Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

berger- nie przesadziłeś z tymi śrubkami na tylnym nadkolu ;P ?

felgi tak w realu nie wyglądają. Mają inny kształt. Przede wszystkim cała felga powinna jakby głębiej wchodzić w koło.

Ostatni renderek w porządku, tylko te światła...

Napisano

Berger klasa ziom :)

 

Ode mnie szybka wizka zrobiona w całości w jakieś 5h , materiał zasłon od polka dot, reszta moja :)

5683188184_bdf25f7b5f_b.jpg

 

salut.

Napisano

SWRSC, bardzo fajne, dla kogoś, czy tylko do portfolio?

Berger, kapitalnie! Nareszcie osiągnąłeś poziom renderingu zbliżony do poziomu modelingu, mistrzostwo :)

Napisano

pionix - bardzo ładnie choć podkręciłbym jeszcze odbicia na szybie tarasów. Chodzi mi o niebieskie niebo. To samo niżej na szybach bo takie szarawe są. Więcej kontrastu bym im dodał bo mają fajne jasne miejsca na firance i odbicia nieba. Tuje zmieniłbym na takie ze zdjęć ale to moje takie ostatnio zboczenie żeby nie ładować wszystkiego w 3d.

Napisano

Tamyl91-świetna praca

bolitic- trochę mi ten materiał karoserii pod plastik podchodzi,przednie koła wyglądają jakby lewitowały, dziwny cień albo źle widze.

Test:

lazienllkad11.jpg

Napisano

Simple_man - coś z metalem na kranie dzieję się niedobrego. Jakieś kropki i chyba jest zbyt refleksyjny.

Smoku - czysto to wygląda. Puszka mogłaby być jednak trochę bardziej odbijająca.

 

Wszystkiego testrender:

fd0a00c5bff6b531.jpg

Napisano

pionix też chciałbym takie testy robić :)

 

Panowie mam pytanie, macie jakiś fajny myk na zrobienie materiały zamszu? Namęczyłem się namieszałem, nakombinowałem z teksturami a wyszło to:

 

kahippo06.png

 

Trochę jak balon :/

Napisano

pobaw się fallofami w diffuse i reflect, (ale wyłącz trace reflections) do tego troch więcej bumpa i zmniesz filter blur.

Napisano

Witam,

szukam pomocy przy pozbyciu się plam z renderu... Przeszukałam już chyba całe forum, zmieniałam ustawienia milion razy. Jeśli jest fajna kolorystyka całego wnętrza, to wychodzą plamy na podłodze, jeśli jakoś się ich pozbyłam to render jest mega blady i bez żadnej głębi, zupełnie płaski. Naprawdę już mi sie wszystko pomieszało.

Poniżej ustawienia i próbka zwykłego materiału podłogi.

 

 

 

To bardzo pilne! Pomóżcie..kamera%206%20blad.png

ustawienia3.jpg

ustawienia2.jpg

ustawienia1.jpg

ustawienia%204.jpg

Napisano

sety które pokazałeś wyglądają przyzwoicie. Poszukał bym czegoś w scenie... np VrayLight rozkręcony do kosmicznych wartości...

 

Edit:

Hdri może też coś takiego robić...

Napisano

pionix - ładne foto

arturprx2 piękności oprócz jednej rzeczy. Czemu dywanik jest taki ostry. Powinien być mięciusi ale cienie na nim raczej temu zaprzeczają.

Napisano

Sroka8888, trochę za mocno pofałdowane jak dla mnie, ale materiał wygląda na prawdę nieźle ;)

 

A od siebie dam małe co nieco , celem poćwiczenia fałdów i materiału

 

5.jpg

Napisano (edytowane)

u mnie wstępnie kwartał osiedla

szajnowicza2a.jpgszajnowicza2b.jpg

szajnowicza2c.jpg

LOKI - po fakcie zauważyłem ( z x-refem mi się zaplątało światełko)

Edytowane przez grafik3d
Napisano

grafik3d - fajna makietka. Dlaczego drzewa mają 2 cienie?

 

---- i moje pytanie ----

 

co odpowiada w onyksie za skręcenie tekstury na konarach ? (tzn jak to wyprostować co pokazują zielone linie)

 

pofaldowanieteksturyony.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano
Loki - był tam twist przy gałęziach

 

czyli muszę całkiem z twista zrezygnować ? bo zdaje się nie ma możliwości kontrolowania samej UV w onyx ?

Napisano

Zrezygnować nie musisz jeżeli masz roślinę, która tego potrzebuje. Morphe by ci lepiej wytłumaczył jak powyginać te gałęzie żeby otrzymać ciekawy efekt. Ja tylko znam poniekąt onyxa ale jak chciałem powyginać to trzymałem się angle, curve, zagęszczeniem złamasów i gęstością siatki gałęzi na długości.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności