Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pecet - renderuje Vray'em, dzieki za radę, postaram się ją sprawdzić jak tylko będę miał czas.

Miałem dodać więcej zagięć na fotelu, ale chyba się trochę przeliczyłem, bo wyglądał na łatwiejszy do zrobienia niż był w rzeczywistości :)

W każdym razie, moja wersja finalna (wiem, że dużo można poprawić, ale jak na pierwszy fotel może być).

 

fotel1ss1.jpg

 

fotel1ss2.jpg

 

fotel1ss3.jpg

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Loki - trzymanie tego quada na 2,4ghz to zbrodnia. Na w miarę niezłym radiatorze powinien wyciągnąć stabilne ~3,4ghz a różnica w mocy jest bardzo odczuwalna. Wiem, sam miałem :)
możlie, ale teraz już bardziej myślał bym nad zmianą na i7. jak na razie priorytetem tego komputera jest cisza - bo często w nocy pracuję. :)

 

Loki użyłeś Reinhard'a? Jak doświetliłeś to wnętrze?

 

reinhard, niczym nie doświetlałem - tylko HDRI jest źródłem światła w tej scenie.

Napisano (edytowane)

hej,

 

dawno się nie udzielałem, toteż wrzucam tutaj taki mały projekt który skończyliśmy jakiś czas temu

 

3D: Piotr Kolus

Retusz: Paweł Nolbert

 

sorki za stopke z cgsociety:

65084_1320003531_large.jpg

 

Ars Thanea dla AKQA Amsterdam stworzyło dwa obrazy (szalik oraz stadion którego autorem jest Michal Lisowski) na oficjalna stronę FIFA 12.

 

Zapraszam na: http://www.fifa12scarf.com jakby ktoś chciał się dopisać do szalika ;)

 

pozdro,

pionier

Edytowane przez Pionier
Napisano

Niezłe chaszcze, to pokrzywy? Dla mnie super, ładnie to wygląda na zbliżeniu (z postpro) ale zobaczymy jak wyjdzie jako "część czegoś większego" :)

 

aresso - podkręciłbym brightnes/contrast bo trochę szaro wyglądają, a po odbiciach widać że to studio trochę ubogie.

Napisano
Zatkało kakało! masakra JunioR!

 

Dzięki.

 

Niezłe chaszcze, to pokrzywy? Dla mnie super, ładnie to wygląda na zbliżeniu (z postpro) ale zobaczymy jak wyjdzie jako "część czegoś większego" :)

 

Tak, pokrzywy i inne trawy. Prawdopodobnie nie będę mógł pokazać całości-komercja exterior, dzięki.

 

Junior świetne! Jest translucency w materiale? To jest modelowane, czy na alphach?

 

Tak, jest to shader z transluceny, same pokrzywy to aplha, reszta roślin modelowana, dzięki.

Napisano

Junior - czad - w ramach przemycania screenów czekamy na biedronki na elewacji ;)

Boiltic - nieźle - idziesz do przodu. Wygląda to naprawdę wiarygodnie.

Napisano

Plasti: dzięki:]

ola-f: dzięki wielkie! :]

arev: mogłem zaznaczyć continue geometry, ale nie zaznaczyłem i wygląda lepiej jak z zaznaczonym :]

 

tutaj następny budyneczek - tekstury i UVka testowa:

davinci1.jpg

Napisano

plasti: bo to jest na bazie konceptu właśnie da vinciego ;)

 

Okazało się, że budynki nie nadają się (chodzi że zarzucamy pipeline 3D), tak więc moje i kolegi z pracy modele w zasadzie idą do kosza (a było ich chyba z 15, w tym bardzo skomplikowane). Nie mniej szybko zrenderowałem jeszcze jeden (mam więcej renderów, ale pokazuje te, które zrobiłem od A do Z).

 

dome3.jpg

Napisano

swrsc-bardzo łądnie, tylko wrażenie odnosze że flary na suficie od lamp sufitowych dodane w PS mają inną barwę niż dają światło na ścianach i wogóle, dają światło żółte, a są lekko niebieskawe

Napisano (edytowane)

Świerszczu jak zawsze, elegancko pozamiatane ;]

A jak to to wygląda? Bo juz czacha strasznie dymi :/

10337790.jpg

 

Edit:

A może ten kadr?

30180269.jpg

Edytowane przez arturprx2
Napisano

arturprx2 - fajnie i naturalnie to wygląda. Z wykładziną można by jednak coś jeszcze zrobić:) I chyba światło w lampkach przy łóżku bym trochę wzmocnił.

Napisano

thecrev - powinien być większy gloss na czekoladkach żeby nie odbijały wszystkiego jak plastikowe atrapy, poza tym aż nabrałem ochoty na słodycze :) Ostatnie ujęcie wygląda całkiem fajnie.

Napisano

Wprowadzasz własną linię perfum? ;) Ostatni ma fajny ten fioletowy bloom, ale też myślę że 1 z jakimś kolorowym płynem byłby ciekawy.

Napisano

Od 2 dni robię następną pracke do portfolio. Narazie sam środek jest wymodelowany i rozrysowane texturki. A poniżej pierwszy próbny render oświetlony hdrka studyjna i jednym vrayplanem z gradiętem.

 

zeg6a.jpg

Napisano

maciek: jak dla mnie bardzo fajnie to wyglada, ma filmowy feel

swesc: super render, jedyne czego bym sie czepial to tej lapki na scianie, bardzo duze plamy przepalenia i wzrok to przyciaga (wg mnie niepotrzebnie)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności