floo Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 B-Max Addon - namiastka 3dsMax w Blenderze Użytkownik ozzkar na forum blenderartists.org podzielił się dodatkiem, który znacznie usprawnia korzystanie z Blendera wszystkim tym którzy są przyzwyczajeni do 3dsMaxa. Wszystkie szczegóły pod linkiem: B-MAX Addon Jako że z Blendera korzystam dość często i w ocenie nie będę pewnie obiektywy, to mimo wszystko jestem ciekawy, czy takie zmiany zachęcą do korzystania z darmowego programu?
Cent Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Kramon. A gdzie Twoje "Blender can do that?" ^^
Kramon Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Powiem tak jedyne co ten typ zrobił to wcisnoł shift + space. Oraz dodał 2 menu co może zrobić każdy 5 latek bo jest na to tutorial na CG coockie jak stworzyć własne menu i wrzucił tam większość opcji ze skrótów czyli generalnie dodatek dla ludzi którzy mają kiepską pamięć i nie pamiętają że ctrl+b to bevel w ogóle się nie kojarzy tak samo jak G jako grab/move, czy R jako rotate oraz S jako scale autor żekomego skryptu zmienił wszystko na chaos autodesku czyli QWER. Ma sens jak cholera. Jedyną ciekawą sprawą jest napisany przez niego aligin, który nie jest jakiś super chiper w porównaniu z innym dodatkiem który się skupia dosłownie na tym i nie rozwala całej klawiszologi programu w stylu autodesku. Ja się w sumie nie dziwie że w autodesku jest wszystko do kliknięcia jak ja miałbym zapamiętać że QWER to rotacja skalowanie itp.. A F5 F6 F7 jeśli dobrze pamietam to osie x y z.. to błagam. też bym stwierdził że chromole i wole klikać. Więcej złego niż dobrego. Nie mniej jednak dla wyrafinowanego użytkownika 3dsmaxa który już ma tak wszczepiony w umysł interface maxa że nie potrafi na nowo się czegoś nauczyć to, na cholere zmieniać program?
michalz00 Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Hehe. A sam pisałem, że przydałby się nakładki upodabniające Blendera do innych programów... i proszę bardzo, mówisz masz ;) Teraz spokojnie czekam na B-C4D Addon :P
Kramon Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Hehe. A sam pisałem, że przydałby się nakładki upodabniające Blendera do innych programów... i proszę bardzo, mówisz masz ;) Teraz spokojnie czekam na B-C4D Addon :P prawdę mówiąc to możesz zrobić to sam w parę godzin. przestawiasz wszystkie skróty klawiszowe a gry to skończysz zapisz je jako config cinema c4D. następnie obejrzyj tutorial odnośnie robienia menu i ich edycji. i zedytuj tak te menu żeby w tych menu był te opcje które sa w cinemie (rozmieszczenie ich itp)
arev Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 (edytowane) QWER jest świetne bo wszystkie funkcje leżą bardzo blisko na klawiaturze. I nie jest to układ spotykany tylko w programach Autodesku. Jedyną większą bolączką od tego jest dla mnie przełączanie sub-level - w Majce/Maksie spokojnie wchodzi to pod jeden klawisz, w Blenderze niestety trzeba uruchomić małe menu. Fakt, jest pod myszką i daleko ruszać nie trzeba, ale produktywności to nie zwiększa. That being said... wszystko jest do przeżycia i przesiadając się teraz na Blendera jest mi łatwiej niż 4 lata temu z Maksa na Mayę. Wydaje mi się też, że nie ma co się siłować na zrobienie z Blendera Maksa. Raz, że nigdy nim nie będzie, dwa że narobimy sobie tylko kłopotów, gdy program będzie reagował inaczej niż się tego spodziewamy po obejrzeniu tutoriala. Trzeba tylko trochę dobrej woli by w miarę swobodnie się przestawić. Wcześniej mi tego trochę brakowało, dlatego poległem parę razy przy próbie przesiadki. Not this time! :-) Edytowane 1 Październik 2013 przez arev
xmass Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Też chciałem iedyś dołączyć Blendera domojego workflowu ale poległem przez interface. Ktoś obczaił głębiej ten interface? Wygląda dobrze moim zdaniem, ale jak jest z urzytkowaniem tego. Ktoś może coś napisać więcej? Byłbym wdzięczny :) Na razie sam nie będe sprawdzał bo nie mam czasu na instalowanie aplikacji i bawienie się w zmiane skórek ;) Ale jak ktoś napisze coś sensownego nt tego interface'u to sprawdze :)
rice Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Jedyną większą bolączką od tego jest dla mnie przełączanie sub-level - w Majce/Maksie spokojnie wchodzi to pod jeden klawisz, w Blenderze niestety trzeba uruchomić małe menu czy całe menu... ctrl+1;ctrl+2; ctrl+0 faktycznie jest problem z tym
Nezumi Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Spoko ze cos takiego jest ale nigdy nie widzialem wiekszego sensu w takich probach zmieniania plci programu. Wyjdzie z tego jakis transwestyta - ni to Max ni Blender. Chcesz sie przesiadac to naucz sie Blendera porzadnie a nie chcesz to siedz na Maxie. Jak ma komus pomoc w przesiadce na nowy soft upodabnianie go do starego? Przyzwyczai sie do tego upodobnienia i nigdy do konca sie nie przesiadzie.
arev Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 "1" vs. Ctrl+Tab, Ctrl+1 - no proszę cię, nie widzisz różnicy w wygodzie użytkowania? Jeśli nie to nie mamy o czym gadać. Ja się nie czepiam, tylko zwracam uwagę. To, że zgadzam się na takie niedogodności jest chyba wystarczającym dowodem. @xmass: Nie wiem czego sensownego lub bezsensownego się spodziewasz... Krzywych animacji nie robi się za pomocą wielomianów, a renderera nie odpalasz z wiersza poleceń (chociaż pewnie się da). Jest to normalny program, mający takie różnice względem Maksa jak wszystkie inne programy. Jedne narzędzia są fajniejsze, inne gorsze. To już nie ten Blender co kilka lat temu, po przebudowie interfejsu jest naprawdę spoko. Prędkość uruchamiania i zerowy koszt tylko zwiększają jego fajność.
ikkiz Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 @arev Ctrl 1, Ctrl 2, Ctrl 3 ... Ctrl 0 xmass puść sobie po kolacji. http://cgcookie.com/blender/cgc-courses/blender-basics-introduction-for-beginners/ oraz http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender-wszystko/interfejsblendera/ ten dodatek, to takie boczne kółeczka do rowerka, będą przeszkadzać. Interface blendera jest pomyślany ergonomicznie, jeśli się go używa w sposób, jak by to powiedzieć, prawidłowy. Przykro mi, ale trzeba SIĘ dopasować. Inaczej, to się można zaklikać na śmierć, a zmieniając skróty klawiszowe to się niestety odcinasz od pomocy tutoriali i użytkowników, bo ja czasem pamiętam tylko skrót. Jak by ci się trafił problem z normalnymi poodwracanymi, to usłyszysz ctrl n.
szczuro Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 (edytowane) prawdę mówiąc to możesz zrobić to sam w parę godzin. przestawiasz wszystkie skróty klawiszowe a gry to skończysz zapisz je jako config cinema c4D. następnie obejrzyj tutorial odnośnie robienia menu i ich edycji. i zedytuj tak te menu żeby w tych menu był te opcje które sa w cinemie (rozmieszczenie ich itp) powodzenia w zrobieniu tego w parę godzin z zerowym przygotowaniem. Aż tak proste to nie jest. @arev: tu masz jak to zrobić http://flipnormals.com/blender-toggle-hotkey-vertexedgeface/ Edytowane 1 Październik 2013 przez szczuro 1
szczuro Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 (edytowane) Spoko ze cos takiego jest ale nigdy nie widzialem wiekszego sensu w takich probach zmieniania plci programu. Wyjdzie z tego jakis transwestyta - ni to Max ni Blender. Chcesz sie przesiadac to naucz sie Blendera porzadnie a nie chcesz to siedz na Maxie. Jak ma komus pomoc w przesiadce na nowy soft upodabnianie go do starego? Przyzwyczai sie do tego upodobnienia i nigdy do konca sie nie przesiadzie. jak przechodziłem z Blendera na xsi to sobie częściowo je zblenderowałem. Po prostu tak jest wygodniej, pracować w środowisku do którego się przyzwyczaiło, a nie tracić czas na naukę. Interface blendera jest pomyślany ergonomicznie, jeśli się go używa w sposób, jak by to powiedzieć, prawidłowy. Przykro mi, ale trzeba SIĘ dopasować. Inaczej, to się można zaklikać na śmierć, a zmieniając skróty klawiszowe to się niestety odcinasz od pomocy tutoriali i użytkowników, bo ja czasem pamiętam tylko skrót. Jak by ci się trafił problem z normalnymi poodwracanymi, to usłyszysz ctrl n. ergonomicznie hahahahah ctrl+shift+alt+C, ctrl+przecinek,:P pomyślany może jest ale nie zawsze mu to wychodzi :) a jak ktoś chce niech się odcina, skoro będzie miał interface który zna to nie będzie musiał uczyć się z tutków albo będzie liczył się z ograniczoną pomocą. Blender nie jest programem typu "dopasuj się albo zgiń", może taki był do 2.4x. Teraz jest lepiej, ale też nie jest na tyle idealny, żeby nie dało się go poprawić. Po to autorzy, dali mu możliwości zmiany interfeacu/skrótów klawiszowych etc. aby każdy kto chce mógł go dopasować do siebie, i nie musiał się dopasowywać do niego. Edytowane 1 Październik 2013 przez szczuro
makak Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Nie wiem co w tym dziwnego z zmianie skrótów. Ja to robię notorycznie jak mogę we wszystkich programach. W C4D mam mixa skrótów cinemowych i maxowych (bo jak go przeglądałem kiedyś tam, to stwierdziłem, że część rzeczy jest fajnie przemyślana, choćby ten QWER).
rice Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 ctrl+przecinek zawsze ustawiam pod q, bo to bardzo czesto uzywany skrot a wychodzenie z programu ustawione pod q to samobójstwo. ctrl+alt+shift+c, mój ulubiony "skrót" ;)
szczuro Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 rice : to znaczy, że nie używasz blendera w "prawidłowy" sposób :). Jak śmiałeś coś zmieniać w tym idealnym środowisku ;) ja mam wszystkie pivoty pod shiftem w postaci gestów.
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 ctrl+przecinek zawsze ustawiam pod q, bo to bardzo czesto uzywany skrot a wychodzenie z programu ustawione pod q to samobójstwo. ctrl+alt+shift+c, mój ulubiony "skrót" ;) rise jeżeli używasz tak często tego short cuta to sobie go przestaw na coś wygodniejszego po za tym ja używam tego w sumie no na tyle nie często że wole kliknąć myszką
le_chu Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 ctrl + przecinek a tak serio, co ten skrot w ogole robi bo ja przez cale zycie nie korzystalem ani razu? :D
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Ctrl + przecinek? nie ma czegoś takiego hahahah
mallow Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Ctrl + przecinek? nie ma czegoś takiego hahahah Ustawia Pivot na Median Point, więc chyba jest coś takiego ;-)
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Ustawia Pivot na Median Point, więc chyba jest coś takiego ;-) miałem ustawiony akórat ten pivot haha wciskałem i nic się nie działo w logach też ale strasznie głupi skrót trzeba trochę lewą reką się rozciągnąć wygodniej myszką kliknąć dla mnie albo wywołać po prostu całe te menu :> bo używam wszystkich opcji z tego menu a nie tylko 2 :D tak samo polecam ctrl + tab i ja sę zrobiłem że całe te menu od pivotów mam pod ctrl + q zamiast blender exit :D
mallow Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Naprawdę ciężko się czyta te Twoje zdanie z błędami ortograficznymi, bez wielkich liter na początku zdań i z "hahaha" zamiast znaków interpunkcyjnych.
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Naprawdę ciężko się czyta te Twoje zdanie z błędami ortograficznymi, bez wielkich liter na początku zdań i z "hahaha" zamiast znaków interpunkcyjnych. Schodząc trochę na offtop, mam ustawiony słownik ale nie stety na język angielski jako iż więcej piszę po polsku niż po angielsku. uprzedzając wszystkich o pomysł ze słownikiem.
frmdbl Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 @Kramon To może zacznij chociaż korzystać z tego angielskiego słownika, bo czy po polsku czy po angielsku, oczy bolą. WTF. diude blender have ngones. and blender have bevele? even more max dosn't have quad chamfer in standard blender has.
rice Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 ctrl+przecinek z klawiatury numerycznej to jest view selected którego używam praktycznie cały czas i mam to pod q. Co do zmiany pivotów to ja to mam default bo i tak latam po klawiaturze z zamnkietymi oczami. Bardziej denerwuje mnie "u" "o" "k" bo zawsze pudłuje ;D @frmdbl, nieźle pojechałes ;)
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 (edytowane) @Kramon To może zacznij chociaż korzystać z tego angielskiego słownika, bo czy po polsku czy po angielsku, oczy bolą. Widzę słabo u ciebie z angielskim bo tam wszystko jest dobrze. Potocznego angielskiego nie znasz tylko znasz pewnie taki książkowy ahaha i dlatego nic nie rozumiesz biedaczysko. jedyny błąd to taki że po standard powinno być that, ale to często potocznie jest pomijane. @frmdbl, nieźle pojechałes ;) bo to najwarzniejsze na max3d. ehh Edytowane 2 Październik 2013 przez Kramon
ikkiz Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Cis na gitarze jest trudno złapać, żeby nie brzęczało, ale ctrl alt shift c jest prosto ( i jeszcze jeden palec wolny zostaje - można nim coś komuś pokazać ...) Tak jak każdy inny skrót blendera łatwo jest wcisnąć lewą ręką. Czy macie jakoś powyginane reumatyzmem palce?
mafida Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Widzę słabo u ciebie z angielskim bo tam wszystko jest dobrze. Potocznego angielskiego nie znasz tylko znasz pewnie taki książkowy ahaha i dlatego nic nie rozumiesz biedaczysko. Moja rozumieć twoja mocno potoczny angielska:P Proszę 3 złote za wykorzystanie informacji o quad chamfer na obcym forum:D
stormwind Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Żaden słownik nie zamieni Ci "sę" na "sobie". Przepraszam, za off top, nie mogłem się powstrzymać. BTW brak ortografi, interpunkcji i składni to brak szacunku dla współrozmówców.
mafida Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 ... ctrl alt shift c jest prosto ( i jeszcze jeden palec wolny zostaje - można nim coś komuś pokazać ...) Tak jak każdy inny skrót blendera łatwo jest wcisnąć lewą ręką. Czy macie jakoś powyginane reumatyzmem palce? Ikkiz, jak dla ciebie to jest łatwy skrót to chyba jesteś ośmiornicą:P Chociaż ctrl+Backspace z maxa i tak jest lepszy:D
ikkiz Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 tak sę wpisuję także Ć na klawiaturze lewą macką.
deshu Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Panowie, przecież po drugiej stronie spacji też jest ctrl, wiec z czym te problemy? Ctrl+shift+alt+c jest wygodne na większości laptopów, i klawiaturach z długim lewym shiftem. InDesign ma skrót ctrl+shift+alt+v do "paste in place", i to jest prawdziwy dowcip. WTF. diude blender have ngones. and blender have bevele? even more max dosn't have quad chamfer in standard blender has. Ja tu widzę 9 błędów/nielogiczności. A 'język potoczny' nie tłumaczy braku interpunkcji i błędów ort. man. Definicja: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2468228
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Panowie, przecież po drugiej stronie spacji też jest ctrl, wiec z czym te problemy? Ctrl+shift+alt+c jest wygodne na większości laptopów, i klawiaturach z długim lewym shiftem. InDesign ma skrót ctrl+shift+alt+v do "paste in place", i to jest prawdziwy dowcip. Ja tu widzę 9 błędów/nielogiczności. A 'język potoczny' nie tłumaczy braku interpunkcji i błędów ort. man. Definicja: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2468228 To zapodaj te błedy chętnie się poprawię. tłumacząc to co tam jest napisane: WTF, blender ma ngony, oraz blender ma bevele!? nawet więcej max nie posiada quad chamfera w standardcie którego blender ma. po standard powinno być that. to jest jedyny błąd jaki widzę.
Monio Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Więcej problemów niż pożytku wyniknie z tego addona. Inny pakiet to inne narzędzia i metody pracy których nie da się przerobić za pomocą zmapowania klawiszy.
stormwind Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 @Kromon "Standard" tam w ogóle nie powinno być. W jeżyku angielskim używa się zwrotu "by default". Wydaje mi się też, że na początku chodziło ci od słowo "dude". Liczba mnoga on ngonów to ngons, a od beveli to bevels. Nie rozumiem czemu jest tam też znak zapytania.
deshu Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Nie wiem po co to robie, ale... WTF. diude blender have ngones. and blender have bevele? even more max dosn't have quad chamfer in standard blender has. WTF. diude1,2 blender have ngones. and3 blender have bevele4?5 even6 more7 max dosn't8 have quad chamfer in standard * blender has. 1. wielka litera 2. w "dude" nie ma "i" 3. wielka litera 4. literówka - "bevel" 5. znak zapytania, a pytania brak 6. wielka litera 7. brak przecinka 8. literówka - "doesn't" 9. czegoś tu brak, mówisz ze "that", ja myślę że raczej "which" Wydaje mi się że zamienne stosowanie have i has powinno być numerem dziesięć. Ja kumam że można być w tej materii nieutalentowanym, bo sam jestem raczej mizerny, ale nie wmówisz mi że widzisz tu tylko jeden błąd:) ++ No widzisz, Stormwind dodał 11 i 12. Niezły wynik jak na 2 zdania.
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 @Kromon "Standard" tam w ogóle nie powinno być. W jeżyku angielskim używa się zwrotu "by default". Wydaje mi się też, że na początku chodziło ci od słowo "dude". Liczba mnoga on ngonów to ngons, a od beveli to bevels. Nie rozumiem czemu jest tam też znak zapytania. Jeśli mowa o pakietach używa się słowa standard lub included in.. Nie wiem po co to robie, ale... 1. wielka litera 2. w "dude" nie ma "i" 3. wielka litera 4. literówka - "bevel" 5. znak zapytania, a pytania brak 6. wielka litera 7. brak przecinka 8. literówka - "doesn't" 9. czegoś tu brak, mówisz ze "that", ja myślę że raczej "which" Wydaje mi się że zamienne stosowanie have i has powinno być numerem dziesięć. Ja kumam że można być w tej materii nieutalentowanym, bo sam jestem raczej mizerny, ale nie wmówisz mi że widzisz tu tylko jeden błąd:) ++ No widzisz, Stormwind dodał 11 i 12. Niezły wynik jak na 2 zdania. Czepianie się wielkich liter błagam... co do dude diude, widziałęm i tak i tak więc możliwe że obie wersje są poprawne co do beveli to przypadkiem strzeliłem E zamiast S literówka... a od kiedy znak zapytania to pytanie? koleś w poprzednim poście pisał że blender nie ma bevela. To było zdanie typu Blender ma bevele? (twierdzące) brak przecinka tragedia błąd itp itp Jedyny prawdziwy błąd to numer 9. Obie wersje są poprawne. Co do have i has have oznacza że coś ma tymczasem blender ma to od dawna więc has. Czepiacie się bo nie macie chyba co robić haha.
deshu Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 a od kiedy znak zapytania to pytanie? Czapki z głów.
Monio Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Kramon, ośmieszasz się tym tłumaczeniem. Piszesz tragicznie po polsku jak i po angielsku. Począwszy od ortografii i gramatyki przez interpunkcje, składnie i styl. Literówki się zdarzają ale ty chyba nie masz żadnej dbałości żeby je poprawiać. To że uważasz takie błędy za dopuszczalne źle o tobie świadczy.
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Kramon, ośmieszasz się tym tłumaczeniem. Piszesz tragicznie po polsku jak i po angielsku. Począwszy od ortografii i gramatyki przez interpunkcje, składnie i styl. Literówki się zdarzają ale ty chyba nie masz żadnej dbałości żeby je poprawiać. To że uważasz takie błędy za dopuszczalne źle o tobie świadczy. nie uważam ich za dopuszczalne ale uważam iż cytowanie, mnie z innego forum, i wymienie błędów w 80% typu brak dużej litery brak przecinka. Jest conajmniej komiczne, przy okazji robiąc totalny off-top w temacie, to jest po prostu ból dupy danej osoby.
stormwind Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 To zapodaj te błedy chętnie się poprawię. Czepiacie się bo nie macie chyba co robić haha. Wybacz, taka głupia chęć pomocy innym. Nie karmmy więcej trola. Rzeczywiście to strata czasu.
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Wybacz, taka głupia chęć pomocy innym. Nie karmmy więcej trola. Rzeczywiście to strata czasu. chyba nie rozumiesz. Jeżeli ktoś ci pisze że zrobiłeś masakrycznie dużo błędów w tym wypadku było 9, sądziłem że będzie to coś konkretnego odnośnie gramatyki czy coś tym czasem są to brak wielkiej litery przecinka, niezrozumienia znaku zapytania i parę literówek. Po za tym to nie ja zacytowałem samego siebie. z innego forum tylko inna osoba mnie. I to ona jest raczej winna sytuacji
Berger Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Kramon ciekawe czy poza internetem też jesteś takim trollem :D Bo widziałem jakiś Twój wpis na autokulcie i tam też nieźle sobie dajesz radę. W sumie na początku to było śmieszne, teraz się zrobiło nudne. Szkoda mi tylko ludzi, którzy muszą się z Tobą użerać na co dzień, lub dopiero będą musieli. Pozdrawiam!
Kramon Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 Kramon ciekawe czy poza internetem też jesteś takim trollem :D Bo widziałem jakiś Twój wpis na autokulcie i tam też nieźle sobie dajesz radę. W sumie na początku to było śmieszne, teraz się zrobiło nudne. Szkoda mi tylko ludzi, którzy muszą się z Tobą użerać na co dzień, lub dopiero będą musieli. Pozdrawiam! na autokulcie mam wpis który ma 100 lajków i prawie wiekszosc wpisow moich ma mase lajkow wiec nierozumiem i mam bdb konrakt z administracja zreszta nie tylko tam, max jest jedyna strona gdzie sa problemy
Gość Chrupek3D Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 (edytowane) Kramer, zanim dotarłem do chrupka3d miałem po drodze kilka wcieleń i wierz mi, nie jestem z nich dumny. Dlatego mówię Ci nie odpowiadaj w ten sposób, bo to droga do nikąd, skończysz jak dziadek3d, a tworząc nowe konto psychicznie będziesz kramonem i prędzej czy później wejdziesz w konflikt. Poświęć troszkę czasu i posiedz nad sobą, opłaci się. no a jeśli jesteś zasłoną dymną legalnego użytkownika do robienia psikusów to dobrej zabawy życzę. Edytowane 3 Październik 2013 przez Chrupek3D
legomir Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 Tak btw. co do gramatyki skoro uważasz, że małe błędy są dopuszczalne to i dopuścisz do błędów w rodzaju zamienienie kolejności w dodawaniu matryc np. a to się zemści i to ostro, bo od Tego zależy wynik tego dodawania, tak samo z kolejnościami wektorów itd.
ikkiz Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 (edytowane) Dajmilajaka !!!!!1111oneoneone A gdyby tak wrócić do tematu (na chwilę). Albo go skończyć. Edytowane 3 Październik 2013 przez ikkiz
drakul Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 zastanawiałem się czy wyrazić swoje zdanie na temat tego wątku i jednak się odniosę do szanownych kolegów forumowiczów, którzy jakże szczodrze krytykują innych w wątku dotyczącym innego tematu. jestem tutaj bezstronny, żeby któryś z Was zaraz nie pomyślał sobie niewiadomo czego. Po co krytykujecie kramona za jego błędy w pisowni? czy znacie powód dlaczego on tak pisze? ja z miejsca mogę wymienić kilka, które mogą jego obronić? Jeśli Wam to przeszkadza to po prostu nie czytajcie jego posta i przejdźcie do następnego. To jest wątek o B-max addon a nie zdolnościach-niezdolnościach pisarskich Kramona, nie znacie przyczyny a wypowiadacie się jak eksperci od pisowni. Zachowujecie się jak nasi wielcy piękni i mądrzy politycy, którzy po chwili dyskusji o zaplanowanym ważnym temacie przechodzą na inny związany z dupą maryną, bo zwyczajnie brakuje im argumentów, gdyż nie mają wiedzy na przygotowany temat, więc zaczynają krytykować swoich oponentów. Gdzie jest kolega administrator, który powinien pilnować porządku dyskusji, a był obecny,i poparty swoją władzą, zbanował dziadka3d za jego wyrażanie opinii. Panowie wróćcie do tematu i przestańcie obrażać innych. A wracając do tematu myślę, że addon może być przydatny dla migrujących z maxa do blendera w ich początkowej karierze z nowym softem. 1
mallow Napisano 3 Październik 2013 Napisano 3 Październik 2013 Drakul, ja rozumiem, że są powody, dla których ktoś może od czasu do czasu zrobić jakiś błąd. Każdemu się zdarza. Ale Kramonowi chyba się nie zdarzyło napisać poprawnie jednego zdania. Nawet jak ktoś ma dysortografię czy mieszka w Polsce od niedawna, to naprawdę sprawdzanie pisowni przez przeglądarkę wyłapie większość błędów, które tu widziałem. Natomiast nieużywanie znaków przestankowych czym wytłumaczysz? A nie, jednego znaku Kramon użył. Znaku zapytania na końcu zdania twierdzącego. Nie przekonasz mnie, że taka postawa nie wynika z lenistwa. Nie chce mu się sprawdzić co napisał, przez co inni muszą czytać jego posty po 3-4 razy, żeby zrozumieć o co chodziło. I mi się trochę odechciewa, ale pomyślałem, że spróbuję jeszcze raz i zwrócę uwagę. Tylko to, niestety, jak rzucać grochem o ścianę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się