Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pionier - ja bym jeszcze poprawił refrakcje szybki bo zegarek wygląda jakby był wypełniony wodą albo miał szkło jak soczewka :)

Napisano

Pionier jesli przy tym zegarku nie czytales jak powinno wygladac w realu oswietlenie itd fotografujac zegarek/bizuterie to powinienes jesli chcesz uzyskac naprawde dobre rezultaty

Napisano

Zabrałem się za moje pierwsze poważne wnętrze budynku :) Chcę zrobić cykl kilku pomieszczeń. I taki teścik prawie skończonego pierwszego z nich. Co o tym sądzicie?

 

fin1aa.jpg

Napisano

Bubu bardo fajne. Mmoglbym prosic o namiar na tą HDRKe?/ swieciles HDRI? czy dawales swiatlo sam, mi w mental rayu robi ostre cienie i jeszcze nie wiem jak nad nimi zapanowac z HDRKI.

Reszta tez fajne :).

 

Ode mnie takie wypieki w PS przerobki. Niestety pierwszy render ma duzo szumu....

http://imageshack.us/g/15/yellow4.png/

 

yellowt.png

 

A tu nastepne:

http://imageshack.us/g/805/shot2red.png/

 

Trochę tego "czegoś naprodukowałem"

 

hdribluepost2.png

 

shot2bluest.png

Napisano

Sebazx6r render prosto z Keyshota, tylko cień dodany w ps. Ta hdrka chyba kiedyś wsiała na smcars, ale reki nie dam.

 

piopiowawa z biblioteki ? Model mój ;] Już nic nie będę poprawiał, bo to tylko szybki test był jak wygląda gotowy model ;]

Napisano

Bardzo fajnie. Obie wersje wydają się ciekawe, tylko zależy troszkę do czego. Jak do jakiegoś katalogowca to wybrałbym pierwszą. Druga ciekawa, ale obniżenie saturacji sprawia, że troszkę już traci z takiej swojej... "cukierkowatości". ;)

 

Sz.

Napisano

Była chwilka wolnego i tak mnie naszło. Nigdy nie robiłem wizki, więc to taki bardziej żart z mojej strony. Zabawa była przednia, więc może coś jeszcze dorzucę w podobnej tematyce.

 

wiz01.jpg[/img]

Napisano (edytowane)

Kris : Fajnie wyszło ! Najważniejsze że był fun ! :D

 

Ode mnie work in progress :

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam

Łukasz

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

Na tą chwilę masz Xiz0r totalną rozpizduchę w scenie:) Nie wiem co tam robi van der Rohe i Eames. Dorzuciłeś jeszcze do kompletu te "fikuśne żyrandole". Wyszedł taki nowobogacki kicz:) Popracuj też nad szkłem (szlkana ściana). Kolor szkła bez wyrazu i mieni się w oczach od odbić. Zrezygnuj z przeszklonego regału.

 

Pozdr

Napisano

@Kris widzę, że Ty to taki jesteś żartowniś na tym forum, tutaj trochę pożartowałeś, w dziale 2D tez pożartowałeś... fajnie tak pożartować, zwłaszcza dla przyjemności :-)

 

@Xiz0r to z wyobraźni czy jakiś projekt ? Wygląda bardzo ładnie, tylko nie wiem czy nie za dużo tych mocowań punktowych przy szybach, jak kończy się ten łuk i idzie na prostą to te tafle szkła mogłyby być już większe. Aha no i taka kolejna pierdółka, no chyba, że tak powinno być: szafka wolnostojąca ma na szufladzie słoje pionowo, a szuflady na biurku mają już poziome słoje. No i żyrandole, są "pe", nie pasują na moje do takiego wnętrza :-)

 

Pozdrawiam,

Niedźwiedź

Napisano

Xiz0r. Fotel Lounge Chair ma siedzisko na wysokości ok. 35 cm nad podłogą. Na pewno nie jest to biurowe krzesło obrotowe. Zresztą na Twoim obrazku to widać. Do mebli biurowych o stylistyce rodem z Ikei "doładowałeś" siedzisk za kilkadziesiąt tysięcy zł.

Napisano

Xiz0r - poznaję budynek na którym się wzorowałeś - pracuj bo w tym wnętrzu (tzn Meyer en Van Schooten – ING Headquarters) jest duży potencjał, ale jak na razie te meble kompletnie nie pasują do tego wnętrza.

Napisano

Boże Seba, zrób nowy model. Jak zobaczyłem, że jest Twój post w testowych to wiedziałem, że to będzie subaru. Ile można, ruszaj do przodu :]

Napisano (edytowane)

le_chu fajnie że robisz te testy, w robocie zastanawiamy się nad wybraniem jakiegos rendera pod GPU i Twoje prace też oglądamy! :D

 

ode mnie też mały test montażu w fotke :

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

zdjęcie jest ok, zbiegi są złe. Fotograf pewnie był na wysokości biegnącej pani, więc gdzieś na wysokości jej oczu powinien być horyzont a po płytkach na budynku widać że jest niżej.

--

ode mnie takie...też nie siedzi.

 

projekt-domu-1.jpg

Napisano
Mi się bardziej niż ten budynek nienaturalna fotka się zdaje ;)

 

mi też się zdaje, tyle że ja stawiam że ludziki są podorabiane, takie zachowania jakby z katalogu mają.

Napisano

plasti. wszystko spoko, tylko szkoda, że model nie Twój. Wiem, że ćwiczysz oświetlenie itp., itd., ale hmm, korzystanie z gotowców, kiedy robi się coś dla siebie, chyba nie ma większego sensu? Choć mogę się mylić, ofkorz.

 

Pozdr

Napisano

dzieki panowie

 

@Touch dokladnie tak jak mowisz, testuje oswietlenie itp, nieraz samego mnie dreczy to ze nie robie wszystkiego od poczatku, po czesci moge sie usprawiedliwic ze taki kierunek wykonywania wizek, animacji wryl mi sie w kosc jak zaczalem pracowac w firmie graficznej, gdzie w wiekszosci przypadkow jak jest mozliwosc to kupuje sie modele, unikaty sie tylko modeluje, a podstawa pracy jest rendering, montaz postpro etc.

 

druga sprawa to to ze mam dziwne poczucie ze wymodelowac i wysculptowac moge wszystko, a wykonanie fotorealistycznego rendera( nie mam namysli fotorealu ktory zapenia kazda jedna firma i kazdy grafik, ale czesto dalece odbiega to od fotki) dalej jest ogromnym wyzwaniem

 

na pewno za jakis czas bedziesz mogl osadzic moje modelowanie ponownie :))))

 

pozdro :]

Napisano

plasti, cieszy mnie taka odpowiedź bardzo. Zastanawiałem się już, czy zaraz bluzga jakiegoś nie złapię, jak nie od Ciebie, to od kogoś innego, że się czepiam:) Keep going! W budynku podobało mi się bardziej, hehe.

 

Pozdr

Napisano

@Plasti: Nie wiem jak z tym jest u innych, ale wg. mnie kluczem do fotorealistyczności nie jest abberacja chromatyczna i słaba jakość renderu.

Wiadomym jest, że dodaje to w pewien sposób wrażenia że patrzymy na zdjecie, ale wystarczy spojrzeć na pomniejszone wersje tych renderów i od razu widać ze jest to cg.

Kluczem do fotorealu jest wypasiony model, który ma wymodelowane to czego nie bedzie widać na renderze , bo z doświadczenia wiem że tych rzeczy nawet jak nie widać to i tak je widać (paradoks, ale potem dzieki tym szpejom dostajemy ekstra pixele dodające realizmu)

Nastepnie materiały, które w Twoich renderach są czyste (render w pomieszczeniu), a w przypadku rendera na zewnątrz randomowo pociapkane. Żeby to wyglądało wiarygodnie trzeba sie zastanowić gdzie by model mógł sie zarysować, zakurzyć, zamoczyć i w te miesjca ciapać reflect mapami itede itepe.

Oświetlenie to juz osobna bajka, bo wiele mozna jeszcze w postpro podciągnąć. Wg. mnie jest to najlepszy element Twojej pracy.

 

Czekamy na autorskie modele :)

Pozdrawiam

Napisano

bonifaz - dzieki za feedback :)

 

Ja podrzucam jeszcze ostatni test z tej samej scenki i za jakiś czas powinienem ukończyć ten projekt.

 

rendering01pp.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności