Napisano 5 Listopad 201014 l indian: mogłeś zrobic tak jak poprzednie tyle że białe, i z odbiciem ładniejszym jak ten ostatni render ;) simonhc, ładnie, bywało lepiej :)
Napisano 5 Listopad 201014 l simonhc bardzo fajnie !!! Ja wrzucam tu test wszystkiego. W PS'ie mały glow i sharp. Uploaded with ImageShack.us
Napisano 5 Listopad 201014 l nie rozumiem tego SSS na figurce, jest za mocny, tzn za duzy radius (nie, nie gryze dobrze o co kaman, ale moze to)
Napisano 5 Listopad 201014 l Ja mam takie może głupie pytanie, i być może ktoś je już zadawał, ale odpowiedzi na nie jeszcze nie znalazłem. Skąd bierzecie projekty na te wszystkie pomieszczenia które robicie? Sami to projektujecie, czy może szukacie projektów w necie? A może bazujecie na zdjęciach pomieszczeń z różnych "czasopism" i innych? Pozdrawiam Kuba.
Napisano 5 Listopad 201014 l @Cyanide z tego co wiem, niektórzy sami kleją to w cadzie,a niektórzy dostają prosto od klienta :) Wybaczcie szum :), pre-finalny obrazek ,mydło na finalnym będzie troszkę bardziej odbijać studio i takie tam :) czysty render + poprawione leciutko levels w photoshopie: salut.
Napisano 6 Listopad 201014 l koniec z tym mydełkiem, mam już jego serdecznie dość, więc finał... salut. EDIT: jeżeli uważasz że te rendery są tan nudne i słabe to naprawdę powinienem dostać bana :) Edytowane 6 Listopad 201014 l przez indian
Napisano 6 Listopad 201014 l To twoje mydło to symbol nudności tego forum. Powinieneś dostać BANA ! Co będzie następne ? 100 renderów plastra szynki?
Napisano 6 Listopad 201014 l To twoje mydło to symbol nudności tego forum. Powinieneś dostać BANA ! Co będzie następne ? 100 renderów plastra szynki? A co Tobie to przeszkadza za przeproszeniem? Nawet jak zrobi kolejne 1000 jak ci sie niepodoba zmien forum! Jakbys niezauwazyl to dzial rendery testowe...
Napisano 6 Listopad 201014 l Każdy pamięta, że były osoby które za podobne rzeczy dostawały bany. Inni wklejają jeden czy dwa testy ale nie 50 ! Nikt nie wrzuca taśmowo wszystko co maxa jest. Jak ktoś chce nabić postów to może w inny sposób.
Napisano 6 Listopad 201014 l @Użytkownik znam fajny sposób na twój ból, zawszę możesz dodać sobie mnie do listy ignorowanych czy coś takiego i w tedy, tak mi się wydaje nie będziesz widział moich postów, zawsze to jakieś wyjście. salut.
Napisano 6 Listopad 201014 l Indianie IMO pudelko za malo doświetlone. Powinno mieć wypukłą fakturę i błyszczące napisy przy matowej bieli pudełka.
Napisano 6 Listopad 201014 l Indian, płasko wyszło niestety. Jak kolega wyżej pisze, popracuj nad materiałem opakowania i zmień barwę tego mydła... no i kadrowanie. Pozdro ;)
Napisano 6 Listopad 201014 l Indian, pierwsze a brzegu (z google) mydło dove http://img.en.china.cn/0/0,0,355,19195,480,360,17876b96.jpg , czuć w nim tą masę mydła. Gdyby nie było na nim napisu to i tak łatwo możnaby zgadnąc, że to mydło. U ciebie wygląda plastikowo. Nie wiem jak to nazwać, ale czegoś mu brakuje (może subtelnego połysku). BTW, dobrze, że dążysz do perfekcji i konsultujesz to z innymi "użytkownikami". Tak trzymaj. Pzdr.
Napisano 6 Listopad 201014 l Pionix, jedyne co bym w Twoich wizualizacjach zmienił to minimalnie balans bieli. Twoje rendery są jak dla mnie trochę za zimne. Biel nie jest bielą, tylko ma niebieski ton.
Napisano 6 Listopad 201014 l Dzieki za komantarze. !Ewert - lampa wybrana przez klienta. Nie mogę jej tknąć. SWRSC - eee... to zależy chyba która wizka. Przedostatnie co wrzuciłem jest bardzo ciepłe. A ja generalnie jakoś wolę zimną biel:)
Napisano 6 Listopad 201014 l mam! powtarza się tekstura na tym materiałowym czymś nad łóżkiem!!!!!!!!!!! ha! wiedziałem że coś znajdę! Jest git pionix - a nawet powiem więcej - masz bardzo fajny styl robienia wizek wnętrz. To zawsze jest ten sam mniej więcej preset oświetlenia (tzn kamera / natężenia światła/ color mapping)?
Napisano 6 Listopad 201014 l Zabawnie będzie jak powie, że za każdym razem innym bo rendery są zawsze w tym samym wypracowanym już stylu ;D
Napisano 6 Listopad 201014 l pionix: też czuję że jest zbyt chłodno i spróbowałbyś mniejszego burna nad oknem. Ale test udany. Użytkownik:
Napisano 7 Listopad 201014 l model Freedom_Fighter'a Wszystkotest :) czas: ok 16min Edytowane 7 Listopad 201014 l przez NV
Napisano 7 Listopad 201014 l NV - na lakierze źle odbija otoczenie nocne, na odbiciu niebo jakby za jasne :p
Napisano 7 Listopad 201014 l NV - bardzo ladne wykonczenie felg i opon, carpaint niestety slaby... nie wiem czym siwiecone, ale nocna wersja zdecydowanie za jasna i fioletowa w odbiciach. A ode mnie taki tam renderek (+wygieta curve'a w shopie):
Napisano 7 Listopad 201014 l vision3d w lewym dolnym rogu widzę kanciachy, na dole też, możesz dać większego smootha i abyłoby już wypas, bo pod lampą na odbiciu też krzywo od slabego levela smootha :)
Napisano 7 Listopad 201014 l vision3d : "taki tam renderek" ;p Ta HDRK'a wymiata ! Jak wszyscy pokazują furki to ja też. Kolejny update scenki Krystyny : Edytowane 8 Listopad 201014 l przez Bonifatz
Napisano 7 Listopad 201014 l Scenka do portfolio nad którą sobie siedzę od wczoraj w wolnym czasie, szybki test dla sprawdzenia materiałów itp. Liście itp jeszcze do doszlifowania ;) Render w Octane 8 min no i quick post w Szopie.
Napisano 7 Listopad 201014 l Le_chu: niesamowite. Rzeknij no jak realnie się toto sprawdza? Znaczy się tutaj pokazujesz jakąś roślinność, chyba disp na kamieniach, a czy do architektury, na przykład tego typu: http://pressenterdesign.com/interior/64/3.jpg się sprawdzi czy to już przesada? Sz.
Napisano 7 Listopad 201014 l Dzieki za feedback! @Vision3d-mega masz wozidla @Pionix-bardzo przyjemne wnetrza Pozdrówka P
Napisano 7 Listopad 201014 l pressenter - disp jest na meshu, Octane takiego swego jeszcze nie ma. Co do scenki którą pokazałeś.... Na wstępie mówię że instancingu też nie ma :) chociaż z tego co czytałem na forum jest to jeden z głównych ficzerów nad którym developerzy chcą się skupić w niedalekiej przyszłości. Jak by to wszystko w obecnej fazie rozwoju zadziałało przy komercyjnym zleceniu, pełnym drzewek, trawy itp... Mówiąc szczerze to nie wiem. Samej geometrii Octane na 2gb ramu karcie jest w stanie łyknąć myślę spokojnie do +20 mln trójkątów, więc przy oszczędnym i przemyślanym rozrzuceniu krzaków wszelakich powinno "jakoś" pójść ;) Ale do wygody vrayowych proxy niestety jeszcze daleko nie ma się co oszukiwać.
Napisano 8 Listopad 201014 l Test of all, czegoś co nie jest moją mocną stroną - exterior ! Uploaded with ImageShack.us
Napisano 8 Listopad 201014 l nie znam się na architekturze to nie rozumiem tego płaskiego na dachu tam gdzie okno, co to jest? Pod jakim kątem tak naprawdę leży? :)
Napisano 8 Listopad 201014 l przyjemne w odbiorze kolorki spoko, ale co mnie zastanawia to ten dach na ścianie? co to?
Napisano 8 Listopad 201014 l ee nie pierwszy raz, ale ten kształt jest zbyt prosty, żeby stwierdzic ze to jest gont ;) No chyba że takie cuś istnieje pod kąt prosty.. edit: o, grzybek:) lol, w szczecinie burzyli grzybka :D Edytowane 8 Listopad 201014 l przez Camel
Napisano 8 Listopad 201014 l załaduj ponownie.. bo na forum nie ma obrazka, ale link skopiowalem do pola adresu i wczytałem, no to dziala, powiedzmy, Nv, jest znacznie lepiej, całkiem do przodu :)
Napisano 8 Listopad 201014 l no tak, ale widze ze podmieniles liscie na nieplaskie? czy mis ie tylko zdaje??. jezeli dales swoja geometrie to jak zachowales skale orginalnych ?:) jak ja podmieniam to wszystkie zostaja w jednej skali, nie zachowuja tej proporcji ze jak sie ped konczy to sie zmniejszaja etc.. a u ciebie widze roznorodnosc...?
Napisano 8 Listopad 201014 l Hmm ja wrzuciłem to co mi wygenerowało Ivy, listków nie podmieniałem w żaden sposób. Może to zasługa normal mapy czy odbić że wydają się jakoś bardziej przestrzenne, choć sama geometria też jest jakoś powyginana (kwadracik załamany w środku na łączeniu 2 trójkątów).
Napisano 8 Listopad 201014 l to nie wiem, poddaje sie :P probowal ktos z ivy, zastepowac plaski lisc wlasnym?
Napisano 8 Listopad 201014 l ciężka sprawa Mirphe, wiem z doświadczenia niestety. nie wymyśliłem żadnego wyjścia. Ae opacity + tesselation i noise na liściach nie zadowala cię?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto