Napisano 21 Czerwiec 201212 l @rice : Kurde bele, ale czad. Ja mam normalnie mózg roz****ny. Świetne połączenie 2d i 3d
Napisano 21 Czerwiec 201212 l fajne, takich gier jest już zatrzęsienie w segmencie indie ale nadal to fajna zabawa. Choc osobiscie nie rozumiem jak mozna siedzieć nad levelem tyle czasu ile wymagaja niektore - fajnie ze mu sie chciało. Bedzie od kogo kopiowac ;)
Napisano 3 Sierpień 201212 l wymieklem http://www.gizmodo.co.uk/2012/08/hot-damn-real-racing-3-for-iphone-looks-better-than-some-full-blown-console-games/
Napisano 4 Sierpień 201212 l z 5 lat temu to taka grafa była wypas na PC. To wygląda podobnie do Most Wanted xD
Napisano 10 Wrzesień 201212 l Torque3D staje się Open Source: http://garagegames.com/community/blogs/view/21876
Napisano 11 Wrzesień 201212 l McPixel dostał się na steama z Greenlighta, Oozi wciąż czeka, swoją drogą niektóe gry całkiem interesujące: http://steamcommunity.com/workshop/browse/?controller=sharedfiles&appid=765&method=browse&p=1&ExtraParams%5B0%5D=§ion=items&browsesort=pending&browsefilter=pending
Napisano 14 Wrzesień 201212 l Obsidian wystartował dzisiaj na Kickstarterze z projektem mającym nawiązywać do Baldurów, Planescape'a i ID. Może być ciekawie, bo w ciągu pierwszej godziny zebrali 10% kwoty :)
Napisano 16 Wrzesień 201212 l Dwa duże "moderskie relisy": Black Mesa: http://release.blackmesasource.com/ Diaspora: http://diaspora.hard-light.net/
Napisano 20 Wrzesień 201212 l Torque3D jest już na GitHub'ie http://garagegames.com/community/blogs/view/21886
Napisano 5 Październik 201212 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,12615022,Polska_gra_na_okladce_Game_Infomera__To_nie_zdarza.html Okładka malowana przez naszego usera Wwwoj.
Napisano 19 Październik 201212 l Zapowiada się ciekawa gierka! Ostatni rozmówca chyba znany na forum;]
Napisano 24 Październik 201212 l Jak by ktoś jeszcze nie widział to na stronie http://www.quixel.se/ pokazał się całkiem fajny teaser
Napisano 5 Luty 201312 l Po Torque 3D czas na Torque 2D, który przechodzi na licencję MIT i trafia na GitHUB: http://garagegames.com/community/blogs/view/22166 Chcę dodać że Torque 3D jest dynamicznie rozwijany. Niedawno pojawiła sie wersja 2.0. O planach na kolejną wersję można poczytać tu: http://garagegames.com/community/blogs/view/22106
Napisano 21 Luty 201312 l http://www.gametrailers.com/videos/as8prb/playstation-4-quantic-dream-on-stage-tech-demo--stream- Sony snów to zrobiło. Nowa generacja nadejdzie w te wakacje. :D To co pokazali prześcigało moje najśmielsze oczekiwania. Jeszcze nowy Xbox pokaże pazury i mamy nową generacje. Konsolki znowu popchną wszystko do przodu. :D Żeby sobie zobrazować jakim potworem jest ten sprzęt- radzi sobie lepiej z UE4 niż mocny pecet na i7 + GTX680 czyli piecu za ~4 kafle...
Napisano 21 Luty 201312 l http://www.gametrailers.com/videos/as8prb/playstation-4-quantic-dream-on-stage-tech-demo--stream- Sony snów to zrobiło. Nowa generacja nadejdzie w te wakacje. :D To co pokazali prześcigało moje najśmielsze oczekiwania. Jeszcze nowy Xbox pokaże pazury i mamy nową generacje. Konsolki znowu popchną wszystko do przodu. :D Żeby sobie zobrazować jakim potworem jest ten sprzęt- radzi sobie lepiej z UE4 niż mocny pecet na i7 + GTX680 czyli piecu za ~4 kafle... Yyy czy ty wierzysz w to co napisałeś? Jedyne czym ta konsola różni się od mid-end PC to pamięć RAM. A co do dema UE4 engine... U góry PS4, na dole PC.
Napisano 21 Luty 201312 l ok czyli pewnie i5 ze zintegrowana kartą intela i gry za 100dolkow. Bedzie sukces na miare Vity. Juz sie ciesze na androidowe konsole.
Napisano 21 Luty 201312 l nowy killzone gniecie wszystko> Gdyby to było na pc, już nic więcej nie potrzebuję ale nigdy się nie doczekam.
Napisano 21 Luty 201312 l nowy killzone gniecie wszystko> Gdyby to było na pc, już nic więcej nie potrzebuję ale nigdy się nie doczekam. Srsly? Przecież to wyglądało na najbardziej generic shooter ever, tylko grafa wypasiona.
Napisano 21 Luty 201312 l Lubię takie czasami, nie uganiam się tylko za wypasioną grafą ale to pomaga się wczuć, nie ma co się oszukiwać, to co widzimy pomaga nam oceniać dany tytuł. Widział ktoś Limbo of the lost, moje oczy bolą i krwawią
Napisano 21 Luty 201312 l Monio: Nie chce Cie martwic, ale termin Holiday oznacza okres bozonarodzeniowy. Wiec nie w wakacje, a pod koniec roku. I pewnie w Europie z opoznieniem czyli za rok. Sprzetowo nie powala, nieco wyzej niz mid-range pc. Ale wydaje mi sie, ze jednak popchnie to grafike do przodu. Obecnie gry sa optymalizowane na wydajnosc starych konsol lub slabszych pc-tow. Wyjdzie nowy xbox i ps4, wiec ten minimalny standard przesunie sie do gory. Oczywiscie jak zapowiedzieli czesc gier, ktore wyjda na ps4 bedzie tez dostepna na ps3, wiec nic nie stanie sie od razu. Swoja droga myslalem, ze zapowiedza tez cos co odrozni konsole bardziej od pc-tow. Dla mnie to troche jest PS3.5, duzy upgrade itp., ale zadnej rewolucji nie ma.
Napisano 21 Luty 201312 l dystrybucja cyfrowa i insta play z gaikai, kosnola always on, support nie tylko dla wielkich developerów ( wide Witness) + kilka miłych social featurek, oraz hardaware wystarczający żeby popchnąć wszystko o klasę wyżej ( Drive Club wygląda oszałamiająco dobrze). Co do gier to Deep Down miażdży grafą, Watch Dogs to już klasyk od pewnego czasu, Killlzone to zwykły generic fps z fajną grafą - obejrze jakieś screeeny/gameplaye i styka:P Jak dla mnie sama konferencja momentami nudziła, momentami bawiła( żarty azjatów haha), ale sama konsolka ( szkoda że z bliska nie pokazali jak to wygląda) będzie mocarna.
Napisano 21 Luty 201312 l Ja jestem pies na grafe, ale zastanawia mnie jedna rzecz - kiedys nadejdzie taki dzien (a moze juz nadszedl), gdy bariera dla grafy nie bedzie moc sprzetu, a budzet przeznaczony na tworzenie tej grafy. Moze dlatego gry beda sie robily drogie jak cholera? :(
Napisano 21 Luty 201312 l Ja jestem pies na grafe, ale zastanawia mnie jedna rzecz - kiedys nadejdzie taki dzien (a moze juz nadszedl), gdy bariera dla grafy nie bedzie moc sprzetu, a budzet przeznaczony na tworzenie tej grafy. Moze dlatego gry beda sie robily drogie jak cholera? :( Opierając się na tym co mówią przedstawiciele Epic Games, to produkcja gry na UE4 będzie około 4 razy droższa niż na UE3. Wracając do specyfikacji PS4. Wszelkie źródła przewidują, że procek to architektura x86, produkcji AMD fx-6300, rdzenie Jaguar produkowane w procesie 28 nm, grafa AMD na poziomie pomiędzy 7850 a 7870. To co odróżni tą konsole od PC-ta będzie 8 GB współdzielonej pomiędzy procesorem i grafą pamięci RAM, 8GB GDDR5.
Napisano 21 Luty 201312 l ja tez jestem pies na grafe... dla mnie najlepszy pokaz dal Capcom ze swoim nowym silnikiem/ wedlug mnie bije nawet Killzona
Napisano 21 Luty 201312 l tez mi sie wydaje ze jezeli chodzi o grafe to Deep Down swoim pokazem zmiazdzylo konkurencje normalnie strach sie bac jezeli gry beda tak wygladac ;] przydaloby sie jeszcze tego killzone oblukac w 1080 ale nie ma nigdzie A watch dogs już nie wygląda tak pięknie jak rok temu na E3 ;] Edytowane 21 Luty 201312 l przez tr3buh
Napisano 25 Luty 201312 l nie rozumiem jak to nie ma gdzie ? byte :) Co do Deep Down na mnie też zrobił największe wrażenie, chociaż to podobno tak naprawdę Dragons Dogma 2, czekam na jakies materiały z Dark Souls 2 jeśli to też będzie hulało na takiej grafice to się chyba popłaczę z wzruszenia :)
Napisano 4 Marzec 201312 l troche sie pochwale nad czym pracuje ;) http://www.gamersyde.com/news_assassin_s_creed_hoists_the_black_flag-13845_en.html
Napisano 5 Marzec 201312 l i nad czym pracuja moi znajomi ... http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/03/05/april-cover-revealed-thief.aspx
Napisano 8 Marzec 201312 l O kurcze, takie same skaly robie teraz w robocie :) A serio to wyglada miodnie ten nowy Call. Oby gameplay nie zawiodl.
Napisano 8 Marzec 201312 l Nowy thief i nowy CoJ... Chyle czola panowie i czekam na te dwie rewelacyjnie zapowiadajace sie giery.
Napisano 8 Marzec 201312 l to bedzie Fps ten now CoJ ? fajnie fajnie wyglada... czekam na nowy trailer
Napisano 14 Marzec 201312 l gierka przy ktorej miałem okazje pracować na steamie :) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=131967979
Napisano 14 Marzec 201312 l O. Całkiem ładne, chętnie bym się pobawił, o ile będzie jakaś ludzka cena za to. Niestety steam ma to do siebie, że jest upierdliwie drogi. Pożyjemy, zobaczymy. Zagłosowane na Was, powodzenia :) Tylko jedna rzecz mnie irytuje już nawet na filmikach. Health bary wrogów. Latające po środku ekranu i zasłaniające kawałki gry. Szczególnie, że na filmiku nie widać, żeby to miało znaczenie, bo mobki padają jak muchy, więc po co je pokazywać aż tak :)
Napisano 14 Marzec 201312 l nom bar ogromny ale nie u wszystkich więc spoko. Padaja jak muchy bo pewnie nagrywane w godMode. Gratuluję. A napiszesz co robiłeś, czy trzeba zaglądać do teczki?
Napisano 14 Marzec 201312 l Dalamar paski da sie wyłączyć gierka bedzie ios/android pc cena jeszcze nie wiadomo olaf do teczki raczej nie założę osobny watek w dziale gameart po premierze i zrobie mały artdump niestety firma liczy 8 osób i nie ma czasu na konceptowanie także ja byłem odpowiedzialny za postacie potwory i iteamy(trochę enviro).
Napisano 14 Marzec 201312 l Jak da się wyłączyć do w ogóle bardzo przyjemnie. Gratuluje fajna robota. Czekam na premierę w takim razie, chętnie zobaczę grę i co tam stworzyłeś.
Napisano 3 Maj 201311 l Gratulacje! ordery, zasługi, sława! fanfary! :) "Założyciele CD Projekt Michał Kiciński i Marcin Iwiński oraz szef studia CD Projekt RED Adam Badowski otrzymali z rąk Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego Krzyże Kawalerskie Orderu Odrodzenia Polski. Odznaczenia te przyznano im za wybitne zasługi w działalności na rzecz rozwoju przedsiębiorczości polskiej. Uroczystość będąca częścią obchodów Święta Narodowego 3 Maja odbyła się na Zamku Królewskim." http://www.cdprojekt.com/Press_Room/Aktualnosci,news_id,1894
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto