Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


NV

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.Walczę z efektem pod standardowy materiał c4d.Kombinowałem już trochę godzin i nic ciekawego.Nie chcę właśnie odbić na macie.Jakieś pomysły?Jestem wdzięczny. Tutorial pod Mental Ray - http://bct.me/tutorials/mini-cooper/

 

Moje Mat.erialne marzenie kurzu - FHU1Zv3.jpg

 

Moja tragedia - kulsOSm.jpg

 

Ogólne testy malowanej stali.Nic mi się nie podoba.

 

1PInWUJ.jpg

 

aHOeIss.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wire porn - moje rendery do katalogu. Chodziło o to, żeby był cień, a tło białe 100% bez widocznej granicy bitmapki. przewody wychodzą sobie na spad. Sam złożyłem katalog, więc mam 2 miesiące zaległości we flejmie i awanturach na max3d.

ilustracje_katalog_kabli_2k.jpg

Edytowane przez ikkiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akierek, nie wiem ile masz lat, ale jesli wiecej niz 20 to porzuc grafike 3D, gdyz nic w niej nie osiagniesz - mowie to po przeczytaniu Twoich postow i "analizie" prac.

 

Ale się tu żrecie xD Widzę, że we wściekłości można niezłe głupoty powypisywać. Dlaczego jeśli ktoś ma więcej niż 20 lat i zaczyna, to nic nie osiągnie? ^^ mi się 4 lata temu świat zawalił "dosłownie" przysiadłem do grafy próbując wrócić do korzeni kiedy to będąc w podstawówce czy w szkole średniej bazgrałem coś na tyłach zeszytu. Niestety szkoła marzenia niszczy i tak to z lotu rzuciłem. Zdolność rysunku została zatracona z biegiem lat, więc postawiłem pierwszego boxa w maxie trochę ponad 4 lata temu właśnie. Pierwszą robotę dostałem z TurboSquid po jakichś 6 czy 7 miesiącach. Nie demotywujcie tu młodych z marzeń ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deshu: nie było object space anizo

 

generalnie najskromniejsi mają wiele do zrobienia :)

bolitic nie da się ukryć, że robiłeś jakieś tam 3d, no ale teraz klepiesz kody, heheheh ;-)

 

No nie ma co się gryźć, róbmy swoje. Życie zweryfikuje, do czego się nadają poszczególni użytkownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się tu żrecie xD Widzę, że we wściekłości można niezłe głupoty powypisywać. Dlaczego jeśli ktoś ma więcej niż 20 lat i zaczyna, to nic nie osiągnie? ^^ mi się 4 lata temu świat zawalił "dosłownie" przysiadłem do grafy próbując wrócić do korzeni kiedy to będąc w podstawówce czy w szkole średniej bazgrałem coś na tyłach zeszytu. Niestety szkoła marzenia niszczy i tak to z lotu rzuciłem. Zdolność rysunku została zatracona z biegiem lat, więc postawiłem pierwszego boxa w maxie trochę ponad 4 lata temu właśnie. Pierwszą robotę dostałem z TurboSquid po jakichś 6 czy 7 miesiącach. Nie demotywujcie tu młodych z marzeń ;)

 

Ten post chyba z rok temu byl publikowany :D

 

Czytac ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisalem ze wiek przekresla kariere w grafice, ale brak pokory + wiek juz tak, gdyz trudno zmienic charakter w pozniejszych latach. Poza tym zwyczajnie moge sie mylic, jak kazdy czlowiek ;) Tez stawiam piwo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej, makaron nie błyszczy jak należy, nie ma pypci, ogólnie model też do wymiany, translucency jest tylko coś słabo go widzisz, ale to też dlatego, że słabe jest :) Zresztą makaron ma być gotowany, nie surowy. Walczę dalei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test mojego modelu fotela i lampy podłogowej. Sprawdzanie modeli w oświetleniu studyjnym nie zawsze się sprawdza (przynajmniej u mnie) - wolę budować małe scenki jak ta, i wstawiać tam modele co by popatrzeć co się dzieje (3D Max plus Corona 1.2 plus Photoshop CS5):

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model fajny, ale material na nim kiepski. BTW wazon po lewej nie ma smootha ;)

Dobre masz oko :) Czujny:) Na fotelu nie zrobiłem unwrapa jeszcze:( więc zrobiłem na tyle drobna teksturę żeby sieczki jaka tam jest nie było widać :) wazon - eh, on taki jest - każda kostka (quad poly) na wazonie ma offset 3 mm i wcięcie, po prostu wazon jest jakby obłożony takimi kostkami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim,

 

wrzucam mały test materiałów, gdyż mam z nimi problem (głownie chodzi o realizm wnętrz). Od kilku dni zmagam się z ich doskonaleniem. Wiem, że dzięki Wam można sporo się dowiedzieć i podszkolić w niemałym stopniu, tak więc zamieszczam dwa krzesełka :)

W drugim głównie chodzi o część "podszukową". Co myslicie ? ;)

 

Max, Vray

 

 

th_Miedź-Tolix_1448833407.jpg

th_Zamsz-Italian-Husk_1448833177.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huracan - podoba mi się ten metal na krzesłach, wygląda jak miedź, są zadrapania i nieczyste miejsca które sugerują zużycie:) Może ciutkę (o 10-15%) mają za duży SPECULAR (a może to czyste odbicie...może ono jest zbyt mocne).

Co do materiałów na żółtym i czarnym krześle - tam chyba masz użyty patent z mapą Fall-off w kanale diffuse - ciemny i jasny kolor który definiuję powierzchnię i jej kolor kolor w zależności od kąta patrzenia. I ten JASNY kolor jest zbyt jasny, za mocno te materiały świecą w jasnych miejscach. To moje uwagi. Ciekaw jestem co inni napiszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaintrygowany pytaniem jak sobie poradzić z terenem do filmu, w tym wątku:

http://max3d.pl/forum/threads/100058-Teren-na-potrzeby-filmu?p=1257630#post1257630

spiąłem pośladki i spróbowałem ile w 3 godziny wymyślę. Oto efekty testów w 3D Max 2012 plus Vray 2.0 (nic nie było robione przesuwaniem puntków, same modyfikatory NOISE, DISPLACE, FFD, TURBOSMOOTH). Użyty też najnowszy Forest Pack Pro 5.0.2.

W photoshopie 5 minut postprodukcji.

Powiedzcie czy jest filmowo i co wogóle sądzicie o klimacie.

Cała dłubanina od początku do końca zajęła równe 180 minut (każdy render szedł około 20 minut, ale to już po tym czasie 180 minut).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co wymyśliłem taki patent na bardziej realny dodatek w tle do tego krajobrazu. Ale mam już pomysł co się pojawi na pierwszym planie i w średnim oddaleniu od kamery:) będzie scenka sci-fi mała z tego zamiast tylko testów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że jestem nowy wypada mi się przywitać ze wszystkimi użytkownikami. ;)

Wrzucam pierwszy rendero-szkic do Waszej oceny, luźna zabawa typograficzna. Na pewno chciałbym zapytać jakie są Wasze patenty na ładne tło - czy jest to plansza w kształcie litery "C" w której umieszczacie renderowany element?

http://postimg.org/image/5j1226gbj/ oraz http://postimg.org/image/v5n7vg5cv/

Dzięki serdeczne za opowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę swoje testy modelu butelek do packshota. Model w cinema4D, redner w octane. Wybaczcie znak wodny, jestem cienki w modelwaniu i do szybkich testów używam demo plugina do cinemy. Docelowo wyrzucam obj na wersję standalone.

 

i95_cimgpsh_orig_by_nentamer-d9uczip.png

 

prev003_by_nentamer-d9uczl7.png

 

prev005_by_nentamer-d9uczn0.png

 

prev006_by_nentamer-d9ucznr.png

 

Pozdr!!

Edytowane przez remanent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, robiłem wczoraj trochę renderków dla zabawy - pytanie jak skutecznie pozbyć się w Vray poszarpania na rozbłyskach i blikach. Ponadto prośba o porady, jak taką scenę lepiej wyrenderować. ;-)

 

3DStudioMax + Vray

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

oraz printscreen sceny

 

Przechwytywanie1.jpg

 

Dzięki! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności