Napisano 15 Maj 201212 l Szybka przeróbka Maxowej łazienki z innego projektu na V-ray pod Blendera. Post bardzo szybki bo scena ma służyć jako studio pod render kilku akcesoriów.
Napisano 15 Maj 201212 l Dzięki Panowie. :) Fargate: A co byś na przykład zrobił z shaderkami, bo nie mam już pomysłu? arturprx2: Na razie nie ma hiresa, to serio jest WIP. ;) Sz.
Napisano 16 Maj 201212 l pressenter: Masz tam dużo kamienia/betonu dodaj dispa - wyjdą takie malutkie detale :) może bardziej zdecydowany spec oparty na mapkach by się przydał (subtelny oczywiście, nie widoczny na pierwszy rzut oka ale jednak :) ) Ale wiesz tak też jest super, poza tym te moje "rady" to takie bardziej z ciekawości jak by to wyglądało :P
Napisano 16 Maj 201212 l Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Chciałbym spróbować swoich sił w 3D a zarazem proszę was o pomoc we wszystkim w czym będę jej potrzebował ;) Na początek prosiłbym o komentarz odnośnie mojego małego testu trawy i oświetlenia ext. A, że proszę o komentarze to pewnie wypadałoby też coś skomentować. le_chu - fajne ale niektóre elementy mocno przepalone i chyba przydałoby się odrobinę AO. SWRSC - bajer. Edytowane 16 Maj 201212 l przez Mister3D
Napisano 16 Maj 201212 l Wiesz nie bardzo jest co... Przynajmniej póki nie widać obrazka ;) Popraw link.
Napisano 16 Maj 201212 l Mister3D, trawa jak dla mnie elegancko daje rade. Nad czym bym posiedział to kolorki, jakieś takie mdło-nadpalone na pomocniku. Linear? Na exponentialu łatwiej zapanujesz nad przypaleniami. Tomasz co tam teraz montujesz, przyjemne w odbiorze;]
Napisano 16 Maj 201212 l SWRSC, starałbym się jednak na Twoim miejscu nieco zrównoważyć w temacie światła, to co jest na zewnątrz do wnętrza budynku. Przy tak dużych powierzchniach przeszklenia, efekt przepalenia nieba chyba nie będzie aż tak widoczny, tym bardziej, że na ten moment przez przepalenie nieba strasznie rzuca się w oczy "szarpanie" na krawędziach szkieletu ścian budynku. No i co tam do jasnej ciasnej robi samochód?:) Trochę proporcje ma skopane chyba? Edit: Zbyt nasycone niebieskim też wyszło:) Pozdr Edytowane 16 Maj 201212 l przez Touch
Napisano 17 Maj 201212 l Loki: still, ale animke też zrobimy dla własnych potrzeb; arturprx: dla producenta płytek; Touch: masz racje, na finalnej wersji popracuję nad oszkleniem. Auto jako ekspozycja na lotnisku. Dzięki za uwagi
Napisano 17 Maj 201212 l Włączyłeś cienie w opcjach światła? idzie z hdr-ki i lekkie pod spodek, reszta bez. aż tak to widać ? )
Napisano 17 Maj 201212 l idzie z hdr-ki i lekkie pod spodek, reszta bez. aż tak to widać ? ) No filiżanka lata na spodku. Spodek już ładnie leży i faktura fajnie wyszła materiału. Głębie bym trochę szerszą dał, bo przymało jest pośredniej części - tej która już jest rozmyta, ale nadal ma jakiś detal.
Napisano 17 Maj 201212 l dzięki, faktycznie nie zwróciłem uwagi (późna pora) na techniczną spr. dof ma spore możliwości ale na razie nie kumam go zbytnio.
Napisano 17 Maj 201212 l dzięki, faktycznie nie zwróciłem uwagi (późna pora) na techniczną spr. dof ma spore możliwości ale na razie nie kumam go zbytnio. :) Skumasz. Teraz faktycznie jest z nim coś nie tak, bo najdalsza od kamery część spodka jest w ogole nie rozmyta, a powinna byc najbardziej.
Napisano 17 Maj 201212 l :) Skumasz. Teraz faktycznie jest z nim coś nie tak, bo najdalsza od kamery część spodka jest w ogole nie rozmyta, a powinna byc najbardziej. składałem z pasów, możliwe że coś w postpro niedokręciłem, rpassy też musze obaczaić, zwłaszcza depth(z) w Maya dziwnie się renderuje.
Napisano 20 Maj 201212 l ode mnie szybki obrazek na konkurs Keyshota: oraz maly step by step: walcze jeszcze z drugim zegarkiem, wkleje jak uda mi sie skonczyc, dzieki i pozdrawiam, pionier
Napisano 21 Maj 201212 l Laldnie to wyglada Pionier i fajne shaderki. Moglbys napisac jakie sa zalety tego keyshota, porownac go z vrayem ? Tylko prosze nie pisze ze moge sciagnac demo i sam sprawdzic :)
Napisano 21 Maj 201212 l Pionier - jest mniam. Popieram, bardzo dobre shader'y. Wolę zegarki na pasku, ale "od biedy" bransoleta też może być:) Pozdr
Napisano 22 Maj 201212 l Pionier - bardzo dobre. Dokonałbym jedynie małej korekty metalu na bransolecie. Metal wydaje się być zbyt dogłębnie szczotkowany. Wyraźnie czuć głębokie rowki powstałe w ten sposób a metal chyba pomimo szczotkowania powinien być gładki. To chyba przez załamujący się reflect i specular. Oczywiście to moje subiektywne odczucie:)
Napisano 23 Maj 201212 l Sebazx6r- ja nie wiem, dla mnie chyba model jest nie do końca dobry, całośćnie przekonuje, bardzo dziwne kolory masz na tych renderach odemnie ogólne testy materiałów: co myślicie o tym dywanie i firanach?
Napisano 23 Maj 201212 l Xiz0r, dywan ujdzie ale mam wrażenie że włos ciut za długi albo za bardzo napuszony :) ale za to zasłonki to przepiękne wyszły!
Napisano 23 Maj 201212 l Xizor - dzieki za udzielenie sie. Na chwile obecna robie w mental rayu w linear worflow uzywajac soczewki. Chyba sprobuje go wyrenderowac w mayce 2012 tam jest LWF lepiej rozwiazany. Podobno soczewka zle wspolpracuje z carpaintem ;/. Co do modelu nie bede sie sprzeczal ale na roznych fotach np. nadkola roznyly sie stopniem okraglosci wytloczen i chyba sti od zwyklego wrx byla bardziej kanciasta momentami... No ale na chwile obecna ogarniac bardziej rendering chce. Na kazdym monitorze u mnie kolory troche inaczej wygladaja hehe. Pozdro
Napisano 24 Maj 201212 l narazie tylko to, chce animke zrobic, model z netu ale sporo mojej pracy w niego wlozonej, czyszczenie siatki i modelowanie od nowa niektorych elementow
Napisano 24 Maj 201212 l Noooo plasti Ci powiem, że na prawdę bardzo fajnie Ci to wyszło. Nawet ten szum ładnie tu pasuje. Renderowałeś na BF? Sz.
Napisano 24 Maj 201212 l na light cache i irradence minimalne ustawienia, nic nie podbijalem, przy animce bede podbijac pozdro E wrzucam model tumblera http://wyslijto.pl/plik/r947r21cbl Edytowane 24 Maj 201212 l przez plasti
Napisano 24 Maj 201212 l Plasti: super render, efektowanie to wyszło. A tu test kolejnej łazienki b.podobna do poprzedniej:
Napisano 25 Maj 201212 l lukasjogabonito - brzydkie kamyki obok wanny, klapki zdają sie być za małe (ale to wina kadru i obiektywu zapewne), mało czytelne pierwsze ujęcie (chyba że o to chodziło - chociaż jesli idzie o mnie - skoro to prezentacja projektu - nie powinno tak być). Drewno mogło by mieć jakiś bardziej zdecydowany reflect i specular (render pass w photoshopie dołożył bym z odbiciami jeszcze raz może i troche pewnie gdzie niegdzie wymaskował). Fajny materiał wanny, chrom był by git ale ja generalnie widział bym go z czarnym diffuse (albo ciemniejszym niż jest, bo za jasny jest teraz). Gdzie odpływ pod prysznicem jest? Świeci się rama okna w styku profili na szczycie. Wizka spoko - jak dla klienta zamawiającego projekt wnętrza jest git. Ale do "protofilio" jeszcze bym nad nią popracował.
Napisano 25 Maj 201212 l Loki dzieki za uwagi. Wiadomo nie było na to całego dnia;) O odpływie rzeczywiście już sam zauważyłem wcześniej;)
Napisano 25 Maj 201212 l I jeszcze taka uwaga powiedzmy "projektowa". Zastanawiam się jak odprowadzasz wodę z umywalki. Pod spodem powinno być zdaje się miejsce na kolanko i wężyki, a tam dumnie stoi koszyk;)
Napisano 25 Maj 201212 l I jeszcze taka uwaga powiedzmy "projektowa". Zastanawiam się jak odprowadzasz wodę z umywalki. Pod spodem powinno być zdaje się miejsce na kolanko i wężyki, a tam dumnie stoi koszyk;) Dla mnie by to brzydko wygladało;) Dlatego jest schowane;)
Napisano 25 Maj 201212 l Ten koszyk jest pewnie pusty w środku, robi za zaślepkę ;) Nie musi;) Odsyłam do producenta umywalki;) Edytowane 26 Maj 201212 l przez lukasjogabonito
Napisano 25 Maj 201212 l W tej drewnianej (lub drewnopodobnego materiału) zabudowie jest odprowadzenie do ściany, w której są te rureczki i inne pierdolki i docelowo prowadzą do szamba, przeciez to logiczne... ewentualnie ja nie skumałem żartu.
Napisano 27 Maj 201212 l heja, dzieki za opinie co do poprzedniego renderka, Laldnie to wyglada Pionier i fajne shaderki. Moglbys napisac jakie sa zalety tego keyshota, porownac go z vrayem ? Tylko prosze nie pisze ze moge sciagnac demo i sam sprawdzic :) zalety sa takie ze nie bawisz sie w ustawienia GI itp, glowna wada jak dla mnie jest fakt ze musisz importowac scene do osobnego programu :] w kazdym razie, nie jest to taki 'biedny' soft na jaki moze wygladac na poczatku zabawy. udalo mi sie zrobic jeszcze jeden zegarek: (to byl jeszcze szybszy strzal niz ostatnio ale mi sie podoba ;) ) dzieki i pozdrawiam, pionier
Napisano 27 Maj 201212 l Pionier, tutaj już niestety jest dupa. Poprzedni o niebo lepszy. W tym skóra wygląda trochę jak asfalt, metal bez wyrazu, trochę plastikowo. Ogólnie całość płasko wyszła i nieciekawie. Może to wina studio, a nie shaderów, nie wiem. Edit: Chociaż refka wcale większej głębi większej nie ma:) http://www.watchtime.com/watches/images_db/big/30_tudor_blackbay_cm.jpg Co nie znaczy oczywiście, że nie można spróbować lepszej prezentacji. Z tego co widziałem, referencji w internecie nie brakuje, nawet jeśli wziąć pod uwagę samą markę Tudor.:) Pozdr
Napisano 27 Maj 201212 l witam, sorry ze tutaj, ale pewnie najszybciej mi ktoś pomoże. mianowicie który render pass Vraya uwzględnia antyaliasing ? Mtl_id, Object_id, czy wire color ? pzdr Edit: Dzięki Plasti :), cheers! Edytowane 27 Maj 201212 l przez terenas co by nie spamować
Napisano 27 Maj 201212 l wire na pewno, w reszcie idzie kliknac zeby uwzglednial, gdzies szlo ponizej obj id masz opcje do rozwiniecia dla AA, dla mtl id rowniez
Napisano 28 Maj 201212 l kurcze, macie racje Panowie, trzeba poprawic pare rzeczy a na pewno pasek do poprawki, na szybko pobawilem sie kontrastami i wyszlo cos takiego: aha, tutaj jeszcze obrazek ktory zrobilem razem ze swoja Ania a ktory obecnie wisi na stronie glownej Keyshota: http://keyshot.com/ dzieki za posty, pozdrawiam, pionier
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto