Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W ramach odpoczynku od mojego aliena, postanowiłem zrobić ... kolejnego aliena tak dla odmiany ;-D. Jak kogoś będzie to obchodzić to wrzucę jakieś siatki, mapki czy to tam będzie trzeba ;-). Pewnie już nic nie będę w nim zmieniał ale jakby ktoś miał jakieś uwagi/ sugestie to chętnie wysłucham, zawsze się przydadzą na przyszłość.

 

monster1finsheet.jpg

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zeby nie bylo ze tylko doluje ludzi na forum to wrzucam nad czym wlasnie pracuje:

 

Pracuje wlasnie nad nauczeniem mojej dziewczyny grafiki :D juz sie jej znudzila wlasna praca, wiec postanowila ze bedzie grafikiem :D

narazie ucze ja modelowania w MODO, znalazlem koncept toporka z warhammera, nauczylem podstaw Hipoly modelingu i Low poly modelingu, oto co jej wyszlo obczajcie :D

toporek2.jpg i oczywiscie komentujcie :D, narazie zhaltowalem ja z texa do momentu jak rozkmini lepiej Zbrusha, bo chce zeby popracowala jeszcze nad uorganicznieniem tego modelu :D

Napisano

To tak wielu grafików ma dziewczyny? Swoją drogą ciekawe jak moja zareaguje na propozycję. ;)

 

Trochę dołujące, że już trzaska lepsze modele od moich.

Napisano

vrocker: spoko 501 juz coraz lepsza, oczywiscie wiesz modelowanie super, smoothgrupy takie se ale juz sa, trochu problemow z exportowaniem czasem jest, konczy sie tak ze i tak wszystko wrzucam do majki 7.0 i potem dopiero do engina, ale nie jest zle, sam przerzucilem sie na modo ze wzgledu na modelowanie, super szybkie i wygodne

Manver: wiesz to nie odemnie wyszla ta propozycja tylko od niej, zawsze jak zgadnela jakas niezla kaske za fuche robiona w 1 nocke, albo jak robie w pracy moja myslala ze tam za darmo sie kase dostaje, wiec powiedzialem ze ja naucze, nagle okazalo sie ze jednak trzeba spedzic trochu meszogodzin na ruszaniu tych vertekow, a i modele tez sie same nie robia i nabrala trochu respektu :D a dopiero jest po modelowaniu low/hi i UV, jeszcze ja czeka texturowanie :D nie mowie o obsłudze enginow :D

Napisano

ah no i kiedy pisze ze po modelowniu to znaczy po teorii i trochu praktyki pod moim okiem, co do calego feellingu formy itd to trochu jeszcze potrwa, zeby robila juz fajnie bez potrzeby dostawania feedbacku co dzien roboty :D

Napisano

zabawa w majce miesiaczna jaka podstawa (z kompletnym rozkminieniem od 0 podstaw jak sie viewport obraca itd), potem przerwa 4miechy i powrot tym razem do modo, model z przerwami powstawal z 3-4tygodnie, czesto kasowala caly mesz (trzonek) i od nowa robila bo juz sie tego nie dalo naprawic a ja raczej nie bylem zadowolony wiec kazalem iterowac od nowa :D, zbrusha tec cos powoli meczyla z 3 dni, ale narazie olala, i zaczela nowy model bo ja nie mam czasu tlumaczyc nowe rzeczy :D ale trochu placzu bylo jak sie kazalo skasowac wszystko z komentarzem ze wszystko jest zbyt slabe i zle zrobione :D

Napisano

dla niej napewno, bo niestety pewne rzeczy mi sie zdaja syperlatwe teraz wiec tez duzo wymagam i razcej nie przebieram w kmentach. damy rade ma samozaparcie i ducha artysty, czego zycze tez nowym chlopaka z forum :D

Napisano

Dawno nikt tu nie pisał.

Za bardzo pierdołowate, żeby założyć nowy temat a tutaj nadaje się w sam raz.

2-218_hehnqnq.jpg

CHODNIK2_hehxsww.JPG

2-218_hehnqrp.jpg

2-218_hehnqnr.jpg

tekstury diffuse/specular/normal

na krawężnik 128/512

na płyty chodnikowe 1024/1024

Napisano

Właśnie, mógłbym w końcu zrobić tę szafkę ;) Prosty modelik, z tekstury na razie tylko proste diffuse z fakturą drewna + normalka z AO.

 

prev01.th.jpg

Napisano

Porządna robota, choć pierwsza rzecz rzuciła mi się w oczy a mianowicie, uciekasz od okrągłości, które wymagają płynności jak od ognia. Mianowicie mówię o dolnej części kuszy (tj. kolbie) gdzie zastosowałeś ostre krawędzie zamiast płynności.

Sporym mankamentem jest to co napisał Eric tylko, że ja to rozwinę. Próbując uzyskać ciekawy metal dałeś sporo szumu, co nie jest koniecznie najlepszym rozwiązaniem, ponieważ jakbyś się temu przyjrzał to zauważyłbyś, że gdyby nie to, że się bardziej świeci to człowiek nie widząc kształtu kuszy mógłby spokojnie stwierdzić, że diffuse jest teksturą kamienia. Akurat też nie masz czym się martwić, ponieważ osiąganie realistycznego metalu jest najcięższą czynnością w teksturowaniu.

Podrzucam Ci 2 tutki od Racera445, które być może dadzą Ci dobrą bazę do stworzenia własnych technik, które będziesz stosował w wypadku metalu.

 

http://www.nextgenhardsurface.com/index.php?pageid=racer445

http://cg.tutsplus.com/tutorials/photoshop/how-to-hand-paint-convincing-metal-textures/

 

Kontynuując nt. tekstury to drewno naprawdę ładnie wyszło i tutaj ciężko cokolwiek więcej powiedzieć.

 

Co do modelu to tak jak pisałem wcześniej nie podoba mi się brak zaokrąglenia, a dodatkowo niepotrzebne 2-3 loopy na końcówce wcześniej wspomnianej kolby. Tak jak wcześniej pisał Chico Linka jest po prostu zbyt kanciasta i tyle. Ok to chyba byłoby na tyle ;]

 

Pozdrawiam Jakub Mularski

  • Like 1
Napisano (edytowane)

W końcu domknąłem temat szafki, z teksturami nie do końca wyszło tak jak chciałem, ale chciałem mieć to już za sobą.

 

bookcabinet01sheet.th.jpg

 

Edit: Jako że silnik stary i zabugowany, to nie obsługuje speculara, jest za to delikatna cubemapka, której nie widać na zrzutach, może w ruchu będzie to odrobinę lepiej wyglądało: http://www.youtube.com/watch?v=tUJuUBuxvPE&feature=player_detailpage#t=10s

Edytowane przez Dr Judym
Napisano (edytowane)

szybki mario

 

660 tris mapka 512

 

fallof celowy

 

mala rozdzialka bo mario robiony z mysla na telefony

 

 

filmik>>>

 

mariomax.jpg

 

 

 

Edytowane przez plasti
Napisano

Witam

 

Postanowilem sie podzielic screenami z 2 assetow jakie strugam sobie w wolnych chwilach :

 

Pierwszy : slupek informacyjny w klimacie scifi - medyczny

20218-1311679549-artwork-1.jpg

20218-1311679549-artwork-2.jpg

20218-1311679550-artwork-3.jpg

20218-1311679551-artwork-4.jpg

 

 

2gi : dopiero w powijakach tez slupek :)

20218-1311332842-artwork.jpg

Napisano (edytowane)

A ja sobie ukończyłem pierwszy model w życiu, myślę że jak na drugi dzień od zdobycia programu 3D to nie jest tak okropnie. Pistolet w stylu raczej kreskówkowym, bez konkretów, coś w stylu Team Fortress. Wymodelowany w 4-5 godzin, dodałem do tego tematu, ponieważ pracuję jeszcze nad jakąś lepszą teksturką, a pistolet ma mi posłużyć do jakiegoś większego projektu. Wiem, ze na ostatnim obrazku pada za duże światło od dołu i lekko niszczy efekt.

 

2ptw5lj.png

2134ubq.png

15d2reb.png

Edytowane przez Degustator
poprawka
Napisano

@up - rewelacja. Do czego to?

 

Ode mnie świnia. Znalazłem na dysku Porco nad którym pracowałem jeszcze za czasów fiszowych, teraz przy nim trochę dłubię pomiędzy zleceniami :) Docelowo będzie low z cartoonowym shaderem.

 

porco1.jpg

Napisano

Domek:

QmOCnl.jpg

Jeszcze pare rzeczy zostało do skończenia, ale tak to 95% gotowe.

Tym razem w UDK. Bez Lightmap. Mam straszne obrzydzenie do Lightmap.

Wogole daliscie by automatyczne skalowanie obrazkow a nie ;p.

Napisano

kolor wyglada jak ściana, normal robi z niego wytartą kostkę brukową. Ładnie zrobione - tilowanie nie rzuca się w oczy na pierwszy rzut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności