polka dot Napisano 10 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2011 ale krzywy model;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 10 Kwiecień 2011 Share Napisano 10 Kwiecień 2011 lucek: Tak, to zwykły materiał directx, który znalazłem na jakieś stronie z rzeczami dla carmakerów do GTA. Był o tyle dla mnie wyjątkowy, że odbicia które wyciągał z obiektów powstawały na podstawie ich krzywizn, a nie map UV (taka opcja też tam jest). Dziś wrzuce model do downloadu to dołącze ten materiał już skonfigurowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 10 Kwiecień 2011 Share Napisano 10 Kwiecień 2011 szybki test hdrki od kolegi : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 12 Kwiecień 2011 Share Napisano 12 Kwiecień 2011 Smoku: to taki żarcik? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahred6 Napisano 14 Kwiecień 2011 Share Napisano 14 Kwiecień 2011 hdr - co, jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 15 Kwiecień 2011 Share Napisano 15 Kwiecień 2011 Smoku trochę to amigowo wygląda :) Ode mnie taki wucecik. Jest jakiś w miarę dobry sposób na modelowanie takiej mozaiki? (może jakiś plugin/skrypt, nawet do PS żeby zrobić dużą rozdziałkę i bump/displace mapę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 15 Kwiecień 2011 Share Napisano 15 Kwiecień 2011 http://www.ylilammi.com/BerconTile.shtml spróbuj tego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 15 Kwiecień 2011 Share Napisano 15 Kwiecień 2011 (edytowane) bardzo przyjemna łazienka, tylko zdecydowanie trochę więcej ostrości i dwa razy mniejsza aberracja chromatyczna, prosiłbym :) o Luckowaty, też Ci repa dać chcę ale nie mogę już :/ Edytowane 16 Kwiecień 2011 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 lucek - poleciał rep za te BerconMaps :) cfaniak - faktycznie trochę za mało ostrości, pewnie się zgubiła przez aberkę. Najbardziej to widać na mozaice, ale wiadomo że póki co to najsłabszy element ujęcia. Mógłbyś też wrzucić coś za kamerę żeby się ładnie w ceramice odbijało (wiesz, zaraz się tu znajdzie 10 osób które wytkną że pomieszczenie jest nie dokończone ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Cieszę się, że w miarę wygląda, fakt za aberracją może trochę pojechałem. Co do mozaiki to właśnie największy problem, dostałem teksturę 480x240, a że czasu mało, nie było jak z tym powalczyć. Zerknę na ten plugin od lucka i może w wolnej chwili do tego wrócę i dopracuję całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulwa11 Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Pendrive w vrayu. Może ktoś pomóc z doborem materiału do samego USB (metalu) ?? bo obecny nie wygląda zbyt fajnie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karkosik Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Żeby materiał wyglądał przekonująco musisz najpierw zrobic przekonujący model. Otóż tak się składa że mam taki pendrive i nie jest on taki "ostry". On jest gumowy a co za tym idzie bardziej "miekki" , zaokrąglony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 sugeruję również lepsze studio do prezentacji modeli, poszukaj tutoriali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 16 Kwiecień 2011 Share Napisano 16 Kwiecień 2011 Karkosik - uważaj na tego Patriota bo chętnie wyłamuje się mu wtyk. W moim odpadł po niecałym roku, fatalna konstrukcja, lepiej nie nosić ich w kieszeniach itp, w internecie też jest kilka podobnych opinii. A model faktycznie za ostry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 Dzięki Razerze za repy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulwa11 Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 ok model zacznę od nowa bo rzeczywiście słabawy. co do pena to narazie się trzyma aczkolwiek zatyczkę zgubiłem jakieś 15 minut po odpakowaniu :) a z tym metalem to cokolwiek podpowiecie ? bo kilka/naście materiałów nakładałem ale klapa cały czas :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karkosik Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 Materiał Choćby niewiadomo jak boski w momencie gdy nie ma niczego do odbicia prócz białego otoczenia nie będzie wyglądał dobrze. Spróbuj zrobić jakieś studio albo spróbuj HDR wrzucić wtedy będziesz miał lepszy podgląd na to jak "naprawde" wygląda metal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 sut: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 Łańsuszek wyszedł rewelacyjnie, ale ten bump to pomyłka przy twoich umiejętnościach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 obraziłeś mapę noise :( przestanie Ci teraz działać w maxie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 (edytowane) to chyba nic nowego, mamacube (: nie wiem dlaczego w ogóle tutaj taka pierdółka, mam wrażenie że troszkę sam cube lewituje. Edytowane 18 Kwiecień 2011 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 Dunuś: Daj Pan lepszą pierdółkę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 render testowy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 Dywan zmienisz? Ładny jest, ale już trochę się przejadł :D Poza tym klasa, jak zwykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 arev - dywan... no może... może czas go rzeczywiście zmienić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 Świetna wizka, przepaliłbym bardziej widok za oknem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 Też bym go chętnie przepalił ale niestety musi być dobrze widoczne to co jest za oknem. Można powiedzieć że tematem wizki jest po części widok za oknem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 pionix: piknie to wygląda, parkiet w szczególności :) keep it up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 pionix świetna wizka, super światełko, jedyne co się odcina to strasznie sztucznie wyglądające poduszki, są bardzo sztywne, i jakoś tak "sztywno" rozłożone... salut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 pionix, bardzo ładna wizka, światło z lampy troche za mocno jarzy na sufit. ode mnie zabawa z vray fog: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 Fajnie wyszło Kub@, liczyłeś to na jednym przejściu czy osobno fog osobno scena? Jeśli na jednym przejściu, ile mniej więcej czasu ci to się mieliło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 na jednym przejściu 1h30 min 1000x750, ale dość niskie ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 Kuba fajny klimacik. Szczególnie to światlo na liściach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahred6 Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 Kuba@ i pionix jak zawsze... szacunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nemedia Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 Test DOF-a w Modo 501 SP2 Antialias: 128 samples/pixel Filter: Mitchell-.... Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 świetne to Kuba@, dużo było postpro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 Kuba@ czym świeciłeś , jeśli można wiedzieć ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 Kub@ - bardzo ładne i klimatyczne. nemedia - według mnie DOF trochę zbyt mocny. Jak go zmniejszysz to i może ziarno zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekdrze Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 (edytowane) Test wszytkiego Uploaded with ImageShack.us Link do większej wersji: http://img684.imageshack.us/i/bigeams1copy.jpg/ Edytowane 19 Kwiecień 2011 przez jacekdrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 jacekdrze - no powiem Ci, żeś pojechał. Mocne jest to, można prosić o większą rozdzielczość i odsunięcie kamery nieco do tyłu? walnę sobie na tapete :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekdrze Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 O dzięki :) Dobra to puszcze w wyższej rozdzałce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 20 Kwiecień 2011 Share Napisano 20 Kwiecień 2011 pierwsze boje z takim kolosem i powaznym teksturowaniem, ale coraz blizej konca (6 dni na projekt tylko): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 20 Kwiecień 2011 Share Napisano 20 Kwiecień 2011 (edytowane) co sądzicie o tej podłodze, czy aby nie przekombinowałem? (chyba za dużo niebieskiego w niebieskim) Edytowane 20 Kwiecień 2011 przez Chrupek3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 podoba sie;] a klepki bajer ;] disp czy model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 (edytowane) mam wyjątkowo bliski kadr, więc musiałem modelować. Od połowy - za krzesłami - są fejkowane, ale coś krzywo wyszło i trzeba poprawić :-) i jeszcze krzesełko wrzucam... Edytowane 21 Kwiecień 2011 przez Chrupek3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2011 świetne drewno na krzesłach i realistyczne światło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 świetne drewno na krzesłach i realistyczne światło popieram, pokazał byś Chrupek3D obrazek bez postprodukcji? (chyba że to już jest bez postpro). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 Chrupek3D - azaliż bardzo zacne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 Bardzo ładne, ale troszkę za ciemno. Pięknie śmierdzi fajnym światłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 21 Kwiecień 2011 Share Napisano 21 Kwiecień 2011 vision3d - niezły kolos, kupa pracy przy tych nitach :) Zrób lekko przeźroczyste szyby i wstaw kilka obiektów do kokpitu, wnętrze mogło by pomóc pokazać skalę. Chrupek3D - tekstury i model bardzo fajnie, ale ten cyjan mnie dobija, bleh :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi