Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Panie moderator, fajnie się spamuje? ;)

 

Btw. W zeszły weekend Steam sprzedawał paczki pełne GTA. Jedna, GTA Classics, zawierała pięć tytułów (I, II, III, VC i SA) i kosztowała lekko ponad €10. Druga, zawierająca wymienione pięć, i dodatkowo GTA IV i EFLC, kosztowała €7.50. Ciekawe ile sztuk pierwszego zestawu im poszło :D

Napisano
Panie moderator, fajnie się spamuje? ;)

 

Btw. W zeszły weekend Steam sprzedawał paczki pełne GTA. Jedna, GTA Classics, zawierała pięć tytułów (I, II, III, VC i SA) i kosztowała lekko ponad €10. Druga, zawierająca wymienione pięć, i dodatkowo GTA IV i EFLC, kosztowała €7.50. Ciekawe ile sztuk pierwszego zestawu im poszło :D

 

Ja o mało classica przez niedopatrzenie bym nie kupił. Dobrze że się steam zawiesił przy transakcji :D Byłaby 1 sprzedana kopia.

Napisano
Gdyby chcieli to by zrobili superrealistyczną grafikę, ale który komp by to udźwignął?

 

Sporo kompow tylko co by zrobili z tymi mocno podstarzalymi konsolkami...

Napisano

Nezumi- Nie wiem jak z twoimi oczami ale dla mnie Crysis 2 na najwyższych ustawieniach (oglądane na YT bo nie mam karty grafiki za 2 tysie) nadal dalece odbiega od miana super realistycznej grafiki. ;) Hasła jak fotorealizm/ hiper-realizm mają jedno znaczenie: oszukanie widza ze to na co patrzy jest rzeczywistością (lub jej zobrazowaniem jako zdjęcie/ film). Jak na razie dałem się nabrać Avatarowi, Beowulfowi i kilku filmom ale gry? Może jakby zmniejszyć niektóre statyczne obrazki z crysisa dziesięciokrotnie to dałbym się nabrać ale w grze nie ma szans. ;) Jak mocne kompy za 10 lat będą potrafiły generować w realtime taką grafię jak Avatar to wtedy można zacząc mówić o fotorealizmie, na razie to kolejny marketingowo nadmuchany buzz word.

Napisano

Monio - nie wiem jak z twoim rozumieniem tekstow, ale jak ktos mi mowi o superrealistycznej grafice to odnosze to do poprawienia jej stanu na dzien dzisiejszy w grach a nie wymyslam renderowania filmu w czasie rzeczywistym. Po prostu odczytalem to jako ulepszenie pod wzgledem wizualnym poprzedniej czesci GTA a Ty poszedles w jakis abstrakt biorac slowa doslownie. Jasne ze gry sa dalekie od odwzorowania rzeczywistosci. Ale po co? Ja tam nie wiem - w wolnych chwilach pocinam sobie w Minecrafta.

Napisano

Czekaj czekaj. Superrealizm to konkretne określenie na kierunek w sztuce więc jak inaczej mam to potraktować jak nie w znaczeniu tego słowa? ;)

Ludzie strzelają na lewo i prawo tym super-hiper-foto-realizmem a go nie ma i jakby uwzględniać animacje to jeszcze przez dekade nie będzie.

Ja też pocinam sobie w minecrafta i uważam za ładne niektóre gry z wii (nowa zelda) mimo że teoretycznie mają tragiczna 10letnią grafikę.

Napisano

Monio - no dobrze ale chyba nie sadzisz ze jak ktos mi powie "ta gra ma superrealistyczna grafike" to ja kupie z nadzieja, ze po odpaleniu nie bede umial odroznic pokoju od tego co na monitorze. Potraktuj to tak samo jak traktujesz znaczenie kiedy ktos mowi "musze juz leciec". Chyba ze oczekujesz iz rozwinie skrzydla..?

Jak wyszedl Wolfenstein 3D to tez mowilismy, ze ma realistyczna grafike. Nie dlatego, ze nie umielismy odroznic kilkudziesieciu kolorowych kwadratow od faceta w mundurze SS-mana ale dlatego, ze byla blizej realizmu przez zastosowane 3D do obracania sie. Od kiedy pamietam ludzie rzucaja realizmem mimo, ze zawsze bedzie czegos brakowac. Wiesz chyba co mam na mysli wiec nie rozumiem celu tego dociekania zrodla znaczen wyrazow. Masz oczywiscie racje jesli chodzi o grafike i kierunek w sztuce.

Napisano
Nie potrafisz na pierwszy rzut oka odróżnić tego od rzeczywistości?

Na pierwszy rzut oka jakby pojawiły się w innym kontekscie nie odróżniłbym ich od zdjęcia podobnie jak redaktorzy jakiegoś programu nie odróżnili army od prawdziwych działań nocnych, bo filmik widzieli na YT. Niektórych kadrów z BF3 w 480px nie odróżniłbym na pierwszy rzut oka od filmu z aktorami.

Napisano

No proszę. Dążymy do coraz realistyczniejszej grafiki, a gameplay cały czas krąży wokół zręcznościowych strzelanek:

 

Nie wiem jak Was, ale mnie ten dysonans coraz bardziej razi i z tego powodu nie gram w takie gry jak Battlefield choćby. Wolę odpalić rzeczonego Minecrafta, Trine czy Bastion.

Napisano

Olaf- Ok, jakby pomniejszyć obrazki do 1/4 i popatrzeć na nie bez kontekstu to faktycznie można by się oszukać na samym początku. Podobnie jak na miniaturce zdjęcia człowieka można go pomylić z kimś innym. W grze już nikt się nie da nabrać a o ile wiem w gry się gra.

 

Nezumi- Ja też słysząc o superrealistycznej grafice wiem że nie mam co jej oczekiwać to trochę się na tych pixelkach i trójkącikach znam. Oboje wiemy że to niemożliwe. Jednak wejdź sobie na dowolne forum o grach i zobaczysz że dziesiątki graczy o fotorealizmie w grach mówią serio. Przerzucając się technicznym żargonem, porównują lokacje gier ze zdjęciami. Większość fanboyów sony uznało że Killzone 3 przebił poziomem grafiki sławetne rendery z 2005 roku. ;)

Napisano

Witam, na forum zaglądam od dłuższego czasu. Postanowiłem się zarejestrować by podzielić się z wami bardzo ciekawym newsem.

 

Na odbywającej się w dniach 5-9 marca imprezie Game Developers Conference w San Francisco, studio Epic Games zaprezentuje nowy silnik Unreal Engine 4. Będzie to jednak prezentacja „za zamkniętymi drzwiami”, przeznaczona tylko dla zaproszonych osób.

 

Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=66333

Napisano

grałem w to jakiś czas temu, fajnie zrobione...ale po 30 levelu zaczęło mnie nudzić, bo bez płacenia za kryształki, budowanie idzie dość wolno. w nocy zbierały się surowce, rano budowałem. no, ale co kto lubi:) mieli dodać jakieś potyczki między playerami, to może będzie ciekawiej... fajnie, że gra nie stała w miejscu, tylko ciągle coś nowego dodawali. jak skończy się beta to jeszcze zaglądnę :)

Napisano

Malo indianski Indianin - nie wiem czemu sie czepili tak tego kaptura no ale ok. Na mnie jeszcze czeka Revelations cale a znajac zycie to nim je przejde bedzie juz 3ka normalnie :D Gratulacje Kusanagi pracy przy takim projekcie. Mozesz choc napisac co robisz osobiscie? W sensie modelujesz, animujesz, teksturujesz, wymyslasz dialogi, piszesz muzyke, podkladasz glos...? ;)

Napisano

2 lata miałem na myśli, nie na arty, ale ogólnie.

Ubisoft rozpoczął więc gre dość dawno... Długo udawało im się unikać wycieku informacji.

Napisano

Brawo Kusanagi

Ciekawe, jak sie zmienila rozgrywka w tej czesci, bo nowym swiecie niby brak duzych metropolii i wysokich budynkow.

Jak juz wyjdzie, pokazesz jakies sowje konkretniejsze animacje?

Napisano

no jak wyjdzie to powinienem cos pokazac / tak sie sklada ze mialem niezlego fuksa i bylem 1 animatorem przy tym projekcie po moim AD wiec robilem tam naprawde sporo od coneptow animacji i prototypow po nowe systemy animacji by postac mogla sie poruszac po ..... ;)

Napisano (edytowane)
@Nezumi

 

Gdyby nie było kaptura, połowa graczy by nie kupiła tej gry, bo to już by nie był AC :D więc wiesz.. hehe

 

Znajac ludzi pewnie tak... Ale prawde mowiac wyglada to bez sensu na Indianinie. Jak sie Indianin w kapturze dalej bedzie mogl "ukrywac" w dreptajacej grupie misjonarzy to ja wysiadam hahaha :D

 

Sam pomysl jednak spoko. Ciekawe czy zrobia w koncu w Japonii kiedys czy jednak nie.

Edytowane przez Nezumi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności