Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pionix - czyli reakcja na mój render jest jak najbardziej prawidłowa i taka jakiej oczekiwałem - stara fota:D

Co do Twojego - to miazga oczywiscie, jedyne co to ta bordowo-fioletowaawa sciana mi nie pasuje (jej kolor) i zeby od AA (ale to testowy czyli sie nie liczy:D) Ogólnie b. fajne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Z racji moich długich wakacje chcę je dobrze wykorzystać i zrobić coś dla własnej satysfakcji i do portfolio. Oto pierwsza wizka pierwszy test. Liczę na krytykę i sugestie. Sam widzę kilka błędów ale chcę poznać waszą opinię.

 

Dzięki i Pozdrawiam

 

test1_post.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bubu - Co to za auto , bez znaczka to w ogóle nie poznam ..... XD:D:D:D

A tak na serio, to prócz tego że mu sie troche krzywi to naprawde kozak render i faktycznie wnetrze jakies by sie sprzydało, ale tak poza tym to świetne, noooo ewentualnie mógłbyś zmniejszyć blura z disp/bump mapki z opony tak by troszke wyraźniejsza była, ale to czepialstwo:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smart 42 ;] Może dowale jakieś średnie wnętrze, ale nie wiem. Robione było tylko dla zabawy, bo stwierdziłem, ze fajnie by bylo zrobić coś co leżało by na glebie, a ze nie miałem pod ręką sensownego japończyka (który pasowałby do kol ;) ) to padło na mini kilera xD Bump taki wyszedł, bo disp ma tylko 600x600 pix (tak mi się wydaje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vehr ja to interpretuje tak:

 

 

1) świecące się ramy okienne (więcej o ramach za chwilę) - IRR ?

 

jeśli to render pro forma - do portfolio, do finalnego walnij sobie może QMC + LC - będzie się liczyło duuużo dłużej, ale efekt będzie znacznie lepszy

 

2) Świetnie wyszła skóra na tym fotelu - podzielisz się materiałem?

 

3) koc też fajny efekt daje

 

4) zasłony - mogły by się bardziej miękko ukłądać, na razie troche sztywno wyglądają - ale materiał fajny

 

5) krolpe wody na szybie (o ile to krople wody) - słabo - wywal albo zrób od nowa tym razem patrząc na referencje :)

 

6) Kafle bardzo fajne - tzn. shader

 

7) kiepski chrom

 

8) kompozycyjnienie nie ma szału niestety. Szklanka z herbatą znika na tle tych sosen - a przez to tracisz fajny detal, który powinieneś eksponować

 

9 lampa spoko, ale zamiast takiego nowoczesnego bloba moze coś bardziej w klimacie modernistycznego minimalizmu? (cały obrazek taki trochę jak z F.L. Wrighta wnętrza jakiegoś, więc pociągnął bym to w tym kierunku może?)

 

 

 

Co do okna, brakuje detalu. Gra bardzo dużą rolę tutaj to okno, i rzuca się w oczy że jest zrobione lekko na odwal się.

Okna mają uszczelki, 2-3 szyby, klamki, zawiasy, wentylacje itp. - referencje masz dosłownie pod ręką (okno we własnym pokoju).

 

 

 

Dopracuj modelowanie - będzie killer render.

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

martix69, bolitic dzięki zobaczę co da się zrobić

 

 

Loki Dzięki za wyczerpująca odpowiedz. Jeśli chodzi o teksturę skóry to nie jest jeszcze dopracowana muszę nad nią trochę posiedzieć. Ogólnie to baza fotela była robiona w 3ds max razem z uvw, fałdki (moje pierwsze) w Zbrush i na końcu malowanie tekstury w PS(cgtextures) a tak wygląda ten shader:), może kiedyś Ci się przyda.

skora_hwrhrph.jpg

Edytowane przez Vehr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności