Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.Walczę z efektem pod standardowy materiał c4d.Kombinowałem już trochę godzin i nic ciekawego.Nie chcę właśnie odbić na macie.Jakieś pomysły?Jestem wdzięczny. Tutorial pod Mental Ray - http://bct.me/tutorials/mini-cooper/

 

Moje Mat.erialne marzenie kurzu - FHU1Zv3.jpg

 

Moja tragedia - kulsOSm.jpg

 

Ogólne testy malowanej stali.Nic mi się nie podoba.

 

1PInWUJ.jpg

 

aHOeIss.jpg

Napisano

Cześć,

 

w wolnych chwilach po za "wizkami" testowałem sobie światło i shadery, do tej pory wyszło coś takiego:

 

NCz7reP.jpg

 

siatka:

 

PUGxW2n.jpg

 

Pozdrawiam,

Napisano (edytowane)

Wire porn - moje rendery do katalogu. Chodziło o to, żeby był cień, a tło białe 100% bez widocznej granicy bitmapki. przewody wychodzą sobie na spad. Sam złożyłem katalog, więc mam 2 miesiące zaległości we flejmie i awanturach na max3d.

ilustracje_katalog_kabli_2k.jpg

Edytowane przez ikkiz
Napisano

ikkiz - najs kabelki:) śmieszna fucha

 

Camel - czyściutko, przydałby się tylko większy kontrast w studiu.

Użyłeś object space anisotropy?

Napisano
Akierek, nie wiem ile masz lat, ale jesli wiecej niz 20 to porzuc grafike 3D, gdyz nic w niej nie osiagniesz - mowie to po przeczytaniu Twoich postow i "analizie" prac.

 

Ale się tu żrecie xD Widzę, że we wściekłości można niezłe głupoty powypisywać. Dlaczego jeśli ktoś ma więcej niż 20 lat i zaczyna, to nic nie osiągnie? ^^ mi się 4 lata temu świat zawalił "dosłownie" przysiadłem do grafy próbując wrócić do korzeni kiedy to będąc w podstawówce czy w szkole średniej bazgrałem coś na tyłach zeszytu. Niestety szkoła marzenia niszczy i tak to z lotu rzuciłem. Zdolność rysunku została zatracona z biegiem lat, więc postawiłem pierwszego boxa w maxie trochę ponad 4 lata temu właśnie. Pierwszą robotę dostałem z TurboSquid po jakichś 6 czy 7 miesiącach. Nie demotywujcie tu młodych z marzeń ;)

Napisano

deshu: nie było object space anizo

 

generalnie najskromniejsi mają wiele do zrobienia :)

bolitic nie da się ukryć, że robiłeś jakieś tam 3d, no ale teraz klepiesz kody, heheheh ;-)

 

No nie ma co się gryźć, róbmy swoje. Życie zweryfikuje, do czego się nadają poszczególni użytkownicy.

Napisano
Dobrze gada piwo mu. Z drugiej strony mi ktoś kiedyś powiedział bym dał sobie spokój z robieniem postaci to sie uparlem przy swiom.

 

Ja nie dam rady, ja? Potrzymaj mi piwo!

Napisano
Ale się tu żrecie xD Widzę, że we wściekłości można niezłe głupoty powypisywać. Dlaczego jeśli ktoś ma więcej niż 20 lat i zaczyna, to nic nie osiągnie? ^^ mi się 4 lata temu świat zawalił "dosłownie" przysiadłem do grafy próbując wrócić do korzeni kiedy to będąc w podstawówce czy w szkole średniej bazgrałem coś na tyłach zeszytu. Niestety szkoła marzenia niszczy i tak to z lotu rzuciłem. Zdolność rysunku została zatracona z biegiem lat, więc postawiłem pierwszego boxa w maxie trochę ponad 4 lata temu właśnie. Pierwszą robotę dostałem z TurboSquid po jakichś 6 czy 7 miesiącach. Nie demotywujcie tu młodych z marzeń ;)

 

Ten post chyba z rok temu byl publikowany :D

 

Czytac ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisalem ze wiek przekresla kariere w grafice, ale brak pokory + wiek juz tak, gdyz trudno zmienic charakter w pozniejszych latach. Poza tym zwyczajnie moge sie mylic, jak kazdy czlowiek ;) Tez stawiam piwo!

Napisano

Makaroniki wyglądają jak plastikowe zabawki mojego chrześniaka ;)

Modele fajne, shader do poprawy. Jakiś translucency by się przydało.

Napisano

Gorzej, makaron nie błyszczy jak należy, nie ma pypci, ogólnie model też do wymiany, translucency jest tylko coś słabo go widzisz, ale to też dlatego, że słabe jest :) Zresztą makaron ma być gotowany, nie surowy. Walczę dalei.

Napisano

popracuj nad światłem zrób jakieś takie niewiem no poczytaj o świetle generalnie co to key light i tak dalej. Gdy robisz futro staraj się zrobić przynajmniej 2 systemy futra najlepiej 3. Bardzo krótkie, właściwej długości, i w małej ilości skręcone/dłuższe anomalie.

Napisano

Test mojego modelu fotela i lampy podłogowej. Sprawdzanie modeli w oświetleniu studyjnym nie zawsze się sprawdza (przynajmniej u mnie) - wolę budować małe scenki jak ta, i wstawiać tam modele co by popatrzeć co się dzieje (3D Max plus Corona 1.2 plus Photoshop CS5):

Napisano
Model fajny, ale material na nim kiepski. BTW wazon po lewej nie ma smootha ;)

Dobre masz oko :) Czujny:) Na fotelu nie zrobiłem unwrapa jeszcze:( więc zrobiłem na tyle drobna teksturę żeby sieczki jaka tam jest nie było widać :) wazon - eh, on taki jest - każda kostka (quad poly) na wazonie ma offset 3 mm i wcięcie, po prostu wazon jest jakby obłożony takimi kostkami :)

Napisano

Hej wszystkim,

 

wrzucam mały test materiałów, gdyż mam z nimi problem (głownie chodzi o realizm wnętrz). Od kilku dni zmagam się z ich doskonaleniem. Wiem, że dzięki Wam można sporo się dowiedzieć i podszkolić w niemałym stopniu, tak więc zamieszczam dwa krzesełka :)

W drugim głównie chodzi o część "podszukową". Co myslicie ? ;)

 

Max, Vray

 

 

th_Miedź-Tolix_1448833407.jpg

th_Zamsz-Italian-Husk_1448833177.jpg

Napisano

Huracan - podoba mi się ten metal na krzesłach, wygląda jak miedź, są zadrapania i nieczyste miejsca które sugerują zużycie:) Może ciutkę (o 10-15%) mają za duży SPECULAR (a może to czyste odbicie...może ono jest zbyt mocne).

Co do materiałów na żółtym i czarnym krześle - tam chyba masz użyty patent z mapą Fall-off w kanale diffuse - ciemny i jasny kolor który definiuję powierzchnię i jej kolor kolor w zależności od kąta patrzenia. I ten JASNY kolor jest zbyt jasny, za mocno te materiały świecą w jasnych miejscach. To moje uwagi. Ciekaw jestem co inni napiszą.

Napisano

Huracan - miedziane jak dla mnie za bardzo się błyszczy - teraz wygląda jak gdyby było dodatkowo polakierowane bezbarwnym.

Za to poduszkowe - bardzo fajne. Szczególnie czarna wersja.

Napisano
sam jesteś skan szynki na diffuse :P

Jak szynka wygląda jak szynka to jest ok :)

Dla mnie w cholerę rewelacja ;)

 

ja z lechem sporo prywatnie pisze :D taki żart z mojej strony :) tam jest SSS i wszystko :D lechu kozak robote odwala.

Napisano

zaintrygowany pytaniem jak sobie poradzić z terenem do filmu, w tym wątku:

http://max3d.pl/forum/threads/100058-Teren-na-potrzeby-filmu?p=1257630#post1257630

spiąłem pośladki i spróbowałem ile w 3 godziny wymyślę. Oto efekty testów w 3D Max 2012 plus Vray 2.0 (nic nie było robione przesuwaniem puntków, same modyfikatory NOISE, DISPLACE, FFD, TURBOSMOOTH). Użyty też najnowszy Forest Pack Pro 5.0.2.

W photoshopie 5 minut postprodukcji.

Powiedzcie czy jest filmowo i co wogóle sądzicie o klimacie.

Cała dłubanina od początku do końca zajęła równe 180 minut (każdy render szedł około 20 minut, ale to już po tym czasie 180 minut).

Napisano

widać że procedural. brakuje jakiegoś elementu który by nadał całościowi sensu zarysu i generalnie tego czegoś. masz jakby tło teraz na to przydało by się zrobić jakby drugą scenę gdzie jest jakiś element. nie proceduralny. i w compo go dodać.

Napisano
Zgadza sie, procedura to super baza ale za malo, chyba ze jestes profesorem asp i robisz cos na wernisaz.

Czyli w ujęciu 2-3 sekundowym w którym kamera się porusza, nie użylibyście takiego terenu?

Napisano

Póki co wymyśliłem taki patent na bardziej realny dodatek w tle do tego krajobrazu. Ale mam już pomysł co się pojawi na pierwszym planie i w średnim oddaleniu od kamery:) będzie scenka sci-fi mała z tego zamiast tylko testów:)

Napisano

Jako że jestem nowy wypada mi się przywitać ze wszystkimi użytkownikami. ;)

Wrzucam pierwszy rendero-szkic do Waszej oceny, luźna zabawa typograficzna. Na pewno chciałbym zapytać jakie są Wasze patenty na ładne tło - czy jest to plansza w kształcie litery "C" w której umieszczacie renderowany element?

http://postimg.org/image/5j1226gbj/ oraz http://postimg.org/image/v5n7vg5cv/

Dzięki serdeczne za opowiedź!

Napisano (edytowane)

Wrzucę swoje testy modelu butelek do packshota. Model w cinema4D, redner w octane. Wybaczcie znak wodny, jestem cienki w modelwaniu i do szybkich testów używam demo plugina do cinemy. Docelowo wyrzucam obj na wersję standalone.

 

i95_cimgpsh_orig_by_nentamer-d9uczip.png

 

prev003_by_nentamer-d9uczl7.png

 

prev005_by_nentamer-d9uczn0.png

 

prev006_by_nentamer-d9ucznr.png

 

Pozdr!!

Edytowane przez remanent
Napisano

Postanowiłem w końcu zapoznać się z Coroną i widzę, że zdecydowanie będzie to znajomość na dłużej :) Poniżej pierwsze testy (model mojego autorstwa):

 

torch_light_render_24.jpg

 

torch_light_render_25.jpg

 

torch_light_render_26a.jpg

 

Pozdrawiam.

Napisano

Wrzucę kilka testów shaderów starego mikrofonu robionego po godzinach. Model w Cinema4D, tekstury ndo+substance painter i na końcu Octane.

 

rend_006_by_nentamer-d9w6vu7.jpg

 

rend_005_by_nentamer-d9w6w0z.jpg

 

rend_009_by_nentamer-d9w6w8m.jpg

 

Pozdr!

Napisano

Witam, robiłem wczoraj trochę renderków dla zabawy - pytanie jak skutecznie pozbyć się w Vray poszarpania na rozbłyskach i blikach. Ponadto prośba o porady, jak taką scenę lepiej wyrenderować. ;-)

 

3DStudioMax + Vray

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

oraz printscreen sceny

 

Przechwytywanie1.jpg

 

Dzięki! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności