xypnise Napisano 21 Lipiec 2015 Share Napisano 21 Lipiec 2015 Zrób unfold uvałek na srebnej obudowie i oświetl to lepiej by zyskać fajny specular. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 21 Lipiec 2015 Share Napisano 21 Lipiec 2015 Ok, dzieki za radę, sprobuje zrobic tak jak mowisz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xypnise Napisano 21 Lipiec 2015 Share Napisano 21 Lipiec 2015 no i ogarnij co to bump/normal a potem displacment, przyda Ci się. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 21 Lipiec 2015 Share Napisano 21 Lipiec 2015 Ok, bede ogarniał :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medwed Napisano 7 Sierpień 2015 Share Napisano 7 Sierpień 2015 Hej.Walczę z efektem pod standardowy materiał c4d.Kombinowałem już trochę godzin i nic ciekawego.Nie chcę właśnie odbić na macie.Jakieś pomysły?Jestem wdzięczny. Tutorial pod Mental Ray - http://bct.me/tutorials/mini-cooper/ Moje Mat.erialne marzenie kurzu - Moja tragedia - Ogólne testy malowanej stali.Nic mi się nie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 31 Sierpień 2015 Share Napisano 31 Sierpień 2015 Cześć, w wolnych chwilach po za "wizkami" testowałem sobie światło i shadery, do tej pory wyszło coś takiego: siatka: Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 7 Wrzesień 2015 Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Render bardzo dobry, ale trudno do konca ocenic przez przesadzona abberacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 15 Wrzesień 2015 Share Napisano 15 Wrzesień 2015 (edytowane) Wire porn - moje rendery do katalogu. Chodziło o to, żeby był cień, a tło białe 100% bez widocznej granicy bitmapki. przewody wychodzą sobie na spad. Sam złożyłem katalog, więc mam 2 miesiące zaległości we flejmie i awanturach na max3d. Edytowane 17 Wrzesień 2015 przez ikkiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 15 Wrzesień 2015 Share Napisano 15 Wrzesień 2015 Nieźle :) Jesteś informatykiem? Tak czy siak kolorowo i bajecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 15 Wrzesień 2015 Share Napisano 15 Wrzesień 2015 tak, jestem informatykiem, ale dobrym, więc pracują za mnie skrypty, a ja mam wolny czas na chałtury dla działu marketingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 Studyjny miniteścik. Corona, GGX shader Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 ikkiz - najs kabelki:) śmieszna fucha Camel - czyściutko, przydałby się tylko większy kontrast w studiu. Użyłeś object space anisotropy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian85osg Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 Akierek, nie wiem ile masz lat, ale jesli wiecej niz 20 to porzuc grafike 3D, gdyz nic w niej nie osiagniesz - mowie to po przeczytaniu Twoich postow i "analizie" prac. Ale się tu żrecie xD Widzę, że we wściekłości można niezłe głupoty powypisywać. Dlaczego jeśli ktoś ma więcej niż 20 lat i zaczyna, to nic nie osiągnie? ^^ mi się 4 lata temu świat zawalił "dosłownie" przysiadłem do grafy próbując wrócić do korzeni kiedy to będąc w podstawówce czy w szkole średniej bazgrałem coś na tyłach zeszytu. Niestety szkoła marzenia niszczy i tak to z lotu rzuciłem. Zdolność rysunku została zatracona z biegiem lat, więc postawiłem pierwszego boxa w maxie trochę ponad 4 lata temu właśnie. Pierwszą robotę dostałem z TurboSquid po jakichś 6 czy 7 miesiącach. Nie demotywujcie tu młodych z marzeń ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 Dobrze gada piwo mu. Z drugiej strony mi ktoś kiedyś powiedział bym dał sobie spokój z robieniem postaci to sie uparlem przy swiom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 deshu: nie było object space anizo generalnie najskromniejsi mają wiele do zrobienia :) bolitic nie da się ukryć, że robiłeś jakieś tam 3d, no ale teraz klepiesz kody, heheheh ;-) No nie ma co się gryźć, róbmy swoje. Życie zweryfikuje, do czego się nadają poszczególni użytkownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek_kane Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 Dobrze gada piwo mu. Z drugiej strony mi ktoś kiedyś powiedział bym dał sobie spokój z robieniem postaci to sie uparlem przy swiom. Ja nie dam rady, ja? Potrzymaj mi piwo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 Ale się tu żrecie xD Widzę, że we wściekłości można niezłe głupoty powypisywać. Dlaczego jeśli ktoś ma więcej niż 20 lat i zaczyna, to nic nie osiągnie? ^^ mi się 4 lata temu świat zawalił "dosłownie" przysiadłem do grafy próbując wrócić do korzeni kiedy to będąc w podstawówce czy w szkole średniej bazgrałem coś na tyłach zeszytu. Niestety szkoła marzenia niszczy i tak to z lotu rzuciłem. Zdolność rysunku została zatracona z biegiem lat, więc postawiłem pierwszego boxa w maxie trochę ponad 4 lata temu właśnie. Pierwszą robotę dostałem z TurboSquid po jakichś 6 czy 7 miesiącach. Nie demotywujcie tu młodych z marzeń ;) Ten post chyba z rok temu byl publikowany :D Czytac ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisalem ze wiek przekresla kariere w grafice, ale brak pokory + wiek juz tak, gdyz trudno zmienic charakter w pozniejszych latach. Poza tym zwyczajnie moge sie mylic, jak kazdy czlowiek ;) Tez stawiam piwo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 (edytowane) to pospamuję testami makaroników. jak zwykle koruna :) Edytowane 19 Listopad 2015 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 Makaroniki wyglądają jak plastikowe zabawki mojego chrześniaka ;) Modele fajne, shader do poprawy. Jakiś translucency by się przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 18 Listopad 2015 Share Napisano 18 Listopad 2015 Gorzej, makaron nie błyszczy jak należy, nie ma pypci, ogólnie model też do wymiany, translucency jest tylko coś słabo go widzisz, ale to też dlatego, że słabe jest :) Zresztą makaron ma być gotowany, nie surowy. Walczę dalei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 20 Listopad 2015 Share Napisano 20 Listopad 2015 tym razem makaron posolony posmażony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 20 Listopad 2015 Share Napisano 20 Listopad 2015 Ślina cieknie. Śliczny stolik! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 24 Listopad 2015 Share Napisano 24 Listopad 2015 Git makaron. Jadłbym :) Coś ode mnie. ( Blender 3D, do oceny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 24 Listopad 2015 Share Napisano 24 Listopad 2015 Nie ma co oceniać, wszystko do wymiany ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 24 Listopad 2015 Share Napisano 24 Listopad 2015 popracuj nad światłem zrób jakieś takie niewiem no poczytaj o świetle generalnie co to key light i tak dalej. Gdy robisz futro staraj się zrobić przynajmniej 2 systemy futra najlepiej 3. Bardzo krótkie, właściwej długości, i w małej ilości skręcone/dłuższe anomalie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 27 Listopad 2015 Share Napisano 27 Listopad 2015 Test mojego modelu fotela i lampy podłogowej. Sprawdzanie modeli w oświetleniu studyjnym nie zawsze się sprawdza (przynajmniej u mnie) - wolę budować małe scenki jak ta, i wstawiać tam modele co by popatrzeć co się dzieje (3D Max plus Corona 1.2 plus Photoshop CS5): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 27 Listopad 2015 Share Napisano 27 Listopad 2015 Model fajny, ale material na nim kiepski. BTW wazon po lewej nie ma smootha ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 27 Listopad 2015 Share Napisano 27 Listopad 2015 Model fajny, ale material na nim kiepski. BTW wazon po lewej nie ma smootha ;) Dobre masz oko :) Czujny:) Na fotelu nie zrobiłem unwrapa jeszcze:( więc zrobiłem na tyle drobna teksturę żeby sieczki jaka tam jest nie było widać :) wazon - eh, on taki jest - każda kostka (quad poly) na wazonie ma offset 3 mm i wcięcie, po prostu wazon jest jakby obłożony takimi kostkami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 27 Listopad 2015 Share Napisano 27 Listopad 2015 Miłe dla oka pomieszczenie ale ta cegła mogła by odrobinę mocniej wystawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Huracan Napisano 29 Listopad 2015 Share Napisano 29 Listopad 2015 Hej wszystkim, wrzucam mały test materiałów, gdyż mam z nimi problem (głownie chodzi o realizm wnętrz). Od kilku dni zmagam się z ich doskonaleniem. Wiem, że dzięki Wam można sporo się dowiedzieć i podszkolić w niemałym stopniu, tak więc zamieszczam dwa krzesełka :) W drugim głównie chodzi o część "podszukową". Co myslicie ? ;) Max, Vray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 8 Grudzień 2015 Share Napisano 8 Grudzień 2015 Huracan - podoba mi się ten metal na krzesłach, wygląda jak miedź, są zadrapania i nieczyste miejsca które sugerują zużycie:) Może ciutkę (o 10-15%) mają za duży SPECULAR (a może to czyste odbicie...może ono jest zbyt mocne). Co do materiałów na żółtym i czarnym krześle - tam chyba masz użyty patent z mapą Fall-off w kanale diffuse - ciemny i jasny kolor który definiuję powierzchnię i jej kolor kolor w zależności od kąta patrzenia. I ten JASNY kolor jest zbyt jasny, za mocno te materiały świecą w jasnych miejscach. To moje uwagi. Ciekaw jestem co inni napiszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Huracan - miedziane jak dla mnie za bardzo się błyszczy - teraz wygląda jak gdyby było dodatkowo polakierowane bezbarwnym. Za to poduszkowe - bardzo fajne. Szczególnie czarna wersja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 16 Grudzień 2015 Share Napisano 16 Grudzień 2015 Latające szynki 3D przed świętami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 16 Grudzień 2015 Share Napisano 16 Grudzień 2015 tak się zastanawiam czy to po prostu skan szynki na diffiuse i tyle :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 25 Grudzień 2015 Share Napisano 25 Grudzień 2015 sam jesteś skan szynki na diffuse :P Jak szynka wygląda jak szynka to jest ok :) Dla mnie w cholerę rewelacja ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 25 Grudzień 2015 Share Napisano 25 Grudzień 2015 sam jesteś skan szynki na diffuse :P Jak szynka wygląda jak szynka to jest ok :) Dla mnie w cholerę rewelacja ;) ja z lechem sporo prywatnie pisze :D taki żart z mojej strony :) tam jest SSS i wszystko :D lechu kozak robote odwala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 4 Styczeń 2016 Share Napisano 4 Styczeń 2016 zaintrygowany pytaniem jak sobie poradzić z terenem do filmu, w tym wątku: http://max3d.pl/forum/threads/100058-Teren-na-potrzeby-filmu?p=1257630#post1257630 spiąłem pośladki i spróbowałem ile w 3 godziny wymyślę. Oto efekty testów w 3D Max 2012 plus Vray 2.0 (nic nie było robione przesuwaniem puntków, same modyfikatory NOISE, DISPLACE, FFD, TURBOSMOOTH). Użyty też najnowszy Forest Pack Pro 5.0.2. W photoshopie 5 minut postprodukcji. Powiedzcie czy jest filmowo i co wogóle sądzicie o klimacie. Cała dłubanina od początku do końca zajęła równe 180 minut (każdy render szedł około 20 minut, ale to już po tym czasie 180 minut). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 4 Styczeń 2016 Share Napisano 4 Styczeń 2016 widać że procedural. brakuje jakiegoś elementu który by nadał całościowi sensu zarysu i generalnie tego czegoś. masz jakby tło teraz na to przydało by się zrobić jakby drugą scenę gdzie jest jakiś element. nie proceduralny. i w compo go dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 Zgadza sie, procedura to super baza ale za malo, chyba ze jestes profesorem asp i robisz cos na wernisaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 Zgadza sie, procedura to super baza ale za malo, chyba ze jestes profesorem asp i robisz cos na wernisaz. Czyli w ujęciu 2-3 sekundowym w którym kamera się porusza, nie użylibyście takiego terenu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 6 Styczeń 2016 Share Napisano 6 Styczeń 2016 Póki co wymyśliłem taki patent na bardziej realny dodatek w tle do tego krajobrazu. Ale mam już pomysł co się pojawi na pierwszym planie i w średnim oddaleniu od kamery:) będzie scenka sci-fi mała z tego zamiast tylko testów:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eyesneedrest Napisano 23 Luty 2016 Share Napisano 23 Luty 2016 Jako że jestem nowy wypada mi się przywitać ze wszystkimi użytkownikami. ;) Wrzucam pierwszy rendero-szkic do Waszej oceny, luźna zabawa typograficzna. Na pewno chciałbym zapytać jakie są Wasze patenty na ładne tło - czy jest to plansza w kształcie litery "C" w której umieszczacie renderowany element? http://postimg.org/image/5j1226gbj/ oraz http://postimg.org/image/v5n7vg5cv/ Dzięki serdeczne za opowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gnacik Napisano 24 Luty 2016 Share Napisano 24 Luty 2016 Dość stary tutek ale dość spoko wyjaśnione: http://cg-india.com/Tutorials/V-Ray/3dsMax_tutorial_SL_01.html ...a ten jak uczyłem się świecić HDR: W sumie to widzę, że ten autor ma także na YT pokazane jak świecić w podobny sposób jak w pierwszym linku. Jeżeli więc preferujesz tutoriale video to proszę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 7 Marzec 2016 Share Napisano 7 Marzec 2016 (edytowane) Wrzucę swoje testy modelu butelek do packshota. Model w cinema4D, redner w octane. Wybaczcie znak wodny, jestem cienki w modelwaniu i do szybkich testów używam demo plugina do cinemy. Docelowo wyrzucam obj na wersję standalone. Pozdr!! Edytowane 7 Marzec 2016 przez remanent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 15 Marzec 2016 Share Napisano 15 Marzec 2016 Postanowiłem w końcu zapoznać się z Coroną i widzę, że zdecydowanie będzie to znajomość na dłużej :) Poniżej pierwsze testy (model mojego autorstwa): Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 15 Marzec 2016 Share Napisano 15 Marzec 2016 Max, Corona, PS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 16 Marzec 2016 Share Napisano 16 Marzec 2016 Ode mnie pare przeróbek modeli pod Unreala. dostępne są lub będą na dniach w sklepie UE4Arch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 Wrzucę kilka testów shaderów starego mikrofonu robionego po godzinach. Model w Cinema4D, tekstury ndo+substance painter i na końcu Octane. Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eyesneedrest Napisano 23 Marzec 2016 Share Napisano 23 Marzec 2016 Witam, robiłem wczoraj trochę renderków dla zabawy - pytanie jak skutecznie pozbyć się w Vray poszarpania na rozbłyskach i blikach. Ponadto prośba o porady, jak taką scenę lepiej wyrenderować. ;-) 3DStudioMax + Vray oraz printscreen sceny Dzięki! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 23 Marzec 2016 Share Napisano 23 Marzec 2016 Lechu - czadersko wyglądają te rendery :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się