Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

- ładnie, klimatycznie tylko walka taka hm... "bez pierdolnięcia". Ale to raczej wina początkowego etapu gry i samego grającego.

 

Nadal czekam na finalną wersję.

Napisano
- ładnie, klimatycznie tylko walka taka hm... "bez pierdolnięcia". Ale to raczej wina początkowego etapu gry i samego grającego.

 

Nadal czekam na finalną wersję.

 

Dla mnie duzo mocne. Podobal mi sie moment jak czlowieczek wylecial z okna i jak za starych dobrych czasow gracz przystanal i nie wiedzial co robic dalej, nie byl pewny.

 

Moze troche bronie zbyt mocne. 4 puapki rzucil z tymi pradami i nie musiac nic wiecej robic. No ale to pol kawalka poczatku pierwsego lvl wiec moze byc tylko lepiej, nje ?

Napisano

Grał na easy. Na easy to każdy jest cwaniak. Rozmowy są przeprowadzane wyłącznie przy pomocy dużej ilości amunicji. Taki bardzo nowatorski system dialogowy ;)

Napisano

Będzie na Steamie, w polszy i rosji pudełka.

 

Jak zaczynaliśmy projekt to było jasne, że chcemy w ciągu 2 lat zrobić silnik i gre. Wiemy ile można zrobić w takim czasie i dlatego taką formę przybrała. Udało sie. Gra jest i sie nawet podoba. To dobry start dla studia.

Napisano

Wszystko wyglada bardzo smakowicie ale strzelanie do robocikow.... eee... czemu??

Napisano

na pierwszy rzut oka bardzo spoko, ale po chwili zaczyna zalatywać budrzetowością.

wszystko jest skryte w mroku, to może być celowe, jednak do tego przyzwyczaiły nas gry city interactive a także necrovision z farm 51. skojarzenia z tą grą nasuwają się też inne. tzn że jest to staroszkolna strzelanka (faktycznie nią była, aż za bardzo)

takie skrywanie w mroku bardzo źle mi kojarzy. myślę, że gdyby twórcy udostepnili coś gdzie widać więcej to by rozwiało moje ( i pewnie innych) obawy

tak czy siak życzę powodzenia. kolejny developer na rynku to dla nas tylko lepiej

Napisano
- ładnie, klimatycznie tylko walka taka hm... "bez pierdolnięcia". Ale to raczej wina początkowego etapu gry i samego grającego.

 

Nadal czekam na finalną wersję.

 

fajnie się zapowiada, podoba mi się klimat i postacie

Miło że nie ma takiego chaosu jak w niektórych grach, nie wiadomo gdzie strzelać i o co chodzi. Podobają mi się dźwięki miasta

 

 

XD muszę w to zagrać, świetne:)

Napisano

Rzeczywiście słabo to wygląda. Po co w takiej fazie cokolwiek pokazywać, skoro żaden fragment gameplaya/grafiki nie jest zbliżone do jakości docelowej. I jak zauważył ultrakaka, nie wróży to też dobrze na przyszłość, bo kto w filmiku promocyjnym wspomina o kopaniu beczek i możliwości oglądania wnętrza tramwaju, z którego twórcy są szczególnie dumni (sic!).

Napisano

Hitler is not amused.

W grze nie można oddać dziesięciominutowego spaceru od punktu A do punktu B? No shit, ale gratulacje za podjęcie próby :]

W sumie to może dobrze, że pokazali takie demko. Przyda im się solidny feedback w tym momencie.

Napisano

Bardzo to smutne. I tekst, ze zostalo 8 miesiecy do premiery zakrawa na kpine. Ale jest beczka i ladny model tramwaju...

 

Za to moze w koncu skoncza Jagged Alliance: Back in Action.

Napisano (edytowane)
Rzeczywiście słabo to wygląda. Po co w takiej fazie cokolwiek pokazywać, skoro żaden fragment gameplaya/grafiki nie jest zbliżone do jakości docelowej. I jak zauważył ultrakaka, nie wróży to też dobrze na przyszłość, bo kto w filmiku promocyjnym wspomina o kopaniu beczek i możliwości oglądania wnętrza tramwaju, z którego twórcy są szczególnie dumni (sic!).

 

kto komentuje ten filmik? epicki komentarz (szczerość jest powalająca)...

 

Mam nadzieję (szczerą), że ta gra nigdy nie wyjdzie poza fazę "tech-demo".

Edytowane przez Loki
Napisano

Kleska zakonczylo sie powstanie, na kleske sie zapowiada w przypadku gry.

To niemal symulator. W oryginalny sposob oddaje beznadziejna sytuacje tamtych dni - przytlaczajac nie tylko klimatem ale i jakoscia grafiki oraz gameplaya. Zupelnie nowe podejscie - grajac w ta gre NA PRAWDE poczujesz frustracje, bezsilnosc i zlosc.

Napisano

Ta gra jest niesamowita. Firma o której nikt nigdy nie słyszał robi z jakiś pewnie z państwowej kasy crapa w którego nikt nie będzie grał.

Jestem na 100% przekonany że robią to w unity3d, pierwsze co zwróciło moją uwage to latarka która jest gotowym presetem w unity, potem się upewniłem rozpiska platform na które ma się to ukazać, są wszystkie wspierane przez unity poza ps3.

 

Zrobienie takiej gierki od strony gameplayowej to tak jakoś... dla kogoś kto poświęcił na nauke unity wiecej niż miesiąc... tydzień.

 

Gra jest o powstaniu w którym rozpieprzyli nas w drobny mak, hmm, jak bedzie można w tej grze wygrać? Przejść na stronę wroga? :D

Kupuje w ciemno!

Napisano

Monio twoje ostatnie stwierdzenie to generalizacja. Na motywach powstania warszawskiego można zrobić 10 świetnych oryginalnych fabuł do gry. Jesteś z Warszawy jak widzę, powinieneś o tym wiedzieć najlepiej.

Napisano
...motywach powstania warszawskiego można zrobić 10 świetnych oryginalnych fabuł do gry...

 

tylko czemu wybrali jak się wydaje, najgorszy z możliwych pomysłów.

Napisano

Mozna by zrobic fajna gre, i wlasnie fakt nieuchronnej kleski, bylby czyms ciekawym.

W koncu jako cele misji mozna postawic zminimalizowanie strat, ucieczke, przegrupowanie itp.. Tu naprawde daloby sie zrobic cos ciekawego i oryginalnego.

Ogolny pomysl na ta gre jest fajny, maly oddzial a wokol wielka historia. I tylko to...

 

Proponuje posluchac drugiego filmiku, jak pan tlumaczy, kwestie relacji gra - historia:

http://wyborcza.pl/1,75478,10052691,Uprising_44__Powstanie_Warszawskie_w_wersji_na_konsole.html

 

Dobrze Monio napisal o gameplayu. A taka grafike to 2 totalnych noobow w miesiac, by przygotowalo (tramwaj odstaje in plus). Pisze noobow, bo nikt z odrobina doswiadczenia nie wypuscilby tak tragicznych tekstur.

 

To zenoi jakies jest. 2mln zl budzetu ponoc zdobyli, gratuluje "inwestorom".

Mam tylko nadzieje, ze nie bylo wsrod nich zadnej instytucji publicznej.

Napisano
tylko czemu wybrali jak się wydaje, najgorszy z możliwych pomysłów.

 

Bo widocznie nie są profesjonalistami. Szkoda bo pole do popisu duże.

Napisano

Coś pięknego z tym menu. Jestem pewien że kosztowało to więcej trudu niż zrobienie tego nieszczęsnego uprising. :)

Oby tylko żeby przełączyć proste opcje nie trzeba było skakać ciągle pomiędzy tymi ekranami bo troszkę trwają te animacje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności