Skocz do zawartości

WIZ: restauracja w Bordeaux


simonhc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tym razem nieco inny temat, bardziej w kierunku wnetrz.

Modeling-3ds max, wszystkie modele moje.

Wiszace kwiaty-wisteria floribunda powstaly w poly,

podobnie jak mech, krzesła itd. Wszystko tradycyjna robota:)

 

To poczatek tego projektu ale chcialbym uslyszec co o tym myslicie.

Oryginalne rozmiary to 4000px po dluzszej krawedzi

 

Pozdrawiam

Pawel

1k_low.jpg

2k_low.jpg

1cr1.jpg

1cr2.jpg

1cr3.jpg

1cr4.jpg

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

bbandi, ales pojechal, popatrz tam mieso ocieka krwia, nawet sie nie pytam jak simon to wyrenderowal, a ty walisz "siadaj 3+" :D

 

a tak juz na serio, bardzo fajne, na wypasie

jak poprawisz te rzucone deski i pnie drzew, wiele osob nie skapnie sie ze to rendering :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tjviking: 4* jak się wybiera w "oceń wątek" to pisze że jest praca bardzo dobra...chyba że to nasza klasa.

Zresztą mam prawo ocenić w skali od 1-5 a to aż 5 możliwości wiedziałeś o tym?.

Edytowane przez bbandi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tjviking: 4* jak się wybiera w "oceń wątek" to pisze że jest praca bardzo dobra...chyba że to nasza klasa.

Zresztą mam prawo ocenić w skali od 1-5 a to aż 5 możliwości wiedziałeś o tym?.

 

ale sie spiales :P

ironii nie zalapales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie rewelacyjny projekt i niesamowite wykonanie Paweł! Stwierdzam, że nie mam pojęcia jak stworzyłeś te piękne kwiaty i jeszcze lepszą trawę/mech. Ale nie to jest najlepsze. To co robisz z kolorami i przede wszystkim z DOFem moim zdaniem zasługuje na Golda! Jedynie mógłbyś dodać displace do drewna bo pień drzewka jest trochę płaski i deski również. Niemniej jednak ta praca jest niemal doskonała i warta Golda a już na pewno fronta! Te ujęcia kwiatów miażdżą! 5*****

Edytowane przez peter_f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładniutko, ładniutko, tylko na czwartym jakby za niskie nastawy? :D

 

Pewnie nie wypada pytać mistrza, ale może pokażesz coś bez postpro? Na jakim sprzęcie to robione? Lwf? Do jakiego formatu i w ilu bitach tak btw zapisujesz rendery wyjściowe. :D

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simon kolejne świetne rendery, Ty niżej pewnego poziomu nie schodzisz :) Jednak tutaj do pełni szczęścia mi trochę czegoś brakuje. Drugi render moim zdaniem zbędny, deski trochę niedopracowane i na pniu drzewa displace by się przydał. Mocniej popracowałbym głębią ostrości na niektórych widokach. Świetny mech i zabrudzenia. Ogólnie pro i zasłużone gratulacje. Moim zdaniem Ty i Morphe powinniście na unbiasa się przesiąść czym prędzej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszystkim za komentarze oraz ekipie za front!

Postaram sie odpowiedziec na wszystkie pytania, jesli cokolwiek mi umknie prosze informujcie.

Rendering- ok 2.5 h na pierwsze ujecie 2 xeon quad 2.83, 1.5h drugie ujecie i7 oc 4.0

Generalnie zblizenia na rosliny to kadry z pierwszeo obrazu w pełnej rozdzielczości.

Podziekowanie dla Morpha za pomocne wskazówki.

 

screeny z modelingiem roslin:

http://img46.imageshack.us/i/plants1.jpg/

http://img155.imageshack.us/i/plants2.jpg/

 

dac77, bbandi, tjviking, siwy,pionix,tores, Junior, skocu dziekuje za mile slowa

 

peterf- Ciesze się z Twojej reakcji:) Oczywiscie masz rację pnie i deski do poprawy.

 

pressenter-

dzieki wielkie:) obrazy sa tylko 2, kolejne to kadry z pełnej rozdziałki.

Dlatego tez nastawy wygladaja na slabe bo często widac 3 plan który lubie traktowac w ten sposób:)

Liczone na moim starym xeonie 2x quad 2.83, 16 GB ramu.

Robilem przymiarki do lwfa ale szumy wychodzily straszne, postawilem na gamme 1.0 w LUT,

w color mappingu przekrecilem gamme w gore na 1.3, wyszlo blado ale wiecej detalu mozna bylo wyciagnac w postpro.

Zapisuje do HDR by miec pelen zakres, reszta bmp czyli 24 bity, right?

 

arch1515- dzieki ziom

 

Neb- thx! Z glebia ostrosci to byla wolna amerykanka, dodalem ja w postpro na podstawie map z-depth,

niestety nie zawsze wychodzi to poprawnie, zastanawialem sie czy warto nad tym pracowac w ten sposób.

Deski i pien oczywiscie naprawie:)

 

hcpiter- dziekowac

 

XizOr- thx!

postpro bylo duuzo, zaczalem od odpowiedniego ustawienia kontrastow prz pomocy exposure control ponieważ gamma w CM byla 1.3

obraz był wyprany z kolorow i ostrosci.

miksowalem na wielu warstwach warianty kolorystyczne ciepłe oraz zimne. staralem sie wyeksponowac miejsca gdzie swiatlo przedziera sie przez liscie

wzmacniajac efekt translucent szaderow lisci (nie wiem czy to zdanie wyjasnia moj zamysl)

 

mech- model w poly wyskubany, kilka "listkow" w postaci zakrzywinej litery Y, nastepnie rozsiane po polsferze by uzyskac efekt"gabki"

ostatecznie rozsiane po scenie, material zassany z cg textures. cala masa mchu tam jest:)

 

tweety- dzieki za wsparcie, lampiony- fakt cos mnie tez gryzie. Robilem podejscie pod sceny nocne ale jeszcze nie udalo mi sie przeliczyc,

powinien pojawic sie widok z wnetrza na patio, moze wtedy beda sie bronic.

 

 

 

Shogun 3d- taki byl plan,hehe

 

 

Mam nadzieje ze w przeciagu miesiac zamkne ten temat i bede mogł podzielic sie z wami nowym materiałem. Jeszcze raz dziekuje za mile słowa i bardzo cenne wskazówki!

 

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy co oceniac. jesli wstep do projektu to nie ma co oceniac bo nic nie pokazales. tylko zblizenia i kadry z twoimi wymodelowanymi roslinkami. wiec za projekt nie ma oceny, za kadry tez nie bedzie. za modeling roslin pochwala bo to one sa glownym aktorem w grze a nie wnetrze restauracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś pokazać jakieś czysty render z maxa? Ciekaw jestem jak to wyglądało przed postprodukcją. Pozdr.

 

Też jestem ciekaw jak to jest u simonhc'a przed postpro bo praca jest po prostu piękna i jak najbardziej należy się 5* jak nie więcej. Z mojego punktu widzenia to mix renderu z maxa z postpro, który polega na początku nauki na częstym sprawdzaniu tego co sie wyrenderuje z maxa w Ps lub innym prog. i z czasem człowiek już wie jak z bladego obrazu osiągnąć prawidłową ekspozycję. Może ja pokaże mój najbardziej kontrastowy przykład tego co udało mi się wyrenderować w czasie nauki lwf:

 

- z maxa http://img441.imageshack.us/img441/7206/rendv.jpg

- po PS http://img63.imageshack.us/img63/3471/popsk.jpg

 

I tak jestem ciekaw jak to jest u Ciebie. :)

Edytowane przez Paweł Baron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem ciekaw jak to jest u simonhc'a przed postpro bo praca jest po prostu piękna i jak najbardziej należy się 5* jak nie więcej. Z mojego punktu widzenia to mix renderu z maxa z postpro, który polega na początku nauki na częstym sprawdzaniu tego co sie wyrenderuje z maxa w Ps lub innym prog. i z czasem człowiek już wie jak z bladego obrazu osiągnąć prawidłową ekspozycję. Może ja pokaże mój najbardziej kontrastowy przykład tego co udało mi się wyrenderować w czasie nauki lwf:

 

- z maxa http://img441.imageshack.us/img441/7206/rendv.jpg

- po PS http://img63.imageshack.us/img63/3471/popsk.jpg

 

I tak jestem ciekaw jak to jest u Ciebie. :)

 

baronek - jeżeli to vray, to stanowczo umknęła ci bardzo ważna sprawa na drodze nauki owego renderera:) Zmiana expozycji w postpro w takim dużym stopniu jak pokazujesz, nie jest najlepszym rozwiązaniem:)

 

Gamme maxa trzeba zmienić, używać vraybuffera, oraz z color mapping wpisywać gamme 2,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deshu - nauka bywa trudna i mozolna :) przedstawiona praca nie jest moją metoda na wiz. lecz tylko przykładem z jakiej bladości z maxa można podrasować w ps. Bardzo ładne rzeczy wychodzą tez bez lwf i na c.m. exponential

 

"Gamme maxa trzeba zmienić, używać vraybuffera, oraz z color mapping wpisywać gamme 2,2 " - zapomniałeś tu o bardzo ważnej rzeczy czyli o ustawieniu w gamma LUTL: input 2,2 Output 1 lub 2,2 . jesli Output jest 2,2 to wyjdzie bardzo blado tak jak u mnie z maxa lecz po zastosowaniu w ps auto kontrastu uzyskujemy coś podobnego do ustawionej gammy Outp. na 1.

 

Nadal jestem ciekaw jak to jest u simonhc'a z ustawieniami i rederem bez postpro

Edytowane przez Paweł Baron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jestem perfekcjonistą :)( ale zastanawia mnie co jest w odbiciu lub rzuca cień po lewej stronie obrazu, bo po prawej to wiem że drzewo.

odbicia.jpg

 

Szczerze przyznaje ze nie wiem:)

Jeszcze sie wstrzymam z postem przed postprodukcja. Postaram sie zlozyc zestaw "przed i po" jak skoncze ten temat.

 

Teraz wrzucam nowy watek z wnetrzami

Pozdrawiam

P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności