gientekwl Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 Jasne, że będzie jednolicie. Przecież można do tego dorzucić parę roślinek, krzaczków itd... Następną trawkę będę testował już na exteriorze
gientekwl Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 coś za duży tilling, szkoda, że nie zrobiłeś małego close-up'a by było lepiej widać texturę. Disp czy bump ?
Loki Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 displacement. większych zbliżeń raczej z tego modelu nie będzie - bo mało poly ma. To do "wypełniania tła". Możliwe że w kolejnym będzie większy rozmiar tego ratanu, bo jesteś już 3 osobą która mi to pisze - więc coś na rzeczy jest :)
Camel Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 Loki, proszę, przetestuj to na czymś konkretnym bo inaczej nie wiadomo, jak to odbierać! I w dodatku ten oczorąbny sharp. :)
bolitic Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 maxwell 2.0 skin shader version 0.01 :) 10 godzin render time i tak szum i ostrość do kitu, nie wiem ale wcale ten 2.0 nie jest tak bardzo szybszy, chyba że tylko z refrakcją taka sama prędkość jest:/ model z ir-models.com
Sroka8888 Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 (edytowane) Taki prościutki test: Plus takie studio: Edytowane 25 Styczeń 2011 przez Sroka8888
gientekwl Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 dobre, ale światło nie powinno być 100% białe.
le_chu Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Lechu jaka kartą liczyłeś i ile poly? BTW bardzo pozytywne. GTX 460 ale w nocy dzisiaj zapuściłem test z 1 lampką i translucency oczyściło się po dosłownie 20 minutach więc jeszcze próbuję wybadać co i jak. Kwiatek + łodyga i rzeczy których nie widać ma jakieś + - 200 tys. fejsów (dosyć mocno zagęszczony, bez tego ok 40 tys.)
le_chu Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Podrzucam nową wersję, tym razem 2h 30 min renderu, 1600 x 1200. W takiej wersji posyłam to na konkurs bo nie mam zbytnio czasu by coś domodelowywać, ale posiedzę jeszcze w Shopie nad tym :)
Kubaswielgus Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 le_chu - podziel się rozdzielczością 1600x1200. Miałbym fajną tapetę na pulpit :)
Kub@ Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 lechu - good job sir, send me the file ;) model jest super, ale jakby słabo widać teksturę na płatkach.
hiroo Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 le_chu - ładnie wyszło, gratuluje, a ode mnie zabawy z nocnym oświetleniem
gientekwl Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 rzeczywiście le_chu słabo text widać [o ile jest] i nie widać translucency
Kub@ Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Ode mnie taki teścik clay scenki nad którą pracuje. I stary test teksturki (ze zjechanym mapowaniem ;)
Touch Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Świetnie się zapowiada Kub@. Czekamy na apdejty:)) Pozdr
Kub@ Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 - to jest tylko dopasowanie do refki na razie.
Gość Chrupek3D Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 (edytowane) świetne pęknięcia... lubie takie pogryzione budynki, toż to cała essencja :-) Edytowane 28 Styczeń 2011 przez Chrupek3D
jahred6 Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 dawnooo nic nie wrzucałem, test wszystkiego, wersja robocza : Uploaded with ImageShack.us
kozioo Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 (edytowane) Świetna trawa :) Na kamienie potrzeba IMO większego displace'a, no i fajnie jakby narożnik ściany się zgadzał. edit a ode mnie takie paseczki. Edytowane 28 Styczeń 2011 przez kozioo
gientekwl Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 jahred trawka bardzo ładna, ile to liczyłeś ?
Stachu Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 @jahred6 trawka spoko, ale popraw jakoś te kolory na 2gim planie bo troche odciągają uwagę i jakos nie pasują @kozioo renderki jak renderki złe nie są, ale też na podłogę nie powalają.
blinq Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Sroka8888: trawa bombeczka! Czym robiłeś? Displacement?
Sroka8888 Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 blinq: Podłoże to Displacement i na to nasiana trawa jako model 3d oczywiście wyeksportowana do proxy. Model trawy dawałem gdzieś jeszcze w starym wątku bym on inspirowany tym który można znaleźć w ofercie iGrass.
jahred6 Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 gientekwl to render roboczy liczył się jakieś 15 - 20 minut. Stachu Te kolory z tyłu może rzeczywiście za mocne. No ale mam problem z jesiennymi kolorami liści.
pecet Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 coś tam kombinuje z modelem, z którym się trochę namęczyłem przy okazji testując darmowe hdri:
Smoku Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Pecet super jak dla mnie wyszło, chociaż może ociupinke za ciemno.
Camel Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 (edytowane) jahred6: to 15-20 na taka rozdzialke to może za długo, jeśli chodzi o jak najbardziej grubo orientacyjną roboczą wersję, jeśli to miałeś zamiar zrobić. :) dżordżas - jakby oglądać z daleka to brzmi fotorealnie Edytowane 29 Styczeń 2011 przez Camel
pressenter Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 (edytowane) Tej Dunuś tobie się coś ostatnio nie stało czasem w górne partie ciała? Się wozisz jakbyś conajmniej całe cg do Trona robił, a sam g pokazujesz. Jakoś potwierdź swoją wiedzę, bo zdjęcie nie swoich prac z portfolio to troszkę mało... Długo nic nie pokazywałem, ostatnio grypa u mnie zbiera żniwo, więc takie stare testy pracy kamery, postpro itp. http://pressenterdesign.com/tmp/and.mp4 Sz. Edytowane 29 Styczeń 2011 przez pressenter 1
Gość fishinthewater Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 hmmm grypa powiadasz...świńska czy ptasia ? bo nie chce nawet myśleć co pokażesz jak cię dopadnie (nie daj Boże) ta druga ;) dla mnie miazga!
gientekwl Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 (edytowane) jahred: 15-20 min. to bardzo dobry czas :) Pressenter: Końcówka najlepsza :) Jak animowałeś jabłka ? ręcznie je rozrzucałeś, czy reaktorem ? Bardzo fajnie wyszło, chyba inspirowałś się "Above Evrything Else". Napisz coś więcej Edytowane 29 Styczeń 2011 przez gientekwl
pressenter Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 (edytowane) Dzięki Panowie. gientekwl: Oczywiście, prace Jorge'a są dla mnie, jak i zapewne dla wielu, ogromną inspiracją, chociaż przyznam, że tutaj, w efekcie końcowym, będę po prostu chciał tylko pokazać co potrafię zrobić w ramach animacji, ponieważ zaczynam celować w ten właśnie segment rynku oraz klientelę zainteresowaną animacją. Co do wykonania to kilka miesięcy temu, przy innej animacji, postanowiłem zainwestować w narzędzie Rayfire, i przyznam szczerze, że to jedno z przynajmniej ciekawszych narzędzi, jakie posiadam. Troszkę ponad 800zł, ale uważam, że warto. Takie cuś jeszcze: http://pressenterdesign.com/test2/wi.mp4 Sz. Edit:/ A, tak, wiem, artefakty dziwne są, przez przypadek do hdr zamiast exr zapisałem. :| Edytowane 29 Styczeń 2011 przez pressenter
Sroka8888 Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 (edytowane) Dwa nowe testy ze sceny: Pierwszy raz użyłem LWF trochę szumi ale to przez słabe ustawienia. Inna wersja Edytowane 29 Styczeń 2011 przez Sroka8888
Razer Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Sroka8888 - trawka bardzo dobra, tylko jeszcze chyba zbyt nasycony kolor. Ale shader bardzo fajnie wygląda. A te liście rewelka, praktycznie fotka :) Tak ładnie w maxie wyszły czy to zasługa mocnego postpro?
Camel Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 ta inna wersja trawy wygląda o niebo lepiej niż mocno przesaturowany full :)
Sroka8888 Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Razer: Tak wygląda render prosto z maxa Trochę postpro było. Dunuś: Właśnie coś mam z tymi za bardzo nasyconymi kolorami muszę się nauczyć to kontrolować.
!Ewert Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Cześć, Pres - od 7 sekundy mi się podoba. Ujęcie z krzesłem jeszcze przejdzie ale tamto drugie...nie wiem na co patrzeć. Ujęcie na jabłka 13s - po prawej - za duży dof z tyłu a za mały z przodu. Drugiej animacji nie komentuje :) Loki - meble ogrodowe gitara :) Pozdr.
Karkosik Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Dobra to i ja zawitam do tego działu (z przymusu:D) Daje moje dzisiejsze speed teesty wszystkiego (szczególnie trawy). Byłoby lepiej gdybym nie musiał czekać tak długo na rendery testowe:D Model domu nie mój, drzewa every, trawa to disp+model trawy (proxy) Wersja1 (bez dofa) wersja 2(z dofem i inny kolor drzewek)
maciek.m Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Za bardzo sie nie znam, ale tez walcze z trawa i wizkami, i wydaje mi sie ze tej trawy z proxy jest troche za malo. dosiej jej wiecej i bedzie duzo ladniej :)
gientekwl Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Ujęcie na jabłka 13s - po prawej - za duży dof z tyłu a za mały z przodu. A to ciekawe... za mały przodu, za duży z tyłu... zbyt wyrazisty na jabłkach... --' Jakby był większy z przodu i mniejszy z tyłu efekt byłby lepszy :) Ojaaa...
le_chu Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 lechu - good job sir, send me the file ;) model jest super, ale jakby słabo widać teksturę na płatkach. Tank You Sir Kuba und others, posiedziałem jeszcze trochę przy szaderze listków i zmieniłem killmat obrazków na wcześniejszy którego nie wrzucałem. Tak się prezentują renderki wysłane na konkurs, są bez posta bo to jeden z wymogów ale zobaczę co w shopie można z tego mieć jeszcze :) Rozdzielczość natywna, mam nadzieje że to nie przeszkadza w przeglądaniu. A tak dla ciekawości to renderowało się godzinę na GTX 460.
Lucek Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Oj przydałoby się transucency:) Ale octane wiem.
le_chu Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 grrr przecież jest :PPP co ja zrobię że słabo widać (ale widać trochę) z tych ujęć ;)
gientekwl Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 cichy test octane'a :P Render: 1 minuta, bo rozdziałka mała ale i tak miło, że nie tak długo :)
Rekomendowane odpowiedzi