Napisano 14 Czerwiec 201014 l Witam, Tym razem nieco inny temat, bardziej w kierunku wnetrz. Modeling-3ds max, wszystkie modele moje. Wiszace kwiaty-wisteria floribunda powstaly w poly, podobnie jak mech, krzesła itd. Wszystko tradycyjna robota:) To poczatek tego projektu ale chcialbym uslyszec co o tym myslicie. Oryginalne rozmiary to 4000px po dluzszej krawedzi Pozdrawiam Pawel
Napisano 14 Czerwiec 201014 l Mnie się bardzo podoba. Czy restauracja jest za tymi oknami, bo te stoliki to raczej kawiarnia? W takie upały to pewnie komputer ledwo dawał radę z renderem.
Napisano 14 Czerwiec 201014 l bbandi, ales pojechal, popatrz tam mieso ocieka krwia, nawet sie nie pytam jak simon to wyrenderowal, a ty walisz "siadaj 3+" :D a tak juz na serio, bardzo fajne, na wypasie jak poprawisz te rzucone deski i pnie drzew, wiele osob nie skapnie sie ze to rendering :P
Napisano 14 Czerwiec 201014 l kawał wafla, zero pitu pitu! Świetna robota, świetny temat. Wszystko sprawia wrażenie takiej oazy spokoju, bardzo refleksyjne i plastyczne. Mocna rzecz:) Gratuluję! Pozdr
Napisano 14 Czerwiec 201014 l tjviking: 4* jak się wybiera w "oceń wątek" to pisze że jest praca bardzo dobra...chyba że to nasza klasa. Zresztą mam prawo ocenić w skali od 1-5 a to aż 5 możliwości wiedziałeś o tym?. Edytowane 14 Czerwiec 201014 l przez bbandi
Napisano 14 Czerwiec 201014 l tjviking: 4* jak się wybiera w "oceń wątek" to pisze że jest praca bardzo dobra...chyba że to nasza klasa. Zresztą mam prawo ocenić w skali od 1-5 a to aż 5 możliwości wiedziałeś o tym?. ale sie spiales :P ironii nie zalapales
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Absolutnie rewelacyjny projekt i niesamowite wykonanie Paweł! Stwierdzam, że nie mam pojęcia jak stworzyłeś te piękne kwiaty i jeszcze lepszą trawę/mech. Ale nie to jest najlepsze. To co robisz z kolorami i przede wszystkim z DOFem moim zdaniem zasługuje na Golda! Jedynie mógłbyś dodać displace do drewna bo pień drzewka jest trochę płaski i deski również. Niemniej jednak ta praca jest niemal doskonała i warta Golda a już na pewno fronta! Te ujęcia kwiatów miażdżą! 5***** Edytowane 15 Czerwiec 201014 l przez peter_f
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Świetne detale i zieleń, całość jednak nie rzuca na kolana tak jak poprzednie twoje prace ale i tak jest wysoki poziom.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Piękne! Światło wyszło bardzo naturalnie przez co praca ma genialny klimat.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l No ładniutko, ładniutko, tylko na czwartym jakby za niskie nastawy? :D Pewnie nie wypada pytać mistrza, ale może pokażesz coś bez postpro? Na jakim sprzęcie to robione? Lwf? Do jakiego formatu i w ilu bitach tak btw zapisujesz rendery wyjściowe. :D Sz.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Rewelacja!!!Kwiaty nie samo wicie gęste!!Kawał dobrej roboty!!Pozdro ziom.* * * * *
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Piekne prace, genialne kolory i do tego dbasz o prawidłowe mapowanie. Czuć moc:) Też sie przyłączam do pytań pressentera.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Simon kolejne świetne rendery, Ty niżej pewnego poziomu nie schodzisz :) Jednak tutaj do pełni szczęścia mi trochę czegoś brakuje. Drugi render moim zdaniem zbędny, deski trochę niedopracowane i na pniu drzewa displace by się przydał. Mocniej popracowałbym głębią ostrości na niektórych widokach. Świetny mech i zabrudzenia. Ogólnie pro i zasłużone gratulacje. Moim zdaniem Ty i Morphe powinniście na unbiasa się przesiąść czym prędzej :)
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Naprawdę fajnie ogląda się twoje renderki :) 5**** Widać ogrom pracy i włożony detal a to się ceni :) gratulacje !
Napisano 15 Czerwiec 201014 l ech... ech... 5. bezkonkurencyjny jesteś. powiesz coś na temat post pro oraz materiału i modelu mchu?
Napisano 15 Czerwiec 201014 l zeby nie bylo, dolanczam sie z gratulacjami, choc co mialem do powiedzneia to jzu powiedzialem tak ze tego, keep it up ;) :)
Napisano 15 Czerwiec 201014 l podłączam się do pytania o mech i w ogóle o rosliny - ile czasu zajęło stworzenie tego? :)
Napisano 15 Czerwiec 201014 l musiało sie znaleźć na głównej żebym wszedł bo miniaturka na prawdę nie zachęca. ale duże juz jest wypas.
Napisano 16 Czerwiec 201014 l o cholera :) roślinki wypas! jedyne nad czym bym popracował to lampiony... lekko nietrafione wydają się tutaj. ale jako całość... cud miód malina! :)
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Tweety, poczekaj, może powstanie jeszcze render z oświetleniem nocnym, wówczas te lampiony mogą okazać się jak najbardziej na miejscu. :) Wypasik. *****
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Super fajne renderki. Powiesz coś na temat mchu i czasów renderu? Kwiaty genialne :)
Napisano 16 Czerwiec 201014 l oj.... oj..... naprawdę nabawiam się poważnych kompleksów przez Ciebie ;p z kwiotkami to pojechałeś po bandzie ... rzuć siatke pierwszego renderu ,co bym nie miał wątpliowości czy iść już do psychologa o pomoc ;)
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Autor Dziekuje wszystkim za komentarze oraz ekipie za front! Postaram sie odpowiedziec na wszystkie pytania, jesli cokolwiek mi umknie prosze informujcie. Rendering- ok 2.5 h na pierwsze ujecie 2 xeon quad 2.83, 1.5h drugie ujecie i7 oc 4.0 Generalnie zblizenia na rosliny to kadry z pierwszeo obrazu w pełnej rozdzielczości. Podziekowanie dla Morpha za pomocne wskazówki. screeny z modelingiem roslin: http://img46.imageshack.us/i/plants1.jpg/ http://img155.imageshack.us/i/plants2.jpg/ dac77, bbandi, tjviking, siwy,pionix,tores, Junior, skocu dziekuje za mile slowa peterf- Ciesze się z Twojej reakcji:) Oczywiscie masz rację pnie i deski do poprawy. pressenter- dzieki wielkie:) obrazy sa tylko 2, kolejne to kadry z pełnej rozdziałki. Dlatego tez nastawy wygladaja na slabe bo często widac 3 plan który lubie traktowac w ten sposób:) Liczone na moim starym xeonie 2x quad 2.83, 16 GB ramu. Robilem przymiarki do lwfa ale szumy wychodzily straszne, postawilem na gamme 1.0 w LUT, w color mappingu przekrecilem gamme w gore na 1.3, wyszlo blado ale wiecej detalu mozna bylo wyciagnac w postpro. Zapisuje do HDR by miec pelen zakres, reszta bmp czyli 24 bity, right? arch1515- dzieki ziom Neb- thx! Z glebia ostrosci to byla wolna amerykanka, dodalem ja w postpro na podstawie map z-depth, niestety nie zawsze wychodzi to poprawnie, zastanawialem sie czy warto nad tym pracowac w ten sposób. Deski i pien oczywiscie naprawie:) hcpiter- dziekowac XizOr- thx! postpro bylo duuzo, zaczalem od odpowiedniego ustawienia kontrastow prz pomocy exposure control ponieważ gamma w CM byla 1.3 obraz był wyprany z kolorow i ostrosci. miksowalem na wielu warstwach warianty kolorystyczne ciepłe oraz zimne. staralem sie wyeksponowac miejsca gdzie swiatlo przedziera sie przez liscie wzmacniajac efekt translucent szaderow lisci (nie wiem czy to zdanie wyjasnia moj zamysl) mech- model w poly wyskubany, kilka "listkow" w postaci zakrzywinej litery Y, nastepnie rozsiane po polsferze by uzyskac efekt"gabki" ostatecznie rozsiane po scenie, material zassany z cg textures. cala masa mchu tam jest:) tweety- dzieki za wsparcie, lampiony- fakt cos mnie tez gryzie. Robilem podejscie pod sceny nocne ale jeszcze nie udalo mi sie przeliczyc, powinien pojawic sie widok z wnetrza na patio, moze wtedy beda sie bronic. Shogun 3d- taki byl plan,hehe Mam nadzieje ze w przeciagu miesiac zamkne ten temat i bede mogł podzielic sie z wami nowym materiałem. Jeszcze raz dziekuje za mile słowa i bardzo cenne wskazówki! Pozdrawiam Paweł
Napisano 16 Czerwiec 201014 l zalezy co oceniac. jesli wstep do projektu to nie ma co oceniac bo nic nie pokazales. tylko zblizenia i kadry z twoimi wymodelowanymi roslinkami. wiec za projekt nie ma oceny, za kadry tez nie bedzie. za modeling roslin pochwala bo to one sa glownym aktorem w grze a nie wnetrze restauracji
Napisano 16 Czerwiec 201014 l postpro bylo duuzo, zaczalem od odpowiedniego ustawienia kontrastow prz pomocy exposure control ... Mógłbyś pokazać jakieś czysty render z maxa? Ciekaw jestem jak to wyglądało przed postprodukcją. Pozdr.
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Lustrzanka za 2,5k ;) Ile godzin pracy? Kutwa, ładne od strony wszelakiej xD
Napisano 17 Czerwiec 201014 l Dołączam się do prośby PICsell'a :) a co do pracy, albo jesteś jednym z tych którzy mają super wyczucie w postpro, albo świetnie opanowane technikę oświetlenia w maxie :), albo jedno i drugie :D
Napisano 17 Czerwiec 201014 l Mógłbyś pokazać jakieś czysty render z maxa? Ciekaw jestem jak to wyglądało przed postprodukcją. Pozdr. Też jestem ciekaw jak to jest u simonhc'a przed postpro bo praca jest po prostu piękna i jak najbardziej należy się 5* jak nie więcej. Z mojego punktu widzenia to mix renderu z maxa z postpro, który polega na początku nauki na częstym sprawdzaniu tego co sie wyrenderuje z maxa w Ps lub innym prog. i z czasem człowiek już wie jak z bladego obrazu osiągnąć prawidłową ekspozycję. Może ja pokaże mój najbardziej kontrastowy przykład tego co udało mi się wyrenderować w czasie nauki lwf: - z maxa http://img441.imageshack.us/img441/7206/rendv.jpg - po PS http://img63.imageshack.us/img63/3471/popsk.jpg I tak jestem ciekaw jak to jest u Ciebie. :) Edytowane 17 Czerwiec 201014 l przez Paweł Baron
Napisano 17 Czerwiec 201014 l Może jestem perfekcjonistą :)( ale zastanawia mnie co jest w odbiciu lub rzuca cień po lewej stronie obrazu, bo po prawej to wiem że drzewo. Edytowane 17 Czerwiec 201014 l przez Paweł Baron
Napisano 18 Czerwiec 201014 l Też jestem ciekaw jak to jest u simonhc'a przed postpro bo praca jest po prostu piękna i jak najbardziej należy się 5* jak nie więcej. Z mojego punktu widzenia to mix renderu z maxa z postpro, który polega na początku nauki na częstym sprawdzaniu tego co sie wyrenderuje z maxa w Ps lub innym prog. i z czasem człowiek już wie jak z bladego obrazu osiągnąć prawidłową ekspozycję. Może ja pokaże mój najbardziej kontrastowy przykład tego co udało mi się wyrenderować w czasie nauki lwf: - z maxa http://img441.imageshack.us/img441/7206/rendv.jpg - po PS http://img63.imageshack.us/img63/3471/popsk.jpg I tak jestem ciekaw jak to jest u Ciebie. :) baronek - jeżeli to vray, to stanowczo umknęła ci bardzo ważna sprawa na drodze nauki owego renderera:) Zmiana expozycji w postpro w takim dużym stopniu jak pokazujesz, nie jest najlepszym rozwiązaniem:) Gamme maxa trzeba zmienić, używać vraybuffera, oraz z color mapping wpisywać gamme 2,2
Napisano 18 Czerwiec 201014 l deshu - nauka bywa trudna i mozolna :) przedstawiona praca nie jest moją metoda na wiz. lecz tylko przykładem z jakiej bladości z maxa można podrasować w ps. Bardzo ładne rzeczy wychodzą tez bez lwf i na c.m. exponential "Gamme maxa trzeba zmienić, używać vraybuffera, oraz z color mapping wpisywać gamme 2,2 " - zapomniałeś tu o bardzo ważnej rzeczy czyli o ustawieniu w gamma LUTL: input 2,2 Output 1 lub 2,2 . jesli Output jest 2,2 to wyjdzie bardzo blado tak jak u mnie z maxa lecz po zastosowaniu w ps auto kontrastu uzyskujemy coś podobnego do ustawionej gammy Outp. na 1. Nadal jestem ciekaw jak to jest u simonhc'a z ustawieniami i rederem bez postpro Edytowane 18 Czerwiec 201014 l przez Paweł Baron
Napisano 19 Czerwiec 201014 l Zatem nie kumam. Skoro to wiesz, to po co robisz takie wyplute rendery i poprawiasz je w ps?
Napisano 19 Czerwiec 201014 l Możecie tą dyskusję przenieść na priva panowie? To wątek dotyczący restauracji w Bordeaux. A który z Was jakie techniki preferuje to już sobie dogadujcie z boczku. Pozdro
Napisano 7 Lipiec 201014 l Autor Może jestem perfekcjonistą :)( ale zastanawia mnie co jest w odbiciu lub rzuca cień po lewej stronie obrazu, bo po prawej to wiem że drzewo. Szczerze przyznaje ze nie wiem:) Jeszcze sie wstrzymam z postem przed postprodukcja. Postaram sie zlozyc zestaw "przed i po" jak skoncze ten temat. Teraz wrzucam nowy watek z wnetrzami Pozdrawiam P