Camel Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 berger: teraz przepięknie, nie chciałbym żebyś to zmieniał :(
blomd Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 berger- nie przesadziłeś z tymi śrubkami na tylnym nadkolu ;P ? felgi tak w realu nie wyglądają. Mają inny kształt. Przede wszystkim cała felga powinna jakby głębiej wchodzić w koło. Ostatni renderek w porządku, tylko te światła...
pionix Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Test przed wstawieniem peoplów. Trochę AA siadło ale docelowo myślę, że uda się to poprawić.
Berger Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 (edytowane) Texturowania ciąg dalszy: Edytowane 3 Maj 2011 przez Berger 2
indian Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 Berger klasa ziom :) Ode mnie szybka wizka zrobiona w całości w jakieś 5h , materiał zasłon od polka dot, reszta moja :) salut.
SWRSC Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 (edytowane) wklejka w zdjęcie: Edytowane 3 Maj 2011 przez SWRSC
NV Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 SWRSC : pokażesz miniaturkę jak wygląda zdjęcie bez wklejki ? Wyszło bardzo fajnie.
Tamyl91 Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 SWRSC, bardzo fajne, dla kogoś, czy tylko do portfolio? Berger, kapitalnie! Nareszcie osiągnąłeś poziom renderingu zbliżony do poziomu modelingu, mistrzostwo :)
Tores Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 pionix - bardzo ładnie choć podkręciłbym jeszcze odbicia na szybie tarasów. Chodzi mi o niebieskie niebo. To samo niżej na szybach bo takie szarawe są. Więcej kontrastu bym im dodał bo mają fajne jasne miejsca na firance i odbicia nieba. Tuje zmieniłbym na takie ze zdjęć ale to moje takie ostatnio zboczenie żeby nie ładować wszystkiego w 3d.
kozioo Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 SWRSC - pionowy zbieg perspektywy się nie zgadza ze zdjęciem. Poza tym jak zwykle ładnie:) tak na szybko: http://i.imgur.com/W8iwC.jpg
SWRSC Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 dzięki kozioo, cały czas uczę się wklejek. Na razie jestem na etapie opanowywania ogniskowych i przeliczania na FF :)
sebx Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Tamyl91-świetna praca bolitic- trochę mi ten materiał karoserii pod plastik podchodzi,przednie koła wyglądają jakby lewitowały, dziwny cień albo źle widze. Test:
Smoku Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 (edytowane) Taki nie zobowiązujący redbull robiony około dwóch godzin. Edytowane 8 Maj 2011 przez Smoku
Simple_man Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 (edytowane) kran w mentalu wszystko na scenie jak zwykle moje Edytowane 9 Maj 2011 przez Simple_man
pionix Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 Simple_man - coś z metalem na kranie dzieję się niedobrego. Jakieś kropki i chyba jest zbyt refleksyjny. Smoku - czysto to wygląda. Puszka mogłaby być jednak trochę bardziej odbijająca. Wszystkiego testrender:
Georgas Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 pionix fajne, ja bym jedynie ocieplił światło padające z lampy
cfaniak Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 pionix też chciałbym takie testy robić :) Panowie mam pytanie, macie jakiś fajny myk na zrobienie materiały zamszu? Namęczyłem się namieszałem, nakombinowałem z teksturami a wyszło to: Trochę jak balon :/
Kub@ Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 pobaw się fallofami w diffuse i reflect, (ale wyłącz trace reflections) do tego troch więcej bumpa i zmniesz filter blur.
arturprx2 Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 Bardzo dobrze to wygląda pionix, brakuje tylko dywanu ;] testowa scena pod katalog.
versalina Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 Witam, szukam pomocy przy pozbyciu się plam z renderu... Przeszukałam już chyba całe forum, zmieniałam ustawienia milion razy. Jeśli jest fajna kolorystyka całego wnętrza, to wychodzą plamy na podłodze, jeśli jakoś się ich pozbyłam to render jest mega blady i bez żadnej głębi, zupełnie płaski. Naprawdę już mi sie wszystko pomieszało. Poniżej ustawienia i próbka zwykłego materiału podłogi. To bardzo pilne! Pomóżcie..
arturprx2 Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 sety które pokazałeś wyglądają przyzwoicie. Poszukał bym czegoś w scenie... np VrayLight rozkręcony do kosmicznych wartości... Edit: Hdri może też coś takiego robić...
versalina Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 z tymi swiatlami tez kombinowalam ale już wymiękam... mam ich dużo bo scena jest olbrzymia...
arturprx2 Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 pardom, może mało precyzyjnie się określiłem... mam na myśli vrayLightMtl.
versalina Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 znajomy też mówił że to może być to... może zastąpie plane?
Tores Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 pionix - ładne foto arturprx2 piękności oprócz jednej rzeczy. Czemu dywanik jest taki ostry. Powinien być mięciusi ale cienie na nim raczej temu zaprzeczają.
versalina Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 Czy jest jakieś światło w Vray'u które może być modelowane jak np. coś co ma na sobie vray light mtl? Chodzi mi o nieregularny kształt.
Mytikas Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 Wisienka W Wolnej Chwili. Jak można by to poprawić? Dziekuję za wszelkie sugestie.
lukasz1330 Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 Sroka8888, trochę za mocno pofałdowane jak dla mnie, ale materiał wygląda na prawdę nieźle ;) A od siebie dam małe co nieco , celem poćwiczenia fałdów i materiału
grafik3d Napisano 16 Maj 2011 Napisano 16 Maj 2011 (edytowane) u mnie wstępnie kwartał osiedla LOKI - po fakcie zauważyłem ( z x-refem mi się zaplątało światełko) Edytowane 16 Maj 2011 przez grafik3d
Loki Napisano 16 Maj 2011 Napisano 16 Maj 2011 grafik3d - fajna makietka. Dlaczego drzewa mają 2 cienie? ---- i moje pytanie ---- co odpowiada w onyksie za skręcenie tekstury na konarach ? (tzn jak to wyprostować co pokazują zielone linie) Uploaded with ImageShack.us
Loki Napisano 16 Maj 2011 Napisano 16 Maj 2011 Loki - był tam twist przy gałęziach czyli muszę całkiem z twista zrezygnować ? bo zdaje się nie ma możliwości kontrolowania samej UV w onyx ?
Tores Napisano 16 Maj 2011 Napisano 16 Maj 2011 Zrezygnować nie musisz jeżeli masz roślinę, która tego potrzebuje. Morphe by ci lepiej wytłumaczył jak powyginać te gałęzie żeby otrzymać ciekawy efekt. Ja tylko znam poniekąt onyxa ale jak chciałem powyginać to trzymałem się angle, curve, zagęszczeniem złamasów i gęstością siatki gałęzi na długości.
Rekomendowane odpowiedzi