Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

lucek: Tak, to zwykły materiał directx, który znalazłem na jakieś stronie z rzeczami dla carmakerów do GTA. Był o tyle dla mnie wyjątkowy, że odbicia które wyciągał z obiektów powstawały na podstawie ich krzywizn, a nie map UV (taka opcja też tam jest). Dziś wrzuce model do downloadu to dołącze ten materiał już skonfigurowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo przyjemna łazienka, tylko zdecydowanie trochę więcej ostrości i dwa razy mniejsza aberracja chromatyczna, prosiłbym :)

 

o Luckowaty, też Ci repa dać chcę ale nie mogę już :/

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucek - poleciał rep za te BerconMaps :)

cfaniak - faktycznie trochę za mało ostrości, pewnie się zgubiła przez aberkę. Najbardziej to widać na mozaice, ale wiadomo że póki co to najsłabszy element ujęcia. Mógłbyś też wrzucić coś za kamerę żeby się ładnie w ceramice odbijało (wiesz, zaraz się tu znajdzie 10 osób które wytkną że pomieszczenie jest nie dokończone ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że w miarę wygląda, fakt za aberracją może trochę pojechałem. Co do mozaiki to właśnie największy problem, dostałem teksturę 480x240, a że czasu mało, nie było jak z tym powalczyć. Zerknę na ten plugin od lucka i może w wolnej chwili do tego wrócę i dopracuję całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karkosik - uważaj na tego Patriota bo chętnie wyłamuje się mu wtyk. W moim odpadł po niecałym roku, fatalna konstrukcja, lepiej nie nosić ich w kieszeniach itp, w internecie też jest kilka podobnych opinii.

 

A model faktycznie za ostry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok model zacznę od nowa bo rzeczywiście słabawy.

co do pena to narazie się trzyma aczkolwiek zatyczkę zgubiłem jakieś 15 minut po odpakowaniu :)

 

a z tym metalem to cokolwiek podpowiecie ? bo kilka/naście materiałów nakładałem ale klapa cały czas :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materiał Choćby niewiadomo jak boski w momencie gdy nie ma niczego do odbicia prócz białego otoczenia nie będzie wyglądał dobrze. Spróbuj zrobić jakieś studio albo spróbuj HDR wrzucić wtedy będziesz miał lepszy podgląd na to jak "naprawde" wygląda metal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

co sądzicie o tej podłodze, czy aby nie przekombinowałem?

(chyba za dużo niebieskiego w niebieskim)

 

testcompo.png

 

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

mam wyjątkowo bliski kadr, więc musiałem modelować. Od połowy - za krzesłami - są fejkowane, ale coś krzywo wyszło i trzeba poprawić :-)

 

i jeszcze krzesełko wrzucam...

 

testcompo2.png

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vision3d - niezły kolos, kupa pracy przy tych nitach :) Zrób lekko przeźroczyste szyby i wstaw kilka obiektów do kokpitu, wnętrze mogło by pomóc pokazać skalę.

Chrupek3D - tekstury i model bardzo fajnie, ale ten cyjan mnie dobija, bleh :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności