DrRambo Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 mega styl i wyobraznia oraz umiejetnosci w tworzeniu tego co urodzi sie w glowie
tr3buh Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 masz dobry gust jeżeli chodzi o gry ;] dead space to świetna seria jestem ciekawy czy pracując przy grach sama masz ochotę wracając do domu w coś zagrać czy po prostu Ci się to wszystko przejadło ;/
2013 Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 Jesteś świetna w tym co robisz, "mniam" potworki! :)
Selena Napisano 19 Listopad 2014 Autor Napisano 19 Listopad 2014 dzięki wszystkim za miłe słowa :) tr3buh w domu nie gram na razie, ale to się zmieni, planuje kupić PS4 i Xbox-a :), zdarza mi się grać nieraz w strategie na pc.
Domi Napisano 19 Listopad 2014 Napisano 19 Listopad 2014 Możesz zdradzić ile już lat w tym siedzisz ?
Selena Napisano 19 Listopad 2014 Autor Napisano 19 Listopad 2014 Możesz zdradzić ile już lat w tym siedzisz ? w 3d jakieś 5 lat o ile dobrze liczę... od 2010 roku
Selena Napisano 4 Styczeń 2015 Autor Napisano 4 Styczeń 2015 (edytowane) moja nowa pracka:) ćwiczę realistyczne twarze, w tej chwili kobiece, pracuję nad jak ciekawszymi ujęciami. Głowa wykonana w Zbrushu, renderowana w v-ray. Edytowane 5 Styczeń 2015 przez Selena
genitalius Napisano 4 Styczeń 2015 Napisano 4 Styczeń 2015 Ladny modelik.Pierwsze od gory wraz z prawym ujeciem twarzy na samym dole jest jak dla mnie najciekawsze jesli chodzi o samo ujecie. 2 i 3 kadr najlepsze jak dla mnie, 4rty za sprawa slabszego szejdera ktory, jakby ujawnia sie na skutek wprowadzenai koloru jest juz mniej przekonujacy jak dla mnie,czego nie moge powiedziec o 3cim gdyz tutaj rozjasniona cera wplywa korzystnie na odbior calosci(efekt ,,plastikowosci" skory nieco mniejszy) i jestem w stanie to przyjac do wiadomosci, ze tak powinno to wygladac. Super wloski. Mozna sie dowiedziec ile czasu spedzilas na skulpt i jak zrobione wlosy? pozdrawiam
5lim Napisano 5 Styczeń 2015 Napisano 5 Styczeń 2015 Porowatość skóry jest przesadzona, przede wszystkim mam tu na myśli pracę #2 od góry. Włosy natomiast są fantastyczne w każdej, mój ulubiony render to ten przedostatni. Apetyczna kolorystyka.
Selena Napisano 5 Styczeń 2015 Autor Napisano 5 Styczeń 2015 genitalius - dzięki, sculpt trwał jakąś godzine, włosy zrobiłam w maxie, dzisiaj jeszcze posiedzę nad shaderem skóry... 5lim - dzięki, porowatość na 2 jest zamierzona, co do shadera skóry, wiem że muszę jeszcze długo pracować:)
Monio Napisano 5 Styczeń 2015 Napisano 5 Styczeń 2015 Sculpt jest pierwsza klasa ale jak dla mnie to musisz posiedzieć nad materiałem. Nie wyglada to jak normalna skóra, jest zbyt połyskliwa jest i wyglada jakby nie przepuszczała światła. Trudna to sztuka bo trzeba dobrać shader i tekstury ale gra warta świeczki. Nawet bym powiedział że dobry materiał skóry może uratować czasem niektóre błędy w sculpcie. ;)
Selena Napisano 11 Styczeń 2015 Autor Napisano 11 Styczeń 2015 (edytowane) hejka, nowa pracka :) soft: zbrush, max, v-ray, photoshop Edytowane 12 Styczeń 2015 przez Selena
Kord Napisano 12 Styczeń 2015 Napisano 12 Styczeń 2015 Bardzo mi się podoba tkanina. Zajmowałaś się nią w maxie? Wszystkie kolorki nakładane były w PSie? :)
Selena Napisano 12 Styczeń 2015 Autor Napisano 12 Styczeń 2015 dzięki:) tkaninę zrobiłam w marvelousie, kolorki itd to tekstury:) w ps w sumie podkręciłam głównie kontrast
smart Napisano 13 Styczeń 2015 Napisano 13 Styczeń 2015 Ostatnia buźka bardzo przyjemna. Światełko i kolorki jak u Caravaggia :D
krzys!3k Napisano 13 Styczeń 2015 Napisano 13 Styczeń 2015 b. fajne, pokombinował bym jedynie coś z oczami bo trochę martwo wyszły
Selena Napisano 13 Styczeń 2015 Autor Napisano 13 Styczeń 2015 tenkiju :) krzys!3k - shaderem oczu jeszcze się na serio nie zajęłam;/ skupiłam się głównie na skórze i tkaninie a także ogólnym oświetleniu:)
lee666 Napisano 15 Styczeń 2015 Napisano 15 Styczeń 2015 spoko ten marvelous ..szkoda że nie jestem na tyle bogaty żeby sobie na niego pozwolić ;p
ikkiz Napisano 16 Styczeń 2015 Napisano 16 Styczeń 2015 na start jest 15 dni triala za darmo a da się w dwa dni poznać go na tyle, żeby zrobić na przykład koszulę. Na pierwsze ciuchy starczy. a potem kosztuje 59.99 miesięcznie. Chyba da się tak zrobić, żeby płacić tylko w razie potrzeby, czyli jak jest fucha z ciuchami. Jakieś koszty to są, ale chyba nie trzeba być aż bogatym.
Selena Napisano 16 Styczeń 2015 Autor Napisano 16 Styczeń 2015 małe poprawki na potrzeby 3dtotal zrobiłam, głównie włosy, szal
lee666 Napisano 16 Styczeń 2015 Napisano 16 Styczeń 2015 nie wiedziałem że mają triala ;) .. dzięki za info
Selena Napisano 17 Styczeń 2015 Autor Napisano 17 Styczeń 2015 nowa pracka:) soft: zbrush, max, photoshop, v-ray
Selena Napisano 17 Styczeń 2015 Autor Napisano 17 Styczeń 2015 dzięki :) dredy to proste rurki w maxie:) na to fibermesh i shader włosów z Vray
jatat Napisano 17 Styczeń 2015 Napisano 17 Styczeń 2015 Z wielką przyjemnością oglądam Twoje doskonałe prace masz ode mnie gwiazdkę
5lim Napisano 18 Styczeń 2015 Napisano 18 Styczeń 2015 Jestem pod wrażeniem z powodu tych dreadów, niesamowity efekt osiągnęłaś :)
Luki Luki Napisano 18 Styczeń 2015 Napisano 18 Styczeń 2015 Muszę zadać to pytanie, bo mię dręczy. Te ostatnie dwie głowy to z ręki, czy skany?
Selena Napisano 18 Styczeń 2015 Autor Napisano 18 Styczeń 2015 Hmm trudno powiedzieć... Użyłam skana faceta jako base mesha, aby nie bawić się w rozstaw oczu, uszy itp reszta z ręki
kengi Napisano 19 Styczeń 2015 Napisano 19 Styczeń 2015 A lewą ręką, czy może stopą? Bo jak stopą to szacun, jak ręką to phi.
Selena Napisano 19 Styczeń 2015 Autor Napisano 19 Styczeń 2015 hehe :D rzęsami i trochę policzkiem lewym :) właśnie pracuje nad resztą jej ciała, mam nadzieje niedługo coś wrzucić
Luki Luki Napisano 19 Styczeń 2015 Napisano 19 Styczeń 2015 A lewą ręką, czy może stopą? Bo jak stopą to szacun, jak ręką to phi. Może nie tak ostro, ale mniej więcej tak. Jak z ręki to szacun, a jak ze skanu to jednak mniejszy. Gdyby to była kompletna praca, z formą i treścią, to wtedy narzędzia mogą nie mieć znaczenia. Ale tu jest "tylko" model twarzy z neutralną miną. Przerobienie faceta na kobietę, to nie jest jakaś oczywista sprawa, także nie jest tak, że nie doceniam roboty. Te dwie ostatnie głowy są naprawdę pro i widać duży progres w stosunku do tych z tego postu: http://max3d.pl/forum/threads/95491-teczka3d-Selena?p=1221572&viewfull=1#post1221572 A ja zawsze lubię patrzeć na czyjś progres. :)
Selena Napisano 19 Styczeń 2015 Autor Napisano 19 Styczeń 2015 Luki:) ja nie startuję na najlepszego rzeźbiarza na świecie więc nie oceniaj moich prac pod tym kątem.
Adix Napisano 19 Styczeń 2015 Napisano 19 Styczeń 2015 Piękne twarze, chciałbym kiedyś wykonać coś na takim poziomie. Gratuluje fronta.
Luki Luki Napisano 19 Styczeń 2015 Napisano 19 Styczeń 2015 Luki:) ja nie startuję na najlepszego rzeźbiarza na świecie więc nie oceniaj moich prac pod tym kątem. Nie chciałbym, żebyś odbierała moje posty jako atak, bo zupełnie nie o to mi chodzi. Musisz jednak przyznać (no nie musisz, ale mogłabyś ;)), że inaczej będziesz oceniać na ten model: http://forums.newtek.com/attachment.php?attachmentid=90470&d=1291323765 a inaczej ten: https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10914827_10153287306355101_1233386108133844722_o.jpg Pierwszy powstał ze skanu, drugi "z ręki" na podstawie zdjęć. Do zrobienia obydwu modeli trzeba skilla, ale jednak ten drugi robi większe wrażenie, przynajmniej na mnie. Żeby nie zostawić wątpliwości, posłużę się jeszcze jednym Twoim modelem. Jak patrzę na ten: http://www.editer.pl/fotka/f5af8496f5829c49abfd299a9fc8613b_1.jpg to zupełnie mnie nie obchodzi czy to jest skan, czy nie, bo jest to coś więcej niż suchy model w tpozie i niezależnie od techniki wykonania jest zajebisty.
Nezumi Napisano 20 Styczeń 2015 Napisano 20 Styczeń 2015 Ostatnia glowa urywa... glowe :D Swietna pracka!
Selena Napisano 8 Luty 2015 Autor Napisano 8 Luty 2015 hejo, moja nowa praca:) wszystko w zbrushu z kulki lub basemesha:) i prezentacja wideo
Selena Napisano 14 Luty 2015 Autor Napisano 14 Luty 2015 dzięki wielkie:) postanowiłam jeszcze wyrenderować w Vray, jakoś lepiej chyba to wygląda. Podmieniłam tez filmik na vimeo (lepsza rozdziałka)
damian85osg Napisano 14 Luty 2015 Napisano 14 Luty 2015 A próbowałaś może renderować w keyshocie? =) Przetestuj, może wyjdzie jeszcze lepiej
Selena Napisano 21 Luty 2015 Autor Napisano 21 Luty 2015 jakiś tydzień temu wróciłam po kilku latach przerwy znowu do rysowania:) tak więc nieraz będę wrzucać swoje wypociny (obrazek rysowany odręcznie, edytowany w photoshopie...dodałam kilka splashów i innych poprawek)
Selena Napisano 3 Marzec 2015 Autor Napisano 3 Marzec 2015 (edytowane) hej, nowa pracka w stylu cartoonowym/anime :) calosc wykonana w zbrushu, maxie oraz w photoshopie Edytowane 4 Marzec 2015 przez Selena
Akierek Napisano 3 Marzec 2015 Napisano 3 Marzec 2015 Bardzo pozytywny odbiór tej pracy :) Podoba mi się. Będę częściej zaglądał :)
Ottom Napisano 4 Marzec 2015 Napisano 4 Marzec 2015 Bardzo ładna praca:) Chciałbym Cię zapytać o to jak zrobiłaś te włosy:D
Selena Napisano 12 Kwiecień 2015 Autor Napisano 12 Kwiecień 2015 Otton - włosy wymodelowałam w zbrushu :) nowa pracka po godzinach, postanowiłam dokończyć poprzednią, dorobiłam jej ciało, całość zrobiona w zbrushu, basemesh kurtki i spodni w marvelous designer.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się