Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

displacement.

 

większych zbliżeń raczej z tego modelu nie będzie - bo mało poly ma. To do "wypełniania tła".

 

Możliwe że w kolejnym będzie większy rozmiar tego ratanu, bo jesteś już 3 osobą która mi to pisze - więc coś na rzeczy jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lechu jaka kartą liczyłeś i ile poly? BTW bardzo pozytywne.

 

GTX 460 ale w nocy dzisiaj zapuściłem test z 1 lampką i translucency oczyściło się po dosłownie 20 minutach więc jeszcze próbuję wybadać co i jak. Kwiatek + łodyga i rzeczy których nie widać ma jakieś + - 200 tys. fejsów (dosyć mocno zagęszczony, bez tego ok 40 tys.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

świetne pęknięcia... lubie takie pogryzione budynki, toż to cała essencja :-)

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jahred6: to 15-20 na taka rozdzialke to może za długo, jeśli chodzi o jak najbardziej grubo orientacyjną roboczą wersję, jeśli to miałeś zamiar zrobić. :)

 

dżordżas - jakby oglądać z daleka to brzmi fotorealnie

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej Dunuś tobie się coś ostatnio nie stało czasem w górne partie ciała? Się wozisz jakbyś conajmniej całe cg do Trona robił, a sam g pokazujesz. Jakoś potwierdź swoją wiedzę, bo zdjęcie nie swoich prac z portfolio to troszkę mało...

 

Długo nic nie pokazywałem, ostatnio grypa u mnie zbiera żniwo, więc takie stare testy pracy kamery, postpro itp.

 

http://pressenterdesign.com/tmp/and.mp4

 

Sz.

Edytowane przez pressenter
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

hmmm grypa powiadasz...świńska czy ptasia ? bo nie chce nawet myśleć co pokażesz jak cię dopadnie (nie daj Boże) ta druga ;)

dla mnie miazga!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jahred: 15-20 min. to bardzo dobry czas :)

 

Pressenter: Końcówka najlepsza :)

Jak animowałeś jabłka ? ręcznie je rozrzucałeś, czy reaktorem ?

Bardzo fajnie wyszło, chyba inspirowałś się "Above Evrything Else".

Napisz coś więcej

Edytowane przez gientekwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie.

 

gientekwl: Oczywiście, prace Jorge'a są dla mnie, jak i zapewne dla wielu, ogromną inspiracją, chociaż przyznam, że tutaj, w efekcie końcowym, będę po prostu chciał tylko pokazać co potrafię zrobić w ramach animacji, ponieważ zaczynam celować w ten właśnie segment rynku oraz klientelę zainteresowaną animacją.

 

Co do wykonania to kilka miesięcy temu, przy innej animacji, postanowiłem zainwestować w narzędzie Rayfire, i przyznam szczerze, że to jedno z przynajmniej ciekawszych narzędzi, jakie posiadam. Troszkę ponad 800zł, ale uważam, że warto.

 

Takie cuś jeszcze: http://pressenterdesign.com/test2/wi.mp4

 

Sz.

 

Edit:/ A, tak, wiem, artefakty dziwne są, przez przypadek do hdr zamiast exr zapisałem. :|

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Pres - od 7 sekundy mi się podoba. Ujęcie z krzesłem jeszcze przejdzie ale tamto drugie...nie wiem na co patrzeć. Ujęcie na jabłka 13s - po prawej - za duży dof z tyłu a za mały z przodu.

Drugiej animacji nie komentuje :)

 

Loki - meble ogrodowe gitara :)

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to i ja zawitam do tego działu (z przymusu:D)

Daje moje dzisiejsze speed teesty wszystkiego (szczególnie trawy).

Byłoby lepiej gdybym nie musiał czekać tak długo na rendery testowe:D

Model domu nie mój, drzewa every, trawa to disp+model trawy (proxy)

Wersja1 (bez dofa)

14578333.jpg

wersja 2(z dofem i inny kolor drzewek)

51033119.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lechu - good job sir, send me the file ;)

 

model jest super, ale jakby słabo widać teksturę na płatkach.

 

 

Tank You Sir Kuba und others, posiedziałem jeszcze trochę przy szaderze listków i zmieniłem killmat obrazków na wcześniejszy którego nie wrzucałem. Tak się prezentują renderki wysłane na konkurs, są bez posta bo to jeden z wymogów ale zobaczę co w shopie można z tego mieć jeszcze :)

 

Rozdzielczość natywna, mam nadzieje że to nie przeszkadza w przeglądaniu.

 

A tak dla ciekawości to renderowało się godzinę na GTX 460.

 

test17.jpg

test15.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności