Napisano 3 Październik 201311 l a poważnie, może spróbuj jakiegoś tsunami, albo fat mana w sam środeczek :-) Już łatwiej od tsunami byłoby mu cześć tego zburzyć, a i tak w cholerę roboty.
Napisano 3 Październik 201311 l Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ? Przecież te miasto to z genratora :D To nawet nie wiedziałem, że takie rzeczy można w ten sposób robić :-) Mimo wszystko, ciekawi mnie jak bardzo szczegółowe są budynki no i ile to się liczyło :-)
Napisano 3 Październik 201311 l Hej, Musze rozczarowac - to nie generator, ale zwykly model z google earth NY. Lepiej nie pokazywac slabych fototekstur przy zbliezeniu. Cheers
Napisano 8 Październik 201311 l le_chu, pokaż jakieś siatki, ten ostatni mebelek jest dość interesujący :)
Napisano 8 Październik 201311 l Swietne te mebelki le_chu. To jakis autorski projekt czy to istniejace modele mebli jakiegos projektanta ? A tak przy okazji to co to jest ta metoda: Pare screenow modeli wydlubanych metoda "subdivision ready"
Napisano 8 Październik 201311 l to że jak wrzucisz turbosmootha to model dalej będzie tak wyglądał ale wszystkie krawędzie będą miał bevele. Czyli model posiada support loopy.
Napisano 8 Październik 201311 l @le_chu: podoba mi się projekt pierwszej komody. Chyba mógłbym taką mieć gdzieś :) Ta czerwień mocno razi w oczy, ale wygląda to raczej na słaby materiał/oświetlenie sceny. Spróbowałbym, bazując na tym, zamontować tam prawdziwe światło (mniejsza o technologię, póki co) i zrobić render w półmroku, ale żeby miało się co odbijać w fasetach.
Napisano 10 Październik 201311 l wrzucam siatki z lekkim poslizgiem :) Pawelkos - nie wiem jak z pierwszym ale zdjecia drugiego mebelka da sie odnalezc na tumblr. wiec przynajmniej jeden egzemplarz powstal :) arev - ta czerwien wynika z refki mebelka, jesli chodzi o oswietlenie to na pewno jeszcze popracuje by oddac charakter brylki bardziej
Napisano 10 Październik 201311 l dzięki le_chu, notriangle pasuje idealnie ;) krawaty na potrzeby garderobianych klimatów.
Napisano 10 Październik 201311 l arturprx2 : Trochę mało sztywne te krawaty ;). Bardziej jak jakiś jeden materiał o wyglądzie krawatu.
Napisano 12 Październik 201311 l le_chu mebelki są mistrzowskie w szczególności ten drugi model szafko-komody. Z mojej strony coś takiego, prawie skończone
Napisano 12 Październik 201311 l @kamilkowalski Jeżeli te sofki" to Slide, to zwróć uwag, że stelaż może być tylko biały lub czarny. Sofy "wjechały" Tobie w listwę przypodłogową.
Napisano 12 Październik 201311 l Sofa to Softline model-TERRA, faktycznie wpakowała się w listwę.. dzięki
Napisano 16 Październik 201311 l witajcie test oswietlenia zarowka pomieszczenia, LWF w vray, max jak to widzicie?? pozdrawiam
Napisano 19 Październik 201311 l Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ?
Napisano 20 Październik 201311 l Kolejny model grzmota wyrendzony w wolnej chwili przeze mnie :) Pedovan
Napisano 20 Październik 201311 l kowalskikamil pięknie ci ząbkują krawędzie filtr aa do wymiany albo daj mniejsze przepalenie światła , lampki nie stykają się z sufitem, materiał listwy świeci się
Napisano 20 Październik 201311 l Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ? heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :) co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam
Napisano 21 Październik 201311 l Cześć, Tutaj próbka skromnego tematu wnętrza, nad którym pracuję. Chętnie przyjmę wasze wskazówki i porady. https://docs.google.com/file/d/0B7uu5iyCyXeyamFvSWN0YktpczA/edit?usp=sharing https://docs.google.com/file/d/0B7uu5iyCyXeyR0pVeW9YODcweHc/edit?usp=sharing
Napisano 21 Październik 201311 l heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :) co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam nie, to nie sarkazm, serio imo dobrze to wyszło, nie masz przepaleń a wnętrze jest ładnie doświetlone. czyli rozumiem że ten sphere light masz "widoczny" w renderze i cała magia ? pisząc, że mam problem miałem na myśli sytuację z tego typu lampą http://skroc.pl/52e1, gdzie klosz jest mleczno-biały. Obserwując to w realu klosz się nie prześwietla, ściana za nim nie jest przejarana, pomieszczenie jest oświetlone... tymczasem na renderze mam zawsze białą plamę losza lampy i atomową biel na ścianie... i to wszystko przy gamma 2.2, reinhard z burn 0.01... jeśli ktos ma na to jakiś patent, zeby rzeczywiscie wychodziło jak na załączonym linku i faktycznie doswietlało pomieszczenie to będę mega wdzięczny :)
Napisano 21 Październik 201311 l @terenas wzialem sobie na warsztat twoja kule i rzeczywiscie jest duzy problem z tym, ponizej moje wypociny render czysty i z postpro ja uzylem vray planea przyklejonego do sciany w miejsce klosza, na kloszu slaby mtl light, swiatlo of corz excluduje klosz, innego sposobu z vray sphere nie znalazlem, zawsze bomba na scianie, swiatlo ustawialem na szybko, nie sugerowalem sie zadna refka, tak wiec moze byc troche nie zgodne z rzeczywistym zachowaniem sie swiatla no i LWF
Napisano 21 Październik 201311 l i to wszystko przy gamma 2.2, reinhard z burn 0.01... Tak z ciekawosci zapytam bo sam nie pracuje w LWF... Rozumiem ze gamme ustawiasz sobie na 2.2 bo chcesz pracowac w LWF. To jaki to ma sens jesli color mapping ustawiasz na exponential ?
Napisano 22 Październik 201311 l siwy bardzo przyjemne wnetrze, modele własne tego wypoczynku bo fajnie wyszły nich ranty, jeśli własne to zdradź czym robiłeś
Napisano 22 Październik 201311 l Siwy: czym świecisz na zewnątrz i co masz? To jest jakaś HDRI mapka z tym tłem? czy tło tych roślin wklejone w postprodukcji czy to zwykły jakiś plane z teksturą? Bo zawsze mam problemy z dobrym dobraniem tła na zewnątrz i przepaleniami a u Ciebie wygląda bardzo fajnie zresztą jak całość.
Napisano 22 Październik 201311 l Tło to plane z texturą, model kanapy nie mój i dokładnie nie pamiętam czy to model + model czy coś innego. Oświetlenie to vray dome + vray sun
Napisano 22 Październik 201311 l super właśnie takie fajne przytulne ciepłe wnętrze, fajnie jak byś dalej pociągnął temat w tym stylu będzie jakieś urozmaicenie pośród wizualizacji nowoczesnych wnętrz :)
Napisano 23 Październik 201311 l lekkie post - temperatura, color balance, niebo rozjaśnione, lekka mgiełka na masce z-depth
Napisano 23 Październik 201311 l MicInc fajny las i łaka troszkę tu nie pasują te ozdobne ogrodowe krzaczory, mgła fajnie wychodzi spod vrayenvironmentfog, niestety troszkę się renderuje ale efekt w postprodukcji jest lepszy niż przy z-depth
Napisano 23 Październik 201311 l Krzaczory nie pasują, bo to te domyślne z forest packa. No i to tylko szybki test. A na vray fog przyjedzie jeszcze czas, żeby wypróbować.
Napisano 23 Październik 201311 l super właśnie takie fajne przytulne ciepłe wnętrze, fajnie jak byś dalej pociągnął temat w tym stylu będzie jakieś urozmaicenie pośród wizualizacji nowoczesnych wnętrz :) tu wrzuciłem więcej obrazków: http://archetyp.pl/projekt_bono/ (na dole)
Napisano 24 Październik 201311 l tu wrzuciłem więcej obrazków: http://archetyp.pl/projekt_bono/ (na dole) siwy mój komentarz był do pracy plastiego bo bardzo mi się podoba klimat tego wnętrza które zaczął tworzyć w ramach testowania światła i szkoda by się tak praca zmarnowała tylko w formie testu :) Edytowane 24 Październik 201311 l przez skalpel3d
Napisano 24 Październik 201311 l a to przepraszam ;) nie ma za co, dziel sie wszystkim co masz, bo kawal dobrego stuffu :) @skalpel3d cos pomysle, siade dzisiaj i moze jakis pomysl wpadnie na wizke :)
Napisano 24 Październik 201311 l To w sumie moja wina niby pisałem pod praca Plastiego ale było trzeba dać do kogo :) Siwy ten projekt jest bardzo fajny i na pewno jako inspiracja świetnie się nadaje :) mowie teraz o twoich pracach Plasti mam inne pytanie niedawno umieszczałeś animacje autka zostałem poproszony o zrobienie czegoś w tym stylu Auto jadące po plaży po skraju zalewanym przez morze czyli najprościej co jakiś czas będzie dostawało bocznie woda i teraz zastawiam się co leprze do wykonania czy realflow czy może phenix do obu mam dostęp Edytowane 24 Październik 201311 l przez skalpel3d
Napisano 24 Październik 201311 l @skalpel3d jesli nowy realflow na nodach, to wydaje mi sie real flow
Napisano 24 Październik 201311 l Wrzucam maly teaser darmowych modeli dostepnych niebawem na chocofur.com :)
Napisano 24 Październik 201311 l @le_chu świetna kompozycja i świetne modele!!! Ta zielonawa farba na tym "druciaku" wyszła fajowo. Białe studio - miód na moje oczy :D Jaka wielkość tekstur? Bo ostre jak żyleta!
Napisano 24 Październik 201311 l dzieki xmass, tekstury bez szaleństwa bo 2000 x 2000 ale starałem się mappingiem jakoś to tuszować + delikatny unsharp Photoshopie (na renderze i teksturze).
Napisano 5 Listopad 201311 l LeChu: 2 i 3 fotoreal ;) Ładnie Ode mnie coś dla odmiany, żeby nie było że tu tylko wizki i wizki ;) Scenka zrobiona w pare h dla relaksu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto