Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

displacement.

 

większych zbliżeń raczej z tego modelu nie będzie - bo mało poly ma. To do "wypełniania tła".

 

Możliwe że w kolejnym będzie większy rozmiar tego ratanu, bo jesteś już 3 osobą która mi to pisze - więc coś na rzeczy jest :)

Napisano

maxwell 2.0 skin shader version 0.01 :) 10 godzin render time i tak szum i ostrość do kitu, nie wiem ale wcale ten 2.0 nie jest tak bardzo szybszy, chyba że tylko z refrakcją taka sama prędkość jest:/

 

model z ir-models.com

 

68875210.jpg

Napisano
Lechu jaka kartą liczyłeś i ile poly? BTW bardzo pozytywne.

 

GTX 460 ale w nocy dzisiaj zapuściłem test z 1 lampką i translucency oczyściło się po dosłownie 20 minutach więc jeszcze próbuję wybadać co i jak. Kwiatek + łodyga i rzeczy których nie widać ma jakieś + - 200 tys. fejsów (dosyć mocno zagęszczony, bez tego ok 40 tys.)

Napisano

Podrzucam nową wersję, tym razem 2h 30 min renderu, 1600 x 1200. W takiej wersji posyłam to na konkurs bo nie mam zbytnio czasu by coś domodelowywać, ale posiedzę jeszcze w Shopie nad tym :)

 

test04q.jpg

Gość Chrupek3D
Napisano (edytowane)

świetne pęknięcia... lubie takie pogryzione budynki, toż to cała essencja :-)

Edytowane przez Chrupek3D
Napisano (edytowane)

Świetna trawa :) Na kamienie potrzeba IMO większego displace'a, no i fajnie jakby narożnik ściany się zgadzał.

 

edit

a ode mnie takie paseczki.

kuchniab2.jpgkuchniaa3.jpg

Edytowane przez kozioo
Napisano

@jahred6 trawka spoko, ale popraw jakoś te kolory na 2gim planie bo troche odciągają uwagę i jakos nie pasują

 

@kozioo renderki jak renderki złe nie są, ale też na podłogę nie powalają.

Napisano

blinq: Podłoże to Displacement i na to nasiana trawa jako model 3d oczywiście wyeksportowana do proxy. Model trawy dawałem gdzieś jeszcze w starym wątku bym on inspirowany tym który można znaleźć w ofercie iGrass.

Napisano

gientekwl to render roboczy liczył się jakieś 15 - 20 minut.

Stachu Te kolory z tyłu może rzeczywiście za mocne. No ale mam problem z jesiennymi kolorami liści.

Napisano (edytowane)

jahred6: to 15-20 na taka rozdzialke to może za długo, jeśli chodzi o jak najbardziej grubo orientacyjną roboczą wersję, jeśli to miałeś zamiar zrobić. :)

 

dżordżas - jakby oglądać z daleka to brzmi fotorealnie

Edytowane przez Camel
Napisano (edytowane)

Tej Dunuś tobie się coś ostatnio nie stało czasem w górne partie ciała? Się wozisz jakbyś conajmniej całe cg do Trona robił, a sam g pokazujesz. Jakoś potwierdź swoją wiedzę, bo zdjęcie nie swoich prac z portfolio to troszkę mało...

 

Długo nic nie pokazywałem, ostatnio grypa u mnie zbiera żniwo, więc takie stare testy pracy kamery, postpro itp.

 

http://pressenterdesign.com/tmp/and.mp4

 

Sz.

Edytowane przez pressenter
  • Like 1
Gość fishinthewater
Napisano

hmmm grypa powiadasz...świńska czy ptasia ? bo nie chce nawet myśleć co pokażesz jak cię dopadnie (nie daj Boże) ta druga ;)

dla mnie miazga!

Napisano (edytowane)

jahred: 15-20 min. to bardzo dobry czas :)

 

Pressenter: Końcówka najlepsza :)

Jak animowałeś jabłka ? ręcznie je rozrzucałeś, czy reaktorem ?

Bardzo fajnie wyszło, chyba inspirowałś się "Above Evrything Else".

Napisz coś więcej

Edytowane przez gientekwl
Napisano (edytowane)

Dzięki Panowie.

 

gientekwl: Oczywiście, prace Jorge'a są dla mnie, jak i zapewne dla wielu, ogromną inspiracją, chociaż przyznam, że tutaj, w efekcie końcowym, będę po prostu chciał tylko pokazać co potrafię zrobić w ramach animacji, ponieważ zaczynam celować w ten właśnie segment rynku oraz klientelę zainteresowaną animacją.

 

Co do wykonania to kilka miesięcy temu, przy innej animacji, postanowiłem zainwestować w narzędzie Rayfire, i przyznam szczerze, że to jedno z przynajmniej ciekawszych narzędzi, jakie posiadam. Troszkę ponad 800zł, ale uważam, że warto.

 

Takie cuś jeszcze: http://pressenterdesign.com/test2/wi.mp4

 

Sz.

 

Edit:/ A, tak, wiem, artefakty dziwne są, przez przypadek do hdr zamiast exr zapisałem. :|

Edytowane przez pressenter
Napisano

Sroka8888 - trawka bardzo dobra, tylko jeszcze chyba zbyt nasycony kolor. Ale shader bardzo fajnie wygląda. A te liście rewelka, praktycznie fotka :) Tak ładnie w maxie wyszły czy to zasługa mocnego postpro?

Napisano

Cześć,

 

Pres - od 7 sekundy mi się podoba. Ujęcie z krzesłem jeszcze przejdzie ale tamto drugie...nie wiem na co patrzeć. Ujęcie na jabłka 13s - po prawej - za duży dof z tyłu a za mały z przodu.

Drugiej animacji nie komentuje :)

 

Loki - meble ogrodowe gitara :)

 

Pozdr.

Napisano

Dobra to i ja zawitam do tego działu (z przymusu:D)

Daje moje dzisiejsze speed teesty wszystkiego (szczególnie trawy).

Byłoby lepiej gdybym nie musiał czekać tak długo na rendery testowe:D

Model domu nie mój, drzewa every, trawa to disp+model trawy (proxy)

Wersja1 (bez dofa)

14578333.jpg

wersja 2(z dofem i inny kolor drzewek)

51033119.jpg

Napisano
Ujęcie na jabłka 13s - po prawej - za duży dof z tyłu a za mały z przodu.

 

A to ciekawe... za mały przodu, za duży z tyłu... zbyt wyrazisty na jabłkach... --'

Jakby był większy z przodu i mniejszy z tyłu efekt byłby lepszy :)

Ojaaa...

Napisano
lechu - good job sir, send me the file ;)

 

model jest super, ale jakby słabo widać teksturę na płatkach.

 

 

Tank You Sir Kuba und others, posiedziałem jeszcze trochę przy szaderze listków i zmieniłem killmat obrazków na wcześniejszy którego nie wrzucałem. Tak się prezentują renderki wysłane na konkurs, są bez posta bo to jeden z wymogów ale zobaczę co w shopie można z tego mieć jeszcze :)

 

Rozdzielczość natywna, mam nadzieje że to nie przeszkadza w przeglądaniu.

 

A tak dla ciekawości to renderowało się godzinę na GTX 460.

 

test17.jpg

test15.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności