le_chu Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 Szybka przeróbka Maxowej łazienki z innego projektu na V-ray pod Blendera. Post bardzo szybki bo scena ma służyć jako studio pod render kilku akcesoriów.
pressenter Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 Dzięki Panowie. :) Fargate: A co byś na przykład zrobił z shaderkami, bo nie mam już pomysłu? arturprx2: Na razie nie ma hiresa, to serio jest WIP. ;) Sz.
Fargate Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 pressenter: Masz tam dużo kamienia/betonu dodaj dispa - wyjdą takie malutkie detale :) może bardziej zdecydowany spec oparty na mapkach by się przydał (subtelny oczywiście, nie widoczny na pierwszy rzut oka ale jednak :) ) Ale wiesz tak też jest super, poza tym te moje "rady" to takie bardziej z ciekawości jak by to wyglądało :P
Mister3D Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 (edytowane) Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Chciałbym spróbować swoich sił w 3D a zarazem proszę was o pomoc we wszystkim w czym będę jej potrzebował ;) Na początek prosiłbym o komentarz odnośnie mojego małego testu trawy i oświetlenia ext. A, że proszę o komentarze to pewnie wypadałoby też coś skomentować. le_chu - fajne ale niektóre elementy mocno przepalone i chyba przydałoby się odrobinę AO. SWRSC - bajer. Edytowane 16 Maj 2012 przez Mister3D
legomir Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 Wiesz nie bardzo jest co... Przynajmniej póki nie widać obrazka ;) Popraw link.
arturprx2 Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 Mister3D, trawa jak dla mnie elegancko daje rade. Nad czym bym posiedział to kolorki, jakieś takie mdło-nadpalone na pomocniku. Linear? Na exponentialu łatwiej zapanujesz nad przypaleniami. Tomasz co tam teraz montujesz, przyjemne w odbiorze;]
Touch Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 (edytowane) SWRSC, starałbym się jednak na Twoim miejscu nieco zrównoważyć w temacie światła, to co jest na zewnątrz do wnętrza budynku. Przy tak dużych powierzchniach przeszklenia, efekt przepalenia nieba chyba nie będzie aż tak widoczny, tym bardziej, że na ten moment przez przepalenie nieba strasznie rzuca się w oczy "szarpanie" na krawędziach szkieletu ścian budynku. No i co tam do jasnej ciasnej robi samochód?:) Trochę proporcje ma skopane chyba? Edit: Zbyt nasycone niebieskim też wyszło:) Pozdr Edytowane 16 Maj 2012 przez Touch
SWRSC Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 Loki: still, ale animke też zrobimy dla własnych potrzeb; arturprx: dla producenta płytek; Touch: masz racje, na finalnej wersji popracuję nad oszkleniem. Auto jako ekspozycja na lotnisku. Dzięki za uwagi
Mister3D Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 Dzięki Tamyl ale trochę zbyt zielono jak dla mnie.
przems Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 Włączyłeś cienie w opcjach światła? idzie z hdr-ki i lekkie pod spodek, reszta bez. aż tak to widać ? )
deshu Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 idzie z hdr-ki i lekkie pod spodek, reszta bez. aż tak to widać ? ) No filiżanka lata na spodku. Spodek już ładnie leży i faktura fajnie wyszła materiału. Głębie bym trochę szerszą dał, bo przymało jest pośredniej części - tej która już jest rozmyta, ale nadal ma jakiś detal.
przems Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 dzięki, faktycznie nie zwróciłem uwagi (późna pora) na techniczną spr. dof ma spore możliwości ale na razie nie kumam go zbytnio.
deshu Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 dzięki, faktycznie nie zwróciłem uwagi (późna pora) na techniczną spr. dof ma spore możliwości ale na razie nie kumam go zbytnio. :) Skumasz. Teraz faktycznie jest z nim coś nie tak, bo najdalsza od kamery część spodka jest w ogole nie rozmyta, a powinna byc najbardziej.
przems Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 :) Skumasz. Teraz faktycznie jest z nim coś nie tak, bo najdalsza od kamery część spodka jest w ogole nie rozmyta, a powinna byc najbardziej. składałem z pasów, możliwe że coś w postpro niedokręciłem, rpassy też musze obaczaić, zwłaszcza depth(z) w Maya dziwnie się renderuje.
Pionier Napisano 20 Maj 2012 Napisano 20 Maj 2012 ode mnie szybki obrazek na konkurs Keyshota: oraz maly step by step: walcze jeszcze z drugim zegarkiem, wkleje jak uda mi sie skonczyc, dzieki i pozdrawiam, pionier
Pawelkos Napisano 21 Maj 2012 Napisano 21 Maj 2012 Laldnie to wyglada Pionier i fajne shaderki. Moglbys napisac jakie sa zalety tego keyshota, porownac go z vrayem ? Tylko prosze nie pisze ze moge sciagnac demo i sam sprawdzic :)
Touch Napisano 21 Maj 2012 Napisano 21 Maj 2012 Pionier - jest mniam. Popieram, bardzo dobre shader'y. Wolę zegarki na pasku, ale "od biedy" bransoleta też może być:) Pozdr
pionix Napisano 22 Maj 2012 Napisano 22 Maj 2012 Pionier - bardzo dobre. Dokonałbym jedynie małej korekty metalu na bransolecie. Metal wydaje się być zbyt dogłębnie szczotkowany. Wyraźnie czuć głębokie rowki powstałe w ten sposób a metal chyba pomimo szczotkowania powinien być gładki. To chyba przez załamujący się reflect i specular. Oczywiście to moje subiektywne odczucie:)
Sebazx6r Napisano 22 Maj 2012 Napisano 22 Maj 2012 Wiem ze temat mialem juz zamykac ale jeszce sie troche pobawilem.
Orangegraphics Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 Sebazx6r- ja nie wiem, dla mnie chyba model jest nie do końca dobry, całośćnie przekonuje, bardzo dziwne kolory masz na tych renderach odemnie ogólne testy materiałów: co myślicie o tym dywanie i firanach?
arturprx2 Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 Xiz0r, dywan ujdzie ale mam wrażenie że włos ciut za długi albo za bardzo napuszony :) ale za to zasłonki to przepiękne wyszły!
Sebazx6r Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 Xizor - dzieki za udzielenie sie. Na chwile obecna robie w mental rayu w linear worflow uzywajac soczewki. Chyba sprobuje go wyrenderowac w mayce 2012 tam jest LWF lepiej rozwiazany. Podobno soczewka zle wspolpracuje z carpaintem ;/. Co do modelu nie bede sie sprzeczal ale na roznych fotach np. nadkola roznyly sie stopniem okraglosci wytloczen i chyba sti od zwyklego wrx byla bardziej kanciasta momentami... No ale na chwile obecna ogarniac bardziej rendering chce. Na kazdym monitorze u mnie kolory troche inaczej wygladaja hehe. Pozdro
Lucek Napisano 24 Maj 2012 Napisano 24 Maj 2012 Plasti: Świetny! Model twój? Pokaż inne ujęcia jak masz.
plasti Napisano 24 Maj 2012 Napisano 24 Maj 2012 narazie tylko to, chce animke zrobic, model z netu ale sporo mojej pracy w niego wlozonej, czyszczenie siatki i modelowanie od nowa niektorych elementow
pressenter Napisano 24 Maj 2012 Napisano 24 Maj 2012 Noooo plasti Ci powiem, że na prawdę bardzo fajnie Ci to wyszło. Nawet ten szum ładnie tu pasuje. Renderowałeś na BF? Sz.
plasti Napisano 24 Maj 2012 Napisano 24 Maj 2012 (edytowane) na light cache i irradence minimalne ustawienia, nic nie podbijalem, przy animce bede podbijac pozdro E wrzucam model tumblera http://wyslijto.pl/plik/r947r21cbl Edytowane 24 Maj 2012 przez plasti
lukasjogabonito Napisano 24 Maj 2012 Napisano 24 Maj 2012 Plasti: super render, efektowanie to wyszło. A tu test kolejnej łazienki b.podobna do poprzedniej:
Loki Napisano 25 Maj 2012 Napisano 25 Maj 2012 lukasjogabonito - brzydkie kamyki obok wanny, klapki zdają sie być za małe (ale to wina kadru i obiektywu zapewne), mało czytelne pierwsze ujęcie (chyba że o to chodziło - chociaż jesli idzie o mnie - skoro to prezentacja projektu - nie powinno tak być). Drewno mogło by mieć jakiś bardziej zdecydowany reflect i specular (render pass w photoshopie dołożył bym z odbiciami jeszcze raz może i troche pewnie gdzie niegdzie wymaskował). Fajny materiał wanny, chrom był by git ale ja generalnie widział bym go z czarnym diffuse (albo ciemniejszym niż jest, bo za jasny jest teraz). Gdzie odpływ pod prysznicem jest? Świeci się rama okna w styku profili na szczycie. Wizka spoko - jak dla klienta zamawiającego projekt wnętrza jest git. Ale do "protofilio" jeszcze bym nad nią popracował.
lukasjogabonito Napisano 25 Maj 2012 Napisano 25 Maj 2012 Loki dzieki za uwagi. Wiadomo nie było na to całego dnia;) O odpływie rzeczywiście już sam zauważyłem wcześniej;)
Lucek Napisano 25 Maj 2012 Napisano 25 Maj 2012 I jeszcze taka uwaga powiedzmy "projektowa". Zastanawiam się jak odprowadzasz wodę z umywalki. Pod spodem powinno być zdaje się miejsce na kolanko i wężyki, a tam dumnie stoi koszyk;)
lukasjogabonito Napisano 25 Maj 2012 Napisano 25 Maj 2012 I jeszcze taka uwaga powiedzmy "projektowa". Zastanawiam się jak odprowadzasz wodę z umywalki. Pod spodem powinno być zdaje się miejsce na kolanko i wężyki, a tam dumnie stoi koszyk;) Dla mnie by to brzydko wygladało;) Dlatego jest schowane;)
Razer Napisano 25 Maj 2012 Napisano 25 Maj 2012 Ten koszyk jest pewnie pusty w środku, robi za zaślepkę ;)
lukasjogabonito Napisano 25 Maj 2012 Napisano 25 Maj 2012 (edytowane) Ten koszyk jest pewnie pusty w środku, robi za zaślepkę ;) Nie musi;) Odsyłam do producenta umywalki;) Edytowane 26 Maj 2012 przez lukasjogabonito
gnacik Napisano 25 Maj 2012 Napisano 25 Maj 2012 W tej drewnianej (lub drewnopodobnego materiału) zabudowie jest odprowadzenie do ściany, w której są te rureczki i inne pierdolki i docelowo prowadzą do szamba, przeciez to logiczne... ewentualnie ja nie skumałem żartu.
Pionier Napisano 27 Maj 2012 Napisano 27 Maj 2012 heja, dzieki za opinie co do poprzedniego renderka, Laldnie to wyglada Pionier i fajne shaderki. Moglbys napisac jakie sa zalety tego keyshota, porownac go z vrayem ? Tylko prosze nie pisze ze moge sciagnac demo i sam sprawdzic :) zalety sa takie ze nie bawisz sie w ustawienia GI itp, glowna wada jak dla mnie jest fakt ze musisz importowac scene do osobnego programu :] w kazdym razie, nie jest to taki 'biedny' soft na jaki moze wygladac na poczatku zabawy. udalo mi sie zrobic jeszcze jeden zegarek: (to byl jeszcze szybszy strzal niz ostatnio ale mi sie podoba ;) ) dzieki i pozdrawiam, pionier
Touch Napisano 27 Maj 2012 Napisano 27 Maj 2012 Pionier, tutaj już niestety jest dupa. Poprzedni o niebo lepszy. W tym skóra wygląda trochę jak asfalt, metal bez wyrazu, trochę plastikowo. Ogólnie całość płasko wyszła i nieciekawie. Może to wina studio, a nie shaderów, nie wiem. Edit: Chociaż refka wcale większej głębi większej nie ma:) http://www.watchtime.com/watches/images_db/big/30_tudor_blackbay_cm.jpg Co nie znaczy oczywiście, że nie można spróbować lepszej prezentacji. Z tego co widziałem, referencji w internecie nie brakuje, nawet jeśli wziąć pod uwagę samą markę Tudor.:) Pozdr
Lucek Napisano 27 Maj 2012 Napisano 27 Maj 2012 Dokładnie. Wygląda jak tania mielona skóra. Poza tym ok.
terenas Napisano 27 Maj 2012 Napisano 27 Maj 2012 (edytowane) witam, sorry ze tutaj, ale pewnie najszybciej mi ktoś pomoże. mianowicie który render pass Vraya uwzględnia antyaliasing ? Mtl_id, Object_id, czy wire color ? pzdr Edit: Dzięki Plasti :), cheers! Edytowane 27 Maj 2012 przez terenas co by nie spamować
plasti Napisano 27 Maj 2012 Napisano 27 Maj 2012 wire na pewno, w reszcie idzie kliknac zeby uwzglednial, gdzies szlo ponizej obj id masz opcje do rozwiniecia dla AA, dla mtl id rowniez
Pionier Napisano 28 Maj 2012 Napisano 28 Maj 2012 kurcze, macie racje Panowie, trzeba poprawic pare rzeczy a na pewno pasek do poprawki, na szybko pobawilem sie kontrastami i wyszlo cos takiego: aha, tutaj jeszcze obrazek ktory zrobilem razem ze swoja Ania a ktory obecnie wisi na stronie glownej Keyshota: http://keyshot.com/ dzieki za posty, pozdrawiam, pionier
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się