:

 

Screenshots:

605G8.jpg

 

q5HtV.jpg

 

sDd3N.jpg

 

JsDiC.jpg

 

dPZxV.jpg

 

5yjbo.jpg

 

s7RtR.jpg

 

uZghx.jpg

 

UxOjK.jpg

 

X2dlG.jpg

 

r74br.jpg

 

BUUnE.jpg

 

 

Pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wszystko pieknie i wspaniale. Ale paleta kolorow naprawde uboga. wszedzie szaro + pomaranczowa + kawalek zieleni i jasnosci. Hmm girsy wrecz.

 

btw - jakies piwo trza z ardelkiem sie ustawic czy cos :P

Napisano

Kawał dobrej roboty :) Na mnie też zrobiło wrażenie. Może tylko jakieś śmieci by się przydały, bo wszystko brudne, ale jednak pozamiatane ;)

Napisano

Hej, IMHO samo enviro nie urywa głowy, kolorystyka faktycznie na czasie (Gears of War 3), ale jakoś nie widać w tym ogólnego wykończenia - proste ściany i przeczepione do nich duże obiekty udające, że jest inaczej ;) Piszę to, bo nieraz dostawałem zjeby za takie patenty. 3D nie oceniam, bo to nie moja działka. Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Hejo

 

Dzięki za wszystkie komentarze, na dniach powrzucam trochę pojedynczych modeli. Co do wykończenia, brudów i złamania trochę jednolitości to całkowicie się zgadzam, plany były dużo ambitniejsze, jednak zostały zweryfikowane przez małą ilość czasu i całość ostatecznie była robiona tak aby sprawiac wrażenie kompletności, jak najmniejszym nakładem czasu i myślę, że w tym polu udało mi się osiągnąć dość dużo :). Oczywiście wszystkie modele tekstury, particle, decale są zrobione przeze mnie. Projekt zostawiam jak jest i powoli zabieram się za coś w zupełnie innych klimatach.

Edytowane przez SoAd
Napisano (edytowane)

jeśli można spytać, jak uzyskałeś taki aliasing?

Ni w pytke tesciowej nie mogę takowego uzyskać... masz radka czy nvidie?

 

ad: zmieniałem tysiąc razy plik '.ini'... ale dzisiaj mi sie udało i gładkość widzę... widać, to jakiś wyjątkowy dzień :-)

 

apropo, smakowe enviro.

Edytowane przez Chrupek3D
Napisano

Mieszkam w Bytomiu i chcę tam iść.

Mam takie pytanie.

 

Uwielbiam robić grafikę w 2D w Photoshopie i 3D w Maxie i Mayai.

Ale nie mam kompletnie żadnych zdolności manualnych. Nie potrafię namalować nic. Narysować też nic. Z rysunku to tylko potrafię rysunek techniczny. Czy kierunek grafika na tej uczelni jest dla mnie?

Napisano

fajnie wyglada, troche rzeczywiscie z tymi kolorami ubogo, ciekawe tylko czy celowo czy nie ale jak zglebisz temat a pewnie to zrobiles to nawet w silent hillu 3 jest w subway station calkiem kolorowo ale to tam taki drobiazg ogolne wrazenie jest dobre :)

Napisano
Mieszkam w Bytomiu i chcę tam iść.

Mam takie pytanie.

 

Uwielbiam robić grafikę w 2D w Photoshopie i 3D w Maxie i Mayai.

Ale nie mam kompletnie żadnych zdolności manualnych. Nie potrafię namalować nic. Narysować też nic. Z rysunku to tylko potrafię rysunek techniczny. Czy kierunek grafika na tej uczelni jest dla mnie?

Zdolnosci manualne, tak samo jak modelowanie to rzecz nabyta.

Wazne jest wyczucie.

90% to twoja praca, a10% reszta.

 

Mnie sie podoba. Najbardziej mi sie podba ze jest skonczone, bp malo kto konczy to zaczal :D

Napisano

Good Job ! Ten "brak" kolorów nadaje tylko większego klimatu i bardzo dobrze pasuje.

Całość ogółem wygląda bardzo fajnie !

 

P.S. Wpadnij za kilka dni na forum to wrzucę swój licencjacik na UDKu ;)

Napisano

Dobre! Temat można jeszcze pchnąć dalej, IMO jest miejscami bardzo czysto, tiling nie jest zaburzony, oświetlenie też lekko płaskie, nie poszalałeś z szaftami, albo intensywnością. Te płytki co nad peronem odpadły to gdzie są? Gruzu więcej, im więcej historii tym lepiej, ale nie przegnij ;)

Napisano

Jest spoko, ale wszystkie materiału zachowują się tak samo. Nie widać zróżnicowania między betonem, metalem, ceramiką, drzewem. Światło jest mdławe i jednolite. Ujęcie pod schodami np. wygląda bardzo oldschoolowo. No i nad pierdolnikiem trzeba by popracować, bo widać, że tam nic się nie wydarzyło. Są tylko przypadkowo rzucone obiekty na scenę ;) Nie ma gruzu, syfu, ławka, która była przymocowana do peronu stoi cała i zdrowa jedynie przekręcona itp.

Napisano

Hej, calosc sprawia bardzo pozytywne wrazenie. Wazne, ze skonczone, wszystko trzyma sie kupy i zaden element jakos nie odstaje od reszty. Oswietlenie jest chyba najslabszym elementem tutaj, dosc nudne, plaskie. I brak zroznicowania rodzajow powierzchni tez daje sie we znaki. Ale to akurat wymagaloby sporo pracy, zeby ustawic materialy tip top. I dodatkowy brud itp. tez by sporo pomogl, akurat w UDK swietne dzialaja decale i takie zroznicowanie nie wymaga jakies tytanicznej pracy.

Ale ogolnie bardzo fajna praca.

Napisano

Hejo

 

Dzięki za wszystkie komentarze, postaram się wcielić je w życie przy następnym projekcie. Widzę że oświetlenie jest dosyc kontrowersyjne :). Dodam też, że całość została tak przygotowana żeby płynnie działać na moim laptopie podczas prezentacj, skąd tez wynikło sporo ograniczeń :)

Napisano

Świetna robota! Nic dodać, nic ująć!

A negatywnymi komentarzami w przypadku tej pracy nie przejmowałbym się.

Pchaj swoje prace na zagraniczne serwisy - na polskich tylko przez mentalność polaków, nawet przy pracach Daniela Dociu usłyszysz bezzasadną krytykę.

Napisano (edytowane)

A negatywnymi komentarzami w przypadku tej pracy nie przejmowałbym się.

Pchaj swoje prace na zagraniczne serwisy - na polskich tylko przez mentalność polaków, nawet przy pracach Daniela Dociu usłyszysz bezzasadną krytykę.

 

Forum takie jak to nie służy tylko do lizania się po *******, ale także do tego, żeby się czegoś nauczyć. Choć praca bardzo fajna, to ma swoje niedociągnięcia i każdy konstruktywnie się tutaj w tej kwestii wypowiedział. Z pewnością dla SoAd bardziej wartościowe jest zwrócenie mu uwagi na rzeczy, które można poprawić, niż komenty typu: "Awesome work!"

Edytowane przez Bruneq
Napisano
Forum takie jak to nie służy tylko do lizania się po *******, ale także do tego, żeby się czegoś nauczyć. Choć praca bardzo fajna, to ma swoje niedociągnięcia i każdy konstruktywnie się tutaj w tej kwestii wypowiedział. Z pewnością dla SoAd bardziej wartościowe jest zwrócenie mu uwagi na rzeczy, które można poprawić, niż komenty typu: "Awesome work!"

 

Potwierdzam i popieram :) Na Polycouncie byłoby to samo, sporo kreatywnych komentarzy, ale kilka też "Awesome work" od kolesi, którzy dopiero zaczynają. Tam po prostu tych początkujących jest sporo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności