incorect Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 Pecet - renderuje Vray'em, dzieki za radę, postaram się ją sprawdzić jak tylko będę miał czas. Miałem dodać więcej zagięć na fotelu, ale chyba się trochę przeliczyłem, bo wyglądał na łatwiejszy do zrobienia niż był w rzeczywistości :) W każdym razie, moja wersja finalna (wiem, że dużo można poprawić, ale jak na pierwszy fotel może być).
siter90 Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 Taki dawny renderek testowy :) muszę zmienić w końcu to studio na lepsze :) i wyrenderować od nowa Pozdrawiam
plasti Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 @siter90 na pewno lakier do poprawy.... koncowa woda juz Uploaded with ImageShack.us
siter90 Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 @plasti - lakier za gładki u mnie, czy coś innego masz na myśli ?
plasti Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 @Xiz0r Vray @siter90 no ogolnie lakieru niestety nie przypomina
Loki Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 Loki - trzymanie tego quada na 2,4ghz to zbrodnia. Na w miarę niezłym radiatorze powinien wyciągnąć stabilne ~3,4ghz a różnica w mocy jest bardzo odczuwalna. Wiem, sam miałem :) możlie, ale teraz już bardziej myślał bym nad zmianą na i7. jak na razie priorytetem tego komputera jest cisza - bo często w nocy pracuję. :) Loki użyłeś Reinhard'a? Jak doświetliłeś to wnętrze? reinhard, niczym nie doświetlałem - tylko HDRI jest źródłem światła w tej scenie.
Pionier Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 (edytowane) hej, dawno się nie udzielałem, toteż wrzucam tutaj taki mały projekt który skończyliśmy jakiś czas temu 3D: Piotr Kolus Retusz: Paweł Nolbert sorki za stopke z cgsociety: Ars Thanea dla AKQA Amsterdam stworzyło dwa obrazy (szalik oraz stadion którego autorem jest Michal Lisowski) na oficjalna stronę FIFA 12. Zapraszam na: http://www.fifa12scarf.com jakby ktoś chciał się dopisać do szalika ;) pozdro, pionier Edytowane 31 Październik 2011 przez Pionier
legomir Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 W jaki sposób on jest autem? Jest transformersem? Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać ;)
Pionier Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 W jaki sposób on jest autem? Jest transformersem? Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać ;) juz poprawilem, dzieki ;)
Razer Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Niezłe chaszcze, to pokrzywy? Dla mnie super, ładnie to wygląda na zbliżeniu (z postpro) ale zobaczymy jak wyjdzie jako "część czegoś większego" :) aresso - podkręciłbym brightnes/contrast bo trochę szaro wyglądają, a po odbiciach widać że to studio trochę ubogie.
Lucek Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Junior świetne! Jest translucency w materiale? To jest modelowane, czy na alphach?
JunioR Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Zatkało kakało! masakra JunioR! Dzięki. Niezłe chaszcze, to pokrzywy? Dla mnie super, ładnie to wygląda na zbliżeniu (z postpro) ale zobaczymy jak wyjdzie jako "część czegoś większego" :) Tak, pokrzywy i inne trawy. Prawdopodobnie nie będę mógł pokazać całości-komercja exterior, dzięki. Junior świetne! Jest translucency w materiale? To jest modelowane, czy na alphach? Tak, jest to shader z transluceny, same pokrzywy to aplha, reszta roślin modelowana, dzięki.
olaf Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Junior - czad - w ramach przemycania screenów czekamy na biedronki na elewacji ;) Boiltic - nieźle - idziesz do przodu. Wygląda to naprawdę wiarygodnie.
arev Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Boiltic - nieźle - idziesz do przodu. Wygląda to naprawdę wiarygodnie. Nie licząc krawędzi porozwalanych displacem :p
bolitic Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Plasti: dzięki:] ola-f: dzięki wielkie! :] arev: mogłem zaznaczyć continue geometry, ale nie zaznaczyłem i wygląda lepiej jak z zaznaczonym :] tutaj następny budyneczek - tekstury i UVka testowa:
olaf Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 ten wyglada jeszcze lepiej, ale jezeli liczysz to w maxwellu + displacement to raczej na zleceniu na prąd nie zarobisz ;)
grafik3d Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Ciekawe te budyneczki. Myślę że w takim klimacie cebas by sobie radził szybko i dużo materiałów gotowców w tym klimacie można uzyskać
bolitic Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 ola-f: hehe - to robię w pracy etatowej :] ale i tak vray wiec liczy się 5 minut na słabym macu. grafik3d: dzięki;)
plasti Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 super, przypomina helikopter da vinciego :], ciekawe jak cala gra bedzie wygladac :)
bolitic Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 plasti: bo to jest na bazie konceptu właśnie da vinciego ;) Okazało się, że budynki nie nadają się (chodzi że zarzucamy pipeline 3D), tak więc moje i kolegi z pracy modele w zasadzie idą do kosza (a było ich chyba z 15, w tym bardzo skomplikowane). Nie mniej szybko zrenderowałem jeszcze jeden (mam więcej renderów, ale pokazuje te, które zrobiłem od A do Z).
kozioo Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 Posadzki nie powinny być odwrotnie? ;) Tzn kamień w kuchni, w reszcie pomieszczenia dechy?
pionix Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 SWRSC - bym wpuścił ciut niebieskiego światła z zewnątrz tak żeby na suficie i mocniej w reflektach się pojawiło.
Orangegraphics Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 swrsc-bardzo łądnie, tylko wrażenie odnosze że flary na suficie od lamp sufitowych dodane w PS mają inną barwę niż dają światło na ścianach i wogóle, dają światło żółte, a są lekko niebieskawe
Camel Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 Po prawej na górze - czy nie jest to vray plane light?;) Mam wrażenie że to jakoś odstaje od tak ładnego poziomu..
arturprx2 Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 (edytowane) Świerszczu jak zawsze, elegancko pozamiatane ;] A jak to to wygląda? Bo juz czacha strasznie dymi :/ Edit: A może ten kadr? Edytowane 4 Listopad 2011 przez arturprx2
Lucek Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 Materiał dywanu brzydki. Wygląda jak zmaltretowana ziemia. Możesz pokazać materiał firanek jeśli jest w mentalu?
pionix Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 arturprx2 - fajnie i naturalnie to wygląda. Z wykładziną można by jednak coś jeszcze zrobić:) I chyba światło w lampkach przy łóżku bym trochę wzmocnił.
plasti Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 takie cos na wzor Reepicheep'a z Opowiesci z Narnii Uploaded with ImageShack.us
bolitic Napisano 5 Listopad 2011 Napisano 5 Listopad 2011 plasti: fajne :] futerko wygląda jednak jak tekstura. Testy Iray + masakryczny post - bardzo polubiłem ten engine
thecrev Napisano 6 Listopad 2011 Napisano 6 Listopad 2011 cze moj 1 post w testach co o tym sądzicie? taki test jak narazie tylko szafka, w interiorach jestem jeszcze noobem ale szybko się ucze :D.
indian Napisano 6 Listopad 2011 Napisano 6 Listopad 2011 bbandi trochę za ciemno, za to lakier samochodu jest wg mnie super. Pozwoliłem sobie na małe post-pro salut.
Razer Napisano 6 Listopad 2011 Napisano 6 Listopad 2011 thecrev - powinien być większy gloss na czekoladkach żeby nie odbijały wszystkiego jak plastikowe atrapy, poza tym aż nabrałem ochoty na słodycze :) Ostatnie ujęcie wygląda całkiem fajnie.
Sebazx6r Napisano 6 Listopad 2011 Napisano 6 Listopad 2011 1 i 3 wedlug mnie a najlepiej to chyab jakby kolor plyny z 3 byl w 1 ?
Razer Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 Wprowadzasz własną linię perfum? ;) Ostatni ma fajny ten fioletowy bloom, ale też myślę że 1 z jakimś kolorowym płynem byłby ciekawy.
maciek.m Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 Od 2 dni robię następną pracke do portfolio. Narazie sam środek jest wymodelowany i rozrysowane texturki. A poniżej pierwszy próbny render oświetlony hdrka studyjna i jednym vrayplanem z gradiętem.
bolitic Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 SWRSC: chyba Twój najlepszy render - jaki tu ostatnio pokazałeś - super.
mirach Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 maciek: jak dla mnie bardzo fajnie to wyglada, ma filmowy feel swesc: super render, jedyne czego bym sie czepial to tej lapki na scianie, bardzo duze plamy przepalenia i wzrok to przyciaga (wg mnie niepotrzebnie)
Sroka8888 Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 maciek.m: Bardzo fajne. SWRSC: Super jedyne co mi się nie podoba to ta lampka o której mówił mirach jak byś to poprawił to było by idealnie. Taki teścik:
Rekomendowane odpowiedzi