NASTRASH Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 W ramach odpoczynku od mojego aliena, postanowiłem zrobić ... kolejnego aliena tak dla odmiany ;-D. Jak kogoś będzie to obchodzić to wrzucę jakieś siatki, mapki czy to tam będzie trzeba ;-). Pewnie już nic nie będę w nim zmieniał ale jakby ktoś miał jakieś uwagi/ sugestie to chętnie wysłucham, zawsze się przydadzą na przyszłość.
Bro Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Witam Ostatnio zrobilem mala aktualizacje stronki. http://www.bro3d.pl Zapraszam do zwiedzanie ;)
plutko Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Bro: masz do tekstur zaciecie az milo patrzec.
Manver Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 (edytowane) no dobra, ściska mi dupę z zazdrości... Bro, gratuluję skilla. ;) Edytowane 31 Lipiec 2010 przez Adek
mk2 Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 za mało przybywa zeby zakładać osobny temat: sls amg przeznaczony do jakiejś dobrej gierki :)
Hatred Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 zeby nie bylo ze tylko doluje ludzi na forum to wrzucam nad czym wlasnie pracuje: Pracuje wlasnie nad nauczeniem mojej dziewczyny grafiki :D juz sie jej znudzila wlasna praca, wiec postanowila ze bedzie grafikiem :D narazie ucze ja modelowania w MODO, znalazlem koncept toporka z warhammera, nauczylem podstaw Hipoly modelingu i Low poly modelingu, oto co jej wyszlo obczajcie :D i oczywiscie komentujcie :D, narazie zhaltowalem ja z texa do momentu jak rozkmini lepiej Zbrusha, bo chce zeby popracowala jeszcze nad uorganicznieniem tego modelu :D
mirach Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 Gitez ten model. Czy jak moge zostac twoja dziewczyna zeby sie zalapac na jakies lekcje? ;)
F/X Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 Jak metal będzie bardziej zniszczony (jak na concepcie) to będzie pro.
Manver Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 To tak wielu grafików ma dziewczyny? Swoją drogą ciekawe jak moja zareaguje na propozycję. ;) Trochę dołujące, że już trzaska lepsze modele od moich.
vrocker Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 Hatred: pytanie, jak się sprawuje MODO w gamearcie przy produkcji i pipelinie? Fajny dekapitator sie zapowiada.
Hatred Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 vrocker: spoko 501 juz coraz lepsza, oczywiscie wiesz modelowanie super, smoothgrupy takie se ale juz sa, trochu problemow z exportowaniem czasem jest, konczy sie tak ze i tak wszystko wrzucam do majki 7.0 i potem dopiero do engina, ale nie jest zle, sam przerzucilem sie na modo ze wzgledu na modelowanie, super szybkie i wygodne Manver: wiesz to nie odemnie wyszla ta propozycja tylko od niej, zawsze jak zgadnela jakas niezla kaske za fuche robiona w 1 nocke, albo jak robie w pracy moja myslala ze tam za darmo sie kase dostaje, wiec powiedzialem ze ja naucze, nagle okazalo sie ze jednak trzeba spedzic trochu meszogodzin na ruszaniu tych vertekow, a i modele tez sie same nie robia i nabrala trochu respektu :D a dopiero jest po modelowaniu low/hi i UV, jeszcze ja czeka texturowanie :D nie mowie o obsłudze enginow :D
Hatred Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 ah no i kiedy pisze ze po modelowniu to znaczy po teorii i trochu praktyki pod moim okiem, co do calego feellingu formy itd to trochu jeszcze potrwa, zeby robila juz fajnie bez potrzeby dostawania feedbacku co dzien roboty :D
Levus Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 Ile czasu jej zajęło dojście do takiego poziomu?
Hatred Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 zabawa w majce miesiaczna jaka podstawa (z kompletnym rozkminieniem od 0 podstaw jak sie viewport obraca itd), potem przerwa 4miechy i powrot tym razem do modo, model z przerwami powstawal z 3-4tygodnie, czesto kasowala caly mesz (trzonek) i od nowa robila bo juz sie tego nie dalo naprawic a ja raczej nie bylem zadowolony wiec kazalem iterowac od nowa :D, zbrusha tec cos powoli meczyla z 3 dni, ale narazie olala, i zaczela nowy model bo ja nie mam czasu tlumaczyc nowe rzeczy :D ale trochu placzu bylo jak sie kazalo skasowac wszystko z komentarzem ze wszystko jest zbyt slabe i zle zrobione :D
Hatred Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 dla niej napewno, bo niestety pewne rzeczy mi sie zdaja syperlatwe teraz wiec tez duzo wymagam i razcej nie przebieram w kmentach. damy rade ma samozaparcie i ducha artysty, czego zycze tez nowym chlopaka z forum :D
Manver Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 (edytowane) Hatred, uważaj, jeszcze Cię z roboty wygryzie. :P Edytowane 30 Marzec 2011 przez Manver
Eric_Draven Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 a tam wygryzie. Hatred będzie lead'ował a kobieta będzie na niego zarabiać. Myśl pozytywnie!
Manver Napisano 30 Marzec 2011 Napisano 30 Marzec 2011 Cholera, to ma sens. Ok, to ja swojej nawet nie pytam o zdanie. ;)
Jedaith Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 Dawno nikt tu nie pisał. Za bardzo pierdołowate, żeby założyć nowy temat a tutaj nadaje się w sam raz. tekstury diffuse/specular/normal na krawężnik 128/512 na płyty chodnikowe 1024/1024
Dr Judym Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 Właśnie, mógłbym w końcu zrobić tę szafkę ;) Prosty modelik, z tekstury na razie tylko proste diffuse z fakturą drewna + normalka z AO.
Jedaith Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 Znowu ja. http://s3.ifotos.pl/img/34_hwpxaqa.jpg siatka Tris: 1924 tekstury: dif, normal, spec, gloss - każda 1024/1024 w oryginale screeny real time z viewportu (Xoliul Shader)
Eric_Draven Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 za dużo szumu na teksturach. Po za tym bardzo fajne :)
Chico Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 2 podzialy wiecej na lince by nie zaszkodizly w sumie, git robocizna poniekad :D
Sliterin Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 Porządna robota, choć pierwsza rzecz rzuciła mi się w oczy a mianowicie, uciekasz od okrągłości, które wymagają płynności jak od ognia. Mianowicie mówię o dolnej części kuszy (tj. kolbie) gdzie zastosowałeś ostre krawędzie zamiast płynności. Sporym mankamentem jest to co napisał Eric tylko, że ja to rozwinę. Próbując uzyskać ciekawy metal dałeś sporo szumu, co nie jest koniecznie najlepszym rozwiązaniem, ponieważ jakbyś się temu przyjrzał to zauważyłbyś, że gdyby nie to, że się bardziej świeci to człowiek nie widząc kształtu kuszy mógłby spokojnie stwierdzić, że diffuse jest teksturą kamienia. Akurat też nie masz czym się martwić, ponieważ osiąganie realistycznego metalu jest najcięższą czynnością w teksturowaniu. Podrzucam Ci 2 tutki od Racera445, które być może dadzą Ci dobrą bazę do stworzenia własnych technik, które będziesz stosował w wypadku metalu. http://www.nextgenhardsurface.com/index.php?pageid=racer445 http://cg.tutsplus.com/tutorials/photoshop/how-to-hand-paint-convincing-metal-textures/ Kontynuując nt. tekstury to drewno naprawdę ładnie wyszło i tutaj ciężko cokolwiek więcej powiedzieć. Co do modelu to tak jak pisałem wcześniej nie podoba mi się brak zaokrąglenia, a dodatkowo niepotrzebne 2-3 loopy na końcówce wcześniej wspomnianej kolby. Tak jak wcześniej pisał Chico Linka jest po prostu zbyt kanciasta i tyle. Ok to chyba byłoby na tyle ;] Pozdrawiam Jakub Mularski 1
Dr Judym Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 (edytowane) W końcu domknąłem temat szafki, z teksturami nie do końca wyszło tak jak chciałem, ale chciałem mieć to już za sobą. Edit: Jako że silnik stary i zabugowany, to nie obsługuje speculara, jest za to delikatna cubemapka, której nie widać na zrzutach, może w ruchu będzie to odrobinę lepiej wyglądało: http://www.youtube.com/watch?v=tUJuUBuxvPE&feature=player_detailpage#t=10s Edytowane 18 Czerwiec 2011 przez Dr Judym
plasti Napisano 16 Lipiec 2011 Napisano 16 Lipiec 2011 (edytowane) szybki mario 660 tris mapka 512 fallof celowy mala rozdzialka bo mario robiony z mysla na telefony filmik>>> Edytowane 16 Lipiec 2011 przez plasti
NecrosiS Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 Witam Postanowilem sie podzielic screenami z 2 assetow jakie strugam sobie w wolnych chwilach : Pierwszy : slupek informacyjny w klimacie scifi - medyczny 2gi : dopiero w powijakach tez slupek :)
Selena Napisano 1 Sierpień 2011 Napisano 1 Sierpień 2011 ło..świetny ten drugi słupek, bardzo mi się podobają kamienie:)
Bruneq Napisano 13 Sierpień 2011 Napisano 13 Sierpień 2011 bardzo fajne slupeczki, pokaz siateksa i texture szczegolnie tego kamiennego:)
iniside Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 Domek. Limit 3k trisów I tekstury o łącznej wielkości 2x1024. Nie będe spamował wszystkich screenów. Reszta tutaj: http://iniside.imgur.com/arenanet_4 Wszystkie shoty z CE3.
Degustator Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 (edytowane) A ja sobie ukończyłem pierwszy model w życiu, myślę że jak na drugi dzień od zdobycia programu 3D to nie jest tak okropnie. Pistolet w stylu raczej kreskówkowym, bez konkretów, coś w stylu Team Fortress. Wymodelowany w 4-5 godzin, dodałem do tego tematu, ponieważ pracuję jeszcze nad jakąś lepszą teksturką, a pistolet ma mi posłużyć do jakiegoś większego projektu. Wiem, ze na ostatnim obrazku pada za duże światło od dołu i lekko niszczy efekt. Edytowane 23 Październik 2011 przez Degustator poprawka
KMiklas Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 beda jeszcze z 3 takie pięterka, jakiś koleś i jakieśtam zombie. :)
_michal Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 @up - rewelacja. Do czego to? Ode mnie świnia. Znalazłem na dysku Porco nad którym pracowałem jeszcze za czasów fiszowych, teraz przy nim trochę dłubię pomiędzy zleceniami :) Docelowo będzie low z cartoonowym shaderem.
JaSzczur Napisano 6 Listopad 2011 Napisano 6 Listopad 2011 Witajcie! Tu OurGames Team Pragniemy poinformować iż wkrótce nastąpi premiera naszej pierwszej i mam nadzieję nie ostatniej gry. Jest nią "TheTankers" - remake kultowego tank1990 na pegazuz'a. Zapraszamy do odwiedzenia poniższego tematu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80066&p=1066470#post1066470 Komentarze mile widziane :) Pozdrawiamy! OurGames Team
iniside Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 Domek: Jeszcze pare rzeczy zostało do skończenia, ale tak to 95% gotowe. Tym razem w UDK. Bez Lightmap. Mam straszne obrzydzenie do Lightmap. Wogole daliscie by automatyczne skalowanie obrazkow a nie ;p.
ledyr Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 EMPEK nie mozesz byc powazny jesli wrzucasz postac do oceny z tym materialem... Iniside powtarzaja sie te brudy od spodu dosc mocno
_michal Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 Leniwy jestem, nie chce mi się matcapa zmieniac.
Kruku Napisano 12 Listopad 2011 Napisano 12 Listopad 2011 Moj idol z dzieciństwa :D Nono konkrecik ;]
Bruneq Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 Moj idol z dzieciństwa :D BEN? na Seagula troche za malo puculowaty :P
Nezumi Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 DOBRE! A ze nie puculowaty? Ot mlodszy i tyle.
ledyr Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 tak wygladal kiedy jego kariera osiagneła swój szczyt, wtedy jeszcze duzo machal rekami, dzieki czemu był szczuplejszy :D dzieki :)
Jedaith Napisano 24 Grudzień 2011 Napisano 24 Grudzień 2011 Normalmapa z heighmapy namalowanej w gimpie. Screen z marmoseta.
olaf Napisano 24 Grudzień 2011 Napisano 24 Grudzień 2011 kolor wyglada jak ściana, normal robi z niego wytartą kostkę brukową. Ładnie zrobione - tilowanie nie rzuca się w oczy na pierwszy rzut.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się