Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej :)

 

Starałem sie o naturalny wygląd, jak w klasycznej rzeźbie z delikatnymi detalami. Szmatka zrobiona z polygonów w xsi. Render w Zbrushu.

 

attachment.php?attachmentid=201525

 

attachment.php?attachmentid=201526

 

attachment.php?attachmentid=201527

 

attachment.php?attachmentid=201528

  • Odpowiedzi 48
  • Wyświetleń 16,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Miodzio laseczka, draperia też super. Możesz pokazać siateczkę draperii.

*****5

Napisano

Rzeczywiście super Ci wyszło, ode mnie też 5*. Jedyny mankament jaki zobaczyłem i co do niego nie jestem pewien to jej prawa stopa zaraz przy palcach jakoś dziwnie mi wygląda, ale nie będę szukał dziury w całym.

Napisano

Awesome dude!

5*

Napisano

Mega! widziałem na zbrush central i mnie zatkało. Jestem pod wrażeniem. Draperia też w zetce?

Napisano

Brzuch mi trochę nie pasuje oraz dziwnie wygląda jej prawe kolano na pierwszym ujęciu.

Poza tym piękny model.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Klasa,jak mówiłem jedna z najlepiej wyrzeżbionych w zbrushu kobitek jakie widziałem:)

5 gwiazdek:)

 

Pozdr:)

Napisano

Dla mnie super. Najlepsze jest to, że panienka jest w fajnej pozie a nie zwyczajnie stoi. Jak są jakieś niedociągnięcia to i tak ich nie wiedzę. Było by 6 gdybyś dołożył materiał i scenę jakąś.

Pozdrawiam B.

Napisano

khe khe czemu jeszcze nie ma fronta?

Napisano

A ja poproszę nie tyle o siatkę co o referkę ;P .

Nie bardzo mi pasuje lewe biodro patrząc od przodu i na drugim zdjęciu oraz lewa stopa.

Pozdrawiam

Napisano

mi bardzo przeszkadza napięcie mięśni modelki, ujmuje jej kobiecości. ale miękkie światło i sceneria mogą to idealnie zatuszować.

Napisano

Czy korzystałeś z pomocy modelki?

 

Model świetny, gratuluję, *****. :)

 

Masz zamiar dodać teksturki?

Napisano

ale żadnego fronta, zrób materiały i prawdziwy render, zatrząśnij światem Cg, to może być coś niesamowitego jak dokończysz, nie zmarnuj takiego renderu na claya

Napisano
3 strony postow z lizania po jajach mowi samo za siebie :) brawo ,podoba mi sie

 

Wszystkich nie czytałeś. Ja nawet nie powąchałem nie mówiać już o lizaniu.

Napisano

Rewelacyjnie się prezentuje ten model. Bardzo fajnie wyczułeś detal, który nie jest nachalny jak to często bywa w przypadku rzeźb robionych w ZBrushu, gdzie ludzie modelują pory na skórze a proporcje postaci leżą i kwiczą. U ciebie jest odwrotnie - ze smakiem.

Odpisz coś bo tu już pytania się piętrzą coraz wyżej :)

Napisano
  • Autor

Hej

 

Fajnie że się podoba.

Nad renderem właśnie pracuje. Będzie to jednak render rzeźby, bez kiczowatego fotorealu. Taki był zamiar od początku. Kiczowaty fotoreal będzie w następnej pracy, a nuż wyjdzie coś więcej.

Teksturki to może jakiś marmur delikatny.

Siatka szmatki poniżej, model kobietki to zwykła siata, pełno takich w wątku z siatkami, nic szczególnego.

Biodro tak mi pasowało do artystycznej wizji. Niedociągnięcia i błędy pewnie że są ale albo się wrzuca model do galerii albo poprawia w nieskończoność. Kiedyś będę lepszy, będę popełniać mniej błędów i robić lepsze rzeczy.

Refki konkretnej nie ma, jest szkic który mnie zainspirował. Miałem do tego setki refek i z każdej wyciągałem to co było mi potrzebne.

Napięcie mięśni – co jednym przeszkadza innym się podoba, uważam że nie są to przesadzone mięśnie a jedynie podkreślające anatomię w pewnych miejscach i tworzące tam napięcie skupiające uwagę.

Z pomocy modelki nie korzystałem choć byłoby łatwiej. Następnym razem pomyśle o tym poważnie.

 

Plugawiciel rozwaliłeś mnie men :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Gomez, jak robisz takie szmatki? Symulacja i potem sculpt czy ręcznie z refek? rzeźbisz przed czy po pozowaniu?

Napisano
Napięcie mięśni – co jednym przeszkadza innym się podoba, uważam że nie są to przesadzone mięśnie a jedynie podkreślające anatomię w pewnych miejscach i tworzące tam napięcie skupiające uwagę.

Mi osobiscie przeszkadza, ale akceptuję ponieważ taka jest wizja twórcy i jako przemyslany element jak najbardziej się broni. Naprawdę ciężko uwierzyć ze to powstało bez modelki. szacun.

Napisano
  • Autor

Szmatka powstała po upozowaniu, w całości z ręki z poligonów, bez zbrusha. Tym razem miałem refke dokładną.

Napisano

Bardzo ładnie wyszło :) 5*

Napisano

Ladny model. Fajnie wyszlo. Brakuje mi tylko detalu we wlosach. Torche gomulaste wygladaja ale ogolnie rewelacja.

Niewygodne krzeslo.

Napisano

rewelka! Masz świetne wyczucie formy i proporcji. Wyrenderuj to jak należy i ślij do kolejnego nr Expose :) 5*

Napisano

Świetne, nie ma co krytykować. Szmatka też po bandzie;).

Jeśli coś mi tylko delikatnie przeszkadza, to to, że żaden z renderów nie pokazuje do końca dobrze tej rzeźby. Jako główny wybrałbym jakiś bardziej prostopadły do osi jej ciała.

Napisano

Na zbrush central pokazales kilka fajnych screenow detalu. Wielki plus za dlonie i stopy, zwlaszcza stopy sa w 90% nawet fajnych modeli odpuszczone, a u Ciebie są świetnie zrobione.

Napisano

Trochę mięśnia za dużo i widać mocną, wręcz męską budowę kości (patrz zgięte kolano), ale ogólnie duży plus:))

Pozdr

Napisano

Czapka z głowy i gratulacje Gomez :) Poza kobiety wygląda naturalnie, a fotel jest ekstremalny, ciekawy:) pozdrawiam

Napisano

PRZEPIĘKNE/-Y/-A (dzieło/model/kobieta)!!! Dawno nie widziałem tak pięknej rzeźby. Nie znam się na anatomii, ale dla mnie wygląda genialnie i do tego ta twarz! Cudo! 5***** i gratki fronta :)

Napisano

Jeśli model miażdży, to render strasznie ubogi i moim zdaniem psujący wspaniałość rzeźby.

 

Pozdr.

Napisano

Sczeka opada, niesamowita precyzja a zarazem lekkosc wykonania.

 

Pozdrawiam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności