Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

lucek: Tak, to zwykły materiał directx, który znalazłem na jakieś stronie z rzeczami dla carmakerów do GTA. Był o tyle dla mnie wyjątkowy, że odbicia które wyciągał z obiektów powstawały na podstawie ich krzywizn, a nie map UV (taka opcja też tam jest). Dziś wrzuce model do downloadu to dołącze ten materiał już skonfigurowany.

Napisano

Smoku trochę to amigowo wygląda :)

 

Ode mnie taki wucecik. Jest jakiś w miarę dobry sposób na modelowanie takiej mozaiki? (może jakiś plugin/skrypt, nawet do PS żeby zrobić dużą rozdziałkę i bump/displace mapę)

 

wcptaki02ps.png

Napisano (edytowane)

bardzo przyjemna łazienka, tylko zdecydowanie trochę więcej ostrości i dwa razy mniejsza aberracja chromatyczna, prosiłbym :)

 

o Luckowaty, też Ci repa dać chcę ale nie mogę już :/

Edytowane przez Camel
Napisano

lucek - poleciał rep za te BerconMaps :)

cfaniak - faktycznie trochę za mało ostrości, pewnie się zgubiła przez aberkę. Najbardziej to widać na mozaice, ale wiadomo że póki co to najsłabszy element ujęcia. Mógłbyś też wrzucić coś za kamerę żeby się ładnie w ceramice odbijało (wiesz, zaraz się tu znajdzie 10 osób które wytkną że pomieszczenie jest nie dokończone ;)

Napisano

Cieszę się, że w miarę wygląda, fakt za aberracją może trochę pojechałem. Co do mozaiki to właśnie największy problem, dostałem teksturę 480x240, a że czasu mało, nie było jak z tym powalczyć. Zerknę na ten plugin od lucka i może w wolnej chwili do tego wrócę i dopracuję całość.

Napisano

Żeby materiał wyglądał przekonująco musisz najpierw zrobic przekonujący model. Otóż tak się składa że mam taki pendrive i nie jest on taki "ostry". On jest gumowy a co za tym idzie bardziej "miekki" , zaokrąglony.

Napisano

Karkosik - uważaj na tego Patriota bo chętnie wyłamuje się mu wtyk. W moim odpadł po niecałym roku, fatalna konstrukcja, lepiej nie nosić ich w kieszeniach itp, w internecie też jest kilka podobnych opinii.

 

A model faktycznie za ostry :)

Napisano

ok model zacznę od nowa bo rzeczywiście słabawy.

co do pena to narazie się trzyma aczkolwiek zatyczkę zgubiłem jakieś 15 minut po odpakowaniu :)

 

a z tym metalem to cokolwiek podpowiecie ? bo kilka/naście materiałów nakładałem ale klapa cały czas :|

Napisano

Materiał Choćby niewiadomo jak boski w momencie gdy nie ma niczego do odbicia prócz białego otoczenia nie będzie wyglądał dobrze. Spróbuj zrobić jakieś studio albo spróbuj HDR wrzucić wtedy będziesz miał lepszy podgląd na to jak "naprawde" wygląda metal.

Napisano (edytowane)

to chyba nic nowego, mamacube (:

 

nie wiem dlaczego w ogóle tutaj taka pierdółka, mam wrażenie że troszkę sam cube lewituje.

Edytowane przez Camel
Napisano

Też bym go chętnie przepalił ale niestety musi być dobrze widoczne to co jest za oknem. Można powiedzieć że tematem wizki jest po części widok za oknem :)

Napisano

pionix świetna wizka, super światełko, jedyne co się odcina to strasznie sztucznie wyglądające poduszki, są bardzo sztywne, i jakoś tak "sztywno" rozłożone...

 

salut.

Napisano

Fajnie wyszło Kub@, liczyłeś to na jednym przejściu czy osobno fog osobno scena? Jeśli na jednym przejściu, ile mniej więcej czasu ci to się mieliło?

Napisano

jacekdrze - no powiem Ci, żeś pojechał.

Mocne jest to, można prosić o większą rozdzielczość i odsunięcie kamery nieco do tyłu? walnę sobie na tapete :)

Gość Chrupek3D
Napisano (edytowane)

co sądzicie o tej podłodze, czy aby nie przekombinowałem?

(chyba za dużo niebieskiego w niebieskim)

 

testcompo.png

 

Edytowane przez Chrupek3D
Gość Chrupek3D
Napisano (edytowane)

mam wyjątkowo bliski kadr, więc musiałem modelować. Od połowy - za krzesłami - są fejkowane, ale coś krzywo wyszło i trzeba poprawić :-)

 

i jeszcze krzesełko wrzucam...

 

testcompo2.png

Edytowane przez Chrupek3D
Napisano
świetne drewno na krzesłach i realistyczne światło

 

popieram, pokazał byś Chrupek3D obrazek bez postprodukcji? (chyba że to już jest bez postpro).

Napisano

vision3d - niezły kolos, kupa pracy przy tych nitach :) Zrób lekko przeźroczyste szyby i wstaw kilka obiektów do kokpitu, wnętrze mogło by pomóc pokazać skalę.

Chrupek3D - tekstury i model bardzo fajnie, ale ten cyjan mnie dobija, bleh :P

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności