SoAd Napisano 15 Październik 2011 Share Napisano 15 Październik 2011 Czołem :) Wrzucam mój level zrobiony jako praktyczna część pracy licencjackiej, robiony po nocach, w krótkich odcinkach, przez ostatnie pół roku. Nie wszystko wygląda w nim tak jak bym chciał, niektóre rzeczy zrobione zostały na szybko, ale coż, nadszedł termin i trzeba było to jakoś zamknąć i tak już zostanie. Wideo: Screenshots: Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incorect Napisano 15 Październik 2011 Share Napisano 15 Październik 2011 Gratuluję ukończenia pracy mimo, że kończyłeś na szybko z powodu braku czasu ;] Moim zdaniem naprawde fajnie Ci to wyszło :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 15 Październik 2011 Share Napisano 15 Październik 2011 Solidna robota, robi wrażenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 bardzo fajnie wyszlo.Modeliki pokazesz osobno z texturkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chico Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 wszystko pieknie i wspaniale. Ale paleta kolorow naprawde uboga. wszedzie szaro + pomaranczowa + kawalek zieleni i jasnosci. Hmm girsy wrecz. btw - jakies piwo trza z ardelkiem sie ustawic czy cos :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 extra, mi sie podobać :D front powinien byc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cide Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 Kawał dobrej roboty :) Na mnie też zrobiło wrażenie. Może tylko jakieś śmieci by się przydały, bo wszystko brudne, ale jednak pozamiatane ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 swietna robota, jedyne co bardzo razi to te konary zwisajace, sa za bardzo lp, ale tak to wypas, btw. widac klimat afterfalla :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianS Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 Hej, IMHO samo enviro nie urywa głowy, kolorystyka faktycznie na czasie (Gears of War 3), ale jakoś nie widać w tym ogólnego wykończenia - proste ściany i przeczepione do nich duże obiekty udające, że jest inaczej ;) Piszę to, bo nieraz dostawałem zjeby za takie patenty. 3D nie oceniam, bo to nie moja działka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Selena Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 podoba mi się kolorystyka, dziwny jednak jest ten konar drzewa - wygląda bardziej jak wąż. Ogólnie bardzo fajny początek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 16 Październik 2011 Autor Share Napisano 16 Październik 2011 (edytowane) Hejo Dzięki za wszystkie komentarze, na dniach powrzucam trochę pojedynczych modeli. Co do wykończenia, brudów i złamania trochę jednolitości to całkowicie się zgadzam, plany były dużo ambitniejsze, jednak zostały zweryfikowane przez małą ilość czasu i całość ostatecznie była robiona tak aby sprawiac wrażenie kompletności, jak najmniejszym nakładem czasu i myślę, że w tym polu udało mi się osiągnąć dość dużo :). Oczywiście wszystkie modele tekstury, particle, decale są zrobione przeze mnie. Projekt zostawiam jak jest i powoli zabieram się za coś w zupełnie innych klimatach. Edytowane 16 Październik 2011 przez SoAd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 świetne enviro, szczególnie fajne jest oświetlenie, bardzo klimatyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalberos Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 nie no kawał dobrej roboty przypomina mi to scenerie z "Soldier of Fotrune " fajne kolorki klimatyczne takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 Na jakiej uczelni takie coś na licencjat się robi? Naprawdę bardzo fajnie. Widać, ze wziąłeś się za coś, do czego masz serce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hooch Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 Na jakim kierunku studiów oddaje się takie prace? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 to co wyżej... Gdzie studiujesz ? Praca bardzo fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goat91 Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 I ja tez jestem ciekaw gdzie studiujesz ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logos Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 świetny klimatyczny enviro, przypomina mi metro 2033, również chciałbym wiedzieć gdzie studiujesz? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 16 Październik 2011 Autor Share Napisano 16 Październik 2011 Studiuję Grafikę na SWSIM w Chorzowie, ale niestety dopiero zaczyna się uczyć takich rzeczy w szkołach w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 Qrde fajne. Moglem isc na to bo patrze ze od 2005 roku, ale nawet wtedy sie grafa nie interesowalem. No ale w tym roku ide na DRimagine zobaczymy jak ksztalaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narwik Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 Widziałem gorsze dyplomy mgr inż. Dwa kciuki w górę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 16 Październik 2011 Share Napisano 16 Październik 2011 (edytowane) jeśli można spytać, jak uzyskałeś taki aliasing? Ni w pytke tesciowej nie mogę takowego uzyskać... masz radka czy nvidie? ad: zmieniałem tysiąc razy plik '.ini'... ale dzisiaj mi sie udało i gładkość widzę... widać, to jakiś wyjątkowy dzień :-) apropo, smakowe enviro. Edytowane 17 Październik 2011 przez Chrupek3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczawik Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 bardzo fajne ujecia, tylko kolorystycznie troche monotonnie, te macki/korzenie spoko wygladaja, ciekawy klimat!5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hooch Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 Mieszkam w Bytomiu i chcę tam iść. Mam takie pytanie. Uwielbiam robić grafikę w 2D w Photoshopie i 3D w Maxie i Mayai. Ale nie mam kompletnie żadnych zdolności manualnych. Nie potrafię namalować nic. Narysować też nic. Z rysunku to tylko potrafię rysunek techniczny. Czy kierunek grafika na tej uczelni jest dla mnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 fajnie wyglada, troche rzeczywiscie z tymi kolorami ubogo, ciekawe tylko czy celowo czy nie ale jak zglebisz temat a pewnie to zrobiles to nawet w silent hillu 3 jest w subway station calkiem kolorowo ale to tam taki drobiazg ogolne wrazenie jest dobre :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iniside Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 Mieszkam w Bytomiu i chcę tam iść. Mam takie pytanie. Uwielbiam robić grafikę w 2D w Photoshopie i 3D w Maxie i Mayai. Ale nie mam kompletnie żadnych zdolności manualnych. Nie potrafię namalować nic. Narysować też nic. Z rysunku to tylko potrafię rysunek techniczny. Czy kierunek grafika na tej uczelni jest dla mnie? Zdolnosci manualne, tak samo jak modelowanie to rzecz nabyta. Wazne jest wyczucie. 90% to twoja praca, a10% reszta. Mnie sie podoba. Najbardziej mi sie podba ze jest skonczone, bp malo kto konczy to zaczal :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matz Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 Chetnie polatalbym Marcusem z Lancerem po tej lokalizacji. Piekna robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 Good Job ! Ten "brak" kolorów nadaje tylko większego klimatu i bardzo dobrze pasuje. Całość ogółem wygląda bardzo fajnie ! P.S. Wpadnij za kilka dni na forum to wrzucę swój licencjacik na UDKu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 hehe, moje skojazenie tez z 2033: ] rewelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gabahadatta Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 oo, fajne. do kilku szczegółów można by się przyczepić (jak wspomniany już konaro-korzeń), ale generalnie bardzo na plus :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1nS Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 Dobre! Temat można jeszcze pchnąć dalej, IMO jest miejscami bardzo czysto, tiling nie jest zaburzony, oświetlenie też lekko płaskie, nie poszalałeś z szaftami, albo intensywnością. Te płytki co nad peronem odpadły to gdzie są? Gruzu więcej, im więcej historii tym lepiej, ale nie przegnij ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 Jest spoko, ale wszystkie materiału zachowują się tak samo. Nie widać zróżnicowania między betonem, metalem, ceramiką, drzewem. Światło jest mdławe i jednolite. Ujęcie pod schodami np. wygląda bardzo oldschoolowo. No i nad pierdolnikiem trzeba by popracować, bo widać, że tam nic się nie wydarzyło. Są tylko przypadkowo rzucone obiekty na scenę ;) Nie ma gruzu, syfu, ławka, która była przymocowana do peronu stoi cała i zdrowa jedynie przekręcona itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 Hej, calosc sprawia bardzo pozytywne wrazenie. Wazne, ze skonczone, wszystko trzyma sie kupy i zaden element jakos nie odstaje od reszty. Oswietlenie jest chyba najslabszym elementem tutaj, dosc nudne, plaskie. I brak zroznicowania rodzajow powierzchni tez daje sie we znaki. Ale to akurat wymagaloby sporo pracy, zeby ustawic materialy tip top. I dodatkowy brud itp. tez by sporo pomogl, akurat w UDK swietne dzialaja decale i takie zroznicowanie nie wymaga jakies tytanicznej pracy. Ale ogolnie bardzo fajna praca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 18 Październik 2011 Autor Share Napisano 18 Październik 2011 Hejo Dzięki za wszystkie komentarze, postaram się wcielić je w życie przy następnym projekcie. Widzę że oświetlenie jest dosyc kontrowersyjne :). Dodam też, że całość została tak przygotowana żeby płynnie działać na moim laptopie podczas prezentacj, skąd tez wynikło sporo ograniczeń :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osael Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 Świetna robota! Nic dodać, nic ująć! A negatywnymi komentarzami w przypadku tej pracy nie przejmowałbym się. Pchaj swoje prace na zagraniczne serwisy - na polskich tylko przez mentalność polaków, nawet przy pracach Daniela Dociu usłyszysz bezzasadną krytykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 18 Październik 2011 Share Napisano 18 Październik 2011 (edytowane) A negatywnymi komentarzami w przypadku tej pracy nie przejmowałbym się. Pchaj swoje prace na zagraniczne serwisy - na polskich tylko przez mentalność polaków, nawet przy pracach Daniela Dociu usłyszysz bezzasadną krytykę. Forum takie jak to nie służy tylko do lizania się po *******, ale także do tego, żeby się czegoś nauczyć. Choć praca bardzo fajna, to ma swoje niedociągnięcia i każdy konstruktywnie się tutaj w tej kwestii wypowiedział. Z pewnością dla SoAd bardziej wartościowe jest zwrócenie mu uwagi na rzeczy, które można poprawić, niż komenty typu: "Awesome work!" Edytowane 18 Październik 2011 przez Bruneq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1nS Napisano 9 Listopad 2011 Share Napisano 9 Listopad 2011 Forum takie jak to nie służy tylko do lizania się po *******, ale także do tego, żeby się czegoś nauczyć. Choć praca bardzo fajna, to ma swoje niedociągnięcia i każdy konstruktywnie się tutaj w tej kwestii wypowiedział. Z pewnością dla SoAd bardziej wartościowe jest zwrócenie mu uwagi na rzeczy, które można poprawić, niż komenty typu: "Awesome work!" Potwierdzam i popieram :) Na Polycouncie byłoby to samo, sporo kreatywnych komentarzy, ale kilka też "Awesome work" od kolesi, którzy dopiero zaczynają. Tam po prostu tych początkujących jest sporo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się