Berger Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 lucek: Tak, to zwykły materiał directx, który znalazłem na jakieś stronie z rzeczami dla carmakerów do GTA. Był o tyle dla mnie wyjątkowy, że odbicia które wyciągał z obiektów powstawały na podstawie ich krzywizn, a nie map UV (taka opcja też tam jest). Dziś wrzuce model do downloadu to dołącze ten materiał już skonfigurowany.
cfaniak Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 Smoku trochę to amigowo wygląda :) Ode mnie taki wucecik. Jest jakiś w miarę dobry sposób na modelowanie takiej mozaiki? (może jakiś plugin/skrypt, nawet do PS żeby zrobić dużą rozdziałkę i bump/displace mapę)
Lucek Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 http://www.ylilammi.com/BerconTile.shtml spróbuj tego. 1
Camel Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 (edytowane) bardzo przyjemna łazienka, tylko zdecydowanie trochę więcej ostrości i dwa razy mniejsza aberracja chromatyczna, prosiłbym :) o Luckowaty, też Ci repa dać chcę ale nie mogę już :/ Edytowane 16 Kwiecień 2011 przez Camel
Razer Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 lucek - poleciał rep za te BerconMaps :) cfaniak - faktycznie trochę za mało ostrości, pewnie się zgubiła przez aberkę. Najbardziej to widać na mozaice, ale wiadomo że póki co to najsłabszy element ujęcia. Mógłbyś też wrzucić coś za kamerę żeby się ładnie w ceramice odbijało (wiesz, zaraz się tu znajdzie 10 osób które wytkną że pomieszczenie jest nie dokończone ;)
cfaniak Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Cieszę się, że w miarę wygląda, fakt za aberracją może trochę pojechałem. Co do mozaiki to właśnie największy problem, dostałem teksturę 480x240, a że czasu mało, nie było jak z tym powalczyć. Zerknę na ten plugin od lucka i może w wolnej chwili do tego wrócę i dopracuję całość.
bulwa11 Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Pendrive w vrayu. Może ktoś pomóc z doborem materiału do samego USB (metalu) ?? bo obecny nie wygląda zbyt fajnie :/
Karkosik Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Żeby materiał wyglądał przekonująco musisz najpierw zrobic przekonujący model. Otóż tak się składa że mam taki pendrive i nie jest on taki "ostry". On jest gumowy a co za tym idzie bardziej "miekki" , zaokrąglony.
Camel Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 sugeruję również lepsze studio do prezentacji modeli, poszukaj tutoriali.
Razer Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Karkosik - uważaj na tego Patriota bo chętnie wyłamuje się mu wtyk. W moim odpadł po niecałym roku, fatalna konstrukcja, lepiej nie nosić ich w kieszeniach itp, w internecie też jest kilka podobnych opinii. A model faktycznie za ostry :)
bulwa11 Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 ok model zacznę od nowa bo rzeczywiście słabawy. co do pena to narazie się trzyma aczkolwiek zatyczkę zgubiłem jakieś 15 minut po odpakowaniu :) a z tym metalem to cokolwiek podpowiecie ? bo kilka/naście materiałów nakładałem ale klapa cały czas :|
Karkosik Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 Materiał Choćby niewiadomo jak boski w momencie gdy nie ma niczego do odbicia prócz białego otoczenia nie będzie wyglądał dobrze. Spróbuj zrobić jakieś studio albo spróbuj HDR wrzucić wtedy będziesz miał lepszy podgląd na to jak "naprawde" wygląda metal.
Razer Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 Łańsuszek wyszedł rewelacyjnie, ale ten bump to pomyłka przy twoich umiejętnościach ;)
SWRSC Napisano 17 Kwiecień 2011 Napisano 17 Kwiecień 2011 obraziłeś mapę noise :( przestanie Ci teraz działać w maxie.
Camel Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 (edytowane) to chyba nic nowego, mamacube (: nie wiem dlaczego w ogóle tutaj taka pierdółka, mam wrażenie że troszkę sam cube lewituje. Edytowane 18 Kwiecień 2011 przez Camel
arev Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 Dywan zmienisz? Ładny jest, ale już trochę się przejadł :D Poza tym klasa, jak zwykle.
pionix Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 arev - dywan... no może... może czas go rzeczywiście zmienić ;)
Tamyl91 Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 Świetna wizka, przepaliłbym bardziej widok za oknem.
pionix Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 Też bym go chętnie przepalił ale niestety musi być dobrze widoczne to co jest za oknem. Można powiedzieć że tematem wizki jest po części widok za oknem :)
Fargate Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 pionix: piknie to wygląda, parkiet w szczególności :) keep it up!
indian Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 pionix świetna wizka, super światełko, jedyne co się odcina to strasznie sztucznie wyglądające poduszki, są bardzo sztywne, i jakoś tak "sztywno" rozłożone... salut.
Kub@ Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 pionix, bardzo ładna wizka, światło z lampy troche za mocno jarzy na sufit. ode mnie zabawa z vray fog:
Loki Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 Fajnie wyszło Kub@, liczyłeś to na jednym przejściu czy osobno fog osobno scena? Jeśli na jednym przejściu, ile mniej więcej czasu ci to się mieliło?
Kub@ Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 na jednym przejściu 1h30 min 1000x750, ale dość niskie ustawienia.
Lucek Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 Kuba fajny klimacik. Szczególnie to światlo na liściach.
nemedia Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 Test DOF-a w Modo 501 SP2 Antialias: 128 samples/pixel Filter: Mitchell-.... Uploaded with ImageShack.us
NV Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 Kuba@ czym świeciłeś , jeśli można wiedzieć ? :)
pionix Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 Kub@ - bardzo ładne i klimatyczne. nemedia - według mnie DOF trochę zbyt mocny. Jak go zmniejszysz to i może ziarno zniknie
jacekdrze Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 (edytowane) Test wszytkiego Uploaded with ImageShack.us Link do większej wersji: http://img684.imageshack.us/i/bigeams1copy.jpg/ Edytowane 19 Kwiecień 2011 przez jacekdrze
Loki Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 jacekdrze - no powiem Ci, żeś pojechał. Mocne jest to, można prosić o większą rozdzielczość i odsunięcie kamery nieco do tyłu? walnę sobie na tapete :)
jacekdrze Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 O dzięki :) Dobra to puszcze w wyższej rozdzałce :)
vision3d Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 pierwsze boje z takim kolosem i powaznym teksturowaniem, ale coraz blizej konca (6 dni na projekt tylko):
Gość Chrupek3D Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 (edytowane) co sądzicie o tej podłodze, czy aby nie przekombinowałem? (chyba za dużo niebieskiego w niebieskim) Edytowane 20 Kwiecień 2011 przez Chrupek3D
arturprx2 Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 podoba sie;] a klepki bajer ;] disp czy model?
Gość Chrupek3D Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 (edytowane) mam wyjątkowo bliski kadr, więc musiałem modelować. Od połowy - za krzesłami - są fejkowane, ale coś krzywo wyszło i trzeba poprawić :-) i jeszcze krzesełko wrzucam... Edytowane 21 Kwiecień 2011 przez Chrupek3D
polka dot Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Napisano 21 Kwiecień 2011 świetne drewno na krzesłach i realistyczne światło
Loki Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 świetne drewno na krzesłach i realistyczne światło popieram, pokazał byś Chrupek3D obrazek bez postprodukcji? (chyba że to już jest bez postpro).
Camel Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 Bardzo ładne, ale troszkę za ciemno. Pięknie śmierdzi fajnym światłem.
Razer Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 vision3d - niezły kolos, kupa pracy przy tych nitach :) Zrób lekko przeźroczyste szyby i wstaw kilka obiektów do kokpitu, wnętrze mogło by pomóc pokazać skalę. Chrupek3D - tekstury i model bardzo fajnie, ale ten cyjan mnie dobija, bleh :P
Rekomendowane odpowiedzi