Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jasne, że będzie jednolicie. Przecież można do tego dorzucić parę roślinek, krzaczków itd...

Następną trawkę będę testował już na exteriorze

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 374,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

coś za duży tilling, szkoda, że nie zrobiłeś małego close-up'a by było lepiej widać texturę.

Disp czy bump ?

Napisano

displacement.

 

większych zbliżeń raczej z tego modelu nie będzie - bo mało poly ma. To do "wypełniania tła".

 

Możliwe że w kolejnym będzie większy rozmiar tego ratanu, bo jesteś już 3 osobą która mi to pisze - więc coś na rzeczy jest :)

Napisano

Loki, proszę, przetestuj to na czymś konkretnym bo inaczej nie wiadomo, jak to odbierać! I w dodatku ten oczorąbny sharp. :)

Napisano

maxwell 2.0 skin shader version 0.01 :) 10 godzin render time i tak szum i ostrość do kitu, nie wiem ale wcale ten 2.0 nie jest tak bardzo szybszy, chyba że tylko z refrakcją taka sama prędkość jest:/

 

model z ir-models.com

 

68875210.jpg

Napisano

Taki prościutki test:

midv.jpg

 

 

schody0000000.th.jpg

Plus takie studio:

sofamidczr0000000.jpg

sofa0000000.th.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano
Lechu jaka kartą liczyłeś i ile poly? BTW bardzo pozytywne.

 

GTX 460 ale w nocy dzisiaj zapuściłem test z 1 lampką i translucency oczyściło się po dosłownie 20 minutach więc jeszcze próbuję wybadać co i jak. Kwiatek + łodyga i rzeczy których nie widać ma jakieś + - 200 tys. fejsów (dosyć mocno zagęszczony, bez tego ok 40 tys.)

Napisano

Podrzucam nową wersję, tym razem 2h 30 min renderu, 1600 x 1200. W takiej wersji posyłam to na konkurs bo nie mam zbytnio czasu by coś domodelowywać, ale posiedzę jeszcze w Shopie nad tym :)

 

test04q.jpg

Napisano

lechu - good job sir, send me the file ;)

 

model jest super, ale jakby słabo widać teksturę na płatkach.

Napisano

le_chu - ładnie wyszło, gratuluje, a ode mnie zabawy z nocnym oświetleniem

 

27068539.jpg

Napisano

Ode mnie taki teścik clay scenki nad którą pracuje.

 

clayb.jpg

 

I stary test teksturki (ze zjechanym mapowaniem ;)

 

doorsf.jpg

Napisano

Świetnie się zapowiada Kub@. Czekamy na apdejty:))

 

Pozdr

Napisano

camera correction by weszlo czy nie chcesz?

Napisano

świetne pęknięcia... lubie takie pogryzione budynki, toż to cała essencja :-)

Edytowane przez Chrupek3D

Napisano

Świetna trawa :) Na kamienie potrzeba IMO większego displace'a, no i fajnie jakby narożnik ściany się zgadzał.

 

edit

a ode mnie takie paseczki.

kuchniab2.jpgkuchniaa3.jpg

Edytowane przez kozioo

Napisano

@jahred6 trawka spoko, ale popraw jakoś te kolory na 2gim planie bo troche odciągają uwagę i jakos nie pasują

 

@kozioo renderki jak renderki złe nie są, ale też na podłogę nie powalają.

Napisano

blinq: Podłoże to Displacement i na to nasiana trawa jako model 3d oczywiście wyeksportowana do proxy. Model trawy dawałem gdzieś jeszcze w starym wątku bym on inspirowany tym który można znaleźć w ofercie iGrass.

Napisano

gientekwl to render roboczy liczył się jakieś 15 - 20 minut.

Stachu Te kolory z tyłu może rzeczywiście za mocne. No ale mam problem z jesiennymi kolorami liści.

Napisano

coś tam kombinuje z modelem, z którym się trochę namęczyłem przy okazji testując darmowe hdri:

kizashi_2ps.jpg

Napisano

Pecet super jak dla mnie wyszło, chociaż może ociupinke za ciemno.

Napisano

jahred6: to 15-20 na taka rozdzialke to może za długo, jeśli chodzi o jak najbardziej grubo orientacyjną roboczą wersję, jeśli to miałeś zamiar zrobić. :)

 

dżordżas - jakby oglądać z daleka to brzmi fotorealnie

Edytowane przez Camel

Napisano

Tej Dunuś tobie się coś ostatnio nie stało czasem w górne partie ciała? Się wozisz jakbyś conajmniej całe cg do Trona robił, a sam g pokazujesz. Jakoś potwierdź swoją wiedzę, bo zdjęcie nie swoich prac z portfolio to troszkę mało...

 

Długo nic nie pokazywałem, ostatnio grypa u mnie zbiera żniwo, więc takie stare testy pracy kamery, postpro itp.

 

http://pressenterdesign.com/tmp/and.mp4

 

Sz.

Edytowane przez pressenter

Napisano

hmmm grypa powiadasz...świńska czy ptasia ? bo nie chce nawet myśleć co pokażesz jak cię dopadnie (nie daj Boże) ta druga ;)

dla mnie miazga!

Napisano

jahred: 15-20 min. to bardzo dobry czas :)

 

Pressenter: Końcówka najlepsza :)

Jak animowałeś jabłka ? ręcznie je rozrzucałeś, czy reaktorem ?

Bardzo fajnie wyszło, chyba inspirowałś się "Above Evrything Else".

Napisz coś więcej

Edytowane przez gientekwl

Napisano

Dzięki Panowie.

 

gientekwl: Oczywiście, prace Jorge'a są dla mnie, jak i zapewne dla wielu, ogromną inspiracją, chociaż przyznam, że tutaj, w efekcie końcowym, będę po prostu chciał tylko pokazać co potrafię zrobić w ramach animacji, ponieważ zaczynam celować w ten właśnie segment rynku oraz klientelę zainteresowaną animacją.

 

Co do wykonania to kilka miesięcy temu, przy innej animacji, postanowiłem zainwestować w narzędzie Rayfire, i przyznam szczerze, że to jedno z przynajmniej ciekawszych narzędzi, jakie posiadam. Troszkę ponad 800zł, ale uważam, że warto.

 

Takie cuś jeszcze: http://pressenterdesign.com/test2/wi.mp4

 

Sz.

 

Edit:/ A, tak, wiem, artefakty dziwne są, przez przypadek do hdr zamiast exr zapisałem. :|

Edytowane przez pressenter

Napisano

Dwa nowe testy ze sceny:

Pierwszy raz użyłem LWF trochę szumi ale to przez słabe ustawienia.

 

comp0000005.jpg

Inna wersja

comp0000005ak.jpg

comp10000003.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano

Sroka8888 - trawka bardzo dobra, tylko jeszcze chyba zbyt nasycony kolor. Ale shader bardzo fajnie wygląda. A te liście rewelka, praktycznie fotka :) Tak ładnie w maxie wyszły czy to zasługa mocnego postpro?

Napisano

ta inna wersja trawy wygląda o niebo lepiej niż mocno przesaturowany full :)

Napisano

Razer: Tak wygląda render prosto z maxa 48296420.th.jpg

Trochę postpro było.

Dunuś: Właśnie coś mam z tymi za bardzo nasyconymi kolorami muszę się nauczyć to kontrolować.

Napisano

Cześć,

 

Pres - od 7 sekundy mi się podoba. Ujęcie z krzesłem jeszcze przejdzie ale tamto drugie...nie wiem na co patrzeć. Ujęcie na jabłka 13s - po prawej - za duży dof z tyłu a za mały z przodu.

Drugiej animacji nie komentuje :)

 

Loki - meble ogrodowe gitara :)

 

Pozdr.

Napisano

Dobra to i ja zawitam do tego działu (z przymusu:D)

Daje moje dzisiejsze speed teesty wszystkiego (szczególnie trawy).

Byłoby lepiej gdybym nie musiał czekać tak długo na rendery testowe:D

Model domu nie mój, drzewa every, trawa to disp+model trawy (proxy)

Wersja1 (bez dofa)

14578333.jpg

wersja 2(z dofem i inny kolor drzewek)

51033119.jpg

Napisano

Za bardzo sie nie znam, ale tez walcze z trawa i wizkami, i wydaje mi sie ze tej trawy z proxy jest troche za malo. dosiej jej wiecej i bedzie duzo ladniej :)

Napisano
Ujęcie na jabłka 13s - po prawej - za duży dof z tyłu a za mały z przodu.

 

A to ciekawe... za mały przodu, za duży z tyłu... zbyt wyrazisty na jabłkach... --'

Jakby był większy z przodu i mniejszy z tyłu efekt byłby lepszy :)

Ojaaa...

Napisano
lechu - good job sir, send me the file ;)

 

model jest super, ale jakby słabo widać teksturę na płatkach.

 

 

Tank You Sir Kuba und others, posiedziałem jeszcze trochę przy szaderze listków i zmieniłem killmat obrazków na wcześniejszy którego nie wrzucałem. Tak się prezentują renderki wysłane na konkurs, są bez posta bo to jeden z wymogów ale zobaczę co w shopie można z tego mieć jeszcze :)

 

Rozdzielczość natywna, mam nadzieje że to nie przeszkadza w przeglądaniu.

 

A tak dla ciekawości to renderowało się godzinę na GTX 460.

 

test17.jpg

test15.jpg

Napisano

grrr przecież jest :PPP co ja zrobię że słabo widać (ale widać trochę) z tych ujęć ;)

Napisano

cichy test octane'a :P

 

octane.jpg

 

Render: 1 minuta, bo rozdziałka mała ale i tak miło, że nie tak długo :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.