Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
a poważnie, może spróbuj jakiegoś tsunami, albo fat mana w sam środeczek :-)

 

ol8jg.jpg

 

Już łatwiej od tsunami byłoby mu cześć tego zburzyć, a i tak w cholerę roboty.

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano
Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?

Przecież te miasto to z genratora :D

 

To nawet nie wiedziałem, że takie rzeczy można w ten sposób robić :-) Mimo wszystko, ciekawi mnie jak bardzo szczegółowe są budynki no i ile to się liczyło :-)

Napisano

Hej,

 

Musze rozczarowac - to nie generator, ale zwykly model z google earth NY. Lepiej nie pokazywac slabych fototekstur przy zbliezeniu.

 

Cheers

Napisano

Pare screenow modeli wydlubanych metoda "subdivision ready":

 

bdnb.jpg

 

p265.jpg

 

efl4.jpg

 

wwq2.jpg

 

auiy.jpg

Napisano

Swietne te mebelki le_chu. To jakis autorski projekt czy to istniejace modele mebli jakiegos projektanta ?

 

A tak przy okazji to co to jest ta metoda:

 

Pare screenow modeli wydlubanych metoda "subdivision ready"
Napisano

to że jak wrzucisz turbosmootha to model dalej będzie tak wyglądał ale wszystkie krawędzie będą miał bevele. Czyli model posiada support loopy.

Napisano

@le_chu: podoba mi się projekt pierwszej komody. Chyba mógłbym taką mieć gdzieś :) Ta czerwień mocno razi w oczy, ale wygląda to raczej na słaby materiał/oświetlenie sceny. Spróbowałbym, bazując na tym, zamontować tam prawdziwe światło (mniejsza o technologię, póki co) i zrobić render w półmroku, ale żeby miało się co odbijać w fasetach.

Napisano

wrzucam siatki z lekkim poslizgiem :)

 

fxoq.jpg

 

ygb2.jpg

 

kw8z.jpg

 

Pawelkos - nie wiem jak z pierwszym ale zdjecia drugiego mebelka da sie odnalezc na tumblr. wiec przynajmniej jeden egzemplarz powstal :)

arev - ta czerwien wynika z refki mebelka, jesli chodzi o oswietlenie to na pewno jeszcze popracuje by oddac charakter brylki bardziej

Napisano

dzięki le_chu, notriangle pasuje idealnie ;)

 

krawaty na potrzeby garderobianych klimatów.

1kqm.png

Napisano

arturprx2 : Trochę mało sztywne te krawaty ;). Bardziej jak jakiś jeden materiał o wyglądzie krawatu.

Napisano

le_chu mebelki są mistrzowskie w szczególności ten drugi model szafko-komody.

 

Z mojej strony coś takiego, prawie skończone

 

1____zps5eedb58a.jpg

Napisano

@kamilkowalski

Jeżeli te sofki" to Slide, to zwróć uwag, że stelaż może być tylko biały lub czarny. Sofy "wjechały" Tobie w listwę przypodłogową.

Napisano

witajcie

 

test oswietlenia zarowka pomieszczenia, LWF w vray, max

 

jak to widzicie??

 

 

7zhf.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ?

Napisano

kowalskikamil pięknie ci ząbkują krawędzie filtr aa do wymiany albo daj mniejsze przepalenie światła , lampki nie stykają się z sufitem, materiał listwy świeci się

Napisano
Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ?

 

heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :)

 

co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam

Napisano
heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :)

 

co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam

 

nie, to nie sarkazm, serio imo dobrze to wyszło, nie masz przepaleń a wnętrze jest ładnie doświetlone.

czyli rozumiem że ten sphere light masz "widoczny" w renderze i cała magia ?

 

pisząc, że mam problem miałem na myśli sytuację z tego typu lampą http://skroc.pl/52e1, gdzie klosz jest mleczno-biały. Obserwując to w realu klosz się nie prześwietla, ściana za nim nie jest przejarana, pomieszczenie jest oświetlone... tymczasem na renderze mam zawsze białą plamę losza lampy i atomową biel na ścianie... i to wszystko przy gamma 2.2, reinhard z burn 0.01...

 

jeśli ktos ma na to jakiś patent, zeby rzeczywiscie wychodziło jak na załączonym linku i faktycznie doswietlało pomieszczenie to będę mega wdzięczny :)

Napisano

@terenas

 

wzialem sobie na warsztat twoja kule i rzeczywiscie jest duzy problem z tym, ponizej moje wypociny render czysty i z postpro

 

ja uzylem vray planea przyklejonego do sciany w miejsce klosza, na kloszu slaby mtl light, swiatlo of corz excluduje klosz, innego sposobu z vray sphere nie znalazlem, zawsze bomba na scianie,

 

swiatlo ustawialem na szybko, nie sugerowalem sie zadna refka, tak wiec moze byc troche nie zgodne z rzeczywistym zachowaniem sie swiatla

 

no i LWF

 

kakg.jpg

Napisano
i to wszystko przy gamma 2.2, reinhard z burn 0.01...

 

Tak z ciekawosci zapytam bo sam nie pracuje w LWF... Rozumiem ze gamme ustawiasz sobie na 2.2 bo chcesz pracowac w LWF. To jaki to ma sens jesli color mapping ustawiasz na exponential ?

Napisano

siwy bardzo przyjemne wnetrze, modele własne tego wypoczynku bo fajnie wyszły nich ranty, jeśli własne to zdradź czym robiłeś

Napisano

Siwy: czym świecisz na zewnątrz i co masz? To jest jakaś HDRI mapka z tym tłem? czy tło tych roślin wklejone w postprodukcji czy to zwykły jakiś plane z teksturą? Bo zawsze mam problemy z dobrym dobraniem tła na zewnątrz i przepaleniami a u Ciebie wygląda bardzo fajnie zresztą jak całość.

Napisano

Tło to plane z texturą, model kanapy nie mój i dokładnie nie pamiętam czy to model + model czy coś innego. Oświetlenie to vray dome + vray sun

Napisano

super właśnie takie fajne przytulne ciepłe wnętrze, fajnie jak byś dalej pociągnął temat w tym stylu będzie jakieś urozmaicenie pośród wizualizacji nowoczesnych wnętrz :)

Napisano

lekkie post - temperatura, color balance, niebo rozjaśnione, lekka mgiełka na masce z-depth

Napisano

MicInc fajny las i łaka troszkę tu nie pasują te ozdobne ogrodowe krzaczory, mgła fajnie wychodzi spod vrayenvironmentfog, niestety troszkę się renderuje ale efekt w postprodukcji jest lepszy niż przy z-depth

Napisano

Krzaczory nie pasują, bo to te domyślne z forest packa. No i to tylko szybki test. A na vray fog przyjedzie jeszcze czas, żeby wypróbować.

Napisano
super właśnie takie fajne przytulne ciepłe wnętrze, fajnie jak byś dalej pociągnął temat w tym stylu będzie jakieś urozmaicenie pośród wizualizacji nowoczesnych wnętrz :)

 

tu wrzuciłem więcej obrazków:

http://archetyp.pl/projekt_bono/

 

(na dole)

Napisano
tu wrzuciłem więcej obrazków:

http://archetyp.pl/projekt_bono/

 

(na dole)

siwy mój komentarz był do pracy plastiego bo bardzo mi się podoba klimat tego wnętrza które zaczął tworzyć w ramach testowania światła i szkoda by się tak praca zmarnowała tylko w formie testu :)

Edytowane przez skalpel3d

Napisano
a to przepraszam ;)

 

nie ma za co, dziel sie wszystkim co masz, bo kawal dobrego stuffu :)

 

 

@skalpel3d

 

cos pomysle, siade dzisiaj i moze jakis pomysl wpadnie na wizke :)

Napisano

To w sumie moja wina niby pisałem pod praca Plastiego ale było trzeba dać do kogo :)

Siwy ten projekt jest bardzo fajny i na pewno jako inspiracja świetnie się nadaje :) mowie teraz o twoich pracach

Plasti mam inne pytanie niedawno umieszczałeś animacje autka zostałem poproszony o zrobienie czegoś w tym stylu Auto jadące po plaży po skraju zalewanym przez morze czyli najprościej co jakiś czas będzie dostawało bocznie woda i teraz zastawiam się co leprze do wykonania czy realflow czy może phenix do obu mam dostęp

Edytowane przez skalpel3d

Napisano

@skalpel3d

 

jesli nowy realflow na nodach, to wydaje mi sie real flow

Napisano

Wrzucam maly teaser darmowych modeli dostepnych niebawem na chocofur.com :)

 

f9lc.jpg

 

luin.jpg

 

9225.jpg

 

57sz.jpg

 

lohq.jpg

Napisano

@le_chu świetna kompozycja i świetne modele!!! Ta zielonawa farba na tym "druciaku" wyszła fajowo. Białe studio - miód na moje oczy :D Jaka wielkość tekstur? Bo ostre jak żyleta!

Napisano

dzieki xmass, tekstury bez szaleństwa bo 2000 x 2000 ale starałem się mappingiem jakoś to tuszować + delikatny unsharp Photoshopie (na renderze i teksturze).

Napisano

ja dorzucam jeszcze kilka elementów oświetleniowych

 

ayn1.jpg

 

qh4h.jpg

 

 

 

wl8l.jpg

Napisano

LeChu: 2 i 3 fotoreal ;) Ładnie

 

Ode mnie coś dla odmiany, żeby nie było że tu tylko wizki i wizki ;)

Scenka zrobiona w pare h dla relaksu.

Final.jpg

Napisano

lechu, świetne modele i rendery.

karkosik, ładnie to wygląda, jest real

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności