Camel Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 indian: mogłeś zrobic tak jak poprzednie tyle że białe, i z odbiciem ładniejszym jak ten ostatni render ;) simonhc, ładnie, bywało lepiej :)
jahred6 Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 simonhc bardzo fajnie !!! Ja wrzucam tu test wszystkiego. W PS'ie mały glow i sharp. Uploaded with ImageShack.us
Camel Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 nie rozumiem tego SSS na figurce, jest za mocny, tzn za duzy radius (nie, nie gryze dobrze o co kaman, ale moze to)
Cyanide Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 Ja mam takie może głupie pytanie, i być może ktoś je już zadawał, ale odpowiedzi na nie jeszcze nie znalazłem. Skąd bierzecie projekty na te wszystkie pomieszczenia które robicie? Sami to projektujecie, czy może szukacie projektów w necie? A może bazujecie na zdjęciach pomieszczeń z różnych "czasopism" i innych? Pozdrawiam Kuba.
indian Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 @Cyanide z tego co wiem, niektórzy sami kleją to w cadzie,a niektórzy dostają prosto od klienta :) Wybaczcie szum :), pre-finalny obrazek ,mydło na finalnym będzie troszkę bardziej odbijać studio i takie tam :) czysty render + poprawione leciutko levels w photoshopie: salut.
indian Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 (edytowane) koniec z tym mydełkiem, mam już jego serdecznie dość, więc finał... salut. EDIT: jeżeli uważasz że te rendery są tan nudne i słabe to naprawdę powinienem dostać bana :) Edytowane 6 Listopad 2010 przez indian
Użytkownik Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 To twoje mydło to symbol nudności tego forum. Powinieneś dostać BANA ! Co będzie następne ? 100 renderów plastra szynki? 1
Predator Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 To twoje mydło to symbol nudności tego forum. Powinieneś dostać BANA ! Co będzie następne ? 100 renderów plastra szynki? A co Tobie to przeszkadza za przeproszeniem? Nawet jak zrobi kolejne 1000 jak ci sie niepodoba zmien forum! Jakbys niezauwazyl to dzial rendery testowe...
Użytkownik Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Każdy pamięta, że były osoby które za podobne rzeczy dostawały bany. Inni wklejają jeden czy dwa testy ale nie 50 ! Nikt nie wrzuca taśmowo wszystko co maxa jest. Jak ktoś chce nabić postów to może w inny sposób.
indian Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 @Użytkownik znam fajny sposób na twój ból, zawszę możesz dodać sobie mnie do listy ignorowanych czy coś takiego i w tedy, tak mi się wydaje nie będziesz widział moich postów, zawsze to jakieś wyjście. salut.
Lucek Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Indianie IMO pudelko za malo doświetlone. Powinno mieć wypukłą fakturę i błyszczące napisy przy matowej bieli pudełka.
gientekwl Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Indian, płasko wyszło niestety. Jak kolega wyżej pisze, popracuj nad materiałem opakowania i zmień barwę tego mydła... no i kadrowanie. Pozdro ;)
adam_m Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Indian, pierwsze a brzegu (z google) mydło dove http://img.en.china.cn/0/0,0,355,19195,480,360,17876b96.jpg , czuć w nim tą masę mydła. Gdyby nie było na nim napisu to i tak łatwo możnaby zgadnąc, że to mydło. U ciebie wygląda plastikowo. Nie wiem jak to nazwać, ale czegoś mu brakuje (może subtelnego połysku). BTW, dobrze, że dążysz do perfekcji i konsultujesz to z innymi "użytkownikami". Tak trzymaj. Pzdr.
Georgas Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 pionix wnętrze ohydne ale wizualizacja ładna
SWRSC Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Pionix, jedyne co bym w Twoich wizualizacjach zmienił to minimalnie balans bieli. Twoje rendery są jak dla mnie trochę za zimne. Biel nie jest bielą, tylko ma niebieski ton.
pionix Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Dzieki za komantarze. !Ewert - lampa wybrana przez klienta. Nie mogę jej tknąć. SWRSC - eee... to zależy chyba która wizka. Przedostatnie co wrzuciłem jest bardzo ciepłe. A ja generalnie jakoś wolę zimną biel:)
Loki Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 mam! powtarza się tekstura na tym materiałowym czymś nad łóżkiem!!!!!!!!!!! ha! wiedziałem że coś znajdę! Jest git pionix - a nawet powiem więcej - masz bardzo fajny styl robienia wizek wnętrz. To zawsze jest ten sam mniej więcej preset oświetlenia (tzn kamera / natężenia światła/ color mapping)?
jahred6 Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 pionix jak zwykle super, świetna podłoga. Lampa jest bubu jedynie...
NV Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Zabawnie będzie jak powie, że za każdym razem innym bo rendery są zawsze w tym samym wypracowanym już stylu ;D
Camel Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 pionix: też czuję że jest zbyt chłodno i spróbowałbyś mniejszego burna nad oknem. Ale test udany. Użytkownik:
JunioR Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 Pionix- ładnie, ładnie. Poduchy bardzo lux te oparte!
Sroka8888 Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 pionix: Dla mnie bomba W wolnym czasie kolejne testy:
NV Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 (edytowane) model Freedom_Fighter'a Wszystkotest :) czas: ok 16min Edytowane 7 Listopad 2010 przez NV
Camel Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 NV - na lakierze źle odbija otoczenie nocne, na odbiciu niebo jakby za jasne :p
vision3d Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 NV - bardzo ladne wykonczenie felg i opon, carpaint niestety slaby... nie wiem czym siwiecone, ale nocna wersja zdecydowanie za jasna i fioletowa w odbiciach. A ode mnie taki tam renderek (+wygieta curve'a w shopie):
Camel Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 vision3d w lewym dolnym rogu widzę kanciachy, na dole też, możesz dać większego smootha i abyłoby już wypas, bo pod lampą na odbiciu też krzywo od slabego levela smootha :)
Bonifatz Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 (edytowane) vision3d : "taki tam renderek" ;p Ta HDRK'a wymiata ! Jak wszyscy pokazują furki to ja też. Kolejny update scenki Krystyny : Edytowane 8 Listopad 2010 przez Bonifatz
le_chu Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Scenka do portfolio nad którą sobie siedzę od wczoraj w wolnym czasie, szybki test dla sprawdzenia materiałów itp. Liście itp jeszcze do doszlifowania ;) Render w Octane 8 min no i quick post w Szopie.
pressenter Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Le_chu: niesamowite. Rzeknij no jak realnie się toto sprawdza? Znaczy się tutaj pokazujesz jakąś roślinność, chyba disp na kamieniach, a czy do architektury, na przykład tego typu: http://pressenterdesign.com/interior/64/3.jpg się sprawdzi czy to już przesada? Sz.
simonhc Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Dzieki za feedback! @Vision3d-mega masz wozidla @Pionix-bardzo przyjemne wnetrza Pozdrówka P
le_chu Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 pressenter - disp jest na meshu, Octane takiego swego jeszcze nie ma. Co do scenki którą pokazałeś.... Na wstępie mówię że instancingu też nie ma :) chociaż z tego co czytałem na forum jest to jeden z głównych ficzerów nad którym developerzy chcą się skupić w niedalekiej przyszłości. Jak by to wszystko w obecnej fazie rozwoju zadziałało przy komercyjnym zleceniu, pełnym drzewek, trawy itp... Mówiąc szczerze to nie wiem. Samej geometrii Octane na 2gb ramu karcie jest w stanie łyknąć myślę spokojnie do +20 mln trójkątów, więc przy oszczędnym i przemyślanym rozrzuceniu krzaków wszelakich powinno "jakoś" pójść ;) Ale do wygody vrayowych proxy niestety jeszcze daleko nie ma się co oszukiwać.
jahred6 Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Test of all, czegoś co nie jest moją mocną stroną - exterior ! Uploaded with ImageShack.us
Camel Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 nie znam się na architekturze to nie rozumiem tego płaskiego na dachu tam gdzie okno, co to jest? Pod jakim kątem tak naprawdę leży? :)
arturprx2 Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 przyjemne w odbiorze kolorki spoko, ale co mnie zastanawia to ten dach na ścianie? co to?
Camel Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 (edytowane) ee nie pierwszy raz, ale ten kształt jest zbyt prosty, żeby stwierdzic ze to jest gont ;) No chyba że takie cuś istnieje pod kąt prosty.. edit: o, grzybek:) lol, w szczecinie burzyli grzybka :D Edytowane 8 Listopad 2010 przez Camel
Camel Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 załaduj ponownie.. bo na forum nie ma obrazka, ale link skopiowalem do pola adresu i wczytałem, no to dziala, powiedzmy, Nv, jest znacznie lepiej, całkiem do przodu :)
Morphe Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 no tak, ale widze ze podmieniles liscie na nieplaskie? czy mis ie tylko zdaje??. jezeli dales swoja geometrie to jak zachowales skale orginalnych ?:) jak ja podmieniam to wszystkie zostaja w jednej skali, nie zachowuja tej proporcji ze jak sie ped konczy to sie zmniejszaja etc.. a u ciebie widze roznorodnosc...?
le_chu Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Hmm ja wrzuciłem to co mi wygenerowało Ivy, listków nie podmieniałem w żaden sposób. Może to zasługa normal mapy czy odbić że wydają się jakoś bardziej przestrzenne, choć sama geometria też jest jakoś powyginana (kwadracik załamany w środku na łączeniu 2 trójkątów).
Morphe Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 to nie wiem, poddaje sie :P probowal ktos z ivy, zastepowac plaski lisc wlasnym?
Orangegraphics Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 ciężka sprawa Mirphe, wiem z doświadczenia niestety. nie wymyśliłem żadnego wyjścia. Ae opacity + tesselation i noise na liściach nie zadowala cię?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się