Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

masz dobry gust jeżeli chodzi o gry ;] dead space to świetna seria

jestem ciekawy czy pracując przy grach sama masz ochotę wracając do domu w coś zagrać czy po prostu Ci się to wszystko przejadło ;/

Napisano

dzięki wszystkim za miłe słowa :) tr3buh w domu nie gram na razie, ale to się zmieni, planuje kupić PS4 i Xbox-a :), zdarza mi się grać nieraz w strategie na pc.

Napisano (edytowane)

moja nowa pracka:) ćwiczę realistyczne twarze, w tej chwili kobiece, pracuję nad jak ciekawszymi ujęciami. Głowa wykonana w Zbrushu, renderowana w v-ray.

 

f750d10129a06f61f81ae4a0e0eac6e9_1.jpg

e02fd905842451f32ea0c383f6b5dd53_1.jpg

2053050d1a1b470f9cd02d9c72911ad8_1.jpg

64e121d2a5fd9cdbce04d699d712a300_1.jpg

af9876fbdf56b0cd5c69ba262a22a2ef_1.jpg

Edytowane przez Selena
Napisano

Ladny modelik.Pierwsze od gory wraz z prawym ujeciem twarzy na samym dole jest jak dla mnie najciekawsze jesli chodzi o samo ujecie.

2 i 3 kadr najlepsze jak dla mnie, 4rty za sprawa slabszego szejdera ktory, jakby ujawnia sie na skutek wprowadzenai koloru jest juz mniej przekonujacy jak dla mnie,czego nie moge powiedziec o 3cim gdyz tutaj rozjasniona cera wplywa korzystnie na odbior calosci(efekt ,,plastikowosci" skory nieco mniejszy) i jestem w stanie to przyjac do wiadomosci, ze tak powinno to wygladac. Super wloski. Mozna sie dowiedziec ile czasu spedzilas na skulpt i jak zrobione wlosy?

pozdrawiam

Napisano

Porowatość skóry jest przesadzona, przede wszystkim mam tu na myśli pracę #2 od góry.

Włosy natomiast są fantastyczne w każdej, mój ulubiony render to ten przedostatni. Apetyczna kolorystyka.

Napisano

genitalius - dzięki, sculpt trwał jakąś godzine, włosy zrobiłam w maxie, dzisiaj jeszcze posiedzę nad shaderem skóry...

5lim - dzięki, porowatość na 2 jest zamierzona, co do shadera skóry, wiem że muszę jeszcze długo pracować:)

Napisano

Sculpt jest pierwsza klasa ale jak dla mnie to musisz posiedzieć nad materiałem. Nie wyglada to jak normalna skóra, jest zbyt połyskliwa jest i wyglada jakby nie przepuszczała światła. Trudna to sztuka bo trzeba dobrać shader i tekstury ale gra warta świeczki. Nawet bym powiedział że dobry materiał skóry może uratować czasem niektóre błędy w sculpcie. ;)

Napisano

tenkiju :)

krzys!3k - shaderem oczu jeszcze się na serio nie zajęłam;/ skupiłam się głównie na skórze i tkaninie a także ogólnym oświetleniu:)

Napisano

na start jest 15 dni triala za darmo a da się w dwa dni poznać go na tyle, żeby zrobić na przykład koszulę. Na pierwsze ciuchy starczy.

a potem kosztuje 59.99 miesięcznie. Chyba da się tak zrobić, żeby płacić tylko w razie potrzeby, czyli jak jest fucha z ciuchami. Jakieś koszty to są, ale chyba nie trzeba być aż bogatym.

Napisano
A lewą ręką, czy może stopą? Bo jak stopą to szacun, jak ręką to phi.

 

Może nie tak ostro, ale mniej więcej tak. Jak z ręki to szacun, a jak ze skanu to jednak mniejszy.

 

Gdyby to była kompletna praca, z formą i treścią, to wtedy narzędzia mogą nie mieć znaczenia. Ale tu jest "tylko" model twarzy z neutralną miną.

 

Przerobienie faceta na kobietę, to nie jest jakaś oczywista sprawa, także nie jest tak, że nie doceniam roboty. Te dwie ostatnie głowy są naprawdę pro i widać duży progres w stosunku do tych z tego postu:

http://max3d.pl/forum/threads/95491-teczka3d-Selena?p=1221572&viewfull=1#post1221572

 

A ja zawsze lubię patrzeć na czyjś progres. :)

Napisano
Luki:) ja nie startuję na najlepszego rzeźbiarza na świecie więc nie oceniaj moich prac pod tym kątem.

 

Nie chciałbym, żebyś odbierała moje posty jako atak, bo zupełnie nie o to mi chodzi. Musisz jednak przyznać (no nie musisz, ale mogłabyś ;)), że inaczej będziesz oceniać na ten model:

 

http://forums.newtek.com/attachment.php?attachmentid=90470&d=1291323765

 

a inaczej ten:

https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10914827_10153287306355101_1233386108133844722_o.jpg

 

Pierwszy powstał ze skanu, drugi "z ręki" na podstawie zdjęć. Do zrobienia obydwu modeli trzeba skilla, ale jednak ten drugi robi większe wrażenie, przynajmniej na mnie.

 

Żeby nie zostawić wątpliwości, posłużę się jeszcze jednym Twoim modelem. Jak patrzę na ten:

http://www.editer.pl/fotka/f5af8496f5829c49abfd299a9fc8613b_1.jpg

 

to zupełnie mnie nie obchodzi czy to jest skan, czy nie, bo jest to coś więcej niż suchy model w tpozie i niezależnie od techniki wykonania jest zajebisty.

Napisano

dzięki wielkie:) postanowiłam jeszcze wyrenderować w Vray, jakoś lepiej chyba to wygląda. Podmieniłam tez filmik na vimeo (lepsza rozdziałka)

 

 

d9239258914868c6cc1b16ef7e52aaa2_1.jpg

 

cd2dbabe93471888c8423ed696d6c673_1.jpg

 

e96c99dcb8b3a84ed1c91beb92a9a629_1.jpg

 

c20b53eb61633b98c3c7c43a7f2f3393_1.jpg

Napisano

jakiś tydzień temu wróciłam po kilku latach przerwy znowu do rysowania:) tak więc nieraz będę wrzucać swoje wypociny (obrazek rysowany odręcznie, edytowany w photoshopie...dodałam kilka splashów i innych poprawek)

 

6c561ad988d5976823a5947bc559601e_1.jpg

Napisano (edytowane)

hej, nowa pracka w stylu cartoonowym/anime :)

 

calosc wykonana w zbrushu, maxie oraz w photoshopie

 

7265abbbd37bbd42abc28da0ce452e28_1.jpg

 

1cdf625435a10ada8346a06b60181a2c_1.jpg

 

6d7365a6639fd79f375a414bd9a86372_1.jpg

Edytowane przez Selena
Napisano

Otton - włosy wymodelowałam w zbrushu :)

nowa pracka po godzinach, postanowiłam dokończyć poprzednią, dorobiłam jej ciało,

całość zrobiona w zbrushu, basemesh kurtki i spodni w marvelous designer.

tNTXAWY.jpg

3RoY59I.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności