Gomez Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Hej :) Starałem sie o naturalny wygląd, jak w klasycznej rzeźbie z delikatnymi detalami. Szmatka zrobiona z polygonów w xsi. Render w Zbrushu. 1
claude Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Miodzio laseczka, draperia też super. Możesz pokazać siateczkę draperii. *****5
Cyanide Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Rzeczywiście super Ci wyszło, ode mnie też 5*. Jedyny mankament jaki zobaczyłem i co do niego nie jestem pewien to jej prawa stopa zaraz przy palcach jakoś dziwnie mi wygląda, ale nie będę szukał dziury w całym.
dac77 Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 +plecy, twarz, włosy, szmatka - prawe kolano, umięśnienie brzucha
vrocker Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Mega! widziałem na zbrush central i mnie zatkało. Jestem pod wrażeniem. Draperia też w zetce?
daymon Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Brzuch mi trochę nie pasuje oraz dziwnie wygląda jej prawe kolano na pierwszym ujęciu. Poza tym piękny model. Pozdrawiam.
mafida Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Klasa,jak mówiłem jedna z najlepiej wyrzeżbionych w zbrushu kobitek jakie widziałem:) 5 gwiazdek:) Pozdr:)
tr3buh Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 ode mnie rowniez 5, mozesz pokazac siatke oraz basemesh?
Bacry Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Dla mnie super. Najlepsze jest to, że panienka jest w fajnej pozie a nie zwyczajnie stoi. Jak są jakieś niedociągnięcia to i tak ich nie wiedzę. Było by 6 gdybyś dołożył materiał i scenę jakąś. Pozdrawiam B.
Idaho Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 A ja poproszę nie tyle o siatkę co o referkę ;P . Nie bardzo mi pasuje lewe biodro patrząc od przodu i na drugim zdjęciu oraz lewa stopa. Pozdrawiam
olaf Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 mi bardzo przeszkadza napięcie mięśni modelki, ujmuje jej kobiecości. ale miękkie światło i sceneria mogą to idealnie zatuszować.
Shogun 3D Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 Czy korzystałeś z pomocy modelki? Model świetny, gratuluję, *****. :) Masz zamiar dodać teksturki?
simonhc Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 Rewelacja! Czekam na wersje z teksturami! 5*****
Orangegraphics Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 ale żadnego fronta, zrób materiały i prawdziwy render, zatrząśnij światem Cg, to może być coś niesamowitego jak dokończysz, nie zmarnuj takiego renderu na claya
graphic Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 Super!!! Coś fantastycznego. Podobna do mojej narzeczonej;]
Plugawiciel Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 3 strony postow z lizania po jajach mowi samo za siebie :) brawo ,podoba mi sie
dac77 Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 3 strony postow z lizania po jajach mowi samo za siebie :) brawo ,podoba mi sie Wszystkich nie czytałeś. Ja nawet nie powąchałem nie mówiać już o lizaniu.
Kris_R Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 Rewelacyjnie się prezentuje ten model. Bardzo fajnie wyczułeś detal, który nie jest nachalny jak to często bywa w przypadku rzeźb robionych w ZBrushu, gdzie ludzie modelują pory na skórze a proporcje postaci leżą i kwiczą. U ciebie jest odwrotnie - ze smakiem. Odpisz coś bo tu już pytania się piętrzą coraz wyżej :)
Gomez Napisano 5 Lipiec 2010 Autor Napisano 5 Lipiec 2010 Hej Fajnie że się podoba. Nad renderem właśnie pracuje. Będzie to jednak render rzeźby, bez kiczowatego fotorealu. Taki był zamiar od początku. Kiczowaty fotoreal będzie w następnej pracy, a nuż wyjdzie coś więcej. Teksturki to może jakiś marmur delikatny. Siatka szmatki poniżej, model kobietki to zwykła siata, pełno takich w wątku z siatkami, nic szczególnego. Biodro tak mi pasowało do artystycznej wizji. Niedociągnięcia i błędy pewnie że są ale albo się wrzuca model do galerii albo poprawia w nieskończoność. Kiedyś będę lepszy, będę popełniać mniej błędów i robić lepsze rzeczy. Refki konkretnej nie ma, jest szkic który mnie zainspirował. Miałem do tego setki refek i z każdej wyciągałem to co było mi potrzebne. Napięcie mięśni – co jednym przeszkadza innym się podoba, uważam że nie są to przesadzone mięśnie a jedynie podkreślające anatomię w pewnych miejscach i tworzące tam napięcie skupiające uwagę. Z pomocy modelki nie korzystałem choć byłoby łatwiej. Następnym razem pomyśle o tym poważnie. Plugawiciel rozwaliłeś mnie men :) Pozdrawiam.
Lucek Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 Gomez, jak robisz takie szmatki? Symulacja i potem sculpt czy ręcznie z refek? rzeźbisz przed czy po pozowaniu?
olaf Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 Napięcie mięśni – co jednym przeszkadza innym się podoba, uważam że nie są to przesadzone mięśnie a jedynie podkreślające anatomię w pewnych miejscach i tworzące tam napięcie skupiające uwagę. Mi osobiscie przeszkadza, ale akceptuję ponieważ taka jest wizja twórcy i jako przemyslany element jak najbardziej się broni. Naprawdę ciężko uwierzyć ze to powstało bez modelki. szacun.
Gomez Napisano 5 Lipiec 2010 Autor Napisano 5 Lipiec 2010 Szmatka powstała po upozowaniu, w całości z ręki z poligonów, bez zbrusha. Tym razem miałem refke dokładną.
Pierzak Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 Ladny model. Fajnie wyszlo. Brakuje mi tylko detalu we wlosach. Torche gomulaste wygladaja ale ogolnie rewelacja. Niewygodne krzeslo.
Neb Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 rewelka! Masz świetne wyczucie formy i proporcji. Wyrenderuj to jak należy i ślij do kolejnego nr Expose :) 5*
emmilius Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 No brzuszek za bardzo przykoksowany. Ale ogólnie super wyrzeźbione.
Luki Luki Napisano 10 Lipiec 2010 Napisano 10 Lipiec 2010 Świetne, nie ma co krytykować. Szmatka też po bandzie;). Jeśli coś mi tylko delikatnie przeszkadza, to to, że żaden z renderów nie pokazuje do końca dobrze tej rzeźby. Jako główny wybrałbym jakiś bardziej prostopadły do osi jej ciała.
Luki Luki Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Na zbrush central pokazales kilka fajnych screenow detalu. Wielki plus za dlonie i stopy, zwlaszcza stopy sa w 90% nawet fajnych modeli odpuszczone, a u Ciebie są świetnie zrobione.
Touch Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Trochę mięśnia za dużo i widać mocną, wręcz męską budowę kości (patrz zgięte kolano), ale ogólnie duży plus:)) Pozdr
PIraT Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Gratuluję:D Nie znam się ale jak dla mnie wygląda świetnie.
misiekhc Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 wyszlo fajnie naturalnie, wyglada jak z modela rzezbione, przekombinowane to siedzisko imo
Hatt3r Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Czapka z głowy i gratulacje Gomez :) Poza kobiety wygląda naturalnie, a fotel jest ekstremalny, ciekawy:) pozdrawiam
Rotcore Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Yea... nareszcie piękny model i w końcu porządnie wymodelowane stopy... gratuluje!
peter_f Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 PRZEPIĘKNE/-Y/-A (dzieło/model/kobieta)!!! Dawno nie widziałem tak pięknej rzeźby. Nie znam się na anatomii, ale dla mnie wygląda genialnie i do tego ta twarz! Cudo! 5***** i gratki fronta :)
Mortom Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Jeśli model miażdży, to render strasznie ubogi i moim zdaniem psujący wspaniałość rzeźby. Pozdr.
Persh Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Nareszcie front! Bardzo zasłużenie. oby tak dalej
Tweester Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Gratki, gratulacje, rzadko kiedy można oglądać takie prace :)
ICE Napisano 21 Lipiec 2010 Napisano 21 Lipiec 2010 Sczeka opada, niesamowita precyzja a zarazem lekkosc wykonania. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi