Napisano 21 Lipiec 20159 l Zrób unfold uvałek na srebnej obudowie i oświetl to lepiej by zyskać fajny specular. :)
Napisano 7 Sierpień 20159 l Hej.Walczę z efektem pod standardowy materiał c4d.Kombinowałem już trochę godzin i nic ciekawego.Nie chcę właśnie odbić na macie.Jakieś pomysły?Jestem wdzięczny. Tutorial pod Mental Ray - http://bct.me/tutorials/mini-cooper/ Moje Mat.erialne marzenie kurzu - Moja tragedia - Ogólne testy malowanej stali.Nic mi się nie podoba.
Napisano 31 Sierpień 20159 l Cześć, w wolnych chwilach po za "wizkami" testowałem sobie światło i shadery, do tej pory wyszło coś takiego: siatka: Pozdrawiam,
Napisano 7 Wrzesień 20159 l Render bardzo dobry, ale trudno do konca ocenic przez przesadzona abberacje.
Napisano 15 Wrzesień 20159 l Wire porn - moje rendery do katalogu. Chodziło o to, żeby był cień, a tło białe 100% bez widocznej granicy bitmapki. przewody wychodzą sobie na spad. Sam złożyłem katalog, więc mam 2 miesiące zaległości we flejmie i awanturach na max3d. Edytowane 17 Wrzesień 20159 l przez ikkiz
Napisano 15 Wrzesień 20159 l tak, jestem informatykiem, ale dobrym, więc pracują za mnie skrypty, a ja mam wolny czas na chałtury dla działu marketingu.
Napisano 16 Listopad 20159 l ikkiz - najs kabelki:) śmieszna fucha Camel - czyściutko, przydałby się tylko większy kontrast w studiu. Użyłeś object space anisotropy?
Napisano 16 Listopad 20159 l Akierek, nie wiem ile masz lat, ale jesli wiecej niz 20 to porzuc grafike 3D, gdyz nic w niej nie osiagniesz - mowie to po przeczytaniu Twoich postow i "analizie" prac. Ale się tu żrecie xD Widzę, że we wściekłości można niezłe głupoty powypisywać. Dlaczego jeśli ktoś ma więcej niż 20 lat i zaczyna, to nic nie osiągnie? ^^ mi się 4 lata temu świat zawalił "dosłownie" przysiadłem do grafy próbując wrócić do korzeni kiedy to będąc w podstawówce czy w szkole średniej bazgrałem coś na tyłach zeszytu. Niestety szkoła marzenia niszczy i tak to z lotu rzuciłem. Zdolność rysunku została zatracona z biegiem lat, więc postawiłem pierwszego boxa w maxie trochę ponad 4 lata temu właśnie. Pierwszą robotę dostałem z TurboSquid po jakichś 6 czy 7 miesiącach. Nie demotywujcie tu młodych z marzeń ;)
Napisano 16 Listopad 20159 l Dobrze gada piwo mu. Z drugiej strony mi ktoś kiedyś powiedział bym dał sobie spokój z robieniem postaci to sie uparlem przy swiom.
Napisano 16 Listopad 20159 l deshu: nie było object space anizo generalnie najskromniejsi mają wiele do zrobienia :) bolitic nie da się ukryć, że robiłeś jakieś tam 3d, no ale teraz klepiesz kody, heheheh ;-) No nie ma co się gryźć, róbmy swoje. Życie zweryfikuje, do czego się nadają poszczególni użytkownicy.
Napisano 16 Listopad 20159 l Dobrze gada piwo mu. Z drugiej strony mi ktoś kiedyś powiedział bym dał sobie spokój z robieniem postaci to sie uparlem przy swiom. Ja nie dam rady, ja? Potrzymaj mi piwo!
Napisano 16 Listopad 20159 l Ale się tu żrecie xD Widzę, że we wściekłości można niezłe głupoty powypisywać. Dlaczego jeśli ktoś ma więcej niż 20 lat i zaczyna, to nic nie osiągnie? ^^ mi się 4 lata temu świat zawalił "dosłownie" przysiadłem do grafy próbując wrócić do korzeni kiedy to będąc w podstawówce czy w szkole średniej bazgrałem coś na tyłach zeszytu. Niestety szkoła marzenia niszczy i tak to z lotu rzuciłem. Zdolność rysunku została zatracona z biegiem lat, więc postawiłem pierwszego boxa w maxie trochę ponad 4 lata temu właśnie. Pierwszą robotę dostałem z TurboSquid po jakichś 6 czy 7 miesiącach. Nie demotywujcie tu młodych z marzeń ;) Ten post chyba z rok temu byl publikowany :D Czytac ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisalem ze wiek przekresla kariere w grafice, ale brak pokory + wiek juz tak, gdyz trudno zmienic charakter w pozniejszych latach. Poza tym zwyczajnie moge sie mylic, jak kazdy czlowiek ;) Tez stawiam piwo!
Napisano 18 Listopad 20159 l to pospamuję testami makaroników. jak zwykle koruna :) Edytowane 19 Listopad 20159 l przez Camel
Napisano 18 Listopad 20159 l Makaroniki wyglądają jak plastikowe zabawki mojego chrześniaka ;) Modele fajne, shader do poprawy. Jakiś translucency by się przydało.
Napisano 18 Listopad 20159 l Gorzej, makaron nie błyszczy jak należy, nie ma pypci, ogólnie model też do wymiany, translucency jest tylko coś słabo go widzisz, ale to też dlatego, że słabe jest :) Zresztą makaron ma być gotowany, nie surowy. Walczę dalei.
Napisano 24 Listopad 20159 l popracuj nad światłem zrób jakieś takie niewiem no poczytaj o świetle generalnie co to key light i tak dalej. Gdy robisz futro staraj się zrobić przynajmniej 2 systemy futra najlepiej 3. Bardzo krótkie, właściwej długości, i w małej ilości skręcone/dłuższe anomalie.
Napisano 27 Listopad 20159 l Test mojego modelu fotela i lampy podłogowej. Sprawdzanie modeli w oświetleniu studyjnym nie zawsze się sprawdza (przynajmniej u mnie) - wolę budować małe scenki jak ta, i wstawiać tam modele co by popatrzeć co się dzieje (3D Max plus Corona 1.2 plus Photoshop CS5):
Napisano 27 Listopad 20159 l Model fajny, ale material na nim kiepski. BTW wazon po lewej nie ma smootha ;)
Napisano 27 Listopad 20159 l Model fajny, ale material na nim kiepski. BTW wazon po lewej nie ma smootha ;) Dobre masz oko :) Czujny:) Na fotelu nie zrobiłem unwrapa jeszcze:( więc zrobiłem na tyle drobna teksturę żeby sieczki jaka tam jest nie było widać :) wazon - eh, on taki jest - każda kostka (quad poly) na wazonie ma offset 3 mm i wcięcie, po prostu wazon jest jakby obłożony takimi kostkami :)
Napisano 27 Listopad 20159 l Miłe dla oka pomieszczenie ale ta cegła mogła by odrobinę mocniej wystawać
Napisano 29 Listopad 20159 l Hej wszystkim, wrzucam mały test materiałów, gdyż mam z nimi problem (głownie chodzi o realizm wnętrz). Od kilku dni zmagam się z ich doskonaleniem. Wiem, że dzięki Wam można sporo się dowiedzieć i podszkolić w niemałym stopniu, tak więc zamieszczam dwa krzesełka :) W drugim głównie chodzi o część "podszukową". Co myslicie ? ;) Max, Vray
Napisano 8 Grudzień 20159 l Huracan - podoba mi się ten metal na krzesłach, wygląda jak miedź, są zadrapania i nieczyste miejsca które sugerują zużycie:) Może ciutkę (o 10-15%) mają za duży SPECULAR (a może to czyste odbicie...może ono jest zbyt mocne). Co do materiałów na żółtym i czarnym krześle - tam chyba masz użyty patent z mapą Fall-off w kanale diffuse - ciemny i jasny kolor który definiuję powierzchnię i jej kolor kolor w zależności od kąta patrzenia. I ten JASNY kolor jest zbyt jasny, za mocno te materiały świecą w jasnych miejscach. To moje uwagi. Ciekaw jestem co inni napiszą.
Napisano 15 Grudzień 20159 l Huracan - miedziane jak dla mnie za bardzo się błyszczy - teraz wygląda jak gdyby było dodatkowo polakierowane bezbarwnym. Za to poduszkowe - bardzo fajne. Szczególnie czarna wersja.
Napisano 25 Grudzień 20159 l sam jesteś skan szynki na diffuse :P Jak szynka wygląda jak szynka to jest ok :) Dla mnie w cholerę rewelacja ;)
Napisano 25 Grudzień 20159 l sam jesteś skan szynki na diffuse :P Jak szynka wygląda jak szynka to jest ok :) Dla mnie w cholerę rewelacja ;) ja z lechem sporo prywatnie pisze :D taki żart z mojej strony :) tam jest SSS i wszystko :D lechu kozak robote odwala.
Napisano 4 Styczeń 20169 l zaintrygowany pytaniem jak sobie poradzić z terenem do filmu, w tym wątku: http://max3d.pl/forum/threads/100058-Teren-na-potrzeby-filmu?p=1257630#post1257630 spiąłem pośladki i spróbowałem ile w 3 godziny wymyślę. Oto efekty testów w 3D Max 2012 plus Vray 2.0 (nic nie było robione przesuwaniem puntków, same modyfikatory NOISE, DISPLACE, FFD, TURBOSMOOTH). Użyty też najnowszy Forest Pack Pro 5.0.2. W photoshopie 5 minut postprodukcji. Powiedzcie czy jest filmowo i co wogóle sądzicie o klimacie. Cała dłubanina od początku do końca zajęła równe 180 minut (każdy render szedł około 20 minut, ale to już po tym czasie 180 minut).
Napisano 4 Styczeń 20169 l widać że procedural. brakuje jakiegoś elementu który by nadał całościowi sensu zarysu i generalnie tego czegoś. masz jakby tło teraz na to przydało by się zrobić jakby drugą scenę gdzie jest jakiś element. nie proceduralny. i w compo go dodać.
Napisano 5 Styczeń 20169 l Zgadza sie, procedura to super baza ale za malo, chyba ze jestes profesorem asp i robisz cos na wernisaz.
Napisano 5 Styczeń 20169 l Zgadza sie, procedura to super baza ale za malo, chyba ze jestes profesorem asp i robisz cos na wernisaz. Czyli w ujęciu 2-3 sekundowym w którym kamera się porusza, nie użylibyście takiego terenu?
Napisano 6 Styczeń 20169 l Póki co wymyśliłem taki patent na bardziej realny dodatek w tle do tego krajobrazu. Ale mam już pomysł co się pojawi na pierwszym planie i w średnim oddaleniu od kamery:) będzie scenka sci-fi mała z tego zamiast tylko testów:)
Napisano 23 Luty 20169 l Jako że jestem nowy wypada mi się przywitać ze wszystkimi użytkownikami. ;) Wrzucam pierwszy rendero-szkic do Waszej oceny, luźna zabawa typograficzna. Na pewno chciałbym zapytać jakie są Wasze patenty na ładne tło - czy jest to plansza w kształcie litery "C" w której umieszczacie renderowany element? http://postimg.org/image/5j1226gbj/ oraz http://postimg.org/image/v5n7vg5cv/ Dzięki serdeczne za opowiedź!
Napisano 24 Luty 20169 l Dość stary tutek ale dość spoko wyjaśnione: http://cg-india.com/Tutorials/V-Ray/3dsMax_tutorial_SL_01.html ...a ten jak uczyłem się świecić HDR: W sumie to widzę, że ten autor ma także na YT pokazane jak świecić w podobny sposób jak w pierwszym linku. Jeżeli więc preferujesz tutoriale video to proszę:
Napisano 7 Marzec 20169 l Wrzucę swoje testy modelu butelek do packshota. Model w cinema4D, redner w octane. Wybaczcie znak wodny, jestem cienki w modelwaniu i do szybkich testów używam demo plugina do cinemy. Docelowo wyrzucam obj na wersję standalone. Pozdr!! Edytowane 7 Marzec 20169 l przez remanent
Napisano 15 Marzec 20168 l Postanowiłem w końcu zapoznać się z Coroną i widzę, że zdecydowanie będzie to znajomość na dłużej :) Poniżej pierwsze testy (model mojego autorstwa): Pozdrawiam.
Napisano 16 Marzec 20168 l Ode mnie pare przeróbek modeli pod Unreala. dostępne są lub będą na dniach w sklepie UE4Arch.
Napisano 22 Marzec 20168 l Wrzucę kilka testów shaderów starego mikrofonu robionego po godzinach. Model w Cinema4D, tekstury ndo+substance painter i na końcu Octane. Pozdr!
Napisano 23 Marzec 20168 l Witam, robiłem wczoraj trochę renderków dla zabawy - pytanie jak skutecznie pozbyć się w Vray poszarpania na rozbłyskach i blikach. Ponadto prośba o porady, jak taką scenę lepiej wyrenderować. ;-) 3DStudioMax + Vray oraz printscreen sceny Dzięki! :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto