Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


sho0

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 194
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@Baggins... co to jest dla Ciebie setka.... sto lat...sto lat niech żyje żyje nammmm... jeszcze raz.....jeszcze raz....!!!

 

@Traitor... jest bardzo dobrze bo rozmawiamy... a to działa przeciwko reklamom... one by wolały żebyśmy nie rozmawiali z innymi... jesteśmy wtedy podatniejsi na nie...:)))

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nezumi PietrasPete

 

Spokojnie chłopaki, nie angażujcie się emocjonalnie w słowa Dziadka. To stary człowiek, ludzie na starość bardzo dziwaczeją, nie należy się tym emocjonować. To małe forum, wszyscy się znamy, większość je czytających wie, że Dziadek to hipokryta.

 

@Baggins

 

Heh, zawsze musicie mieć tą setkę, hę? ;P

 

 

Wzbudzanie emocji i zainteresowania to chyba święty gral każdego artysty, PI wzbudza je swoją pracą, szkoda, że Dziadek3D zniża się do krzykliwych tekstów, jak w tanim brukowcu. To jest SZCZERY żal, tym razem, nie perfidny prztyczek w nos :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubie klimaty cyberpunka i szkoda ze tak malo dobrego z tego gatunku w dzisiejszych czasach. Tralilererk technicze swietny, choc jak inny wspomnieli moze sie troche dluzyc. Rzeczywiscie troche malo animacji tam, ale to nie oznacza przez to trailer jest zly, bo jest swietny. Jedyne co mi sie rzucilo w oczy i mi nie pasuje przy tych "statycznych" postaciach to moment gdzie jest pokazany sklad policjantow - wszyscy strzelaja a jeden stoi na cwaniaka, bron opiera o ramie i celuje w niebo. Brawo za dobor muzyk, mysle ze ona robi tu duza czesc roboty, bo mimo ze jak napisalem wczesniej trailer moze sie dluzyc, obejrzalem go trzy razy :). Takze jesli tak, to wyglada na to ze wam sie on udal;), ale chcialem tylko zaznaczyc w swojej wypowiedzi ze IMHO nie jest to tak ze tylko oh i ah, pewnych mankamentow mozna sie doszukac. Ale wiadomo nikt nie jest doskonaly nawet Platige Image ;)

 

Nezumiswietny tekst, moze zajmnij sie tez proza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i dlatego od wieków w szanujących się cywilizacjach przewodziła rada starców... chociaż ogólnie wiadomo było zawsze, że przewodzić powinien nastolatek.... jarający się rzeźnickimi gierkami.... nareszcie odkryto największy błąd ludzkości... będzie lepiej.... już są pierwsze symptomy...:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada STARSZYCH, panie madralo. Starcom to sie juz wszystko pie....rniczy na starosc i ciezko im czymkolwiek przewodzic. Starzec i nastolatek maja wiele wspolnego ze soba - i jednemu i drugiemu sie wydaje ze wszystko wiedza. Problem w tym ze mlodziak jeszcze sie nie nauczyl wszystkiego a starzec juz polowe zapomnial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no proszę jednak zabolało....!!!... moja demencja nie boli....:)))... jestem bezwiednie uśmiechniętym staruszkiem.... fakt nie mam dorobku jak @Nezumi...:(((((

 

niech urodziny Mistrza Bagginsa trwają nadal... sto lat odśpiewałem... jak ktoś mi coś chce udowodnić zapraszam do moich wątków.... lekko nie będzie jak na 16 poziomie... proszę nie zapomnieć zabrać portfolio....:)))

 

Donranoc

Edytowane przez dziadek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zaśmiecacie wątek, skupcie się lepiej na temacie bo brniecie coraz bardziej a nijak ma to się do trailera. Dziadek ma swoje wątki i jak sami widzicie chętnie się tam z Wami przensiesie by ciągnać te niekaczce sie opowieści .. :)

 

BTW: ktoś napisał porównując trailer do "łowcy androidów" - no nie róbcie profanacji. Owszem tematyka wrecz jak z pierwowzoru - androidy, scigajacy je glina, miasto przyszlosci czy nawet latajacy radiowóz, ale klimatem, brudnym nastrojem oraz W OGÓLE to do łowcy troche jednak temu trailerowi brakuje. Nie wiem, jak czytam niektore te zachwyty nad klimatem, przeslaniem (!) i głębszym dnem to wydaje mi sie ze ogladalem inny trailer.

 

A dla solenizanta tylu lat ile postów będzie miał ten wątek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało mi się wcześniej skończyć Hardkor 42.... i PI zrezygnowało z walki...:)))

 

sorry... ale już 2 miesiące patrzę jak się renderuje... i trochu mi odbija....:)))

 

No cóż. Obserwacja medyczna dość spózniona. Odbicie zdiagnozowane ze 2 lata temu. Ohoho ale mi wyszedł zart.

Czas sie nauczyc warsztatu. Optymalizacja misiu.

 

Ah ostatnio zajrzalem na Twoją strone. No gratuluje. Prace takie same jak w 2002 roku. Grunt to nowosc i przekaz nie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, CzAk1 - Hardkor dojrzewa w lodówce. Czeka na lepsze czasy i jeszcze poczeka. Źle oszacowaliśmy siły na zamiary i pozostało te doświadczenia wykorzystać przy innych projektach. W zamian w tym roku będzie parę niespodzianek, które też powinny się podobać. Ostatnie dwa lata wykonaliśmy piekielnie dużo niewidzialnej pracy, która pozwoli zmierzyć się z zadaniami o nieco większej skali i stopniu skomplikowania.

 

CzAk1 - Agencji PR chyba nie mamy, ale ja już nie wiem takich rzeczy szczerze mówiąc. Organizacja się trochę rozrosła w międzyczasie, skupiam się na swoim wycinku pola.

 

Dziadek3D - mnie nie trzeba przepraszać. Mogę już uczciwie mówić, że jestem z tego pokolenia, które jeszcze rozumiało ironię bez dodawanych emotikonów. :-)

 

Cieszy nas tu strasznie odbiór tego spota. Nie tylko na max3d, także ogólnie. Dziękuję za wszystkie opinie. Wygląda na to, że dziś w nocy na oficjalnym linku CDP do klipu strzeli milion. Te filmiki robi się, żeby je pokazać jak najszerzej, więc to miłe uczucie.

 

salut

t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam się podoba, chociaż wiadomo, każdy ma jakieś zastrzeżenia i nie sposób dogodzić wszystkim jednocześnie. Od strony produkcyjnej za to nowe doświadczenie ze względu na trochę inny workflow niż standardowo ale to lepiej nie będę nic pisał ;)

Co do nosa to dla mnie ma swój urok :) a Pani odpowiedzialna za jego wygląd jest w creditsach i możecie sobie porównać z oryginałem.

Dla mnie trailer jak najbardziej na plus chociaż nie ukrywam że parę drobnostek bym pozmieniał. Tak czy siak gratulacje dla teamu i oby więcej tego było w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak czytam niektore te zachwyty nad klimatem, przeslaniem (!) i głębszym dnem to wydaje mi sie ze ogladalem inny trailer.

 

jak dla mnie roznica tez tkwi w tym czy ktos gral w gre RPG na papierze. Ja przy Cyberpunku 2020 spedzilem ladnych pare lat i jak dla mnie trailer idealnie oddaje klimat tego swiata, do tego wrzucili w niego kilka malych nawiązań do ksiazkowej gry.

 

A o trailerze sie wypowiem bez zawilej interpunkcji i wyszukiwania drugiego dna: podoba mi sie.

 

edit: a co tam w ogole robi Porn Star? :)

Edytowane przez mirach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również brakuje następującego scenariusza teasera - początek zostawiamy tak jak jest, ale przy trzecim ujęciu pani cyborżki, powinna wylądować wśród policji i pięcioma ruchami iście Palladyńskimi z Equilibrium pociąć panów na kilka soczyście krwistych części, zaczynając od luzaka celującego w niebo (bo nie słuchał na wykładach w akademii, że tak się nie robi), po czym się obraca i napotyka lufę pana z zespołu Super Squad ... wszystko by było wtedy wg. mnie na miejscu, ale umówmy się - chłopaki osiągnęli praktycznie ten sam efekt (jak nie lepszy) zostawiając resztę sytuacji do wykreowania w głowie widza. Tutaj chciałbym podziękować Ani, która mi to wyjaśniła i się z tą opinią zgadzam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O matko po co ja to wszystko przeczytałem... No ale nic.

 

Bardzo mi się podoba. Chciałbym kiedyś uczestniczyć w produkcji czegoś w tych klimatach.

 

Ciekawi mnie jak dużo tam siedzicie po godzinach Tomku? :)

Aż tak dużo was tam nie ma, a pracy wykonujecie tono-kilometro-megaherce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super teaser! Miałem do niego podobny etapy adaptacji jak przy Pulp Fiction. Na początku oczekiwałem czegoś innego, ale ostatecznie nabrałem szacunku za elementy na które wcześniej nie zwracałem uwagi. Tak samo w wypadku teaser'a, zachęcił mnie do zagłębienia się w szczegóły samego Cyberpunk 2077. I po szerszym ogarnięciu tematu, materiał zyskuje dodatkowo na wartości.

 

Świetna robota po stronie PI! Dodatkowo ciepło się robi (na sercu, nie w majtach :P) widząc tyle pozytywnych komentarzy na Youtube. CPR ma super opinie wśród graczy na świecie. Między innymi dzięki walce z DMR i darmowym DLC. No i oczywiście "mały" wpływ miał Witcher 2. Niech nam rośnie rynek gier!

 

Graficznie, super enviro! Chętnie będę przedzierał się po takich uliczkach! Podoba mi się cały koncept nowych budynków zbudowanych na podstawie starej konstrukcji! Ma sens. Super było by zobaczyć nasze polskie klatki schodowe, z przedzierającymi się fundamentami w "nowej" technologi. Trochę jak w City 17 z Half Life 2.

 

Całej ekipie PI gratuluje świetnej roboty, od konceptów po samą reżyserie teasera! Jako gracz, jestem zadowolony i chcę więcej! Na szczęście mam jeszcze Wiedźmina do ukończenia a i pewnie w między czasie kolejna część wpadnie :) Więc do tego 2015/16 poczekam.

 

 

Baggins, Sto Lat!

Edytowane przez CzAk1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedenaście w skali od jeden do dziesięć. Za muzykę, akcję zamrożoną w stopklatce, efekty wizualne. Wszystko jest takie jakie ma być na trailerze. W grę raczej nie pogram (wolę Wiedźmina), ale nie mogę się już doczekać na kolejne kawałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reżyseria nawet niezła ale ogólny efekt mnie nie rusza. Spowolnione tempo i bliskie ujęcia uwidaczniają detale, które rzutują na odbiór. Tutaj od pierwszych chwil wszystko się rozkleja. Nieśmiertelne smugi za kulami to raczej artystyczna wizja niż coś wspólnego z rzeczywistością - wyglądają jak dym. Pierwszy bas i lecąca kula z impetem uderza w policzek cyborga...a włosy niewzruszone czekają na rozwój wydarzeń ;). Chyba przez pomysł z dymowymi smugami nie pomyślano o czymś takim jak fala uderzeniowa- a szkoda, bo odrzucona nią fryzura poprzez kontrast spotęgowałaby brak ruchu postaci (nawet woskowe figury mają "ruchome" włosy). Zastanawiający jest także rdzeń nabojów jakimi posługuje się policja przyszłości- to jakiś puder do twarzy z brokatem ?- nic dziwnego, że tylko obtarł policzek z ebonitu. Ogólnie to poraża mnie statyka całej sceny. Kojarzy mi się to z efektem 3d jaki uzyskuje się przez poruszanie poszczególnymi warstwami obrazu 2D ale przy ujęciach jakie tu zastosowano to w ogóle nie działa. Tu nic się nie zmienia- pozy strzelających policjantów...żadna ręka nawet nie drgnie. Mistrz niespodziewanego wejścia również jak słup soli, nawet mu sznurki w rękawie się o milimetr nie poruszą- pewnie na bogato się uposażył w takie wszczepy, co nie pozwalają nawet powietrzu tymi jego sznurkami drgnąć ;). Poraża także liczba osób które nad tą zajawką pracowały - będzie z 50 osób - albo nikt nawet nie pisnął, że coś by zmienił czy poprawił albo wizja była jasna i konkretna- robimy dioramę w 3D i animujemy powieki i palec na cynglu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie taka statyczna konwencja może być trochę dyskusyjna, ale dla mnie super - nie wiem czemu trochę skojarzyło mi się z filmami Refna. Moim zdaniem dużo lepiej to wypada niż taki natłok akcji, że w rezultacie nic nie widać (popularne ostatnimi czasy). Dobór muzyki może wydawać się nieco dziwny, ale rewelacyjnie współpracuje z tempem akcji. Całość oglądałem z zapartym tchem. Technicznie jak zwykle rewelacja. Trailer z Leto robiącym masakrę na statku miażdżył klimatem i akcją. Tutaj akcji jakby mniej, ale klimat epicki! Jak tak dalej pójdzie to PI będzie robić filmy dla blizzarda :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@eco

"Zastanawiający jest także rdzeń nabojów jakimi posługuje się policja przyszłości- to jakiś puder do twarzy z brokatem ?"

Mniej więcej tak zachowuje się pocisk uderzający centralnie w twarda powierzchnię np. płytki ceramiczne. Kilka dni temu był na Discovery

program o kamizelkach ze "smoczej skóry". Wszystko filmowali w 4000k kl/sec - najpierw pocisk rzeczywiście ciągnie za sobą smugę, ale do czasu, potem uderza w tradycyjną kamizelkę z płytek ceramicznych i pojawia się tysiące odłamków pocisku i płytek, które tną wszystkich pacjentów w około razem z tym w kamizelce. Dlatego upraszczając, wykombinowano "smoczą skórę".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fantastycznie zrealizowany zwiastun! Nie jestem co prawda graczem, ale myślę, że taka zapowiedź może wywołać szybsze bicie serca u zainteresowanych. Podobnie jak ostatni zwiastun Wiedźmina to realizacyjnie absolutnie najwyższa światowa półka. Do czasu jak zobaczyłem Waszego 'Wiedźmina', myślałem, że BLUR'owi nic nie dorówna. No i się pomyliłem.

Zapowiedź do 'Cyberpunk'a' obejrzałem już chyba z 10 razy i to co najbardziej mi zapadło w pamięć to oczy tej dziewczyny. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek widział lepiej zrobione oczy u postaci stworzonej w komputerze, a jak wiadomo 'it's all in the eyes'. Cały czas muszę sobie wmawiać, że to 3D bo szczerze mówiąc oglądam to jako wmontowane, prawdziwe oczy. Cała reszta równie świetna - kapitalne detale, design (szczególnie te hełmy/maski), no może poza tymi kosami, o których wspomniał Marcin "Morbid". Do tego to postpro z bokeh'ami i flarami (szczególnie w ujęciu z pojazdem). Absolutnie KLASA! Ogromne gratulacje dla Ciebie Tomku i całego Waszego Zespołu.

 

P.S. Czy możecie podać listę osób, które nad tym pracowały i za co były odpowiedzialne?

 

P.P.S. Przepraszam za offtop, ale mam jeszcze 2 sprawy:

1) Chciałbym zapytać moderacji forum czy takie posty jakie zamieszcza tu użytkownik "dziadek3D" to nie jest trollowanie?

Znalazłem taką definicję w Wikipedii:

 

"...Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty, która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji..."

 

Jeśli tak to czy jest to akceptowane, czy też powinno się temu przeciwdziałać?

 

2. Ze swojej strony chciałbym zaapelować do innych użytkowników aby nie dali się prowokować i nie wdawali się w zbędne polemiki z postami, noszącymi znamiona trollowania. Już myślałem, że w tym temacie wreszcie tak będzie, bo kilkanaście pierwszych komentarzy odnosiło się do tematu pomimo uporczywych, prowokacyjnych komentarzy użytkownika 'dziadek3D'. Niestety widzę, że znowu temat jest zaśmiecony offtopem, który przewija się już pewnie w kilkunastu wątkach, a dotyczy tego samego. Proszę Was nie reagujcie i zlewajcie to trollowanie. Może wreszcie się to skończy...

 

Przepraszam jeszcze raz za offtop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pete_f......słusznie uważasz, że każde wyrażone przeze mnie zdania na jakikolwiek temat jest offtopem i atakiem na Twoją świadomość.... bo jest....!!!...:))))... po tu jestem żebyś się dowiedział, że nie wszystko jest landryna spadającą z nieba....:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luki to poszukaj filmików bo na zdjęciu łatwo skorygować wszelkie "niedoskonałości". O masz:

2:35 dobrze widać nos jak już się tego nosa tak uczepiliście ;) Uwierz mi że nos jest jak w oryginale :) Szkoda że nie mogę pokazać zdjęć bo wtedy bym Cię na pewno przekonał. Dla świętego spokoju podpowiem jeszcze że lekką krzywiznę nosa widać najbardziej gdy się spojrzy na lewy profil.

Żeby nie było, mi się nos podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reanimator - o behance musisz spytać bezpośrednio Iwmara, ale to część tej strategii, która każe trochę mniej skupiać się na frontmanach a bardziej na ekipie. Behance to w końcu portal dla profesjonalistówi i o profesjonalistach.

 

Eco - 50 osób to wynik daleko idącej specjalizacji. Od pierwszego do ostatniego dnia pracowały przy tym projekcie dwie osoby. Reszta dochodziła na konkretne zadania. Czasem na tygodnie, czasem na dni, a czasem nawet na godziny. Zwykłe, suche creditsy nie mówią wszystkiego. Co do kuli to przeanalizowaliśmy trochę materiałów i staraliśmy się jakoś wzorować na rzeczywistości. Jednocześnie zależało mi na tym, żeby to było trochę odrealnione.

 

Bad Moon - w dwóch słowach - Adam Badowski :-) Nie wiem kto oryginalnie ten kawałek w CDP znalazł, pomysł szukania czegoś takiego też był znacznie wcześniejszy i pojawił się przy pierwszych rozmowach o koncepcji filmu. Pamiętam jak podkładałem sobie jakieś Kayne Westy i inne cuda, ale to Adam podesłał nam ten konkretny numer. Zakochałem się w tym kawałku od pierwszego razu. Idealne spasowanie pod każdym względem.

 

Ajgor - how to będzie za kilka dni. Pierwsza połowa tygodnia. Jest tam troche fajności. Warto sprawdzać tutaj - http://www.facebook.com/platigeimage

 

Luki Luki - no właśnie. To jest to na czym się zawsze wywalali moim zdaniem graficy modelujący kobiety, koncepciarze je malujący. Sprowadzenie piękna do krzywizny nosa, albo ust, albo kształtu twarzy, kiedy liczą się wszystkie te elementy razem. Nasza bohaterka ma taki właśnie nos, i taką właśnie twarz i to działa. Nie chcę za dużo opowiadać o tym przed wtorkiem, ale dla mnie to co sobie przetestowaliśmy przy tym projekcie w kwestii twarzy ludzkich to jest naprawdę next level.

 

salut

t.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym behance też to zauważyłem. Miałem pytać jakim cudem znaleźliście modelkę, ale już wiem. Rozumiem, że w tym projekcie to było ważne.

 

3d scanning performers: Katarzyna Danysz-Żelewska, Tomek Bagiński, Maciej Jackiewicz, Piotr Prokop

3d scanning session: IR-Entertainment Ltd.

 

To był pierwszy projekt z tym skanowaniem? Napiszcie coś więcej o tym.

 

edit: jesli cos jest trollowaniem łatwo to spółeczności ocenić/usunąć. A nie korzystanie z tego. Odpowiednia ilość minusów i post znika. Tak jak to jest na innych forach. W tej chwili jest to chyba -6.

Edytowane przez Adek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności