Napisano 11 Luty 201213 l i arbuzy wydają się być drobniutkie. Nie wiecie już czego się czepiać na prawdę o_O Być może rzeczywiście odbicie w mikrofali troszkę niefortunne, ale widok w sam sobie ok bo nie odciąga uwagi od wnętrza... Nie wiedziałem o rocznicy, natomiast jeden z moich pierwszych modeli to był właśnie jeden z jego foteli...
Napisano 12 Luty 201213 l takie tam przed spaniem. Nie za jaskrawy ten biały tynk? (zielenina w tle ze zdjęcia, wstawiona na szybkości żeby nie było pustki na horyzoncie).
Napisano 12 Luty 201213 l pressenter pokaż te obrazki bez dof'a bo psuje cały efekt moim zdaniem (np. szkoda tego dywanu futrzastego fajnego). Będą później, bo to po prawdzie projekty, które właśnie skończyłem(tylko z wstawionymi fotelikami), także wkrótce się pojawią. ;) Bardziej bym powiedział, że to tło za jasne, i troszkę bym delikatniejszy ten cień od słońca zrobił, ale to tylko moje zdanie. Sz.
Napisano 12 Luty 201213 l Loki czym tam tak przyswiecasz ? mi czesto przepala tynk i ginie mi detal ktory u ciebie wyglada elegancko ... pozdr
Napisano 12 Luty 201213 l Testowy render mający na celu sprawdzenie, na ile mogę kontrolować swojego żuka za pomocą rigu własnego autorstwa. Początki nie są łatwe, ale szanse na wygodną pracę po kilku poprawkach zdecydowanie są.
Napisano 12 Luty 201213 l Świecone: VraySun + VraySky, gamma 2,2 i reinhard 0.35 burn. mookie - fajny żuk :) jedyne co mi się rzuciło w oczy to moment w którym rozkłada skrzydła do lotu - jakoś dziwnie to robi (ale z 2 strony lepiej żeby to jakiś animator ocenił).
Napisano 13 Luty 201213 l @Loki - dziekuje :) , pozdro @mookie - normalnie "bugs Life" sie przypomina :) nie znam sie na animacji aczkolwiek dla mnie to wyglada ze juz go kontrolujesz bardzo dobrze. no ale loki ma racje jakos cos tam jakby nie gralo , ale z drugiej strony gdyby tego nie napisal to nei zwrocilbym uwagi :) Pozdr
Napisano 13 Luty 201213 l Trawa została wymodelowana stworzyłem kilka różnych źdźbeł trawy - krótkich i długich następnie je zmapowałem a potem ułożyłem w takie grupy: Następnie skonwertowałem je do vray proxy a potem rozsiałem je przy użyciu multiscattera. Materiał trawy pochodzi z tego tutoriala http://www.peterguthrie.net/blog/2009/04/vray-grass-tutorial-part-2/ tam jest wszystko wytłumaczone. Ostatnio testowałem połączenie Normal map oraz Displace map:
Napisano 14 Luty 201213 l wydaje mi sie ze te sa za mocno wygniecione , a reszta ok , i ten koniec tej zaslony po lewej wygialbym w strone okna a nie w strone kamery bo jakos mi nie lezy , ale to tylko moja skromna opinia... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8771f9720c812cc9.html sorry ze tak ale cos mi sie wysypuje jak chce wrzucic :P Edytowane 14 Luty 201213 l przez 09121986
Napisano 14 Luty 201213 l Smoku - pierwszy fajniejszy - taki "angielski klimat", szkoda że na niebie nie ma chmur. (coś w ten deseń może?) 09121986 - dzięki za opinie :) zmajstrowałem jednakowoż od nowa zasłony zanim przeczytałem Twojego 2 posta - w poprzednich po dłuższym przyjżeniu się, nie podobała mi się skala zmarszczek. Te stare wyglądają jak z bardzo grubego materiału, a chciałem żeby wrażenie było bardziej "zwiewnej" materii. Nad tymi też jeszcze posiedzę pewnie. Edytowane 14 Luty 201213 l przez Loki
Napisano 14 Luty 201213 l Sroka8888: Bardzo przyjemny render kamieni! Świetnie się to ogląda choć takie troszkę nieostre :) Pressenter: Bardzo przyjemne, a tak w ogóle DOF sam w sobie nie jest zły tylko przymknij przesłonę ;)
Napisano 14 Luty 201213 l Loki: jaką metodą te zasłony? Od kiedy nie ma reactora to już nie potrafię hehe.
Napisano 14 Luty 201213 l Pressenter -super materiał tkaniny na tym ostatnim fotelu masz. Jeżeli darmowy to mozna wiedzieć skąd?
Napisano 17 Luty 201213 l 3d_operator: Niestety to kupne tekstury. :| I tylko żeby pusto nie było, nothing to see here, carry on... Sz.
Napisano 17 Luty 201213 l Pionix- fajnie, przydało by się tylko wyprostować ujecie i może lekko jeszcze skontrastować kwiaty. Smoku- ładna prezentacja ! Ode mnie wizka nad która pracowałem jakiś czas temu: Pozdr.
Napisano 17 Luty 201213 l Pionix - render miodny, jak zwykle, ale już zestawienie kolorów średnio mi się podoba (osobiście - choć to kwestia jak wiadomo gustu) Naj mniej podoba mi się podłoga (w sensie - średnio pasuje do takiego wnętrza moim zdaniem - za bardzo odwraca uwagę. Jest szansa żebyś pokazał taki obrazek z podłogą a'la posadzka epoksydowa biała? i biała ściana ta co jest kremowa teraz? Wyjdzie troche "JunioR'owo" :D
Napisano 17 Luty 201213 l Loki - ciemna podłoga narzucona przez klienta. Chciał aby meble mocno się na niej zarysowały. Raczej z braku czasu nie pokażę innej wersji ;) Fajne światło masz w tym exteriorze co pokazałeś. JunioR - kurde nie wiem jak to robisz że masz wszystko tak bardzo jasne a nie jest przy tym ani trochę mdło i mało kontrastowo :) Smoku - coś z kontrastem na wyświetlaczu się stało. Xiz0r - na dywanie jest minimalny displejs. Tamyl91 - fajnie te rakiety wyszły.
Napisano 20 Luty 201213 l Jak modeluje takie sofy łóżka fotele itp. to macie jakieś rysunki techniczne czy wszystko ze zdjęcia ?
Napisano 20 Luty 201213 l smoku - szkło na krawędziach powinno być szlifowane - matowe :) No i trochę zbyt plastelinowe przyciski. Bardzo fajnie wyszły refleksy, ładne studio. Junior - miód!
Napisano 20 Luty 201213 l Dostałem. Ale jak dobrze poszperasz po sieci to też znajdziesz. Żeby nie było na pusto z innym mat. pzdr
Napisano 22 Luty 201213 l Ja bym lakier auta mimo wszytko dal jaskrawy by sie wyrózniał sam lakier. Ciekawe jak by to wygladalo....
Napisano 22 Luty 201213 l @gregory - troche tam ziarni na cieniach i kliknij cam correction @smoku - szkoda pracy ;p , troche jeszcze go pomęcz , zrób dwa dodatkowe rzuty , i w postpro podciągnij żeby było na FW ;) Odemnie znów mebel ;p końcówka ...
Napisano 22 Luty 201213 l 09121986 - co jest nie tak z cam correction? dalem tylko vertical shift na 0,5 chyba:P by wyprostować regały bo sie troche zjechały w kierunku okna przy suficie
Napisano 22 Luty 201213 l heh no własnie te regały po lewej dają wrażenie wygiętych :) może przez taki kadr
Napisano 22 Luty 201213 l 09121986 - co to za materiał? Bo fakturę i błysk ma jak skóra, ale falloff koloru sprawia że wygląda jak jedwab, aksamit czy coś takiego.
Napisano 23 Luty 201213 l Simple_man - fajne lego-ludki. Jak na plastik to reflect/połysk jest chyba trochę zbyt rozmyty. Takie mam wrażenie 09121986 - ładny model. Smoku - Fajne, ładne. Może za duże postpro jak dla mnie.
Napisano 23 Luty 201213 l Czy nie podobne one trochę do mebli z czasów komuny i ich urzędów hehe. Mogę się tez mylić. pZDR
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto