Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


NV

Rekomendowane odpowiedzi

Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?

Przecież te miasto to z genratora :D

 

To nawet nie wiedziałem, że takie rzeczy można w ten sposób robić :-) Mimo wszystko, ciekawi mnie jak bardzo szczegółowe są budynki no i ile to się liczyło :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@le_chu: podoba mi się projekt pierwszej komody. Chyba mógłbym taką mieć gdzieś :) Ta czerwień mocno razi w oczy, ale wygląda to raczej na słaby materiał/oświetlenie sceny. Spróbowałbym, bazując na tym, zamontować tam prawdziwe światło (mniejsza o technologię, póki co) i zrobić render w półmroku, ale żeby miało się co odbijać w fasetach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucam siatki z lekkim poslizgiem :)

 

fxoq.jpg

 

ygb2.jpg

 

kw8z.jpg

 

Pawelkos - nie wiem jak z pierwszym ale zdjecia drugiego mebelka da sie odnalezc na tumblr. wiec przynajmniej jeden egzemplarz powstal :)

arev - ta czerwien wynika z refki mebelka, jesli chodzi o oswietlenie to na pewno jeszcze popracuje by oddac charakter brylki bardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ?

 

heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :)

 

co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :)

 

co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam

 

nie, to nie sarkazm, serio imo dobrze to wyszło, nie masz przepaleń a wnętrze jest ładnie doświetlone.

czyli rozumiem że ten sphere light masz "widoczny" w renderze i cała magia ?

 

pisząc, że mam problem miałem na myśli sytuację z tego typu lampą http://skroc.pl/52e1, gdzie klosz jest mleczno-biały. Obserwując to w realu klosz się nie prześwietla, ściana za nim nie jest przejarana, pomieszczenie jest oświetlone... tymczasem na renderze mam zawsze białą plamę losza lampy i atomową biel na ścianie... i to wszystko przy gamma 2.2, reinhard z burn 0.01...

 

jeśli ktos ma na to jakiś patent, zeby rzeczywiscie wychodziło jak na załączonym linku i faktycznie doswietlało pomieszczenie to będę mega wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@terenas

 

wzialem sobie na warsztat twoja kule i rzeczywiscie jest duzy problem z tym, ponizej moje wypociny render czysty i z postpro

 

ja uzylem vray planea przyklejonego do sciany w miejsce klosza, na kloszu slaby mtl light, swiatlo of corz excluduje klosz, innego sposobu z vray sphere nie znalazlem, zawsze bomba na scianie,

 

swiatlo ustawialem na szybko, nie sugerowalem sie zadna refka, tak wiec moze byc troche nie zgodne z rzeczywistym zachowaniem sie swiatla

 

no i LWF

 

kakg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwy: czym świecisz na zewnątrz i co masz? To jest jakaś HDRI mapka z tym tłem? czy tło tych roślin wklejone w postprodukcji czy to zwykły jakiś plane z teksturą? Bo zawsze mam problemy z dobrym dobraniem tła na zewnątrz i przepaleniami a u Ciebie wygląda bardzo fajnie zresztą jak całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu wrzuciłem więcej obrazków:

http://archetyp.pl/projekt_bono/

 

(na dole)

siwy mój komentarz był do pracy plastiego bo bardzo mi się podoba klimat tego wnętrza które zaczął tworzyć w ramach testowania światła i szkoda by się tak praca zmarnowała tylko w formie testu :)

Edytowane przez skalpel3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w sumie moja wina niby pisałem pod praca Plastiego ale było trzeba dać do kogo :)

Siwy ten projekt jest bardzo fajny i na pewno jako inspiracja świetnie się nadaje :) mowie teraz o twoich pracach

Plasti mam inne pytanie niedawno umieszczałeś animacje autka zostałem poproszony o zrobienie czegoś w tym stylu Auto jadące po plaży po skraju zalewanym przez morze czyli najprościej co jakiś czas będzie dostawało bocznie woda i teraz zastawiam się co leprze do wykonania czy realflow czy może phenix do obu mam dostęp

Edytowane przez skalpel3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności