Johny Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 (edytowane) Hej Robot wedlug konceptu Biga, zaczety kiedys, robiony jak tylko czas na to pozwolil :) mniej wiecej staralem sie odwzorowac to co bylo na koncepcie + drobne modyfikacje i z glowy dodane to czego na koncepcie nie bylo widac :) Wielkie podziekowania Bigowi za rady, sugestie i za ogromna pomoc przy postprodukcji. Bigu sprawil ze robot w koncu zaczal "wygladac" :D ...rowniez pozdro dla reszty chlopakow za konstruktywna krytyke i cenne rady :) aha, soft: 3D studio, vray, photoshop wersja troche wieksza: link Edytowane 1 Wrzesień 2009 przez KLICEK
ttaaddeekk Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 nooo, masakra, trzyma klimat jak nic ! tylko miedzy nogami ma jakby dodgem z ps pojechane o0
Jonasz_Real Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 (edytowane) no Johny Johny, nie poznaje Cie:) Nie wiele prac wychodzi z pod twojej reki. Jestem ciekaw siateczki. Gratki za ukończenie. Moze, się skusisz na animkę ? ;p Edytowane 4 Luty 2009 przez Jonasz_Real
Johny Napisano 4 Luty 2009 Autor Napisano 4 Luty 2009 KLICEK - dzieki ziom, dzieki za pomoc w ogole , pozdrow Leru i powiedz mu zeby WoW'a wylaczyl :D ttaaddeekk - dzieki, to jesniejsze miejsce na nodze to swiatlo odbite od ogromnych cojones :D Jonasz_Real - dzieki, co do animacji to raczej nie bedzie, sam model byl robiony glownie pod jedno ujecie, stilla tak jak na koncepcie, czesc z elementow przy animacji zachodzilaby na siebie, wiec trzeba by je zrobic od nowa :/ siateczki na dole postu :) sorry za jakosc ;P SWRSC - dzieki stary ;P siatki:
Jonasz_Real Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 wypasik :) mam pytanko. ile ci to zajęło czasu, wykonanie takiego robota ? I co najbardziej sprawiało Ci trudność.
Johny Napisano 4 Luty 2009 Autor Napisano 4 Luty 2009 Jonasz_Real - co do roboczogodzin to ciezko powiedziec, nie jestem w stanie policzyc :/ ogolnie pierwsze boxy zaczalem stawiac dosyc dawno chyba w wakacje, w wolnych chwilach, ale wiele raz odkladalem prace, to praca, to zlecenia, to troche po polsce jezdzilem, chory bylem, itp itd... w sumie niedawno dopiero przysadlem do tego na powazniej. Potrzeba zrobienia portfolio mnie przycisnela ;P Najwiecej trudnosci mialem chyba z zrobieniem dobrego shadera skory co i tak sie nie udalo, uzylem lekko zmodyfikowanego gotowca z vrmaterials.de lecz nie dalo to zadowalajacych efektow. Poprostu kiszka byla ;) To ze skora wyglada dobrze to glownie zasluga postprodukcji.
brumugun Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Fajnie fajnie, wygląda jak 2d. To jak rozumiem , biglu jest receptą na "blade" rendery? hmm :D Pozdro B.
Johny Napisano 4 Luty 2009 Autor Napisano 4 Luty 2009 brumugun - dzieki, ...czy Bigu jest recepta na blade rendery? ..wiesz, nie wiem zabardzo o co dokladnie Ci chodzi, czy to pytanie wynika z faktu ze w tym przypadku praca rzeczywiscie moze byc troche blada/malo kontrastowa? Akurat tutaj Bigu zaproponowal pewien wariant, nie oznacza to chyba ze jesli Ty go poprosisz o pomoc to z twoja praca zrobi podobnie :) Przy tej pracy jesli chodzi o ostateczny wyglad wolalem zdac sie na kogos z wiekszym doswiadczeniem, okazalo sie ze zaproponowane rozwiazanie bardzo mi przypadlo do gustu i postanowilem pociagnac to dalej :)
mis3k Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Ładny, ale shader skóry jednak mi nie podchodzi, jest strasznie matowy. Ujęcie z boku też nie bardzo, myśle, że to ujęcie z siatką, z perspektywy byłoby dużo lepsze, a tak to strasznie płasko wygląda. Textury metalowych elementów mi się podobają, chyba trochę z postprodukcją przesadziłeś bo teraz do wygląda jak dobre 2D. Całościowo bardzo OK z mojej strony.
Innos Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Gdzie renderowane bo ślicznie render się prezentuje! Dobry kadr, świetne materiały (materiał skór faktycznie lekko od reszty odstaje ale i tak świetny :D) no i oświetlenie całkiem niezłe...
mrkrzysiek Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 świetnie wyszło fajny modelik ale to wiadomo bo i koncept super :) render mi się podoba ale jak dla mnie trochę kontrastu brakuje ale i tak 5*
kliment woroszyłow Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 dobre! nawet bardziej niż dobre, szkoda tylko że bez jakiegoś nawiązującego tła. gratki johny! EDIT: zapomniałem! 5*!
krzyhhh Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 no wresznie :) rewelka ;) "początkowi fotografowie przesadzają z kontrastem myślac, że tak jest super" -powiedział pewien fajny psor - naszczęście tu nie jest tak "fajnie" ładna plastyczna pracka choć imo troche płaska przez compo. btw masz gdzieś surową wersje ? Powodzenia w kolejnych oby bardziej autorskich i wykraczających poza studyjne rendery ;)
leander Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Swietnie wyszlo. Tylko o ile pamietam koncept Biglebowskiego byl identycznie z profilu pokazany, wiec jest troche wrazenie odrysowania. Mam na mysli to, ze biorac pod uwage zmiane narzedzia na 3D, mozna bylo sie pokusic o wykonczenie widoku z innej perspektywy, kamery.
Gotham Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 (edytowane) Świetny jest, postpro Biga też mu dobrze zrobiło, może wrzuć koncept autora (za zgodą? :P). Bardzo fajnie że nie żałowałeś mu ostrych kantów w organice- jak na szyi czy szczęce, tylko szkoda że wykonałeś je w jakimś zbrushu (przynajmniej tak mi podpowiada siatka) a nie czystym sdsem, ale to tam mało istotne w sumie. Gratulacje i pozdrawiam. Edytowane 4 Luty 2009 przez Gotham
Levus Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Rany boskie, wreszcie!!! Gratuluję skończenia. W pierwszej chwili pomyślałem o ambient occlusion, żeby był mocniejszy, ale szybko mi przeszło, bo praca łapie fajny klimat przez swoją lekką śmietankowość. Extra wyszło, naprawdę, szczególnie że plastycznie to wwygląda inaczej niż wszystko. 5* się należy za cierpliwość samą.. pozdro łysolu!
Gość yon Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 swietne! cudowne fiolety :P podpisuje sie pod tym co Leander pisze. Skoro masz 3d to mozesz to wykorzystac. Teraz wyglada troszke jak kopia konceptu Biglebowskiego.
KLICEK Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Spoko czekolado, ciesze sie ze moglem chociaz troche pomoc :) Dawaj next stilla :)
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 fajne, faktycznie render jest zbyt plaski, stylizacja na grafike 2d mi sie podoba......ciekawie mogloby to wygladac w ruchu
Hynol Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Fajne to to. Nareszcie jakis dobry obrazek, bo klaskaniem mając obrzękłe prawice, znudzony wizkami lud wołał o scenki... :). Pozdrawiam
Ania Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 (edytowane) Bardzo fajne. Tylko trochę mi przeszkadza że shader skóry jest o tyle bledszy od blachy, jakoś wygląda jak z innego obrazka. Też bym prosiła o koncept. Edytowane 4 Luty 2009 przez Ania
Johny Napisano 4 Luty 2009 Autor Napisano 4 Luty 2009 Hehe, dzieki za komentarze, spalem i dopiero wstalem ;P mis3k - dzieki Innos - dzieki peter_f - dzieki, pozdrawiam :) mrkrzysiek - dzieki ziom kliment woroszyłow - thx, co do tla, kiedys myslalem o jakims korzytarzu, parze, dymie, rurach, ale ostatecznie odszedlem od tego pomyslu :/ nie wiem czemu ;P krzyhhh - dzieki ziom, czysty render link ...btw, photoshop to potezne narzedzie Eden-3d - thx :) leander - dzieki, tez o tym myslalemna poczatku o innym ujeciu, zaczalem nawet modelowac to czego nie widac np teraz, przy tej kamerze, ale pozniej jakos od tego odszedlem i wszystkie swiatla, scene ustawilem tak zeby bylo jak na koncepcie Gotham - dzieki, co do samego konceptu 2D, to znalezlem go u nas na forum, jest w watku Q&A z Bigiem, wiec linka do watku chyba mozna podac :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=48347 co do siatki organiki to jest to polymodeling i TS 2-3x, nie uzywam ZB, screeny sa slabej jakosci wiec moga zmylic, ogolnie jak modelowalem np glowe, staralem sie ja zrobic jak najdokladniej wedlug konceptu, wiec tam gdzie bylo ostro, robilem ostro :) P3ter - dzieki :) misiekhc - dzieki ziom :) makak_ -thx beny - thx Levus - thx, no w koncu udalo sie skonczyc :) pozdro ziom yon - thx, moze kiedys, moze jakies inne ujecie, inna scena, napewno nie teraz :) KLICEK - ziom dzieki, nastepne sie juz produkuja :) Brat kuzyna mojej ciotki - dzieki Hynol - dzieki wielkie Ania - dzieki Aniu, koncept, w tym watku link
hcpiter Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Naprawde super wyszlo ! Bardzo mi sie podoba :D Pozdrawiam
SoAd Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 O! nareszcie skończyłeś :) kawał dobrej roboty i fajny klimat. Bardzo mi się podoba modelling tych częsci ze skórą miejscami wyglądają jakby pod spodem była maszyna. Pozdrawiam :)
biglebowsky Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Spłaszczenie renderu to już moja wina, coż, takie moje spaczenie. 1
-=S3B=- Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Swietna pracka! Doskonaly koncept i wykonanie. Mysle ze warto byloby pokusic sie o jeszcze kilka ujec bo jest co pokazac. pozdr.
Johny Napisano 4 Luty 2009 Autor Napisano 4 Luty 2009 hcpiter - dzieki SoAd - thx adam_m - dzieki biglebowsky - jeszcze raz wielkie dzieki, wyszlo elegancko Mr Pank - thx, pozdro -=S3B=- - thx, pomyslimy :) pozdro 1
Morbid Karbid Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 jest gicio. Przeniosłeś charakter postaci z konceptu, co nie zawsze jest łatwe, bo wiadomo, że w 2d różne oszukaństwa przejdą. Kontrast jest bardzo fajny i mgiełka przestrzenna fajnie rozmywa tę trójwymiarową dosłowność.
jaras Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Johny & Bigu naprawdę kawał fajnego robota, fajny koncept,model i texturki - gratulacje i 5******
Johny Napisano 5 Luty 2009 Autor Napisano 5 Luty 2009 Morbid Karbid - dzieki, staralem sie :) jaras - dzieki :)
Hindus Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Heh.. a ja myślalem ze Bigu swoje też modelował ;-) Świetne, zwłaszcza tekstury i shaderki (blacha etc) No i dobre postpro - takie nietuzinkowe..
norden Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 przypomina nieco odkurzacze dysona... ale to przez kolorystyke zapewne ... nice work
Johny Napisano 6 Luty 2009 Autor Napisano 6 Luty 2009 JunioR - dzieki ziom Hindus - dzieki :) norden - dzieki
Pawelkos Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 Swietnie oddany koncept, super szaderki. Podobac sie :)
Gość Marioza Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 swietny robocik , pikne kolorki zarówno te z wczesniejszej wersji jak i te z ostatniego obrazka, ma to swój klimacik pasujący idealnie do stylistyki tej postaci
jlidesign Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 Robot wymiata, gratuluję świetnej pracy. Może teraz jakaś animacja z robotem:) Pozdrawiam
J|L Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 pro robot :] niezla robota toczka w toczke z konceptem :] pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi