Napisano 15 Październik 201113 l Czołem :) Wrzucam mój level zrobiony jako praktyczna część pracy licencjackiej, robiony po nocach, w krótkich odcinkach, przez ostatnie pół roku. Nie wszystko wygląda w nim tak jak bym chciał, niektóre rzeczy zrobione zostały na szybko, ale coż, nadszedł termin i trzeba było to jakoś zamknąć i tak już zostanie. Wideo: Screenshots: Pozdrawiam :)
Napisano 15 Październik 201113 l Gratuluję ukończenia pracy mimo, że kończyłeś na szybko z powodu braku czasu ;] Moim zdaniem naprawde fajnie Ci to wyszło :) Pozdrawiam
Napisano 16 Październik 201113 l wszystko pieknie i wspaniale. Ale paleta kolorow naprawde uboga. wszedzie szaro + pomaranczowa + kawalek zieleni i jasnosci. Hmm girsy wrecz. btw - jakies piwo trza z ardelkiem sie ustawic czy cos :P
Napisano 16 Październik 201113 l Kawał dobrej roboty :) Na mnie też zrobiło wrażenie. Może tylko jakieś śmieci by się przydały, bo wszystko brudne, ale jednak pozamiatane ;)
Napisano 16 Październik 201113 l swietna robota, jedyne co bardzo razi to te konary zwisajace, sa za bardzo lp, ale tak to wypas, btw. widac klimat afterfalla :]
Napisano 16 Październik 201113 l Hej, IMHO samo enviro nie urywa głowy, kolorystyka faktycznie na czasie (Gears of War 3), ale jakoś nie widać w tym ogólnego wykończenia - proste ściany i przeczepione do nich duże obiekty udające, że jest inaczej ;) Piszę to, bo nieraz dostawałem zjeby za takie patenty. 3D nie oceniam, bo to nie moja działka. Pozdrawiam
Napisano 16 Październik 201113 l podoba mi się kolorystyka, dziwny jednak jest ten konar drzewa - wygląda bardziej jak wąż. Ogólnie bardzo fajny początek:)
Napisano 16 Październik 201113 l Autor Hejo Dzięki za wszystkie komentarze, na dniach powrzucam trochę pojedynczych modeli. Co do wykończenia, brudów i złamania trochę jednolitości to całkowicie się zgadzam, plany były dużo ambitniejsze, jednak zostały zweryfikowane przez małą ilość czasu i całość ostatecznie była robiona tak aby sprawiac wrażenie kompletności, jak najmniejszym nakładem czasu i myślę, że w tym polu udało mi się osiągnąć dość dużo :). Oczywiście wszystkie modele tekstury, particle, decale są zrobione przeze mnie. Projekt zostawiam jak jest i powoli zabieram się za coś w zupełnie innych klimatach. Edytowane 16 Październik 201113 l przez SoAd
Napisano 16 Październik 201113 l świetne enviro, szczególnie fajne jest oświetlenie, bardzo klimatyczne.
Napisano 16 Październik 201113 l nie no kawał dobrej roboty przypomina mi to scenerie z "Soldier of Fotrune " fajne kolorki klimatyczne takie
Napisano 16 Październik 201113 l Na jakiej uczelni takie coś na licencjat się robi? Naprawdę bardzo fajnie. Widać, ze wziąłeś się za coś, do czego masz serce.
Napisano 16 Październik 201113 l świetny klimatyczny enviro, przypomina mi metro 2033, również chciałbym wiedzieć gdzie studiujesz? :)
Napisano 16 Październik 201113 l Autor Studiuję Grafikę na SWSIM w Chorzowie, ale niestety dopiero zaczyna się uczyć takich rzeczy w szkołach w Polsce.
Napisano 16 Październik 201113 l Qrde fajne. Moglem isc na to bo patrze ze od 2005 roku, ale nawet wtedy sie grafa nie interesowalem. No ale w tym roku ide na DRimagine zobaczymy jak ksztalaca.
Napisano 16 Październik 201113 l jeśli można spytać, jak uzyskałeś taki aliasing? Ni w pytke tesciowej nie mogę takowego uzyskać... masz radka czy nvidie? ad: zmieniałem tysiąc razy plik '.ini'... ale dzisiaj mi sie udało i gładkość widzę... widać, to jakiś wyjątkowy dzień :-) apropo, smakowe enviro. Edytowane 17 Październik 201113 l przez Chrupek3D
Napisano 17 Październik 201113 l bardzo fajne ujecia, tylko kolorystycznie troche monotonnie, te macki/korzenie spoko wygladaja, ciekawy klimat!5
Napisano 17 Październik 201113 l Mieszkam w Bytomiu i chcę tam iść. Mam takie pytanie. Uwielbiam robić grafikę w 2D w Photoshopie i 3D w Maxie i Mayai. Ale nie mam kompletnie żadnych zdolności manualnych. Nie potrafię namalować nic. Narysować też nic. Z rysunku to tylko potrafię rysunek techniczny. Czy kierunek grafika na tej uczelni jest dla mnie?
Napisano 17 Październik 201113 l fajnie wyglada, troche rzeczywiscie z tymi kolorami ubogo, ciekawe tylko czy celowo czy nie ale jak zglebisz temat a pewnie to zrobiles to nawet w silent hillu 3 jest w subway station calkiem kolorowo ale to tam taki drobiazg ogolne wrazenie jest dobre :)
Napisano 17 Październik 201113 l Mieszkam w Bytomiu i chcę tam iść. Mam takie pytanie. Uwielbiam robić grafikę w 2D w Photoshopie i 3D w Maxie i Mayai. Ale nie mam kompletnie żadnych zdolności manualnych. Nie potrafię namalować nic. Narysować też nic. Z rysunku to tylko potrafię rysunek techniczny. Czy kierunek grafika na tej uczelni jest dla mnie? Zdolnosci manualne, tak samo jak modelowanie to rzecz nabyta. Wazne jest wyczucie. 90% to twoja praca, a10% reszta. Mnie sie podoba. Najbardziej mi sie podba ze jest skonczone, bp malo kto konczy to zaczal :D
Napisano 17 Październik 201113 l Chetnie polatalbym Marcusem z Lancerem po tej lokalizacji. Piekna robota!
Napisano 17 Październik 201113 l Good Job ! Ten "brak" kolorów nadaje tylko większego klimatu i bardzo dobrze pasuje. Całość ogółem wygląda bardzo fajnie ! P.S. Wpadnij za kilka dni na forum to wrzucę swój licencjacik na UDKu ;)
Napisano 17 Październik 201113 l oo, fajne. do kilku szczegółów można by się przyczepić (jak wspomniany już konaro-korzeń), ale generalnie bardzo na plus :)
Napisano 17 Październik 201113 l Dobre! Temat można jeszcze pchnąć dalej, IMO jest miejscami bardzo czysto, tiling nie jest zaburzony, oświetlenie też lekko płaskie, nie poszalałeś z szaftami, albo intensywnością. Te płytki co nad peronem odpadły to gdzie są? Gruzu więcej, im więcej historii tym lepiej, ale nie przegnij ;)
Napisano 17 Październik 201113 l Jest spoko, ale wszystkie materiału zachowują się tak samo. Nie widać zróżnicowania między betonem, metalem, ceramiką, drzewem. Światło jest mdławe i jednolite. Ujęcie pod schodami np. wygląda bardzo oldschoolowo. No i nad pierdolnikiem trzeba by popracować, bo widać, że tam nic się nie wydarzyło. Są tylko przypadkowo rzucone obiekty na scenę ;) Nie ma gruzu, syfu, ławka, która była przymocowana do peronu stoi cała i zdrowa jedynie przekręcona itp.
Napisano 18 Październik 201113 l Hej, calosc sprawia bardzo pozytywne wrazenie. Wazne, ze skonczone, wszystko trzyma sie kupy i zaden element jakos nie odstaje od reszty. Oswietlenie jest chyba najslabszym elementem tutaj, dosc nudne, plaskie. I brak zroznicowania rodzajow powierzchni tez daje sie we znaki. Ale to akurat wymagaloby sporo pracy, zeby ustawic materialy tip top. I dodatkowy brud itp. tez by sporo pomogl, akurat w UDK swietne dzialaja decale i takie zroznicowanie nie wymaga jakies tytanicznej pracy. Ale ogolnie bardzo fajna praca.
Napisano 18 Październik 201113 l Autor Hejo Dzięki za wszystkie komentarze, postaram się wcielić je w życie przy następnym projekcie. Widzę że oświetlenie jest dosyc kontrowersyjne :). Dodam też, że całość została tak przygotowana żeby płynnie działać na moim laptopie podczas prezentacj, skąd tez wynikło sporo ograniczeń :)
Napisano 18 Październik 201113 l Świetna robota! Nic dodać, nic ująć! A negatywnymi komentarzami w przypadku tej pracy nie przejmowałbym się. Pchaj swoje prace na zagraniczne serwisy - na polskich tylko przez mentalność polaków, nawet przy pracach Daniela Dociu usłyszysz bezzasadną krytykę.
Napisano 18 Październik 201113 l A negatywnymi komentarzami w przypadku tej pracy nie przejmowałbym się. Pchaj swoje prace na zagraniczne serwisy - na polskich tylko przez mentalność polaków, nawet przy pracach Daniela Dociu usłyszysz bezzasadną krytykę. Forum takie jak to nie służy tylko do lizania się po *******, ale także do tego, żeby się czegoś nauczyć. Choć praca bardzo fajna, to ma swoje niedociągnięcia i każdy konstruktywnie się tutaj w tej kwestii wypowiedział. Z pewnością dla SoAd bardziej wartościowe jest zwrócenie mu uwagi na rzeczy, które można poprawić, niż komenty typu: "Awesome work!" Edytowane 18 Październik 201113 l przez Bruneq
Napisano 9 Listopad 201113 l Forum takie jak to nie służy tylko do lizania się po *******, ale także do tego, żeby się czegoś nauczyć. Choć praca bardzo fajna, to ma swoje niedociągnięcia i każdy konstruktywnie się tutaj w tej kwestii wypowiedział. Z pewnością dla SoAd bardziej wartościowe jest zwrócenie mu uwagi na rzeczy, które można poprawić, niż komenty typu: "Awesome work!" Potwierdzam i popieram :) Na Polycouncie byłoby to samo, sporo kreatywnych komentarzy, ale kilka też "Awesome work" od kolesi, którzy dopiero zaczynają. Tam po prostu tych początkujących jest sporo...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto