legomir Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 a poważnie, może spróbuj jakiegoś tsunami, albo fat mana w sam środeczek :-) Już łatwiej od tsunami byłoby mu cześć tego zburzyć, a i tak w cholerę roboty.
gnacik Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ? Przecież te miasto to z genratora :D To nawet nie wiedziałem, że takie rzeczy można w ten sposób robić :-) Mimo wszystko, ciekawi mnie jak bardzo szczegółowe są budynki no i ile to się liczyło :-)
bolitic Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 Hej, Musze rozczarowac - to nie generator, ale zwykly model z google earth NY. Lepiej nie pokazywac slabych fototekstur przy zbliezeniu. Cheers
YetoKnight Napisano 6 Październik 2013 Napisano 6 Październik 2013 Mój koncept gitary elektrycznej: soft: blender (cycles) i gimp
le_chu Napisano 8 Październik 2013 Napisano 8 Październik 2013 Pare screenow modeli wydlubanych metoda "subdivision ready":
arturprx2 Napisano 8 Październik 2013 Napisano 8 Październik 2013 le_chu, pokaż jakieś siatki, ten ostatni mebelek jest dość interesujący :)
Pawelkos Napisano 8 Październik 2013 Napisano 8 Październik 2013 Swietne te mebelki le_chu. To jakis autorski projekt czy to istniejace modele mebli jakiegos projektanta ? A tak przy okazji to co to jest ta metoda: Pare screenow modeli wydlubanych metoda "subdivision ready"
Kramon Napisano 8 Październik 2013 Napisano 8 Październik 2013 to że jak wrzucisz turbosmootha to model dalej będzie tak wyglądał ale wszystkie krawędzie będą miał bevele. Czyli model posiada support loopy.
arev Napisano 8 Październik 2013 Napisano 8 Październik 2013 @le_chu: podoba mi się projekt pierwszej komody. Chyba mógłbym taką mieć gdzieś :) Ta czerwień mocno razi w oczy, ale wygląda to raczej na słaby materiał/oświetlenie sceny. Spróbowałbym, bazując na tym, zamontować tam prawdziwe światło (mniejsza o technologię, póki co) i zrobić render w półmroku, ale żeby miało się co odbijać w fasetach.
le_chu Napisano 10 Październik 2013 Napisano 10 Październik 2013 wrzucam siatki z lekkim poslizgiem :) Pawelkos - nie wiem jak z pierwszym ale zdjecia drugiego mebelka da sie odnalezc na tumblr. wiec przynajmniej jeden egzemplarz powstal :) arev - ta czerwien wynika z refki mebelka, jesli chodzi o oswietlenie to na pewno jeszcze popracuje by oddac charakter brylki bardziej
arturprx2 Napisano 10 Październik 2013 Napisano 10 Październik 2013 dzięki le_chu, notriangle pasuje idealnie ;) krawaty na potrzeby garderobianych klimatów.
Vehr Napisano 10 Październik 2013 Napisano 10 Październik 2013 arturprx2 : Trochę mało sztywne te krawaty ;). Bardziej jak jakiś jeden materiał o wyglądzie krawatu.
kowalskikamil Napisano 12 Październik 2013 Napisano 12 Październik 2013 le_chu mebelki są mistrzowskie w szczególności ten drugi model szafko-komody. Z mojej strony coś takiego, prawie skończone
Dynamico Napisano 12 Październik 2013 Napisano 12 Październik 2013 @kamilkowalski Jeżeli te sofki" to Slide, to zwróć uwag, że stelaż może być tylko biały lub czarny. Sofy "wjechały" Tobie w listwę przypodłogową.
kowalskikamil Napisano 12 Październik 2013 Napisano 12 Październik 2013 Sofa to Softline model-TERRA, faktycznie wpakowała się w listwę.. dzięki
plasti Napisano 16 Październik 2013 Napisano 16 Październik 2013 witajcie test oswietlenia zarowka pomieszczenia, LWF w vray, max jak to widzicie?? pozdrawiam
terenas Napisano 19 Październik 2013 Napisano 19 Październik 2013 Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ?
Karkosik Napisano 20 Październik 2013 Napisano 20 Październik 2013 Kolejny model grzmota wyrendzony w wolnej chwili przeze mnie :) Pedovan
skalpel3d Napisano 20 Październik 2013 Napisano 20 Październik 2013 kowalskikamil pięknie ci ząbkują krawędzie filtr aa do wymiany albo daj mniejsze przepalenie światła , lampki nie stykają się z sufitem, materiał listwy świeci się
plasti Napisano 20 Październik 2013 Napisano 20 Październik 2013 Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ? heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :) co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam
Gość Noemi Napisano 21 Październik 2013 Napisano 21 Październik 2013 Cześć, Tutaj próbka skromnego tematu wnętrza, nad którym pracuję. Chętnie przyjmę wasze wskazówki i porady. https://docs.google.com/file/d/0B7uu5iyCyXeyamFvSWN0YktpczA/edit?usp=sharing https://docs.google.com/file/d/0B7uu5iyCyXeyR0pVeW9YODcweHc/edit?usp=sharing
terenas Napisano 21 Październik 2013 Napisano 21 Październik 2013 heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :) co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam nie, to nie sarkazm, serio imo dobrze to wyszło, nie masz przepaleń a wnętrze jest ładnie doświetlone. czyli rozumiem że ten sphere light masz "widoczny" w renderze i cała magia ? pisząc, że mam problem miałem na myśli sytuację z tego typu lampą http://skroc.pl/52e1, gdzie klosz jest mleczno-biały. Obserwując to w realu klosz się nie prześwietla, ściana za nim nie jest przejarana, pomieszczenie jest oświetlone... tymczasem na renderze mam zawsze białą plamę losza lampy i atomową biel na ścianie... i to wszystko przy gamma 2.2, reinhard z burn 0.01... jeśli ktos ma na to jakiś patent, zeby rzeczywiscie wychodziło jak na załączonym linku i faktycznie doswietlało pomieszczenie to będę mega wdzięczny :)
plasti Napisano 21 Październik 2013 Napisano 21 Październik 2013 @terenas wzialem sobie na warsztat twoja kule i rzeczywiscie jest duzy problem z tym, ponizej moje wypociny render czysty i z postpro ja uzylem vray planea przyklejonego do sciany w miejsce klosza, na kloszu slaby mtl light, swiatlo of corz excluduje klosz, innego sposobu z vray sphere nie znalazlem, zawsze bomba na scianie, swiatlo ustawialem na szybko, nie sugerowalem sie zadna refka, tak wiec moze byc troche nie zgodne z rzeczywistym zachowaniem sie swiatla no i LWF
Pawelkos Napisano 21 Październik 2013 Napisano 21 Październik 2013 i to wszystko przy gamma 2.2, reinhard z burn 0.01... Tak z ciekawosci zapytam bo sam nie pracuje w LWF... Rozumiem ze gamme ustawiasz sobie na 2.2 bo chcesz pracowac w LWF. To jaki to ma sens jesli color mapping ustawiasz na exponential ?
skalpel3d Napisano 22 Październik 2013 Napisano 22 Październik 2013 siwy bardzo przyjemne wnetrze, modele własne tego wypoczynku bo fajnie wyszły nich ranty, jeśli własne to zdradź czym robiłeś
jacekszy0 Napisano 22 Październik 2013 Napisano 22 Październik 2013 Siwy: czym świecisz na zewnątrz i co masz? To jest jakaś HDRI mapka z tym tłem? czy tło tych roślin wklejone w postprodukcji czy to zwykły jakiś plane z teksturą? Bo zawsze mam problemy z dobrym dobraniem tła na zewnątrz i przepaleniami a u Ciebie wygląda bardzo fajnie zresztą jak całość.
siwy Napisano 22 Październik 2013 Napisano 22 Październik 2013 Tło to plane z texturą, model kanapy nie mój i dokładnie nie pamiętam czy to model + model czy coś innego. Oświetlenie to vray dome + vray sun
skalpel3d Napisano 22 Październik 2013 Napisano 22 Październik 2013 super właśnie takie fajne przytulne ciepłe wnętrze, fajnie jak byś dalej pociągnął temat w tym stylu będzie jakieś urozmaicenie pośród wizualizacji nowoczesnych wnętrz :)
!Ewert Napisano 23 Październik 2013 Napisano 23 Październik 2013 Render jest po postprodukcji? Bardzo fajnie
MicInc Napisano 23 Październik 2013 Napisano 23 Październik 2013 lekkie post - temperatura, color balance, niebo rozjaśnione, lekka mgiełka na masce z-depth
skalpel3d Napisano 23 Październik 2013 Napisano 23 Październik 2013 MicInc fajny las i łaka troszkę tu nie pasują te ozdobne ogrodowe krzaczory, mgła fajnie wychodzi spod vrayenvironmentfog, niestety troszkę się renderuje ale efekt w postprodukcji jest lepszy niż przy z-depth
MicInc Napisano 23 Październik 2013 Napisano 23 Październik 2013 Krzaczory nie pasują, bo to te domyślne z forest packa. No i to tylko szybki test. A na vray fog przyjedzie jeszcze czas, żeby wypróbować.
siwy Napisano 23 Październik 2013 Napisano 23 Październik 2013 super właśnie takie fajne przytulne ciepłe wnętrze, fajnie jak byś dalej pociągnął temat w tym stylu będzie jakieś urozmaicenie pośród wizualizacji nowoczesnych wnętrz :) tu wrzuciłem więcej obrazków: http://archetyp.pl/projekt_bono/ (na dole)
skalpel3d Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 (edytowane) tu wrzuciłem więcej obrazków: http://archetyp.pl/projekt_bono/ (na dole) siwy mój komentarz był do pracy plastiego bo bardzo mi się podoba klimat tego wnętrza które zaczął tworzyć w ramach testowania światła i szkoda by się tak praca zmarnowała tylko w formie testu :) Edytowane 24 Październik 2013 przez skalpel3d
plasti Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 a to przepraszam ;) nie ma za co, dziel sie wszystkim co masz, bo kawal dobrego stuffu :) @skalpel3d cos pomysle, siade dzisiaj i moze jakis pomysl wpadnie na wizke :)
skalpel3d Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 (edytowane) To w sumie moja wina niby pisałem pod praca Plastiego ale było trzeba dać do kogo :) Siwy ten projekt jest bardzo fajny i na pewno jako inspiracja świetnie się nadaje :) mowie teraz o twoich pracach Plasti mam inne pytanie niedawno umieszczałeś animacje autka zostałem poproszony o zrobienie czegoś w tym stylu Auto jadące po plaży po skraju zalewanym przez morze czyli najprościej co jakiś czas będzie dostawało bocznie woda i teraz zastawiam się co leprze do wykonania czy realflow czy może phenix do obu mam dostęp Edytowane 24 Październik 2013 przez skalpel3d
plasti Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 @skalpel3d jesli nowy realflow na nodach, to wydaje mi sie real flow
le_chu Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 Wrzucam maly teaser darmowych modeli dostepnych niebawem na chocofur.com :)
xmass Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 @le_chu świetna kompozycja i świetne modele!!! Ta zielonawa farba na tym "druciaku" wyszła fajowo. Białe studio - miód na moje oczy :D Jaka wielkość tekstur? Bo ostre jak żyleta!
le_chu Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 dzieki xmass, tekstury bez szaleństwa bo 2000 x 2000 ale starałem się mappingiem jakoś to tuszować + delikatny unsharp Photoshopie (na renderze i teksturze).
Fargate Napisano 26 Październik 2013 Napisano 26 Październik 2013 pt-pt, pts 64, msi 400 coś koło 2:30h
le_chu Napisano 30 Październik 2013 Napisano 30 Październik 2013 ja dorzucam jeszcze kilka elementów oświetleniowych
Karkosik Napisano 5 Listopad 2013 Napisano 5 Listopad 2013 LeChu: 2 i 3 fotoreal ;) Ładnie Ode mnie coś dla odmiany, żeby nie było że tu tylko wizki i wizki ;) Scenka zrobiona w pare h dla relaksu.
siwy Napisano 5 Listopad 2013 Napisano 5 Listopad 2013 lechu, świetne modele i rendery. karkosik, ładnie to wygląda, jest real
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się