Napisano 5 Styczeń 201213 l chveti napisał: Witam, Jako , że ostatnio w speed modelingu pojawiało się coraz więcej prac nie wymagających modelingu a opierających się na samym renderze. Wiele z nich jest określane jako 'nie udany render - wrzucam tutaj'. W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu. Najlepiej , dla porządku żeby wrzucić małe info: -Jaki renderer -Czas renderingu -Rodzaj rendera (test materiału , test renderera...) Pozdrawiam. Rendery testowe 2006 - 2009 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=31885 Rendery testowe 2010 - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=69638 Rendery testowe 2011 - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73635
Napisano 6 Styczeń 201213 l lukasjogabonito:Kocham takie kolory. A przewodu nie widać bo wyjechał za DOF;) mookie: Ten cycles ma takie bajery jak dofy i w ogóle kamera fizyczna czy to postpro? Edytowane 6 Styczeń 201213 l przez Lucek
Napisano 6 Styczeń 201213 l ha no naturalnie dof-a dołożyłem potem;) A o cyclesie też się chętnie dowiem więcej...
Napisano 6 Styczeń 201213 l trochę to wygląda jak test materiału drewna a nie kabla;) czekalem z dobre kilkanaście sekund az mi sie załaduje az sie zorientowałem ze to juz koniec
Napisano 7 Styczeń 201213 l Dobra, kolejna moja zabawa z tym modelem. Nie wiem dlaczego nie zauważyłem poodwracanych napisów na aparacie i nie zwiększyłem samplingów no ale trudno. Komentarze mile widziane.
Napisano 7 Styczeń 201213 l Hejka, kolejny render testowy, już powoli nie mogę patrzeć na tą scenkę :/ co jeszcze można poprawić oprócz niebieskiej podłogi:p...
Napisano 7 Styczeń 201213 l Cycles póki co nie posiada za dużo opcji związanych z postprodukcją, wkrótce mają dojść dopiero render passy, więc to, co pokazałem, to czysty render. DOF wynika z ustawień kamery fizycznej. Co najważniejsze to fakt, że jest to już teraz (przy odpowiednich ustawieniach, niektóre lampy generują więcej szumu, niż pozostałe) diabelnie szybki silnik, a że konstrukcja shaderów oparta jest na nodach, daje nam on całkowitą swobodę w generowaniu/mieszaniu shaderów. Szczerze mówiąc to na początku podchodziłem do niego z pewną taką nieśmiałością, w końcu to wczesna faza rozwoju, ale naprawdę już teraz może on doskonale nadawać się do określonych rozwiązań komercyjnych. Edytowane 7 Styczeń 201213 l przez mookie
Napisano 7 Styczeń 201213 l Łukasz, yashicę wymodelowałeś na podstawie kupionej czy refek z neta? :) Nad studiem niestety trzeba solidnie popracować, mdłe i jasne , lekko chłodniawe światło oraz mdłe i nieco cieplejsze z białego to nie wszystko...pomyśl o ustawieniu świateł w nieco inny sposób zrób coś z tym ponieważ odbicia na obiektywie straszą! w sumie im lepiej zaaranżujesz oświetlenie bazując się na rzeczywistych zasadach pracy światła tym lepsze rezultaty będziesz w stanie uzyskać. Sampling zostaw na koniec, jak wszystko będzie gites i nie do zarzucenia no bo po co męczyć render długi czas :) Osobiście proponuję czarne tło, z którego wyłania się Yashica. Albo białe. Coś takiego przyjemnego, nie szaroburomdłego ;) Bo takie zabawy ze światłem silnie kojarzą mi się z próbami zmian kolorystyki oświetlenia wśród niektórych początkujących. Oświetlenie jest raczej sraczkowatożółte/niebieskie niż chłodne/ciepłe :) Widziałeś może rendery Sony NEX 7 w studio autorstwa RA?? Bardzo faaaaajna propozycja. No, w sumie nie było tam wielkich zmian barwowych oświetlenia. Spróbuj podobnie, a może i lepiej ;) Edytowane 7 Styczeń 201213 l przez Camel
Napisano 7 Styczeń 201213 l Gregory nooo, widzę, że się zastosowałes do wskazowek :) Lepiej? :) Mi się widzi, że DUŻO lepiej. Dostawiłbym jeszcze trochę gadżetów typu np. jaka monstrancja, kielich na ołtarz, swiece, jakies oswietlenie wewnętrzne koscioła. Ja bym widział jeszcze jakis witraż np w tych nawyższych częsciach okna, ale nie znam budynku, nie widziałem go nigdy, więc jak Ci pasuje :) Może jakis wolumetryk ;>? Ach, wiele można zrobic :)
Napisano 7 Styczeń 201213 l Dzięki ciastuch, wskazówki na forum ---> bezcenne:). jeszcze będę wstawiał kilka elementów i poprawiał trochę materiały, myślałem o monstrancji ale nie mogę jej wstawić bo to zimowy okres a monstrancja używana jest na "boże ciało" w lato, zamiast niej będzie krucyfiks na środku ołtarza, no jeszcze jeden drobiazg ale to potem. Oświetlenie wnętrza jest, tylko z tego widoku prawie niewidoczne znajduje się na poprzecznych belkach będzie w innym ujęciu. Gregory nooo, widzę, że się zastosowałes do wskazowek :) Lepiej? :) Mi się widzi, że DUŻO lepiej. Dostawiłbym jeszcze trochę gadżetów typu np. jaka monstrancja, kielich na ołtarz, swiece, jakies oswietlenie wewnętrzne koscioła. Ja bym widział jeszcze jakis witraż np w tych nawyższych częsciach okna, ale nie znam budynku, nie widziałem go nigdy, więc jak Ci pasuje :) Może jakis wolumetryk ;>? Ach, wiele można zrobic :)
Napisano 7 Styczeń 201213 l To dorzucę coś od siebie. fragmenty wcześnie pokazywanych lodówek, vray, PS: Pozdrawiam, SWRSC
Napisano 7 Styczeń 201213 l wow, przepięknie, profesjonalnie i wgniatająco. zdjęciowo. nic ująć nic dodać. tylko czy obraz jest 8bit na kanał? bo przejścia gradientowe się sypią, albo mam coś nie w porządku.
Napisano 7 Styczeń 201213 l @SWRSC Ja to sie nie znam ale wydaje mi się że ta tekstura mogłaby wyglądać lepiej. Teraz wydaje się być rozciągnięta. poza tym bardzo fajnie, ładny dof
Napisano 7 Styczeń 201213 l @NV Czepiam się ale w tytule wątku jest błąd. Przed wykrzyknikiem nie stawia się spacji! Właściwie wcześniej też są błędy. Jakaś dziwna konstrukcja.
Napisano 7 Styczeń 201213 l co nie zmienia faktu, że mogłaby wyglądać lepiej :) ja bym ją jeszcze bardziej rozciągnął, albo ścisnął w poziomie albo zmniejszył blur.. nie wiem. jak już mówiłem nie znam się :)
Napisano 8 Styczeń 201213 l jestem zdania, że nie ma rzeczy perfekcyjnych. Zawsze znajdzie się coś, co można szlifować w nieskończoność :)
Napisano 8 Styczeń 201213 l SWRSC: Super ujęcia i materiał metalu dof z Kamery vraya czy może zdeph? Ja taki teścik własnej trawy:
Napisano 8 Styczeń 201213 l SWRSC - dobrze ze da sie jeszcze cos poprawic, znaczy ze to nie koniec... az strach pomyslec co by bylo gdyby sie juz nie dalo ;) sroka - jak na takie zblizenia to trawa kiepska;) chyba nie taki jest jej cel? = pokaz z oddali :P
Napisano 9 Styczeń 201213 l Morphe: E tam, w grafice komputerowej nie sądzę aby udało się jeszcze przez ładne kilkadziesiąt lat osiągnąć taki poziom aby nie dało się już nic lepiej. :D SWRSC: Bardzo bene te zbliżenia, bym tylko na tej kratce wentylacyjnej jakieś lekkie chamfery chyba zarzucił (znaczy w środku). Poza tym cud, miód, orzechów w brud. ;) Nie nadaje się to chyba na tutejszą FW, więc rzucę tutaj. Jeszcze kilka więcej ujęć jest na stronie. Sz. . . . . . .
Napisano 9 Styczeń 201213 l pressenter - widziałem już na fejsbuku to mieszkanie, i powiem tak: gdybyś zmienił teksturę na tej drewnianej szafie (i mapowanie, bo teraz jest jak zblurowana) oraz wymienił firanki (gną się jak by były z filcu, grubaśne) - było by świetnie. A tak jest "tylko" bardzo dobrze :) Na ostatnim za duża aberracja chromatyczna (patrz: styk czarnej ściany i sufitu - świeci się na czerwono) 3 i 5 ujęcie podoba mi się najbardziej. No można by tą parę wywalić z 4 i też by się załapało. Oświetlenie bardzo mi się podoba. Fałszywa skromność nie przystoi. Prace jak najbardziej nadają się do finished. Pokazał byś rzut tego mieszkania (z jakimiś wymiarami zgrubnymi nawet)?
Napisano 9 Styczeń 201213 l Press w jaki sposób para jest robiona??? PF???? Bo widziałem na stronie że się animuje też w kawkce na stoliku
Napisano 9 Styczeń 201213 l hej! witam, bo daaawno mnie nie było. pressenter nieźłe to wygląda, zwłaszcza ta naturalność obrazków... ode mnie takie 2 ostatnie obrazki, które robiłem na potrzeby firmy w której pracuje: poz.
Napisano 9 Styczeń 201213 l pressenter: ostro pan jedzie do przodu ;) bardzo mi się podoba - 3ci render najlepszy, ale reszta i tak super.
Napisano 9 Styczeń 201213 l O, jak miło, że się tak podoba, dzięki. :) Loki: Kilka trafnych uwag. Co do drewna to mapowanie samej tekstury diff jest na pewno dobre, tylko odbicie coś skopałem, i przez to wygląda jakby zblurowane. :| Zasłony jak najbardziej zamierzone, miały być grube i ciężkie, chociaż może faktycznie tutaj wyszły jak wisząca guma, no nic, będzie nauka na później. ;) Rzeczywiście tam aberacja się rozjeżdża, nie zauważyłem, dzięki za uwagi. :D Rzucik poniżej. lukasjogabonito: Para faktycznie particlami, ale przy pomocy FumeFX. Plugin najtańszy może nie jest, ale opłaca się, na prawdę bardzo mocno; ma przeogromne możliwości. siwy: Hehe, następnym razem. :D jakubm: Ogólnie pozytywnie, ale według mnie troszkę za dużo kontrastu, zdaje się, i kompozycyjnie też jakoś tak mi się wydaje strasznie wszystkiego dużo. Posądzam, że mógłbyś z tego jeszcze więcej wyciągnąć. ;) Pozdrawiam Sz.
Napisano 10 Styczeń 201213 l pressenter dzieki za uwage, cos tam pokombinuje z tym jeszcze, ale kompozycyjnie zostanie tak jak jest.. lubimy "za duzo" na obrazkach ;)
Napisano 10 Styczeń 201213 l Press , fajne światło i postpro! Tu dwa Wip'y ode mnie : Edytowane 17 Styczeń 201213 l przez Bonifatz
Napisano 10 Styczeń 201213 l Bonifatz, bardzo fajne materiały i compo, ale w pierwszym za dużo światła - przepalona biel i trochę za mało kontrastowa scena. Kształt okien trochę IMO zaburza odbiór - za szerokie i wygląda to jakby się komuś skala pomyliła. Ale oprócz tego to bardzo fajnie.
Napisano 10 Styczeń 201213 l Bonifatz - świetne te wizki. Mógłbyś pokazać czyste rendery bez postpro?
Napisano 11 Styczeń 201213 l Kilka prostych łazienek. Część modeli wykonał Carloss z forum, polecam tego Pana do modelowania :) Pozdrawiam, SWRSC
Napisano 11 Styczeń 201213 l Lucek - Dzięki ! tu taki standard maja tych okien wiec wstawilem co chcieli ;) Co do przepaleń to już coś poradziłem dzisiaj. Jak skoncze pokaże jak to wyszło. Quentin - Dzięki ! Za duzo pospro nie ma w tych obrazkach, curve w FB + glow w shopie i aberacja. To by było wszystko. Pozdro! edit: Jeszcze wip exterior do tego pokoju z zielonymi zaslonami który pokazałem wcześniej : Edytowane 17 Styczeń 201213 l przez Bonifatz
Napisano 13 Styczeń 201213 l Bonifatz: Pierwsze bardzo przyjemne, kojące bym rzekł :) Drugie, klocki jak klocki ale zieleń bardzo fajnie. SWRSC: Spoko, czuć tu zlecenie. Schludnie, ładnie i czysto. Ode mnie: edit: Wyposażenie od everów reszta moja.
Napisano 13 Styczeń 201213 l To może ja wstrzele się w pomiędzy Wasze piękne wizki (Fargate jak dla mnie cud, miód i orzeszki) z kolejnym testem wozidła, model robiony kiedyś tam i ma swoje bolączki ale już trudno:
Napisano 14 Styczeń 201213 l drugi render prawie morphowy, ale do tej jakosci generalni Panu troche zostalo - nie mniej jest bardzo fajnie
Napisano 14 Styczeń 201213 l Berger: Musze powiedzieć, że ten render bardzo słaby(uwzględniając juz poziom który reprezentujesz). Auto zlewa sie z tłem, wszystko prześwietlone, a i materiały jakieś słabe. Wszystko nader sztuczne sie wydaje. Odbicie robiłeś w PS? bo przy przednim kole odbicie jakby zaczynało sie od połowy felgi (albo chociaż mi sie tak wydaje. Proponowałbym zmienić studio, na bardziej przemyslane, tutaj refleksy wydają sie byc przypadkowo ułożone. Ogólnie to było lepiej.... Press: No jak zwykle malina, aczkolwiek musze powiedzieć, że w 1 renderze brakuje mi odbić drzew w tych balustradach - za bardzo niebieskie są teraz :D Ale drugi to juz klasa, piekne światełko :D
Napisano 14 Styczeń 201213 l MF - dobra robota, jedynie do mapowania drewna bym się przyczepił, słoje się nie schodzą tak jak powinny (naturalnie) na blacie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto