Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wszystko spoko świerszczu po za sufitem ;] Nie da rady przesunąć o pół kasetonu w obie strony żeby się zaczynały od krawędzi? A tak to real światło i szejdery ;)

polka dot, jak to się je? ;]

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Świerszczu: fajno. A tak z ciekawości: jak robisz softboxy?

 

Ode mnie w sumie nic ciekawego, ale dawno nic nie wrzucałem, więc taki światłotest.

 

wizualizacje-zewnetrze-fran-silvestre-casa-del-atrio-2.jpg

.

wizualizacje-zewnetrze-fran-silvestre-casa-del-atrio-5.jpg

 

Sz.

 

Edit:/ W sensie pytam czy jest na to jeden sposób, czy jakiś automaginczy trick na szybki render? ;)

Edytowane przez pressenter
Napisano (edytowane)

Pierwszy test mojego konceptu słuchawek.

Komentarze bardzo mile widziane, bo chciałbym niebawem zakończyć tą prace.

 

A propos mapowania gąbki, to wiem, że się posypało:)

 

r1.png

Edytowane przez deshu
Napisano

Cucsoniuss:Dlaczego fio..... Damnit , nie mozna :D Chmurki b. fajne tylko czemu fio..... kurde znowu zapomniałem :D

 

Press: Jak zwykle przez Ciebie będe przez 2 dni myślał "Jak on to zrobił?! Do jasnej ...ciasnej , JAK JA GO NIE LUBIE! " :D:D

 

Deshu : spox kolor :D jak dla mnie model troche "niejednolity", nie wiem jak to inaczej powiedziec.

Napisano

pressenter: zależy od sceny. Czasem vrayLight z gradientem, czasem biały box na który świeci vrya plane innym razem kilka małych vray plane ułożonych w matrycę np 3x4. Wszystko zależy od tego jakie cienie i refleksy chcę uzyskać i czy render wymaga szybkiego przeliczenia.

Napisano (edytowane)

Zabralem sie za kolejny maly projekcik z seri zielen i domki:) Ponizej test oswietlenia, dojdzie jeszcze kilka elementow no i finalnie kilka ujec, aktualnie bawie sie z dofem w maxsie wiec pewnie beda tez takie renderki:) Co sadzicie o tym?

 

test2mm.jpg

Edytowane przez maciek.m
Napisano

Czaderskie to to maciek.m. Powiedz mi: skąd masz modele drzewek? Generator? Onyx, czy bardziej grow fx? Ja zawsze mam problem z zwygenerowaniem gęstego listowia;/ Jakieś rady..?Kamyczki rozumiem, że textura z bumpem, albo dispem, tak?

Ekstra wychodzi.

 

Pozdrawiam.

Ciastuch.

Napisano

oo zwykły disp? zacny zacny :) ja znowu do drzewka się przyczepię. jakiś taki dziwny pokrój ma jakby przeskalowane było. no i liście bardzo jednakowe. zielona wysoka trawa wygląda jak jakiś morski glon :P a poza tym cacy. bardzo fajne krzaki po lewej

Napisano

fajna skrzynka na listy tylko te drzewa za małe. a na poważnie, czasami burzowe niebo w połączeniu z betonem poprawia nastrój, ale tu jest jednak trochę zbyt ponuro

Napisano

Bo światło w środku jest za żółte, i za mało kontrastuje z niepokojem na zewnątrz. Jak masz ustawiony white balance? 6500K i powinno być lepiej.

Napisano

Dziekuje wszystkim za rady :) Co do drzew celowo je zmniejszylem poniewaz na zdjeciach sa takie karlowate z grubym pniem.

http://img694.imageshack.us/img694/3897/artbeautifulhousebya31a.jpg

http://img153.imageshack.us/img153/6971/constructiongreekhouses.jpg

 

Co do swiatel niby jest standardowo 6500k, ale pokaze ustawienia. Swiatlo spot jest od lamp pod sufitem a swiatlo vray sphere w nasciennych.

swiatla.jpg

 

@kozioo fajnie wyglada.. jak to zrobiles:P

Napisano

W mentalu w ogóle nie używam kolorowych świateł tylko zmieniam temperaturę. Łatwo o sztuczność (Choć może to poprostu moja ignorancja). A jeżeli kolorki nie domagają to przecież łatwo można to załatwić w postpro.

Napisano

ustawilem swiatla na 6500k ale to jest niebieskie swiatlo ja potrzebuje cos kolo 3000k ale dzieki bede z tego kozystal :) pionix: super ta glebia nic sie nie rozjezdza i nie widac kilku obrazow po zalozeniu akularow, co jest czestym widokiem... :)

Napisano

A white balance jaki ustawiłeś? 6500 to dzienne bezchmurne niebo jest. Dla twojego celowałbym w 5000k dla nieba + 3500k dla wnętrza + white balance na jakieś 3500/4000.

Napisano

pionix : Testowałem na okularkach, fajny efekt :) Teraz stero można robić z dwóch kamer fizycznych vray'a czy nadal trzeba sięgać do zwykłych ?

Napisano

ola-f - aaaa tak zgadzam się. Może wersję dla siebie zrobię taką. W tym co pokazałem niestety miało być jak najwięcej podłogi dlatego nic co by było blisko kamery nie wchodziło w grę.

Napisano

pionix, NV- można, a nawet powinno się robić na Vrayowych kamerach (a wlasciwie na 1 kamerze bo vray camera rig sam z automatu zrobi nam kamery stereo). Nieocenione ułatwienie przy animacjach i dynamicznych ujęciach.

Napisano

Sroka8888, klimat, shadery i swiatło świetne, ale IMHO kompozycja obrazka mogła by być lepsza. W tej chwili naturalnie kieruje wzrok w najostrzejsze miejsce, które jest bardzo blisko prawej krawędzi, męczy to trochę oczy, poczytaj sobie o rule of thirds, nie twierdze że jest to absolutna metoda, ale wydaje mi sie ,że kadr przesunięty o 20% w prawo był by lepiej zakomponowany.

Napisano

luckykris - zdecydowanie lepiej niż poprzednie, jesteś na dobrej drodze :)

Sroka8888 - bardzo klimatycznie, będzie z tego animacja jakaś czy tylko statyczne ujęcia?

pionix - zacne 3d (też mam okularki 3d pod ręką) Ale osobiście zdecydowanie bardziej wolę ujęcia side-by-side, takie że trzeba zeza robić żeby 3d zobaczyć. Wymaga to lekkiej wprawy ale w ogóle nie przekłamuje kolorów i efekt jest nieporównywalnie lepszy :)

Napisano

@Razer mam pytanie, piszesz o tym 3d zdjecie obok zdjecia. Nie wiem jak na to sie gapic zeby uzyskac 3d? Moglbys podpowiedziec. Gapilem sie na to jak na stereogram( dobry jestem w te obrazki) ale nic sie nie stalo.

Napisano

Musisz zrobić takiego zeza żeby obraz ci się rozdwoił, potem przybliżyć się do monitora na taką odległość żeby dwa środkowe obrazki się zjechały. Ja nie mam z tym problemu ale prawie wszyscy u mnie w domu próbowali i nic.

Jak mi nie wyjdzie w grafice to zakładam wytwórnię porno w 3d;) - rzadkich talentów się nie marnuje.

Napisano (edytowane)

Najpierw należy się upewnić że w okolicy nie ma nikogo kto by mnie zauważył ;) Potem robię maksymalnego zeza, powoli go rozluźniam i czekam aż po środku między dwoma obrazkami pojawi się trzeci. Wtedy skupiam się na nim, wciąż w lekkim zezie, i staram się go wyostrzyć, aż po chwili *pyk* i jest 3d :)

 

A teraz *pyk* i zmykam na dwa tygodnie urlopu bez forum, będę za wami tęsknić, chlip chlip ;(

Edytowane przez Razer
Napisano

Metoda na "pyk" w 70% u mnie zadzialala:P ale i tak widze 2 obrazki po bokach i tak dziwnie to wyglada, wiec chyba zostane przy okularkach :) Wole nie myslec jak na bani musi siadac po obejzeniu filmu w takiej technice:P

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności