arturprx2 Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Wszystko spoko świerszczu po za sufitem ;] Nie da rady przesunąć o pół kasetonu w obie strony żeby się zaczynały od krawędzi? A tak to real światło i szejdery ;) polka dot, jak to się je? ;]
pressenter Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 (edytowane) Świerszczu: fajno. A tak z ciekawości: jak robisz softboxy? Ode mnie w sumie nic ciekawego, ale dawno nic nie wrzucałem, więc taki światłotest. . Sz. Edit:/ W sensie pytam czy jest na to jeden sposób, czy jakiś automaginczy trick na szybki render? ;) Edytowane 15 Sierpień 2011 przez pressenter
kozioo Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 pressenter - MEGA trawa w pierwszym. Bardzo dużo dobre :)
deshu Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 (edytowane) Pierwszy test mojego konceptu słuchawek. Komentarze bardzo mile widziane, bo chciałbym niebawem zakończyć tą prace. A propos mapowania gąbki, to wiem, że się posypało:) Edytowane 16 Sierpień 2011 przez deshu
olaf Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 swietne. przydalaby sie wersja z zewnętrznym wyświetlaczem potencjometrów na budowie dla DJ'i ;)
polka dot Napisano 16 Sierpień 2011 Autor Napisano 16 Sierpień 2011 zawsze możesz powiedzieć że to moira;)
cucsoniuss Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Chmurotest na podsawie prezentacji Path of Hate i tutoriala stworzonego na jego podstawie. Nie pytajcie dlaczego fioletowe http://www.klaasnienhuis.nl/WordPress/2011/08/clouds-by-platige-image/ Uploaded with ImageShack.us
Karkosik Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Cucsoniuss:Dlaczego fio..... Damnit , nie mozna :D Chmurki b. fajne tylko czemu fio..... kurde znowu zapomniałem :D Press: Jak zwykle przez Ciebie będe przez 2 dni myślał "Jak on to zrobił?! Do jasnej ...ciasnej , JAK JA GO NIE LUBIE! " :D:D Deshu : spox kolor :D jak dla mnie model troche "niejednolity", nie wiem jak to inaczej powiedziec.
SWRSC Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 pressenter: zależy od sceny. Czasem vrayLight z gradientem, czasem biały box na który świeci vrya plane innym razem kilka małych vray plane ułożonych w matrycę np 3x4. Wszystko zależy od tego jakie cienie i refleksy chcę uzyskać i czy render wymaga szybkiego przeliczenia.
deshu Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 kilka małych vray plane ułożonych w matrycę np 3x4. Z trochę zróżnicowaną rotacją?
maciek.m Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 (edytowane) Zabralem sie za kolejny maly projekcik z seri zielen i domki:) Ponizej test oswietlenia, dojdzie jeszcze kilka elementow no i finalnie kilka ujec, aktualnie bawie sie z dofem w maxsie wiec pewnie beda tez takie renderki:) Co sadzicie o tym? Edytowane 17 Sierpień 2011 przez maciek.m
ciastuch Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Czaderskie to to maciek.m. Powiedz mi: skąd masz modele drzewek? Generator? Onyx, czy bardziej grow fx? Ja zawsze mam problem z zwygenerowaniem gęstego listowia;/ Jakieś rady..?Kamyczki rozumiem, że textura z bumpem, albo dispem, tak? Ekstra wychodzi. Pozdrawiam. Ciastuch.
maciek.m Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Dzieki ciastuch :) drzewka sa z plytki evermotion, ale czesto probuje w onyxsie a grow fx jeszcze nie testowalem. kamyczki tak disp :)
porti Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 oo zwykły disp? zacny zacny :) ja znowu do drzewka się przyczepię. jakiś taki dziwny pokrój ma jakby przeskalowane było. no i liście bardzo jednakowe. zielona wysoka trawa wygląda jak jakiś morski glon :P a poza tym cacy. bardzo fajne krzaki po lewej
polka dot Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 fajna skrzynka na listy tylko te drzewa za małe. a na poważnie, czasami burzowe niebo w połączeniu z betonem poprawia nastrój, ale tu jest jednak trochę zbyt ponuro
Lucek Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Bo światło w środku jest za żółte, i za mało kontrastuje z niepokojem na zewnątrz. Jak masz ustawiony white balance? 6500K i powinno być lepiej.
kozioo Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Trochę brakuje koloru i kontrastu, ja bym to tak bardziej widział ;)
maciek.m Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Dziekuje wszystkim za rady :) Co do drzew celowo je zmniejszylem poniewaz na zdjeciach sa takie karlowate z grubym pniem. http://img694.imageshack.us/img694/3897/artbeautifulhousebya31a.jpg http://img153.imageshack.us/img153/6971/constructiongreekhouses.jpg Co do swiatel niby jest standardowo 6500k, ale pokaze ustawienia. Swiatlo spot jest od lamp pod sufitem a swiatlo vray sphere w nasciennych. @kozioo fajnie wyglada.. jak to zrobiles:P
porti Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 na zdjęciu masz najprawdopodobniej oliwkę (Olea europaea) bardzo podobną znajdziesz w bibliotece onyxa :)
Dynamico Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 maciek.m - w światłach masz ustawiony tryb "color" więc zmiana temperatury nic nie da. Przestaw najpierw "mode" na "temperature"
Lucek Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 W mentalu w ogóle nie używam kolorowych świateł tylko zmieniam temperaturę. Łatwo o sztuczność (Choć może to poprostu moja ignorancja). A jeżeli kolorki nie domagają to przecież łatwo można to załatwić w postpro.
pionix Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Sroka8888 - ostrość dałbym gdzieś dalej np na drugi fotel i ciut bym zwiększył głębię. Test stereo: http://images8.fotosik.pl/2535/93f47d17c7713505.jpg
Sroka8888 Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 pionix: Właśnie przed chwilą oglądałem przez okularki i bardzo fajnie to wygląda udany efekt. dzięki za rade
maciek.m Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 ustawilem swiatla na 6500k ale to jest niebieskie swiatlo ja potrzebuje cos kolo 3000k ale dzieki bede z tego kozystal :) pionix: super ta glebia nic sie nie rozjezdza i nie widac kilku obrazow po zalozeniu akularow, co jest czestym widokiem... :)
Lucek Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 A white balance jaki ustawiłeś? 6500 to dzienne bezchmurne niebo jest. Dla twojego celowałbym w 5000k dla nieba + 3500k dla wnętrza + white balance na jakieś 3500/4000.
NV Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 pionix : Testowałem na okularkach, fajny efekt :) Teraz stero można robić z dwóch kamer fizycznych vray'a czy nadal trzeba sięgać do zwykłych ?
olaf Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 pionix: u mnie tez 3d wyglada ok. na pewno w bardziej zróżnicowanych kadrach będzie jeszcze lepiej.
pionix Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 W tej scenie akurat mam zwykłą kamerę maxową. Wrzuciłem w scenę VRayStereoscopic i heja. Obrazek złożony w świetnym (moim zdaniem) darmowym programie: http://stereo.jpn.org/eng/stphmkr/index.html Czy to działa z VRayCamera to nie wiem nawet. Jutro zrobię testy. ola-f - co masz na myśli pisząc bardziej zróżnicowane kadry? :)
Gość luckykris Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 na stronie 130 byly same modele, teraz z materialami + kilka nowych. Pewnie duzo do poprawy ... http://img69.imageshack.us/img69/6233/88870333.jpg
olaf Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 pionix miałem na myśli bardziej wyodrębnioe plany, głównie pierwszy jakiś.
SWRSC Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Sroka8888: bardzo zacne, ale coś Ci postrzępiło ostry plan.
pionix Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 ola-f - aaaa tak zgadzam się. Może wersję dla siebie zrobię taką. W tym co pokazałem niestety miało być jak najwięcej podłogi dlatego nic co by było blisko kamery nie wchodziło w grę.
Gavreel Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 pionix, NV- można, a nawet powinno się robić na Vrayowych kamerach (a wlasciwie na 1 kamerze bo vray camera rig sam z automatu zrobi nam kamery stereo). Nieocenione ułatwienie przy animacjach i dynamicznych ujęciach.
Sroka8888 Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 SWRSC: dzięki. postrzępiło bo jeszcze nie do końca potrafię zapanować nad kanałem zdeph i takie błędy wychodzą. Wprowadziłem drobne zmiany:
stormwind Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Sroka8888, klimat, shadery i swiatło świetne, ale IMHO kompozycja obrazka mogła by być lepsza. W tej chwili naturalnie kieruje wzrok w najostrzejsze miejsce, które jest bardzo blisko prawej krawędzi, męczy to trochę oczy, poczytaj sobie o rule of thirds, nie twierdze że jest to absolutna metoda, ale wydaje mi sie ,że kadr przesunięty o 20% w prawo był by lepiej zakomponowany.
Razer Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 luckykris - zdecydowanie lepiej niż poprzednie, jesteś na dobrej drodze :) Sroka8888 - bardzo klimatycznie, będzie z tego animacja jakaś czy tylko statyczne ujęcia? pionix - zacne 3d (też mam okularki 3d pod ręką) Ale osobiście zdecydowanie bardziej wolę ujęcia side-by-side, takie że trzeba zeza robić żeby 3d zobaczyć. Wymaga to lekkiej wprawy ale w ogóle nie przekłamuje kolorów i efekt jest nieporównywalnie lepszy :)
maciek.m Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 @Razer mam pytanie, piszesz o tym 3d zdjecie obok zdjecia. Nie wiem jak na to sie gapic zeby uzyskac 3d? Moglbys podpowiedziec. Gapilem sie na to jak na stereogram( dobry jestem w te obrazki) ale nic sie nie stalo.
Lucek Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Musisz zrobić takiego zeza żeby obraz ci się rozdwoił, potem przybliżyć się do monitora na taką odległość żeby dwa środkowe obrazki się zjechały. Ja nie mam z tym problemu ale prawie wszyscy u mnie w domu próbowali i nic. Jak mi nie wyjdzie w grafice to zakładam wytwórnię porno w 3d;) - rzadkich talentów się nie marnuje.
maciek.m Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Cos probuje wyjsc:P ale i tak mam rozmazany i nie ostry obraz... buuu
Lucek Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Trening czyni mistrza. Po pół godzinie ćwiczeń nie mam już z tym w ogóle problemu.
Razer Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 (edytowane) Najpierw należy się upewnić że w okolicy nie ma nikogo kto by mnie zauważył ;) Potem robię maksymalnego zeza, powoli go rozluźniam i czekam aż po środku między dwoma obrazkami pojawi się trzeci. Wtedy skupiam się na nim, wciąż w lekkim zezie, i staram się go wyostrzyć, aż po chwili *pyk* i jest 3d :) A teraz *pyk* i zmykam na dwa tygodnie urlopu bez forum, będę za wami tęsknić, chlip chlip ;( Edytowane 20 Sierpień 2011 przez Razer
pionix Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 Kurde jakie zeza? O czym wy do mnie gadacie? :D Będę musiał wypróbować te szatańskie metody ;)
Lucek Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 http://www.digital-photography-school.com/9-crazy-cross-eye-3d-photography-images-and-how-to-make-them Taki renderek z maxa to niezły patent byłby.
maciek.m Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 Metoda na "pyk" w 70% u mnie zadzialala:P ale i tak widze 2 obrazki po bokach i tak dziwnie to wyglada, wiec chyba zostane przy okularkach :) Wole nie myslec jak na bani musi siadac po obejzeniu filmu w takiej technice:P
olaf Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 przy filmie są problemy - jest na youtube kilka trailerow do obejrzenia - oczy sie rozjeżdżają w trakcie.
deshu Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 Sroka8888 - jak ci się udało pozbyć tych farfocli z zdepth na ostrych krawędziach? W czym składasz?
pressenter Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 Ode mnie takie coś. Może być nieostro, skalowane z 4000px. . Temat już zamknięty, ale z chęcią wysłucham uwag na przyszłość. :) Sz.
Rekomendowane odpowiedzi