Napisano 2 Październik 200519 l Wpadłem na pomysł, aby założyć wątek z przydatnymi rzeczami do grafiki. Przydatny CG STUFF Proszę zamieszczać tutaj znalezione na sieci ciekawe i przydatne rzeczy wraz z ich opisem dotyczącym zasady działania, zasad używania itd. Nie zamieszczajcie tutaj zbędnych postów aby nie zaśmiecać wątku. Niech to będzie przydatna biblioteka :) Ja zaczynam od tablicy z kelwinowskimi temperaturami koloru. Możecie tego używać w dobieraniu fizycznie poprawnego koloru światła dla oświetlanych przez was scen 3D. Na tabeli są dwie kolumny: indoor i out door - są to kolory dla oświetlenia wewnątrz pomieszczenia oraz dla scen otwartych. Najlepiej w jakimś edytorze grafiki sprawdzić dokładne wartości RGB koloru z tabeli i przypisać te wartości w światełku maxowym. Mam nadzieje, ze się przyda, testowałem te kolory, dają naprawdę ciekawe efekty! Dla przykładu macie tu scenę w której wykorzystałem kolor "Sky: overcast" http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=19166 Kelvin color temperature: Pozdrawiam SWRSC Edytowane 2 Luty 201015 l przez SWRSC
Napisano 16 Październik 200519 l troche IOR-ow Acetone 1.36h Actinolite 1.618 Agalmatoite 1.550 Agate 1.544 Agate, Moss 1.540 Air 1.0002926 Alcohol 1.329 Alexandrite 1.745 Aluminum 1.44 Amber 1.546 Amblygonite 1.611 Amethyst 1.544 Anatase 2.490 Andalusite 1.641 Anhydrite 1.571 Apatite 1.632 Apophyllite 1.536 Aquamarine 1.577 Aragonite 1.530 Argon 1.000281 Asphalt 1.635 Augelite 1.574 Axinite 1.675 Azurite 1.730 Barite 1.636 Barytocalcite 1.684 Benitoite 1.757 Benzene 1.501 Beryl 1.577 Beryllonite 1.553 Brazilianite 1.603 Bromine (liq) 1.661 Bronze 1.18 Brownite 1.567 Calcite 1.486 Calspar 1.486 Cancrinite 1.491 Carbon Dioxide (gas) 1.000449 Carbon Disulfide 1.628 Carbon Tetrachloride 1.460 Cassiterite 1.997 Celestite 1.622 Cerussite 1.804 Ceylanite 1.770 Chalcedony 1.530 Chalk 1.510 Chalybite 1.630 Chlorine (gas) 1.000768 Chlorine (liq) 1.385 Chrome Green 2.4 Chrome Red 2.42 Chrome Yellow 2.31 Chromium 2.97 Chrysoberyl 1.745 Chrysocolla 1.500 Chrysoprase 1.534 Citrine 1.550 Clinozoisite 1.724 Cobalt Blue 1.74 Cobalt Green 1.97 Cobalt Violet 1.71 Colemanite 1.586 Copper 1.10 Copper Oxide 2.705 Coral 1.486 Cordierite 1.540 Corundum 1.766 Crocoite 2.310 Crystal 2.00 Cuprite 2.850 Danburite 1.633 Diamond 2.417 Diopside 1.680 Dolomite 1.503 Dumortierite 1.686 Ebonite 1.66 Ekanite 1.600 Elaeolite 1.532 Emerald 1.576 Emerald, Synth flux 1.561 Emerald, Synth hydro 1.568 Enstatite 1.663 Epidote 1.733 Ethanol 1.36 Ethyl Alcohol 1.36 Euclase 1.652 Fabulite 2.409 Feldspar, Adventurine 1.532 Feldspar, Albite 1.525 Feldspar, Amazonite 1.525 Feldspar, Labradorite 1.565 Feldspar, Microcline 1.525 Feldspar, Oligoclase 1.539 Feldspar, Orthoclase 1.525 Fluoride 1.56 Fluorite 1.434 Formica 1.47 Garnet, Almandine 1.760 Garnet, Almandite 1.790 Garnet, Andradite 1.820 Garnet, Demantoid 1.880 Garnet, Grossular 1.738 Garnet, Hessonite 1.745 Garnet, Rhodolite 1.760 Garnet, Spessartite 1.810 Gaylussite 1.517 Glass 1.51714 Glass, Albite 1.4890 Glass, Crown 1.520 Glass, Crown, Zinc 1.517 Glass, Flint, Dense 1.66 Glass, Flint, Heaviest 1.89 Glass, Flint, Heavy 1.65548 Glass, Flint, Lanthanum 1.80 Glass, Flint, Light 1.58038 Glass, Flint, Medium 1.62725 Glycerine 1.473 Gold 0.47 Hambergite 1.559 Hauynite 1.502 Helium 1.000036 Hematite 2.940 Hemimorphite 1.614 Hiddenite 1.655 Howlite 1.586 Hydrogen (gas) 1.000140 Hydrogen (liq) 1.0974 Hypersthene 1.670 Ice 1.309 Idocrase 1.713 Iodine Crystal 3.34 Iolite 1.548 Iron 1.51 Ivory 1.540 Jade, Nephrite 1.610 Jadeite 1.665 Jasper 1.540 Jet 1.660 Kornerupine 1.665 Kunzite 1.655 Kyanite 1.715 Lapis Gem 1.500 Lapis Lazuli 1.61 Lazulite 1.615 Lead 2.01 Leucite 1.509 Magnesite 1.515 Malachite 1.655 Meerschaum 1.530 Mercury (liq) 1.62 Methanol 1.329 Moldavite 1.500 Moonstone, Adularia 1.525 Moonstone, Albite 1.535 Natrolite 1.480 Nephrite 1.600 Nitrogen (gas) 1.000297 Nitrogen (liq) 1.2053 Nylon 1.53 Obsidian 1.489 Olivine 1.670 Onyx 1.486 Opal 1.450 Oxygen (gas) 1.000276 Oxygen (liq) 1.221 Painite 1.787 Pearl 1.530 Periclase 1.740 Peridot 1.654 Peristerite 1.525 Petalite 1.502 Phenakite 1.650 Phosgenite 2.117 Plastic 1.460 Plexiglas 1.50 Polystyrene 1.55 Prase 1.540 Prasiolite 1.540 Prehnite 1.610 Proustite 2.790 Purpurite 1.840 Pyrite 1.810 Pyrope 1.740 Quartz 1.544 Quartz, Fused 1.45843 Rhodizite 1.690 Rhodochrisite 1.600 Rhodonite 1.735 Rock Salt 1.544 Rubber, Natural 1.5191 Ruby 1.760 Rutile 2.62 Sanidine 1.522 Sapphire 1.760 Scapolite 1.540 Scapolite, Yellow 1.555 Scheelite 1.920 Selenium, Amorphous 2.92 Serpentine 1.560 Shell 1.530 Silicon 4.24 Sillimanite 1.658 Silver 0.18 Sinhalite 1.699 Smaragdite 1.608 Smithsonite 1.621 Sodalite 1.483 Sodium Chloride 1.544 Sphalerite 2.368 Sphene 1.885 Spinel 1.712 Spodumene 1.650 Staurolite 1.739 Steatite 1.539 Steel 2.50 Stichtite 1.520 Strontium Titanate 2.410 Styrofoam 1.595 Sulphur 1.960 Synthetic Spinel 1.730 Taaffeite 1.720 Tantalite 2.240 Tanzanite 1.691 Teflon 1.35 Thomsonite 1.530 Tiger eye 1.544 Topaz 1.620 Topaz, Blue 1.610 Topaz, Pink 1.620 Topaz, White 1.630 Topaz, Yellow 1.620 Tourmaline 1.624 Tremolite 1.600 Tugtupite 1.496 Turpentine 1.472 Turquoise 1.610 Ulexite 1.490 Uvarovite 1.870 Variscite 1.550 Vivianite 1.580 Wardite 1.590 Water (gas) 1.000261 Water 100'C 1.31819 Water 20'C 1.33335 Water 35'C (Room temp) 1.33157 Willemite 1.690 Witherite 1.532 Wulfenite 2.300 Zincite 2.010 Zircon, High 1.960 Zircon, Low 1.800 Zirconia, Cubic 2.170
Napisano 17 Maj 200618 l Reflective Values pure aluminum /polished/ 80 - 87 % polished aluminum 65 - 75 % matte aluminum 55 - 75 % aluminum painting 55 - 65 % steel 25 - 30 % INOX 80-90% polished chrome 60 - 70 % high polished copper 60 - 70 % high polished brass 70 - 75 % light oak /polished/ 25 - 35 % dark oak /polished/ 10 - 15 % wood chipboard 25 - 40% white paper 70 - 80 % granite 20 - 25 % lime stone 35 - 55 % polished marble 30 - 70 % (depending on color) light stucco 40 - 45 % dark stucco (rough) 15 - 25 % concrete /rough/ 20 - 30 % bricks red/new 10 - 15 % glass 5 - 10 % silver mirror 80 - 88 % high polished mirror 92 - 95 % white tiles 75 - 80 % white enamel 65 - 75 % white lacquer 80 - 85 %
Napisano 8 Grudzień 200618 l IORy: 1*http://www.ps.missouri.edu/rickspage...efraction.html 2*http://www.is.kiruna.se/~cjo/d2i/REFRACTION.INDEX3.html 3*http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu...les/indrf.html 4*http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._of_refraction
Napisano 8 Grudzień 200618 l Zbiór IES'ików które się na pewno przydadzą :) http://www.metalumen.com/ies/
Napisano 8 Grudzień 200618 l Kupa IES'ow i prostych modeli świateł, link już podawałem kilka razy na forum: http://www.erco.com
Napisano 13 Październik 200717 l robię za górnika ;) tablica z kelwinowskimi temperaturami koloru, upgradowana wersja tego co dał SWRSC z kolorem mia_cie_d mental raya może jakiś dobry moderatr przyklei to lub przeniesie do działu renderingu i przyklei czy coś :)
Napisano 24 Październik 200717 l Kolejny zbior IES'ow (od Lithonia Lighting - bardzo bogata biblioteka, radze zaopatrzyc sie w PIES (taki program do podgladania plików IES, google pomoga znalezc odpowiedni :) a tu biblioteka: Lithonia Lighting - IES library
Napisano 25 Październik 200717 l nie wiem czy nie powinno isc do dzialu z tutorialami...moze juz gdzies bylo, ja dzis znalazlem, dla mnie super rzecz wiec daje (nie po ang. ale obrazki mowia wszystko) http://www.treddi.com/forum/index.php?showtopic=23358
Napisano 1 Luty 201015 l Witam! jak ktoś w potrzebie co do wartości IOR to http://refractiveindex.info/ tu jest to co trzeba dość szczegółowe dane ;)
Napisano 2 Luty 201015 l Dla "modelarzy". Lotnicze tabele kolorystyczne http://ipmsstockholm.org/colorcharts/colorcharts.asp A tutaj wszystko prawie: http://www.jpsmodell.de/dc/index.htm
Napisano 2 Luty 201015 l Chyba przydatne rzeczy http://splinedoctors.com/ btw: Czemu to nie jest sticky?
Napisano 2 Luty 201015 l No i co z tego ? Czy zmieniły się od 2005roku wartości ior itp stuff który tutaj jest ? Nie, wiec ten watek już dawno powinien być przyklejony.
Napisano 3 Luty 201015 l Może się przyda. Nauka jest czasami niebanalna ;) Lista wartości dla SSS, pełne źródło informacji odnośnie zjawisk fizycznych w substancjach płynnych jak i ewentualnie stałych: http://graphics.ucsd.edu/~henrik/papers/acquiring_scattering_properties/acquiring_scattering_properties.pdf Tablica z wartościami przełożona na jednostkę układu SI używana w silniku unbiased Indigo - metry.
Napisano 9 Sierpień 201014 l pik prosze o przyklejenie tego watku. Przydal mi sie bardzo a gdyby nie przypadek to nie wiedzialbym ze taki istnieje...
Napisano 13 Listopad 201014 l wzornik NCS: http://www.melack.se/eng/ncs.asp?lang=eng A z czym to jeść? Wiadomo, że to coś z kolorami, ale w ogóle na czym to polega?
Napisano 13 Listopad 201014 l Dunuś myślę że tutaj jest to dostatecznie wyjaśnione. A je się to najczęściej z architektem, który Ci mówi, że chce ściany w kolorze S 0510-Y80R bo tak we wzorniku opisano jasny łososiowy:). RK.
Napisano 14 Listopad 201014 l Hmm... może troche free 3D models http://www.archibase.net http://gfx-3d-model.blogspot.com http://archive3d.net/ http://www.total-3d.com http://www.top3d.net/ http://www.amazing3d.com/free/free.shtml http://artist-3d.com/index.htm http://free3dmodelsandtextures.blogspot.com/ http://www.3dmodelfree.com http://3dxtras.com http://www.free3dmodelz.com http://www.turbosquid.com/Search/3D-Models/free Edytowane 19 Listopad 201014 l przez mayamak
Napisano 18 Listopad 201014 l Kilka przydatnych a być może nie znanych szerzej funkcji maxa http://www.joegunn3d.com/Tuts/Maxgems.htm
Napisano 14 Grudzień 201014 l Kilku producentów którzy udostępniają modele 3D. nie zawsze w dobrej jakości: noti.pl - polska firma http://www.iker.com.pl/ - polska firma http://www.objecta.pl/ http://inlight.info/ http://www.artifort.pl/produkty-7.html http://www.artifort.com/page_productstart.aspx?id=1351 http://www.cassinausa.com/index_contemporary.html http://www.hoesch.de/pl/produkty/kabiny-prysznicowe/zestawienie/ http://www.lapalma.it/products.asp?lng=02&m=2# http://www.matteograssi.it/flashframes.asp?lang=2 http://www.naughtone.com/resources/success/ http://www.bebitalia.com/ http://www.bretz.com/ http://www.magisdesign.com http://www.moroso.it/home_moroso.php?n=12&l=en http://www.paolalenti.it http://www.emeco.net/department/chairs.html http://www.boss-design.co.uk/products.aspx Edytowane 1 Luty 201213 l przez jefim
Napisano 7 Listopad 201113 l przeogromna baza darmowych modeli w bardzo dobrej jakości: http://www.3ddd.ru/modules/files/
Napisano 3 Luty 20169 l 5 darmowych map HDRI w wysokiej rozdzielczości, z okazji otwierania serwisu HDRI Haven. https://gumroad.com/l/hdrihaven-bundle-free_bundle/free-bundle
Napisano 9 Luty 20169 l Fajna baza darmowych (i płatnych) rzeczy do zbrusha - tools, alpha, tutorials BadKing.com.au
Napisano 11 Maj 20168 l Paczka referencji ze zdjeciami ognia. https://gumroad.com/kazperstan Here is a Preview of what is included: http://bit.ly/279T3yM It includes: 248 High Quality 3456 x 5184 JPGs Captured and converted from RAW Includes: - High Flames - Low Flames - Melting Sugar - Burning Wood - Burning Cardboard - Hot Coals - Embers
Napisano 26 Maj 20168 l Bloki 3D i tekstury dla wnetrzarzy: ogólne: https://3dwarehouse.sketchup.com/index.html http://3dsky.org/ (3 dziennie za free) grzejniki: http://www.vascoart.pl/ ceramika łazienkowa: http://www.catalano.it/ http://www.kaldewei.pl/ http://www.villeroy-boch.pl/ http://www.artceram.it/ armatura: http://pro.hansgrohe.pl/ meble: https://string.se/3d/ https://www.vitra.com http://www.minotti.com/ http://www.bebitalia.com/en/ http://mti-furninova.pl oświetlenie: http://www.aquaform.pl/ http://www.luceplan.com http://www.artemide.com http://www.flos.com tekstury w dobrej rozdzielczości: http://www.mutina.it/ (po zalogowaniu) http://bgfons.com/
Napisano 16 Czerwiec 20168 l Porządne modele sprzętu AGD: http://www.gaggenau.com/pl/materialy-dla-architektow/pobrania-ekspertow
Napisano 23 Styczeń 20178 l Szybkie info. Od kilku dobrych lat opracowuję wysokiej rozdzielczości tekstury dla producenta cegieł www.petersen-tegl.dk. Od niedawna są dostępne nowe, jeszcze większe rozdzielczości z dodatkową teksturą maski do tworzenia displacementu, wycinania cegieł, łatwej zmiany układu, etc. Wszystko oczywiście za darmo. Polecam :)
Napisano 23 Styczeń 20178 l Szybkie info. Od kilku dobrych lat opracowuję wysokiej rozdzielczości tekstury dla producenta cegieł www.petersen-tegl.dk. Od niedawna są dostępne nowe, jeszcze większe rozdzielczości z dodatkową teksturą maski do tworzenia displacementu, wycinania cegieł, łatwej zmiany układu, etc. Wszystko oczywiście za darmo. Polecam :) Uzywam od dawna, i zawsze się zastanawiałem, kto wykonał ten ogrom pracy! Dzięki bardzo za info o updacie, dokładnie tego brakowało.
Napisano 27 Styczeń 20178 l https://www.artstation.com/artwork/GJeVz Są jeszcze 4 mapy, szukajcie w jego galerii.
Napisano 1 Czerwiec 20177 l 100% darmowe PBR'ki 2kx2k http://freepbr.com/ oraz https://gumroad.com/l/xAQxj
Napisano 19 Luty 20187 l Fajny projekt do przepatrzenia w ZBrushu za free. https://www.artstation.com/artwork/zL3ym
Napisano 14 Sierpień 20195 l Fajny model do druku za freehttps://www.artstation.com/alexeikonev/blog/0R60/space-marine-for-print-link-for-download
Napisano 24 Czerwiec 20204 l dawno nic tu nikt nie wrzucał, więc ja dodam taką bazę modeli - póki co głównie do wnętrz (jest też apka wrzucania drag-drop do Maxa z gotowymi shaderami pod Corone/V-ray) https://3dbee.it/
Napisano 22 Wrzesień 20204 l Epic oprócz darmowych gier, co miesiąc udostępnia wybrane assety za darmoszkę https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/assets?count=20&sortBy=effectiveDate&sortDir=DESC&start=0&tag=4910 dodatkowo ma też sporo innych darmowych działów w marketplace, a dziś dali ree City Park Environment Collection https://www.unrealengine.com/en-US/blog/free-city-park-environment-collection-now-available Features include: Hiking trails, paths, and foliage Water features and effects for lakes and ponds Benches, bridges, statues, and fountains Food and vendor stalls Playgrounds and picnic areas Sports fields and courts Garbage and recycling bins Skybox Use the free City Park Environment Collection to launch your next outdoor project, with over 500 meshes, 200 materials, and 300 textures today! Razem z megascanami, kupą darmowych assetów i oprogramowaniem robią niezły dym co? Mają rozmach skurwisyny, jednym zdaniem 🙂 Czekać tylko na ue5
Napisano 22 Wrzesień 20204 l Dziena za info, ależ ja lubię tam kupować 😮 i co najważniejsze, nigdy nie żałowałem wydanych tam pieniędzy 😮
Napisano 19 Październik 20204 l Być może nie każdy to wie - od jakiegoś czasu na państwowym serwisie https://mapy.geoportal.gov.pl/imap można ściągać modele 3d budynków z dowolnego miejsca w Polsce (na chwilę obecną część zachodnia LoD1, część wschodnia LoD1 i LoD2). Sam proces moim zdaniem nie jest zbyt intuicyjny więc postaram się go krótko opisać: 1. Wchodzimy na https://mapy.geoportal.gov.pl/imap i przybliżamy mapę do obszaru, który nas interesuje. 2. W menu warstw po prawej stronie włączamy dwie pozycje:- Dane do pobrania->Modele 3d budynków - Specjalistyczne informacje geodezyjne->Sekcje map->Sekcje mapy w układzie 1992. 3. Klikamy interesującą nas sekcję, czekamy chwilę aż informacje się załadują (czasami bywa, że serwis działa wolno), wybieramy WMS, modele budynków->Plik CityGML->pobierz plik. 4. W ściągniętym archiwum jest kilka sekcji więc wypakowujemy to co nas interesuje (numery sekcji są na mapie jeśli włączyliśmy tę warstwę). 5. Nie wiem czy którykolwiek z "naszych" programów obsługuje pliki .gml więc musimy się posłużyć zewnętrznym narzędziem CityGml2vrml, do ściągnięcia np. tutaj: https://code.google.com/archive/p/libcitygml/downloads, program nie ma GUI, trzeba go uruchamiać z linii komend. 6. Uruchamiamy citygml2vrml.exe ze składnią \citygml2vrml.exe [plik].gml [plik].wrl i otrzymujemy zjadliwy plik w formacie .wrl (warto dodać też parametr -optimize na początku). Protip: do windowsowej linii komend możemy przeciągać pliki, żeby nie musieć ręcznie wpisywać ścieżek i nazw plików. 7. Importujemy plik .wrl do naszego programu. Warto pamiętać, że modele są usytuowane w geodezyjnym układzie współrzędnych więc najprawdopodobniej trzeba będzie je znaleźć gdzieś daleko od środka naszego układu w programie, czasami z tego względu, żeby wszystko dobrze się wyświetlało trzeba wykonać dodatkowe operacje w zależności od używanego programu. Edytowane 19 Październik 20204 l przez Lucas
Napisano 27 Październik 20204 l Jak ktoś by chciał sobie druknąć, to Rafael Grassetti wrzucił modele Jacka Szkieletona za darmoszkę. Chyba oferta ważna do Halloween. https://gumroad.com/l/JSidb
Napisano 16 Styczeń 20214 l Jakby ktoś chciał zobaczyć jak wyglądają modele (w pełni gotowe) niektórych postaci z Half Life: Alyx i najnowszego Dooma to tutaj: https://www.deviantart.com/blinkjisooxps/gallery Pliki w formacie .mesh plus tekstury 🙂
Napisano 16 Styczeń 20214 l dzieki wielkie, kiedys jakis typo mial tam swoj sajt i tez ripowal rzeczy z gierek. Niestety usuneli mu konto 😄 wiec dzieki jeszcze raz, z checia popatrze na te modeliki z bliska 🙂
Napisano 4 Maj 20213 l Poprzednio pisałem jak w miarę łatwo zaimportować sobie modele rzeczywistych budynków z serwisu geoportal.gov.pl, tym razem opiszę jak ogarnąć rzeźbę terenu:) 1. Wchodzimy na https://mapy.geoportal.gov.pl/imap i przybliżamy mapę do obszaru, który nas interesuje. 2. W menu warstw po prawej stronie włączamy :- Dane do pobrania->Numeryczny Model Terenu 3. Wybieramy KRON-86 lub EVRF2007, to są dwa różne systemy układu wysokości, dla różnych rejonów mogą mieć różną gęstość siatki i margines błędu - to można sprawdzić w opisie po kliknięciu na sekcję. Wybieramy wedle tego na czym nam zależy lub tego czego faktycznie potrzebujemy (dla architektów, geodetów i inżynierów różnica miedzy KRON-86 a EVRF2007 jest o wiele bardziej istotna) 3. Klikamy interesującą nas sekcję, czekamy chwilę aż informacje się załadują (czasami bywa, że serwis działa wolno), wybieramy WMS, NMT - [wybrany układ wysokościowy]->Format ASCII XYZ GRID->pobierz plik (jest też dostępny format .asc ale na razie nie udało mi się go zaimportować). 4. Ściągnięty plik .xyz to chmura punktów więc tak zaimportowaną zawartość trzeba jeszcze zamienić na mesh. Nada się do tego darmowy MeshLab (https://www.meshlab.net/) 5. Po zainstalowaniu i uruchomieniu MeshLaba importujemy model: File->Import mesh 6. Generujemy normalne: Filters->Normals, Curvatures and Orientation->Compute normals for point sets .Domyśle ustawienia powinny wystarczyć. 7. Generujemy geometrię: Filters->Remeshing, Simplification and Reconstruction->Surface Reconstruction: Screened Poisson. Domyślne ustawienia wystarczą ale model wyjdzie nieco wygładzony i mniej szczegółowy niż oryginalna chmura. Ja zmieniłem Reconstruction Depth na 10-12 i Scale factor na 1.0, trzeba uważać z tymi wartościami bo wykorzystanie pamięci znacznie wzrośnie, ja już kilka razy robiłem twardy reset właśnie po to, żebyście Wy nie musieli;). 8. Po dłuższej chwili siatka powinna być gotowa więc pozostaje wyeksportować np do .obj. 9. Importujemy plik do naszego programu. Warto pamiętać, że punkty są usytuowane w geodezyjnym układzie współrzędnych więc najprawdopodobniej trzeba będzie je znaleźć gdzieś daleko od środka naszego układu w programie, czasami z tego względu, żeby wszystko dobrze się wyświetlało trzeba wykonać dodatkowe operacje w zależności od używanego programu.
Napisano 4 Maj 20213 l Format .asc możesz zaimportować bezpośrednio używając pluginu BlenderGIS. https://github.com/domlysz/BlenderGIS Ma też sporo innych przydatnych funkcji. Edytowane 4 Maj 20213 l przez stormwind
Napisano 10 Grudzień 20213 l Może kogoś obrabia grafikę i spodoba mu się zawartość tego bundla https://www.humblebundle.com/software/biggest-graphics-ever-2-software?hmb_source=&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=mosaic_section_1_layout_index_3_layout_type_threes_tile_index_1_c_biggestgraphicsever2_softwarebundle
Napisano 10 Grudzień 20213 l 38 minutes ago, michalo said: Może kogoś obrabia grafikę i spodoba mu się zawartość tego bundla https://www.humblebundle.com/software/biggest-graphics-ever-2-software?hmb_source=&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=mosaic_section_1_layout_index_3_layout_type_threes_tile_index_1_c_biggestgraphicsever2_softwarebundle w tej paczce jest <wstaw liczbę> <wstaw nazwę czegoś> Ja - a jak wyglądają te assety? humble:
Napisano 10 Grudzień 20213 l Dokładnie. Ale niektórzy lubią mieć w pytkę wszystkiego. Sam kiedyś lubiłem, miałem bibliotekę modeli, hdrek, teksturek, referencji od groma. Ale szybciej mi się teraz googla niż szuka na dyskach 😉
Napisano 10 Grudzień 20213 l Just now, michalo said: Dokładnie. Ale niektórzy lubią mieć w pytkę wszystkiego. Sam kiedyś lubiłem, miałem bibliotekę modeli, hdrek, teksturek, referencji od groma. Ale szybciej mi się teraz googla niż szuka na dyskach 😉 Mam to samo, z rok temu na humblu kupiłem paczkę vfx, jakieś wybuchy, ognie i inne assety filmowe na alphie, wiem, że ściągałem ale nie mam pojęcia gdzie jest na dysku 😄
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto