Kirian Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 (edytowane) By podsumować rok 2010 taki temacik z rzeczami do gry przegladarkowej "Gilfor's Tales" oraz wersji gry pod Iphone. modele ok 350 vertexow + 512 Diffuse only(self illu) Mistrz Levusek:) mnie nauczyl wykorzystywać hipoly do tworzenia low poly, tak wiec wiekszosc modeli zrobiona jest ta technika. Przedstawiam tylko pare wariacji modeli z tych ktore powstały do gry, oraz przykładowe sculpty zbrusha do paru modeli(levuska) ja zrobilem dodatkowe wersje(szaman/krasnal/kleryk) mloty i topor nie moje i do konceptow sie nie przyznaje, chodz nie ukrywam ze starałem sie z nich wyciagnac ile sie da pare iteamkow, recznie rysowane bez hi poly Edytowane 5 Styczeń 2011 przez Kirian 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 3 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2011 (edytowane) Pare Hi Poly z zbrusha najczesciej to speedy po pare godzin Edytowane 3 Styczeń 2011 przez Kirian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 3 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2011 (edytowane) Wersja demo gry na platforme Iphone, silnik Unity drzewka tez robione z hipoly Edytowane 3 Styczeń 2011 przez Kirian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 Świetny stuff - poziom tak samo dobry jak levusowy. Szkoda tylko że gra jest średniawa. Naprawdę szkoda takiej dobrej grafiki na przeglądarkowe sztywne gierki. ***** Rozumiem że robione metodą z wypalaniem cieni z 4 świateł i AO którą prezentowałeś swojego czasu (a może to levus był?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy_a Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 Ale miła paczka postaci… 5 gwiazdek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 czad. dobrze wyszlo. ile trwało całe zlecenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karkosik Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 No ogólnie to wyczesany styl, ja oczywiście daje *****. I musze się pochwalić, że po moich 5 gwiazdkach pojawiły sie gwiazdki przy Twoim wątku. Moge się czuć dumny:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 Co tu dużo gadać: 5* Dodatkowy plus za wiele wariacji kolorystycznych, a mimo to wszystkie pasują. Zdradź mi proszę tajemnicę tych zaciśniętych pięści. Czemu niektóre postacie mają zamknięte dłonie, a niektóre nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 Postacie i texturki bardzo fajne .Natomiast calosc psuje troche slabe oswietlenie leveli . I na eviro chyba by sie bardziej sprawdzily pixlowane texturki niz przerobki z fotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 Mega paka ;] nice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 świetne jest, gratuluje, ja bym tak nie zrobił, zwłaszcza takiego goblina ^_^ gratki jeszcze raz, w sumie jak juz sie robi hi w zbruszu na takim poziomie to juz sama przyjemnosc robic z tego low i teksturke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 Piękna paczka. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ThoR_ Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 rzeźba koks ale jakoś na silniku średnio to wygoda, te kolorki na texie chyba za bardzo oczojebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 Fajne ludziki, najbardziej mnie rozwala że "to speedy po kilka godzin", eh jak ja bym chciał w kilka godzin takie ludki tworzyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 bardzo fajne Kirianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bad Moon Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 jest Szatan! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazio Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 A dałbyś jakiś cynk na takie przerabianie na lowpoly. Sposób robienia różni się od zwykłego zbrushowania? Ja bym się chętnie dowiedział bo by mi się teraz przydalo czy da się ten cały proces przyśpieszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 nic nowego nie powiem, konkretny shit :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Dobry stuff - gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 no nie ma to tamto! Podziel się swoim workflowem proszę.... :) Może masz jakieś timelapsy czy cuś ? Chętnie bym podpatrzył. 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturro Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Szacuneczek Grzegorz. Nic tylko kombinować fundusze na takiego pracownika! Takie postacie się miodnie animuje, w zasadzie same się animują:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Ale tego naklepałeś Grzesiu:D Gratki mocnego ataku, modele na wypasie:) Szamanka i rogacz z młotem (w wersji 1 i 3) najbardziej mi się podobają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 kurcze, a ja przegapilem to wypalanie ze swiatelek :/ Dajcie jakis namiar na tego tutka... a grafika mega zacna, sam sie wlasnie zabieram za Unity i ajfona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Pare Hi Poly z zbrusha najczesciej to speedy po pare godzin Takie słowa bolą takich jak ja którym by miesiąc nie starczył na jeden model w zb. Super paczuszka. pozdro BRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Spidy po parę godzin czyli po ile :) .... masakra . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papa Pio Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 To jest jednak niezwykłe "a se pokażę parę moich postaci do gier"... jeszcze rok temu myślałem, ze ludzie którzy cokolwiek mają do czynienia z grami (prócz grania w nie) mieszkają w Stanach, Japonii lub ewentualnie we Wrocławiu... Pracki Baja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manver Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Cóż, tylko pozazdrościć. Motywujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 O rzesz! Pełen szacun. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas 666 Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 brawo świetnie wykonane modele :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NASTRASH Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Kozackie modeliki, aż za dobre w porównaniu do tego enviro ;]. Chciało by się je zobaczyć w takim otoczeniu jak infinity blade, no ale podobno udk ma niezbyt korzystne warunki w porównaniu od unity, a szkoda. 5 gwiazdek zasłużone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinW Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 niskie pokłony. bardzo mi się podoba! postacie w Twoim stylu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Świetna robota Kirian, tak dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Wyglądają jak topowo pomalowane miniaturki do Warhammera. Świetne sa. :) Zdradzisz o co chodzi z tym wypalaniem świateł czy to twoja tajemna wiedza? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 Mega sprawa te modeliki, choc bardizej mi sie podobaja czyste sculpty... Niemniej swietna sprawa z tym wypalaniem, co pokazales przyokazji pre-doma. ***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 oj bedize froncik, bedzieee:) wypasik Kirianie, gratki skila, moze majking ofik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2011 lucek - dzieki:), Levu jest ciagle daleko przede mna, a ze gra kiepska... andy_a - Dziekuje:) ola-f -Thanks:) Pelny etat:) Karkosik - dziekuje za gwiazdki, choc juz po swietach:* F/X - Dzieki:) dostawalem takie koncepty, musial bys 'grafika2d zapytac jacenty - wiesz ten envire co tam pokazalem to tylko pod iphona, pod przegladarke jest calkiem inny Kruku - thx:) ledyr - fakt Rzezba GOBLINKA jest Ledyra:)! ja tylko lekkie zmiany i low poly gumeko - Levusek tani nie jest:) Jonasz_Real - podziekował:) ThoR_ - dzieki:) wole rzezbic;P Razer - wiesz to tylko kwestia wprawy i takie rzezby(z koncpetem) mozesz robic w pare godzin Gomez - Dziekuje Szefie:) Bad Moon - Dzieki Mistrzu!:D Tazio - Tut for You:) Creator - Thanks:) M@Ti - Dzieki:) slowiak - dzieki, Tut for You:) arturro - Dzieki Mistrzu!!:) Jak sie ma Takiego animatora to model sam sie rusza;] Levus - Dzieki Zioom:) Twoja w tym zasluga Chrupek3D - Tut for You:) Bro - Dziekuje:) natas - speedy tzn te gorsze tak z 6 h, te lepsze moze z 10 Papa Pio - thenk ju:) Manver - :) ciesze sie ze motywuje pionix - Dzienx:) Xardas 666 - thx:) NASTRASH - tez bym chcial by nie przepadly, tylko jacys gracze sie nimi bawili... ale gamedev w PL jest jaki jest marcinW - Dziekuje:)) kubi - Dzieki Zioo, ciagle czekam na cos od Ciebie..:) Monio - Dzieki Tut for You:) Morte - thanks Mistrzu:) Bruneq - dziekuje za fronta:*** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2011 (edytowane) I tak jak obiecalem prosty Tut, jak znajde jakies bledy to jeszcze go poprawie edit: reup Edytowane 19 Wrzesień 2012 przez Kirian 7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 ddddddzieki! awesome dude! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 Kirian daj spokoj,nie przyznaje sie do niej te twoje lekkie zmiany to malo powiedziane :D swietny tutek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 (edytowane) Kirian troche mi posłodził, więc dorzucę jeszcze swoje 3-grosze ..jeśli można(?):) **AO: -paląc mentalem, tak jak Kirian napisał, można się pobawić spread, wartości testowane to 0.8-1.3, ja zazwyczaj pale na 1.3, Kirian zdaje się na mniejszych. -Samples, ustawione na 256 (tuż obok parametru spread) można ustawić na mniejsze wartości jeśli mamy nieco wolniejszy sprzęt, np 128 daje już dość dobrą jakość, 64 wychodzi trochę ziarniście. -sampling per pixel przy mapie 2048 i mniejszych wystarczy ustawić na 16/64, uważam, że to maximum już wystarczające, nawet 4/16 wystarczy. Generalnie zasada samplowania działa tak, że szczególiki na małych mapkach lepiej wychodzą na dużym samplingu, jeśli mapy sa wielkie, można sampling zmiejszyć i przyśpieszyć rendering. Warto te ustawienia sobie potestować. -coś tam Kirianowi umknął chyba text na obrazku odnośnie "filter", można wypalać na box, wówczas jest dośc miekko (ja tak przepalam ao), ale przestawiając na mitchell lub lanczos(width i height na 3,5) otrzymamy mapkę nieco wyostrzoną. **COMPLETE MAP: -paląc mentalem ustawienia jak dla ao będą spoko -przepalając scanlinem, proponuję włączyć Enable Global Supersampler w celu uzyskania lepszej jakości oraz użyć filtra catmull-rom dla wyostrzenia mapy **HIGHPOLY: -jak zmodel jest za ciężki, decimation master twoim przyjacielem jest (ale bez przesady) **BAKOWANIE (czyli jak Kirian wyrwał sobie wszydtkie włosy): -przy wypalaniu czasem pojawiają się artefakty w postaci plam, Kirian chyba zapomniał o tym wspomnieć. Wystarczy wówczas po zrobieniu projection cage zeskoczyć niżej na stosie modyfikatorów do poziomu editable poly, wskoczyć do edycji poly zaznaczyć wszystko i ukryć wszystkie polygony. Później ponownie wskoczyć na modyfikator projection. Model low nie będzie widoczny, ale się przepali. -warto próbować wypalić też sobie jakieś mapki oprócz dwóch wyżej wspominanych, np specular, głębsze cienie lub inne i poexperymentować **TEXTURING: -przy nakładaniu bazowego koloru, warto sobie zrobić w szopie folder warstw zawierający oddzielne warstwy dla danego koloru/elementu, wówczas można bardzo łatwo robić selekcję poszczególnych elementów poprzez ctrl+klik na warstwie. -na koniec pamiętamy o wyostrzeniu całej mapki według potrzeb (sharpen, smart sharpen) oraz możemy pokusić się o matching kolorów (hue, saturation, balans, match color). -należy pamiętać, że bake nie zrobi wszytskiego za nas i ręczne podmalowywanie textury jest w zasadzie nieuniknione. Blinki, rozjaśnienia, textury, faktury same się nie zrobią. pozdrawiam! Edytowane 5 Styczeń 2011 przez Levus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazio Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 Dzięki Wielkie, ilu to ludziom życie ułatwi :) Super przygotowany tutek. Powinni wam przyznać nagrodę Nobla 3D :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 To powinno być w tutkach na głównej. Kupa wiedzy w 2 postach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papa Pio Napisano 7 Styczeń 2011 Share Napisano 7 Styczeń 2011 Świetna sprawka z tym rzeźbieniem i przekładaniem na low-poly... step by step i powstają fajne postaci... do tej pory organika wydawała się być czymś kosmicznym a tu prosze... da sie? DA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 9 Styczeń 2011 Share Napisano 9 Styczeń 2011 Rewelka, dzięki! Rep poszedł. Paczka postaci fantastyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 10 Styczeń 2011 Share Napisano 10 Styczeń 2011 (edytowane) ej, to dla mnie ten tutek... prosze wysylac sms na numer 72068 o tresci TRANSFER :D Great dzab!!!... sam sie kiedys o to wypytywalem, ale juz polowe zapomnialem ;) Gites z Was chlopaki, bez kitu... ad. nie uzywacie xnormal? Jest tam opcja cage i dziala calkiem przyzwoicie - mozna nawet poszczegolne vertexy ustawiac. Edytowane 10 Styczeń 2011 przez Chrupek3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 20 Styczeń 2011 Share Napisano 20 Styczeń 2011 czy moglbys dokladniej wytłumaczyć export low i hight poly do 3d maxa?? bo zrobilem postac z tego tutka : http://www.pixologic.com/docs/index.php/Tutorial:_Pinup i che powalczyc z exportem takby był to game art Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pixelvision Napisano 27 Styczeń 2012 Share Napisano 27 Styczeń 2012 Kirian troche mi posłodził, więc dorzucę jeszcze swoje 3-grosze ..jeśli można(?):) **BAKOWANIE (czyli jak Kirian wyrwał sobie wszydtkie włosy): -przy wypalaniu czasem pojawiają się artefakty w postaci plam, Kirian chyba zapomniał o tym wspomnieć. Wystarczy wówczas po zrobieniu projection cage zeskoczyć niżej na stosie modyfikatorów do poziomu editable poly, wskoczyć do edycji poly zaznaczyć wszystko i ukryć wszystkie polygony. Później ponownie wskoczyć na modyfikator projection. Model low nie będzie widoczny, ale się przepali. Sposób drugi jest taki, że klikamy PPM na lowpoly i wybieramy preferencje obiektu i zaznaczamy by obiekt nie był widoczny dla kamery... W większości przypadkach to działa, ale z wypalaniem AO może nastręczać problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Make My Day Napisano 7 Luty 2012 Share Napisano 7 Luty 2012 (edytowane) Bardzo dobre modele :). ***** Jedno pytanie - od czego warto zacząć? Nigdy się nie bawiłem w modelowanie ludzi/stworów a mam zamiar. Edytowane 7 Luty 2012 przez Make My Day Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się