dziadek3D Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 reklamy zawsze obiecują to samo, do czego by nie były.... chwilowe złudzenie w celu wyczyszczenia kieszeni... kabaretem najwyższej próby natomiast jest to, że Ci co je robią też nie są na nie odporni..... aż trudno uwierzyć....!!!!
Baggins Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Nezumi kontra Dziadek i wlasnie stuka 100 post. Dziekuje:) salut, t.
Traitor Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Dziadku ale zauwaz, ze swoja postawa takze generujesz reklame. Reklame wolnosci od reklam:):) No i jak to tak?:)
dziadek3D Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 @Baggins... co to jest dla Ciebie setka.... sto lat...sto lat niech żyje żyje nammmm... jeszcze raz.....jeszcze raz....!!! @Traitor... jest bardzo dobrze bo rozmawiamy... a to działa przeciwko reklamom... one by wolały żebyśmy nie rozmawiali z innymi... jesteśmy wtedy podatniejsi na nie...:)))
dziadek3D Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 (edytowane) udało mi się wcześniej skończyć Hardkor 42.... i PI zrezygnowało z walki...:))) sorry... ale już 2 miesiące patrzę jak się renderuje... i trochu mi odbija....:))) Edytowane 11 Styczeń 2013 przez dziadek3D
n-pigeon Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 @Nezumi PietrasPete Spokojnie chłopaki, nie angażujcie się emocjonalnie w słowa Dziadka. To stary człowiek, ludzie na starość bardzo dziwaczeją, nie należy się tym emocjonować. To małe forum, wszyscy się znamy, większość je czytających wie, że Dziadek to hipokryta. @Baggins Heh, zawsze musicie mieć tą setkę, hę? ;P Wzbudzanie emocji i zainteresowania to chyba święty gral każdego artysty, PI wzbudza je swoją pracą, szkoda, że Dziadek3D zniża się do krzykliwych tekstów, jak w tanim brukowcu. To jest SZCZERY żal, tym razem, nie perfidny prztyczek w nos :P
chewbacca Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 http://www.youtubemultiplier.com/50f07a67697f0-title-between-20-and-100-characters.php
Pawelkos Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Lubie klimaty cyberpunka i szkoda ze tak malo dobrego z tego gatunku w dzisiejszych czasach. Tralilererk technicze swietny, choc jak inny wspomnieli moze sie troche dluzyc. Rzeczywiscie troche malo animacji tam, ale to nie oznacza przez to trailer jest zly, bo jest swietny. Jedyne co mi sie rzucilo w oczy i mi nie pasuje przy tych "statycznych" postaciach to moment gdzie jest pokazany sklad policjantow - wszyscy strzelaja a jeden stoi na cwaniaka, bron opiera o ramie i celuje w niebo. Brawo za dobor muzyk, mysle ze ona robi tu duza czesc roboty, bo mimo ze jak napisalem wczesniej trailer moze sie dluzyc, obejrzalem go trzy razy :). Takze jesli tak, to wyglada na to ze wam sie on udal;), ale chcialem tylko zaznaczyc w swojej wypowiedzi ze IMHO nie jest to tak ze tylko oh i ah, pewnych mankamentow mozna sie doszukac. Ale wiadomo nikt nie jest doskonaly nawet Platige Image ;) Nezumiswietny tekst, moze zajmnij sie tez proza ;)
dziadek3D Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 ... i dlatego od wieków w szanujących się cywilizacjach przewodziła rada starców... chociaż ogólnie wiadomo było zawsze, że przewodzić powinien nastolatek.... jarający się rzeźnickimi gierkami.... nareszcie odkryto największy błąd ludzkości... będzie lepiej.... już są pierwsze symptomy...:)))
legomir Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 I ta sama historia pokazuje co zrobił nastolatek w stylu Aleksandra Wielkiego z radą starców i jak świat na tym wyszedł. Podać inne przykłady?
n-pigeon Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Cóż poradzić, tak to już jest, od wieków jednostki z "starszego pokolenia" uważały, że młode pokolenie idzie ku zagładzie. To jeden z objawów zdziwaczenia o którym pisałem.
Nezumi Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Rada STARSZYCH, panie madralo. Starcom to sie juz wszystko pie....rniczy na starosc i ciezko im czymkolwiek przewodzic. Starzec i nastolatek maja wiele wspolnego ze soba - i jednemu i drugiemu sie wydaje ze wszystko wiedza. Problem w tym ze mlodziak jeszcze sie nie nauczyl wszystkiego a starzec juz polowe zapomnial.
n-pigeon Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Eh i po co ja się odzywałem, chciałem postawić słoik na świeczce, a rozlałem benzynę. Przepraszam :)
dziadek3D Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 (edytowane) ...no proszę jednak zabolało....!!!... moja demencja nie boli....:)))... jestem bezwiednie uśmiechniętym staruszkiem.... fakt nie mam dorobku jak @Nezumi...:((((( niech urodziny Mistrza Bagginsa trwają nadal... sto lat odśpiewałem... jak ktoś mi coś chce udowodnić zapraszam do moich wątków.... lekko nie będzie jak na 16 poziomie... proszę nie zapomnieć zabrać portfolio....:))) Donranoc Edytowane 11 Styczeń 2013 przez dziadek3D
n-pigeon Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Widzę, że zignorowałeś fragment o tanim brukowcu. Szkoda.
dr Ug Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Dziadku, masz w sobie wiele uroku młodzieńca! Głównie w posługiwaniu się interpunkcją. ~~~ dissolves in the shadows ~~~
Kulki Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 http:// uk.ign.com/articles/2013/01/10/cyberpunk-2077-cd-projekt-reds-open-world-sci-fi-epic
CzAk1 Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 @Baggins co z Hardkorem 44? :) Właśnie! ;) Btw. Tomku, to jest może tajemnica, czy zdradzisz, czy obsługuje Was jakaś agencja PR?
arturadamczyk Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Ale zaśmiecacie wątek, skupcie się lepiej na temacie bo brniecie coraz bardziej a nijak ma to się do trailera. Dziadek ma swoje wątki i jak sami widzicie chętnie się tam z Wami przensiesie by ciągnać te niekaczce sie opowieści .. :) BTW: ktoś napisał porównując trailer do "łowcy androidów" - no nie róbcie profanacji. Owszem tematyka wrecz jak z pierwowzoru - androidy, scigajacy je glina, miasto przyszlosci czy nawet latajacy radiowóz, ale klimatem, brudnym nastrojem oraz W OGÓLE to do łowcy troche jednak temu trailerowi brakuje. Nie wiem, jak czytam niektore te zachwyty nad klimatem, przeslaniem (!) i głębszym dnem to wydaje mi sie ze ogladalem inny trailer. A dla solenizanta tylu lat ile postów będzie miał ten wątek ;)
tweety Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 udało mi się wcześniej skończyć Hardkor 42.... i PI zrezygnowało z walki...:))) sorry... ale już 2 miesiące patrzę jak się renderuje... i trochu mi odbija....:))) No cóż. Obserwacja medyczna dość spózniona. Odbicie zdiagnozowane ze 2 lata temu. Ohoho ale mi wyszedł zart. Czas sie nauczyc warsztatu. Optymalizacja misiu. Ah ostatnio zajrzalem na Twoją strone. No gratuluje. Prace takie same jak w 2002 roku. Grunt to nowosc i przekaz nie? :)
Baggins Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Dev, CzAk1 - Hardkor dojrzewa w lodówce. Czeka na lepsze czasy i jeszcze poczeka. Źle oszacowaliśmy siły na zamiary i pozostało te doświadczenia wykorzystać przy innych projektach. W zamian w tym roku będzie parę niespodzianek, które też powinny się podobać. Ostatnie dwa lata wykonaliśmy piekielnie dużo niewidzialnej pracy, która pozwoli zmierzyć się z zadaniami o nieco większej skali i stopniu skomplikowania. CzAk1 - Agencji PR chyba nie mamy, ale ja już nie wiem takich rzeczy szczerze mówiąc. Organizacja się trochę rozrosła w międzyczasie, skupiam się na swoim wycinku pola. Dziadek3D - mnie nie trzeba przepraszać. Mogę już uczciwie mówić, że jestem z tego pokolenia, które jeszcze rozumiało ironię bez dodawanych emotikonów. :-) Cieszy nas tu strasznie odbiór tego spota. Nie tylko na max3d, także ogólnie. Dziękuję za wszystkie opinie. Wygląda na to, że dziś w nocy na oficjalnym linku CDP do klipu strzeli milion. Te filmiki robi się, żeby je pokazać jak najszerzej, więc to miłe uczucie. salut t.
Tomala Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Mi tam się podoba, chociaż wiadomo, każdy ma jakieś zastrzeżenia i nie sposób dogodzić wszystkim jednocześnie. Od strony produkcyjnej za to nowe doświadczenie ze względu na trochę inny workflow niż standardowo ale to lepiej nie będę nic pisał ;) Co do nosa to dla mnie ma swój urok :) a Pani odpowiedzialna za jego wygląd jest w creditsach i możecie sobie porównać z oryginałem. Dla mnie trailer jak najbardziej na plus chociaż nie ukrywam że parę drobnostek bym pozmieniał. Tak czy siak gratulacje dla teamu i oby więcej tego było w przyszłości.
mirach Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 (edytowane) Nie wiem, jak czytam niektore te zachwyty nad klimatem, przeslaniem (!) i głębszym dnem to wydaje mi sie ze ogladalem inny trailer. jak dla mnie roznica tez tkwi w tym czy ktos gral w gre RPG na papierze. Ja przy Cyberpunku 2020 spedzilem ladnych pare lat i jak dla mnie trailer idealnie oddaje klimat tego swiata, do tego wrzucili w niego kilka malych nawiązań do ksiazkowej gry. A o trailerze sie wypowiem bez zawilej interpunkcji i wyszukiwania drugiego dna: podoba mi sie. edit: a co tam w ogole robi Porn Star? :) Edytowane 11 Styczeń 2013 przez mirach
beny Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Mi również brakuje następującego scenariusza teasera - początek zostawiamy tak jak jest, ale przy trzecim ujęciu pani cyborżki, powinna wylądować wśród policji i pięcioma ruchami iście Palladyńskimi z Equilibrium pociąć panów na kilka soczyście krwistych części, zaczynając od luzaka celującego w niebo (bo nie słuchał na wykładach w akademii, że tak się nie robi), po czym się obraca i napotyka lufę pana z zespołu Super Squad ... wszystko by było wtedy wg. mnie na miejscu, ale umówmy się - chłopaki osiągnęli praktycznie ten sam efekt (jak nie lepszy) zostawiając resztę sytuacji do wykreowania w głowie widza. Tutaj chciałbym podziękować Ani, która mi to wyjaśniła i się z tą opinią zgadzam :)
Shogun 3D Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Dobrze by było, by po zarąbistym trailerze nie wyszła gra typu Hellgate London. Całe szczęście ekipa z CD Projekt ma okazję, by wykorzystać doświadczenie z Wiedźmina i pójść krok dalej.
deshu Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 O matko po co ja to wszystko przeczytałem... No ale nic. Bardzo mi się podoba. Chciałbym kiedyś uczestniczyć w produkcji czegoś w tych klimatach. Ciekawi mnie jak dużo tam siedzicie po godzinach Tomku? :) Aż tak dużo was tam nie ma, a pracy wykonujecie tono-kilometro-megaherce.
nes Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 własnie wybił milion na youtubku no maćku, jeszcze tysiac razy tyle i przebijesz dziwaka z korei
dziadek3D Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 chyba @beny ma rację.... Baggins się starzeje... jak by pociął na plasterki na YuTube były by 3 miliony... na szczęście z wiekiem przychodzi oświecenie... szkoda, że nie doczekam....:)))
Morbid Karbid Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 o fak. Światło i render masakra. Ale design pani z takimi kosami w przedramieniu mega naiwny i dzieciacki.
Baggins Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Morbid - o tym też będzie w obrazkach na behance za parę dni. :-) t.
michax56 Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 (edytowane) Super teaser! Miałem do niego podobny etapy adaptacji jak przy Pulp Fiction. Na początku oczekiwałem czegoś innego, ale ostatecznie nabrałem szacunku za elementy na które wcześniej nie zwracałem uwagi. Tak samo w wypadku teaser'a, zachęcił mnie do zagłębienia się w szczegóły samego Cyberpunk 2077. I po szerszym ogarnięciu tematu, materiał zyskuje dodatkowo na wartości. Świetna robota po stronie PI! Dodatkowo ciepło się robi (na sercu, nie w majtach :P) widząc tyle pozytywnych komentarzy na Youtube. CPR ma super opinie wśród graczy na świecie. Między innymi dzięki walce z DMR i darmowym DLC. No i oczywiście "mały" wpływ miał Witcher 2. Niech nam rośnie rynek gier! Graficznie, super enviro! Chętnie będę przedzierał się po takich uliczkach! Podoba mi się cały koncept nowych budynków zbudowanych na podstawie starej konstrukcji! Ma sens. Super było by zobaczyć nasze polskie klatki schodowe, z przedzierającymi się fundamentami w "nowej" technologi. Trochę jak w City 17 z Half Life 2. Całej ekipie PI gratuluje świetnej roboty, od konceptów po samą reżyserie teasera! Jako gracz, jestem zadowolony i chcę więcej! Na szczęście mam jeszcze Wiedźmina do ukończenia a i pewnie w między czasie kolejna część wpadnie :) Więc do tego 2015/16 poczekam. Baggins, Sto Lat! Edytowane 12 Styczeń 2013 przez CzAk1
Reanimator Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Bagins, skad takie przytulenie Behance ostatnio?
narwik Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Jedenaście w skali od jeden do dziesięć. Za muzykę, akcję zamrożoną w stopklatce, efekty wizualne. Wszystko jest takie jakie ma być na trailerze. W grę raczej nie pogram (wolę Wiedźmina), ale nie mogę się już doczekać na kolejne kawałki.
SYmek Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Ostatnie dwa lata wykonaliśmy piekielnie dużo niewidzialnej pracy, która pozwoli zmierzyć się z zadaniami o nieco większej skali i stopniu skomplikowania. To już widać!
eco Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Reżyseria nawet niezła ale ogólny efekt mnie nie rusza. Spowolnione tempo i bliskie ujęcia uwidaczniają detale, które rzutują na odbiór. Tutaj od pierwszych chwil wszystko się rozkleja. Nieśmiertelne smugi za kulami to raczej artystyczna wizja niż coś wspólnego z rzeczywistością - wyglądają jak dym. Pierwszy bas i lecąca kula z impetem uderza w policzek cyborga...a włosy niewzruszone czekają na rozwój wydarzeń ;). Chyba przez pomysł z dymowymi smugami nie pomyślano o czymś takim jak fala uderzeniowa- a szkoda, bo odrzucona nią fryzura poprzez kontrast spotęgowałaby brak ruchu postaci (nawet woskowe figury mają "ruchome" włosy). Zastanawiający jest także rdzeń nabojów jakimi posługuje się policja przyszłości- to jakiś puder do twarzy z brokatem ?- nic dziwnego, że tylko obtarł policzek z ebonitu. Ogólnie to poraża mnie statyka całej sceny. Kojarzy mi się to z efektem 3d jaki uzyskuje się przez poruszanie poszczególnymi warstwami obrazu 2D ale przy ujęciach jakie tu zastosowano to w ogóle nie działa. Tu nic się nie zmienia- pozy strzelających policjantów...żadna ręka nawet nie drgnie. Mistrz niespodziewanego wejścia również jak słup soli, nawet mu sznurki w rękawie się o milimetr nie poruszą- pewnie na bogato się uposażył w takie wszczepy, co nie pozwalają nawet powietrzu tymi jego sznurkami drgnąć ;). Poraża także liczba osób które nad tą zajawką pracowały - będzie z 50 osób - albo nikt nawet nie pisnął, że coś by zmienił czy poprawił albo wizja była jasna i konkretna- robimy dioramę w 3D i animujemy powieki i palec na cynglu ;)
wujek_kane Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Faktycznie taka statyczna konwencja może być trochę dyskusyjna, ale dla mnie super - nie wiem czemu trochę skojarzyło mi się z filmami Refna. Moim zdaniem dużo lepiej to wypada niż taki natłok akcji, że w rezultacie nic nie widać (popularne ostatnimi czasy). Dobór muzyki może wydawać się nieco dziwny, ale rewelacyjnie współpracuje z tempem akcji. Całość oglądałem z zapartym tchem. Technicznie jak zwykle rewelacja. Trailer z Leto robiącym masakrę na statku miażdżył klimatem i akcją. Tutaj akcji jakby mniej, ale klimat epicki! Jak tak dalej pójdzie to PI będzie robić filmy dla blizzarda :P
jaceks Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 @eco "Zastanawiający jest także rdzeń nabojów jakimi posługuje się policja przyszłości- to jakiś puder do twarzy z brokatem ?" Mniej więcej tak zachowuje się pocisk uderzający centralnie w twarda powierzchnię np. płytki ceramiczne. Kilka dni temu był na Discovery program o kamizelkach ze "smoczej skóry". Wszystko filmowali w 4000k kl/sec - najpierw pocisk rzeczywiście ciągnie za sobą smugę, ale do czasu, potem uderza w tradycyjną kamizelkę z płytek ceramicznych i pojawia się tysiące odłamków pocisku i płytek, które tną wszystkich pacjentów w około razem z tym w kamizelce. Dlatego upraszczając, wykombinowano "smoczą skórę".
Gość Bad Moon Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Zastanawia mnie jedno, co was skłoniło do wybrania takiego a nie innego podkładu muzycznego?
beny Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 ... Jak tak dalej pójdzie to PI będzie robić filmy dla blizzarda :P Jak tak dalej pójdzie to PI wciągnie Blizzarda :)
peter_f Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Fantastycznie zrealizowany zwiastun! Nie jestem co prawda graczem, ale myślę, że taka zapowiedź może wywołać szybsze bicie serca u zainteresowanych. Podobnie jak ostatni zwiastun Wiedźmina to realizacyjnie absolutnie najwyższa światowa półka. Do czasu jak zobaczyłem Waszego 'Wiedźmina', myślałem, że BLUR'owi nic nie dorówna. No i się pomyliłem. Zapowiedź do 'Cyberpunk'a' obejrzałem już chyba z 10 razy i to co najbardziej mi zapadło w pamięć to oczy tej dziewczyny. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek widział lepiej zrobione oczy u postaci stworzonej w komputerze, a jak wiadomo 'it's all in the eyes'. Cały czas muszę sobie wmawiać, że to 3D bo szczerze mówiąc oglądam to jako wmontowane, prawdziwe oczy. Cała reszta równie świetna - kapitalne detale, design (szczególnie te hełmy/maski), no może poza tymi kosami, o których wspomniał Marcin "Morbid". Do tego to postpro z bokeh'ami i flarami (szczególnie w ujęciu z pojazdem). Absolutnie KLASA! Ogromne gratulacje dla Ciebie Tomku i całego Waszego Zespołu. P.S. Czy możecie podać listę osób, które nad tym pracowały i za co były odpowiedzialne? P.P.S. Przepraszam za offtop, ale mam jeszcze 2 sprawy: 1) Chciałbym zapytać moderacji forum czy takie posty jakie zamieszcza tu użytkownik "dziadek3D" to nie jest trollowanie? Znalazłem taką definicję w Wikipedii: "...Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty, która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji..." Jeśli tak to czy jest to akceptowane, czy też powinno się temu przeciwdziałać? 2. Ze swojej strony chciałbym zaapelować do innych użytkowników aby nie dali się prowokować i nie wdawali się w zbędne polemiki z postami, noszącymi znamiona trollowania. Już myślałem, że w tym temacie wreszcie tak będzie, bo kilkanaście pierwszych komentarzy odnosiło się do tematu pomimo uporczywych, prowokacyjnych komentarzy użytkownika 'dziadek3D'. Niestety widzę, że znowu temat jest zaśmiecony offtopem, który przewija się już pewnie w kilkunastu wątkach, a dotyczy tego samego. Proszę Was nie reagujcie i zlewajcie to trollowanie. Może wreszcie się to skończy... Przepraszam jeszcze raz za offtop.
CzAk1 Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 W ogóle to szacunek dla Pani, która była wzorem dla postaci w trailerze ;) btw. Fan arty szybko rosną tej zimy:
Ajgor Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 A ja się tak spytam... Czy możemy liczyć na jakieś "How to's"? Zwiastun rewelacyjny.
Luki Luki Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Poszukałem zdjęć pani, która użyczyła swojej twarzy do teasera. Głupia sprawa, ale w realu nie sposób się czepiać jej nosa.
dziadek3D Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 @pete_f......słusznie uważasz, że każde wyrażone przeze mnie zdania na jakikolwiek temat jest offtopem i atakiem na Twoją świadomość.... bo jest....!!!...:))))... po tu jestem żebyś się dowiedział, że nie wszystko jest landryna spadającą z nieba....:)))
Tomala Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Luki to poszukaj filmików bo na zdjęciu łatwo skorygować wszelkie "niedoskonałości". O masz: 2:35 dobrze widać nos jak już się tego nosa tak uczepiliście ;) Uwierz mi że nos jest jak w oryginale :) Szkoda że nie mogę pokazać zdjęć bo wtedy bym Cię na pewno przekonał. Dla świętego spokoju podpowiem jeszcze że lekką krzywiznę nosa widać najbardziej gdy się spojrzy na lewy profil. Żeby nie było, mi się nos podoba.
Baggins Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Reanimator - o behance musisz spytać bezpośrednio Iwmara, ale to część tej strategii, która każe trochę mniej skupiać się na frontmanach a bardziej na ekipie. Behance to w końcu portal dla profesjonalistówi i o profesjonalistach. Eco - 50 osób to wynik daleko idącej specjalizacji. Od pierwszego do ostatniego dnia pracowały przy tym projekcie dwie osoby. Reszta dochodziła na konkretne zadania. Czasem na tygodnie, czasem na dni, a czasem nawet na godziny. Zwykłe, suche creditsy nie mówią wszystkiego. Co do kuli to przeanalizowaliśmy trochę materiałów i staraliśmy się jakoś wzorować na rzeczywistości. Jednocześnie zależało mi na tym, żeby to było trochę odrealnione. Bad Moon - w dwóch słowach - Adam Badowski :-) Nie wiem kto oryginalnie ten kawałek w CDP znalazł, pomysł szukania czegoś takiego też był znacznie wcześniejszy i pojawił się przy pierwszych rozmowach o koncepcji filmu. Pamiętam jak podkładałem sobie jakieś Kayne Westy i inne cuda, ale to Adam podesłał nam ten konkretny numer. Zakochałem się w tym kawałku od pierwszego razu. Idealne spasowanie pod każdym względem. Ajgor - how to będzie za kilka dni. Pierwsza połowa tygodnia. Jest tam troche fajności. Warto sprawdzać tutaj - http://www.facebook.com/platigeimage Luki Luki - no właśnie. To jest to na czym się zawsze wywalali moim zdaniem graficy modelujący kobiety, koncepciarze je malujący. Sprowadzenie piękna do krzywizny nosa, albo ust, albo kształtu twarzy, kiedy liczą się wszystkie te elementy razem. Nasza bohaterka ma taki właśnie nos, i taką właśnie twarz i to działa. Nie chcę za dużo opowiadać o tym przed wtorkiem, ale dla mnie to co sobie przetestowaliśmy przy tym projekcie w kwestii twarzy ludzkich to jest naprawdę next level. salut t. 1
adek Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 (edytowane) Z tym behance też to zauważyłem. Miałem pytać jakim cudem znaleźliście modelkę, ale już wiem. Rozumiem, że w tym projekcie to było ważne. 3d scanning performers: Katarzyna Danysz-Żelewska, Tomek Bagiński, Maciej Jackiewicz, Piotr Prokop 3d scanning session: IR-Entertainment Ltd. To był pierwszy projekt z tym skanowaniem? Napiszcie coś więcej o tym. edit: jesli cos jest trollowaniem łatwo to spółeczności ocenić/usunąć. A nie korzystanie z tego. Odpowiednia ilość minusów i post znika. Tak jak to jest na innych forach. W tej chwili jest to chyba -6. Edytowane 13 Styczeń 2013 przez Adek
Reanimator Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 LOL, Prokop jest czlonkiem Psycho Squad, czy Ty Tomku? ;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się