Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pecet - renderuje Vray'em, dzieki za radę, postaram się ją sprawdzić jak tylko będę miał czas.

Miałem dodać więcej zagięć na fotelu, ale chyba się trochę przeliczyłem, bo wyglądał na łatwiejszy do zrobienia niż był w rzeczywistości :)

W każdym razie, moja wersja finalna (wiem, że dużo można poprawić, ale jak na pierwszy fotel może być).

 

fotel1ss1.jpg

 

fotel1ss2.jpg

 

fotel1ss3.jpg

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 364,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Taki dawny renderek testowy :)

 

muszę zmienić w końcu to studio na lepsze :) i wyrenderować od nowa

 

mj29t_th.jpg

 

 

Pozdrawiam

Napisano

@plasti - lakier za gładki u mnie, czy coś innego masz na myśli ?

Napisano

@Xiz0r

 

Vray

 

@siter90

 

no ogolnie lakieru niestety nie przypomina

Napisano
Loki - trzymanie tego quada na 2,4ghz to zbrodnia. Na w miarę niezłym radiatorze powinien wyciągnąć stabilne ~3,4ghz a różnica w mocy jest bardzo odczuwalna. Wiem, sam miałem :)
możlie, ale teraz już bardziej myślał bym nad zmianą na i7. jak na razie priorytetem tego komputera jest cisza - bo często w nocy pracuję. :)

 

Loki użyłeś Reinhard'a? Jak doświetliłeś to wnętrze?

 

reinhard, niczym nie doświetlałem - tylko HDRI jest źródłem światła w tej scenie.

Napisano

hej,

 

dawno się nie udzielałem, toteż wrzucam tutaj taki mały projekt który skończyliśmy jakiś czas temu

 

3D: Piotr Kolus

Retusz: Paweł Nolbert

 

sorki za stopke z cgsociety:

65084_1320003531_large.jpg

 

Ars Thanea dla AKQA Amsterdam stworzyło dwa obrazy (szalik oraz stadion którego autorem jest Michal Lisowski) na oficjalna stronę FIFA 12.

 

Zapraszam na: http://www.fifa12scarf.com jakby ktoś chciał się dopisać do szalika ;)

 

pozdro,

pionier

Edytowane przez Pionier

Napisano

W jaki sposób on jest autem? Jest transformersem? Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać ;)

Napisano
W jaki sposób on jest autem? Jest transformersem? Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać ;)

 

juz poprawilem, dzieki ;)

Napisano

Niezłe chaszcze, to pokrzywy? Dla mnie super, ładnie to wygląda na zbliżeniu (z postpro) ale zobaczymy jak wyjdzie jako "część czegoś większego" :)

 

aresso - podkręciłbym brightnes/contrast bo trochę szaro wyglądają, a po odbiciach widać że to studio trochę ubogie.

Napisano

Junior świetne! Jest translucency w materiale? To jest modelowane, czy na alphach?

Napisano
Zatkało kakało! masakra JunioR!

 

Dzięki.

 

Niezłe chaszcze, to pokrzywy? Dla mnie super, ładnie to wygląda na zbliżeniu (z postpro) ale zobaczymy jak wyjdzie jako "część czegoś większego" :)

 

Tak, pokrzywy i inne trawy. Prawdopodobnie nie będę mógł pokazać całości-komercja exterior, dzięki.

 

Junior świetne! Jest translucency w materiale? To jest modelowane, czy na alphach?

 

Tak, jest to shader z transluceny, same pokrzywy to aplha, reszta roślin modelowana, dzięki.

Napisano

Junior - czad - w ramach przemycania screenów czekamy na biedronki na elewacji ;)

Boiltic - nieźle - idziesz do przodu. Wygląda to naprawdę wiarygodnie.

Napisano
Boiltic - nieźle - idziesz do przodu. Wygląda to naprawdę wiarygodnie.

Nie licząc krawędzi porozwalanych displacem :p

Napisano

Plasti: dzięki:]

ola-f: dzięki wielkie! :]

arev: mogłem zaznaczyć continue geometry, ale nie zaznaczyłem i wygląda lepiej jak z zaznaczonym :]

 

tutaj następny budyneczek - tekstury i UVka testowa:

davinci1.jpg

Napisano

ten wyglada jeszcze lepiej, ale jezeli liczysz to w maxwellu + displacement to raczej na zleceniu na prąd nie zarobisz ;)

Napisano

Ciekawe te budyneczki.

 

Myślę że w takim klimacie cebas by sobie radził szybko i dużo materiałów gotowców w tym klimacie można uzyskać

Napisano

ola-f: hehe - to robię w pracy etatowej :] ale i tak vray wiec liczy się 5 minut na słabym macu.

 

grafik3d: dzięki;)

Napisano

super, przypomina helikopter da vinciego :], ciekawe jak cala gra bedzie wygladac :)

Napisano

plasti: bo to jest na bazie konceptu właśnie da vinciego ;)

 

Okazało się, że budynki nie nadają się (chodzi że zarzucamy pipeline 3D), tak więc moje i kolegi z pracy modele w zasadzie idą do kosza (a było ich chyba z 15, w tym bardzo skomplikowane). Nie mniej szybko zrenderowałem jeszcze jeden (mam więcej renderów, ale pokazuje te, które zrobiłem od A do Z).

 

dome3.jpg

Napisano

Posadzki nie powinny być odwrotnie? ;) Tzn kamień w kuchni, w reszcie pomieszczenia dechy?

Napisano

SWRSC - bym wpuścił ciut niebieskiego światła z zewnątrz tak żeby na suficie i mocniej w reflektach się pojawiło.

Napisano

swrsc-bardzo łądnie, tylko wrażenie odnosze że flary na suficie od lamp sufitowych dodane w PS mają inną barwę niż dają światło na ścianach i wogóle, dają światło żółte, a są lekko niebieskawe

Napisano

Po prawej na górze - czy nie jest to vray plane light?;) Mam wrażenie że to jakoś odstaje od tak ładnego poziomu..

Napisano

Świerszczu jak zawsze, elegancko pozamiatane ;]

A jak to to wygląda? Bo juz czacha strasznie dymi :/

10337790.jpg

 

Edit:

A może ten kadr?

30180269.jpg

Edytowane przez arturprx2

Napisano

Materiał dywanu brzydki. Wygląda jak zmaltretowana ziemia. Możesz pokazać materiał firanek jeśli jest w mentalu?

Napisano

arturprx2 - fajnie i naturalnie to wygląda. Z wykładziną można by jednak coś jeszcze zrobić:) I chyba światło w lampkach przy łóżku bym trochę wzmocnił.

Napisano

plasti: fajne :] futerko wygląda jednak jak tekstura.

 

Testy Iray + masakryczny post - bardzo polubiłem ten engine

 

net3.jpg

 

net2qb.jpg

Napisano

cze moj 1 post w testach

co o tym sądzicie? taki test jak narazie tylko szafka, w interiorach jestem jeszcze noobem ale szybko się ucze :D.

02360657624504838122.jpg

03039745150618673377.jpg

79437880880968704153.jpg

Napisano

bbandi trochę za ciemno, za to lakier samochodu jest wg mnie super.

Pozwoliłem sobie na małe post-pro

 

CFGKe.jpg

 

salut.

Napisano

thecrev - powinien być większy gloss na czekoladkach żeby nie odbijały wszystkiego jak plastikowe atrapy, poza tym aż nabrałem ochoty na słodycze :) Ostatnie ujęcie wygląda całkiem fajnie.

Napisano

Wprowadzasz własną linię perfum? ;) Ostatni ma fajny ten fioletowy bloom, ale też myślę że 1 z jakimś kolorowym płynem byłby ciekawy.

Napisano

Od 2 dni robię następną pracke do portfolio. Narazie sam środek jest wymodelowany i rozrysowane texturki. A poniżej pierwszy próbny render oświetlony hdrka studyjna i jednym vrayplanem z gradiętem.

 

zeg6a.jpg

Napisano

maciek: jak dla mnie bardzo fajnie to wyglada, ma filmowy feel

swesc: super render, jedyne czego bym sie czepial to tej lapki na scianie, bardzo duze plamy przepalenia i wzrok to przyciaga (wg mnie niepotrzebnie)

Napisano

maciek.m: Bardzo fajne.

SWRSC: Super jedyne co mi się nie podoba to ta lampka o której mówił mirach jak byś to poprawił to było by idealnie.

Taki teścik:

comp0000003.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności