Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

indian: mogłeś zrobic tak jak poprzednie tyle że białe, i z odbiciem ładniejszym jak ten ostatni render ;)

 

simonhc, ładnie, bywało lepiej :)

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja mam takie może głupie pytanie, i być może ktoś je już zadawał, ale odpowiedzi na nie jeszcze nie znalazłem. Skąd bierzecie projekty na te wszystkie pomieszczenia które robicie? Sami to projektujecie, czy może szukacie projektów w necie? A może bazujecie na zdjęciach pomieszczeń z różnych "czasopism" i innych?

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

@Cyanide z tego co wiem, niektórzy sami kleją to w cadzie,a niektórzy dostają prosto od klienta :)

Wybaczcie szum :), pre-finalny obrazek ,mydło na finalnym będzie troszkę bardziej odbijać studio i takie tam :)

czysty render + poprawione leciutko levels w photoshopie:

soap5pps.jpg

salut.

Napisano (edytowane)

koniec z tym mydełkiem, mam już jego serdecznie dość, więc finał...

finalob.jpg

salut.

EDIT:

jeżeli uważasz że te rendery są tan nudne i słabe to naprawdę powinienem dostać bana :)

Edytowane przez indian
Napisano
To twoje mydło to symbol nudności tego forum. Powinieneś dostać BANA !

 

Co będzie następne ? 100 renderów plastra szynki?

 

A co Tobie to przeszkadza za przeproszeniem? Nawet jak zrobi kolejne 1000 jak ci sie niepodoba zmien forum! Jakbys niezauwazyl to dzial rendery testowe...

Napisano

Każdy pamięta, że były osoby które za podobne rzeczy dostawały bany.

 

Inni wklejają jeden czy dwa testy ale nie 50 ! Nikt nie wrzuca taśmowo wszystko co maxa jest. Jak ktoś chce nabić postów to może w inny sposób.

Napisano

@Użytkownik znam fajny sposób na twój ból, zawszę możesz dodać sobie mnie do listy ignorowanych czy coś takiego i w tedy, tak mi się wydaje nie będziesz widział moich postów, zawsze to jakieś wyjście.

salut.

Napisano

Indian, pierwsze a brzegu (z google) mydło dove

http://img.en.china.cn/0/0,0,355,19195,480,360,17876b96.jpg ,

czuć w nim tą masę mydła. Gdyby nie było na nim napisu to i tak łatwo możnaby zgadnąc, że to mydło. U ciebie wygląda plastikowo. Nie wiem jak to nazwać, ale czegoś mu brakuje (może subtelnego połysku).

BTW, dobrze, że dążysz do perfekcji i konsultujesz to z innymi "użytkownikami". Tak trzymaj. Pzdr.

Napisano

Pionix, jedyne co bym w Twoich wizualizacjach zmienił to minimalnie balans bieli. Twoje rendery są jak dla mnie trochę za zimne. Biel nie jest bielą, tylko ma niebieski ton.

Napisano

Dzieki za komantarze.

!Ewert - lampa wybrana przez klienta. Nie mogę jej tknąć.

SWRSC - eee... to zależy chyba która wizka. Przedostatnie co wrzuciłem jest bardzo ciepłe. A ja generalnie jakoś wolę zimną biel:)

Napisano

mam! powtarza się tekstura na tym materiałowym czymś nad łóżkiem!!!!!!!!!!!

 

ha! wiedziałem że coś znajdę!

 

Jest git pionix - a nawet powiem więcej - masz bardzo fajny styl robienia wizek wnętrz. To zawsze jest ten sam mniej więcej preset oświetlenia (tzn kamera / natężenia światła/ color mapping)?

Napisano

Zabawnie będzie jak powie, że za każdym razem innym bo rendery są zawsze w tym samym wypracowanym już stylu ;D

Napisano (edytowane)

model Freedom_Fighter'a

Wszystkotest :)

 

czas: ok 16min

 

 

 

fe5204f2.jpg

 

cx.jpg

Edytowane przez NV
Napisano

NV - bardzo ladne wykonczenie felg i opon, carpaint niestety slaby... nie wiem czym siwiecone, ale nocna wersja zdecydowanie za jasna i fioletowa w odbiciach.

 

A ode mnie taki tam renderek (+wygieta curve'a w shopie):

 

audia3promo.jpg

Napisano

vision3d w lewym dolnym rogu widzę kanciachy, na dole też, możesz dać większego smootha i abyłoby już wypas, bo pod lampą na odbiciu też krzywo od slabego levela smootha :)

Napisano (edytowane)

vision3d : "taki tam renderek" ;p Ta HDRK'a wymiata !

 

Jak wszyscy pokazują furki to ja też.

Kolejny update scenki Krystyny :

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

Scenka do portfolio nad którą sobie siedzę od wczoraj w wolnym czasie, szybki test dla sprawdzenia materiałów itp. Liście itp jeszcze do doszlifowania ;) Render w Octane 8 min no i quick post w Szopie.

 

test004.jpg

Napisano

pressenter - disp jest na meshu, Octane takiego swego jeszcze nie ma. Co do scenki którą pokazałeś.... Na wstępie mówię że instancingu też nie ma :) chociaż z tego co czytałem na forum jest to jeden z głównych ficzerów nad którym developerzy chcą się skupić w niedalekiej przyszłości.

 

Jak by to wszystko w obecnej fazie rozwoju zadziałało przy komercyjnym zleceniu, pełnym drzewek, trawy itp... Mówiąc szczerze to nie wiem. Samej geometrii Octane na 2gb ramu karcie jest w stanie łyknąć myślę spokojnie do +20 mln trójkątów, więc przy oszczędnym i przemyślanym rozrzuceniu krzaków wszelakich powinno "jakoś" pójść ;) Ale do wygody vrayowych proxy niestety jeszcze daleko nie ma się co oszukiwać.

Napisano

nie znam się na architekturze to nie rozumiem tego płaskiego na dachu tam gdzie okno, co to jest? Pod jakim kątem tak naprawdę leży? :)

Napisano (edytowane)

ee nie pierwszy raz, ale ten kształt jest zbyt prosty, żeby stwierdzic ze to jest gont ;) No chyba że takie cuś istnieje pod kąt prosty..

 

edit:

o, grzybek:)

 

lol, w szczecinie burzyli grzybka :D

Edytowane przez Camel
Napisano

załaduj ponownie.. bo na forum nie ma obrazka, ale link skopiowalem do pola adresu i wczytałem, no to dziala, powiedzmy, Nv, jest znacznie lepiej, całkiem do przodu :)

Napisano

no tak, ale widze ze podmieniles liscie na nieplaskie? czy mis ie tylko zdaje??. jezeli dales swoja geometrie to jak zachowales skale orginalnych ?:) jak ja podmieniam to wszystkie zostaja w jednej skali, nie zachowuja tej proporcji ze jak sie ped konczy to sie zmniejszaja etc.. a u ciebie widze roznorodnosc...?

Napisano

Hmm ja wrzuciłem to co mi wygenerowało Ivy, listków nie podmieniałem w żaden sposób. Może to zasługa normal mapy czy odbić że wydają się jakoś bardziej przestrzenne, choć sama geometria też jest jakoś powyginana (kwadracik załamany w środku na łączeniu 2 trójkątów).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności