Napisano 12 Sierpień 201113 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165,10104755,Tak_wygladaja_pierwsze_chwile_z_Dead_Island.html
Napisano 13 Sierpień 201113 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165,10104755,Tak_wygladaja_pierwsze_chwile_z_Dead_Island.html Polecam :D Dorzucę jeszcze link od siebie, lekko inny temat, ale też spoko :) http://level-design.org/?p=779
Napisano 16 Sierpień 201113 l - ładnie, klimatycznie tylko walka taka hm... "bez pierdolnięcia". Ale to raczej wina początkowego etapu gry i samego grającego. Nadal czekam na finalną wersję.
Napisano 16 Sierpień 201113 l - ładnie, klimatycznie tylko walka taka hm... "bez pierdolnięcia". Ale to raczej wina początkowego etapu gry i samego grającego. Nadal czekam na finalną wersję. Dla mnie duzo mocne. Podobal mi sie moment jak czlowieczek wylecial z okna i jak za starych dobrych czasow gracz przystanal i nie wiedzial co robic dalej, nie byl pewny. Moze troche bronie zbyt mocne. 4 puapki rzucil z tymi pradami i nie musiac nic wiecej robic. No ale to pol kawalka poczatku pierwsego lvl wiec moze byc tylko lepiej, nje ?
Napisano 16 Sierpień 201113 l gra na zasadzie jak jest na ekranie i nie atakuje, to trzeba z nim pogadać.
Napisano 16 Sierpień 201113 l Grał na easy. Na easy to każdy jest cwaniak. Rozmowy są przeprowadzane wyłącznie przy pomocy dużej ilości amunicji. Taki bardzo nowatorski system dialogowy ;)
Napisano 16 Sierpień 201113 l Otoczenie i klimacik są super ale design przeciwników mnie totalnie nie robi.
Napisano 16 Sierpień 201113 l Otoczenie i klimacik są super ale design przeciwników mnie totalnie nie robi.mam takie same odczucia, ale jestem mile zaskoczony :)
Napisano 16 Sierpień 201113 l Będzie na Steamie, w polszy i rosji pudełka. Jak zaczynaliśmy projekt to było jasne, że chcemy w ciągu 2 lat zrobić silnik i gre. Wiemy ile można zrobić w takim czasie i dlatego taką formę przybrała. Udało sie. Gra jest i sie nawet podoba. To dobry start dla studia.
Napisano 16 Sierpień 201113 l Wszystko wyglada bardzo smakowicie ale strzelanie do robocikow.... eee... czemu??
Napisano 16 Sierpień 201113 l na pierwszy rzut oka bardzo spoko, ale po chwili zaczyna zalatywać budrzetowością. wszystko jest skryte w mroku, to może być celowe, jednak do tego przyzwyczaiły nas gry city interactive a także necrovision z farm 51. skojarzenia z tą grą nasuwają się też inne. tzn że jest to staroszkolna strzelanka (faktycznie nią była, aż za bardzo) takie skrywanie w mroku bardzo źle mi kojarzy. myślę, że gdyby twórcy udostepnili coś gdzie widać więcej to by rozwiało moje ( i pewnie innych) obawy tak czy siak życzę powodzenia. kolejny developer na rynku to dla nas tylko lepiej
Napisano 17 Sierpień 201113 l ...ale strzelanie do robocikow.... eee... czemu?? Bo o zombie akurat robilo inne studio ;)
Napisano 17 Sierpień 201113 l - ładnie, klimatycznie tylko walka taka hm... "bez pierdolnięcia". Ale to raczej wina początkowego etapu gry i samego grającego. Nadal czekam na finalną wersję. fajnie się zapowiada, podoba mi się klimat i postacie Miło że nie ma takiego chaosu jak w niektórych grach, nie wiadomo gdzie strzelać i o co chodzi. Podobają mi się dźwięki miasta http://www.gametrailers.com/video/gc-11-lollipop-chainsaw/719083 XD muszę w to zagrać, świetne:)
Napisano 17 Sierpień 201113 l http://www.gram.pl/news_8A7iGuq6_Zobacz_nowy_trailer_z_Wiedzmina_2_na_Xboksa_360.html Trailer W2 na xbox, czy ktoś z obecnych maczał w nim palce? :)
Napisano 17 Sierpień 201113 l http://www.cdprojekt.pl/news/5750/Wiedzmin_2_zdobywa_trzy_nagrody_prestizowego_European_Games_Awards to jeszcze przy okazji wam pokadzę :) Gratulacje!
Napisano 17 Sierpień 201113 l chłopaki z CDP pewnie juz jeżdzą białymi mercedesami a nagie hostessy noszą za nimi tace z winogronami ;) gratulacje!
Napisano 17 Sierpień 201113 l Jest już dostępna do pobrania pełna, niezależna wersja SDK CryEngine3: http://crytek.com/news/crytek-releases-cryengine-3-sdk-free-of-charge “For those who want to make the step into commercial gaming, we’ll offer a royalty-only license model for games made with this SDK, where Crytek require only 20% of the developer’s revenues from the commercial launch of their game.”
Napisano 19 Sierpień 201113 l na pierwszym filmiku mają niezłą armię czarnuchów. Jak szwaczki w Ziemi Obiecanej :D
Napisano 20 Sierpień 201113 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,115094,10142858,Uprising_44_niestety_nie_rokuje_zbyt_dobrze.html dramat
Napisano 20 Sierpień 201113 l Rzeczywiście słabo to wygląda. Po co w takiej fazie cokolwiek pokazywać, skoro żaden fragment gameplaya/grafiki nie jest zbliżone do jakości docelowej. I jak zauważył ultrakaka, nie wróży to też dobrze na przyszłość, bo kto w filmiku promocyjnym wspomina o kopaniu beczek i możliwości oglądania wnętrza tramwaju, z którego twórcy są szczególnie dumni (sic!).
Napisano 20 Sierpień 201113 l Hitler is not amused. W grze nie można oddać dziesięciominutowego spaceru od punktu A do punktu B? No shit, ale gratulacje za podjęcie próby :] W sumie to może dobrze, że pokazali takie demko. Przyda im się solidny feedback w tym momencie.
Napisano 20 Sierpień 201113 l Hmm lepiej jak by użyli do tego celu silnika z Men od War i wydali jako mod'a ;) Swoją drogą szkoda, że z Hardkoru 44 nie zrobili gry.
Napisano 20 Sierpień 201113 l Bardzo to smutne. I tekst, ze zostalo 8 miesiecy do premiery zakrawa na kpine. Ale jest beczka i ladny model tramwaju... Za to moze w koncu skoncza Jagged Alliance: Back in Action.
Napisano 20 Sierpień 201113 l Rzeczywiście słabo to wygląda. Po co w takiej fazie cokolwiek pokazywać, skoro żaden fragment gameplaya/grafiki nie jest zbliżone do jakości docelowej. I jak zauważył ultrakaka, nie wróży to też dobrze na przyszłość, bo kto w filmiku promocyjnym wspomina o kopaniu beczek i możliwości oglądania wnętrza tramwaju, z którego twórcy są szczególnie dumni (sic!). kto komentuje ten filmik? epicki komentarz (szczerość jest powalająca)... Mam nadzieję (szczerą), że ta gra nigdy nie wyjdzie poza fazę "tech-demo". Edytowane 20 Sierpień 201113 l przez Loki
Napisano 20 Sierpień 201113 l Kleska zakonczylo sie powstanie, na kleske sie zapowiada w przypadku gry. To niemal symulator. W oryginalny sposob oddaje beznadziejna sytuacje tamtych dni - przytlaczajac nie tylko klimatem ale i jakoscia grafiki oraz gameplaya. Zupelnie nowe podejscie - grajac w ta gre NA PRAWDE poczujesz frustracje, bezsilnosc i zlosc.
Napisano 20 Sierpień 201113 l Ta gra jest niesamowita. Firma o której nikt nigdy nie słyszał robi z jakiś pewnie z państwowej kasy crapa w którego nikt nie będzie grał. Jestem na 100% przekonany że robią to w unity3d, pierwsze co zwróciło moją uwage to latarka która jest gotowym presetem w unity, potem się upewniłem rozpiska platform na które ma się to ukazać, są wszystkie wspierane przez unity poza ps3. Zrobienie takiej gierki od strony gameplayowej to tak jakoś... dla kogoś kto poświęcił na nauke unity wiecej niż miesiąc... tydzień. Gra jest o powstaniu w którym rozpieprzyli nas w drobny mak, hmm, jak bedzie można w tej grze wygrać? Przejść na stronę wroga? :D Kupuje w ciemno!
Napisano 20 Sierpień 201113 l Monio twoje ostatnie stwierdzenie to generalizacja. Na motywach powstania warszawskiego można zrobić 10 świetnych oryginalnych fabuł do gry. Jesteś z Warszawy jak widzę, powinieneś o tym wiedzieć najlepiej.
Napisano 20 Sierpień 201113 l ...motywach powstania warszawskiego można zrobić 10 świetnych oryginalnych fabuł do gry... tylko czemu wybrali jak się wydaje, najgorszy z możliwych pomysłów.
Napisano 20 Sierpień 201113 l Mozna by zrobic fajna gre, i wlasnie fakt nieuchronnej kleski, bylby czyms ciekawym. W koncu jako cele misji mozna postawic zminimalizowanie strat, ucieczke, przegrupowanie itp.. Tu naprawde daloby sie zrobic cos ciekawego i oryginalnego. Ogolny pomysl na ta gre jest fajny, maly oddzial a wokol wielka historia. I tylko to... Proponuje posluchac drugiego filmiku, jak pan tlumaczy, kwestie relacji gra - historia: http://wyborcza.pl/1,75478,10052691,Uprising_44__Powstanie_Warszawskie_w_wersji_na_konsole.html Dobrze Monio napisal o gameplayu. A taka grafike to 2 totalnych noobow w miesiac, by przygotowalo (tramwaj odstaje in plus). Pisze noobow, bo nikt z odrobina doswiadczenia nie wypuscilby tak tragicznych tekstur. To zenoi jakies jest. 2mln zl budzetu ponoc zdobyli, gratuluje "inwestorom". Mam tylko nadzieje, ze nie bylo wsrod nich zadnej instytucji publicznej.
Napisano 20 Sierpień 201113 l tylko czemu wybrali jak się wydaje, najgorszy z możliwych pomysłów. Bo widocznie nie są profesjonalistami. Szkoda bo pole do popisu duże.
Napisano 21 Sierpień 201113 l Lucek - Ja wiem. To był raczej taki żarcik w temacie na fali zajedwabistości tej gry. ;)
Napisano 21 Sierpień 201113 l http://www.giantbomb.com/quick-look-hard-reset/17-4731/ - Menu gry jest mega :) Wszystko wygląda jak dla mnie bardzo solidnie i profesjonalnie. Mam nadzieję tylko że dalej w grze rozpierducha jest większa :)
Napisano 21 Sierpień 201113 l Monio: Czaję że żart, ale w sprawach narodowo-tożsamościowo-mitowych jestem wyjątkowo pryncypialny :)
Napisano 21 Sierpień 201113 l Coś pięknego z tym menu. Jestem pewien że kosztowało to więcej trudu niż zrobienie tego nieszczęsnego uprising. :) Oby tylko żeby przełączyć proste opcje nie trzeba było skakać ciągle pomiędzy tymi ekranami bo troszkę trwają te animacje.
Napisano 21 Sierpień 201113 l I tak szybciej sie nawiguje niz przez menu Dirta 2 ;) Bardzo mnie ten film zachecil.
Napisano 21 Sierpień 201113 l Wyglada slodko. Szkoda ze trafilem do techlandu zamiast do nich. Wkrotce znow bedzie okazja.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto