NV Napisano 22 Wrzesień 2012 Autor Napisano 22 Wrzesień 2012 Sroka8888 : Niesamowite te trawy robisz ! Będziemy mogli liczyć na jakiś tutorial ? :)
Lucek Napisano 22 Wrzesień 2012 Napisano 22 Wrzesień 2012 (edytowane) Panowie, to nie jest miejsce na dywagowanie na temat kto co robi. W tym wątku wrzucamy rendery testowe i niczym dziwnym nie jest używanie cudzych modeli. Także proszę poluzować gumę. Wyczyściłem wątek z tej dyskusji. Edytowane 22 Wrzesień 2012 przez Lucek 1
eXPlosiV Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Fragment sceny nad, którą pracuję w wolnym czasie. Od razu mówię, żebym nie został zlinczowany, że nie wszystkie modele są mojego autorstwa ale materiały już moje ;)
shadowsexpe Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 eXPlosiV Poprawa mapowanie okna bo nieładnie wygląda szczególne dolna framuga a także pionowe mapowanie parapetu. Szczerze mówiąc to do tego klimatu co tu już masz bardziej by się nadawały jakieś zabrudzone szyby i nie tak intensywne światło ale to tylko imo. up dopatrzyłem się że jeszcze ci nie tak układa się tekstura na ścianie pod oknem w stosunku do tego co masz obok okna dałbyś materiałowi ściany jakiś bump albo displ ;)
Sebazx6r Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 Test displacment map. Potem bedzie nowy fast skin 10kpoly. Postac Zrigowana na FK bez kontrolek.
plasti Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 (edytowane) @eXPlosiV ladnie rafale, dobrze to pociagles, mnie ino te okno razi, mapping, wogole widze ze masz w portfolio rzeczy ktorymi sie nie chwaliles jeszcze :) E: hahaha nie mo to jak dostac negativ repa za zwyklego posta, hahahaha, [...] Edytowane 4 Październik 2012 przez Adek 1
Bonifatz Napisano 30 Wrzesień 2012 Napisano 30 Wrzesień 2012 Test render eksteriora ktorego zrobilem po godzinach w tym test nowych drzew.
Touch Napisano 30 Wrzesień 2012 Napisano 30 Wrzesień 2012 Trochę pusto:) Brakuje kominów i płotków, które wypełniłyby scenę nieco. Pozdr
le_chu Napisano 30 Wrzesień 2012 Napisano 30 Wrzesień 2012 Mały interior robiony w Cyclesie. Render wyjściowy miał 6000x3000 px, czas to 6h 33min. Delikatny post w PS.
Lucas Napisano 30 Wrzesień 2012 Napisano 30 Wrzesień 2012 Tak z ciekawości - ten czas był na CPU czy GPU? I czy masz bump mapę na fotelu? Bo widzę, że chyba z cieniowaniem coś jest nie tak (ostra krawędź na granicy powierzchni oświetlonej i zacienionej), u siebie zauważyłem ostatnio to samo i zastanawiałem się, czy to przypadkiem jak czegoś nie robię źle.
le_chu Napisano 30 Wrzesień 2012 Napisano 30 Wrzesień 2012 No takie czasy to na gpu tylko ;) Cienie na fotelu to chyba wina siatki, z bumpem na ogol nie mialem problemow.
ledman Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 (edytowane) a jak świecone? jak wygląda scena za kamerą? np. nie ma niczego? Edytowane 2 Październik 2012 przez ledman
pressenter Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Prawie 7h na ten render, z tyloma białymi ścianami... no ja jednak powiem, że długo, wręcz bardzo długo. Spodziewałbym się większych rewelacji. Na jakiej karcie to liczone? Sz.
Fargate Napisano 3 Październik 2012 Napisano 3 Październik 2012 (edytowane) Model Download: Klik Edytowane 3 Październik 2012 przez Fargate
plasti Napisano 3 Październik 2012 Napisano 3 Październik 2012 (edytowane) jak juz pisalem wczesniej, ze chce zrobic wieksze drzewo, tak wiec o to jest render w vray, compo i postpro w ae, dorzucam dodatkowy render z clayem dla ludzi pokroju pewnego kolegi z forum, co by nie mieli watpliwosci drzewko z iforest, dopicowane przezemnie, fotka z neta E: poprawka krawedzi pozdro Edytowane 3 Październik 2012 przez plasti
plasti Napisano 3 Październik 2012 Napisano 3 Październik 2012 (edytowane) no wlasnie po ponownym zerknieciu widze ze kora sie odcina, sproboje to wtopic E: poprawione :))) Edytowane 3 Październik 2012 przez plasti
Orangegraphics Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 Super, w jaki sposób to wtapiasz bardziej, coś w AE jakiś filtr czy co?
plasti Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 Super, w jaki sposób to wtapiasz bardziej, coś w AE jakiś filtr czy co? dzieki, za uznanie, duza ilosc pracy przypada na postpro ae, duzo warstw i zlozenie
Pawelkos Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 wydaje mi sie ze slonce masz za bardzo od lewej, powinno swiecic troche bardziej od frontu IMHO, ale poza tym to nice
plasti Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 wydaje mi sie ze slonce masz za bardzo od lewej, powinno swiecic troche bardziej od frontu IMHO, ale poza tym to nice thx, ze sloncem mozliwe, troszku jakby inny kat, ale ciezko bylo wyczuc ustawienie slonca przy takim kacie pozdro
Loki Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 (edytowane) plasti daj proszę linka do strony gdzie można takie drzewa kupić. Bo nie mogę znaleźć. edit: ah to iTrees kolekcja, tą znam, myślałem że wyszło coś nowego. shadowsexpe - dzieki. Edytowane 4 Październik 2012 przez Loki
shadowsexpe Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 Loki http://rendering.ru/ru_en/models/itrees.html
pirx Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 (edytowane) A ja coś takiego. Razem z przyjaciółmi robimy między innymi gierkę, w której będzie można sobie sporo polatać, pospadać, powysadzać i generalnie poroz... rozwalać. A to taki modelik jeden z wielu, a że oczy mi się plączą, to w przerwie od robienia texturek się pobawiłem. Miłego, i przewijajcie dalej. //coś mi się zdaje że dzisiaj już nic nie wymodeluję :D Edytowane 5 Październik 2012 przez pirx
adam_m Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 (edytowane) Wnętrze hotelowe z meblami Chairconcept. 3ds2012, Vray. Lampa stojąca i książka od Everów. Edytowane 5 Październik 2012 przez adam_m
Loki Napisano 6 Październik 2012 Napisano 6 Październik 2012 adam_m o ile drugie ujęcie jeszcze mogło by przejść to widząc pierwszy obrazek nie zabukował bym miejsca w tym hotelu. Za zimno i "sterylnie". Spróbował bym coś w postpro przynajmniej zrobić z oświetleniem żeby to nie miało takiego "biurowego" (wręcz PRLowego) wyglądu. Technicznie jest ok (choć puryści pewnie by się o jakies AA czepiali gdzieś, ale przy rozmiarze 1024px nie ma to sensu), ale brakuje ciepła. O ile dobrze myślę, to te widoki mają zachęcić potencjalnego klienta do kupienia mebli. Mnie nie zachęciły by. Dodatkowo materiał narzuty średnio wyszedł (pokombinował bym z diffuse jeszcze i reflectem tudzież anizotropią na tym). Brzydko też odbija się oświetlenie w szafie w 1 obrazku.
(8)-ball Napisano 6 Październik 2012 Napisano 6 Październik 2012 ode mnie taka zabawa z push and pull. pierwszy model "postaci"- zły grzyb :) co sądzicie? http://imageshack.us/a/img853/6632/55575207.jpg' alt='55575207.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]
adam_m Napisano 6 Październik 2012 Napisano 6 Październik 2012 Loki dzięki za komentarz. Ten hotel jest w Norwegii. I tak dokładnie wygladał na zdjęciach.
mafialt Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 Nie za bardzo wiem jak zabrać się za okno... Jakieś rady dla początkującego :D?
adam_m Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 Mafialt: okno z szybą, jeżeli renderujesz vray'em, to vray light w okna, no i background (zdjęcie, jakiś widoczek).
legomir Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 Materiał szkła i enviroment map/plane z teksturą za okno ;) Na początek to podłogę zmień
adam_m Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 Hotel norweski z meblami Chairconcept.
Sebazx6r Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 (edytowane) Taki test jeszce raz analiza fast skina. Wciaz musze popracowac nd teksturami: http://imageshack.us/photo/my-images/9/modelma.jpg/ Edytowane 7 Październik 2012 przez Sebazx6r
Miłosz3ds Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 A nad samą bryłą jeszcze pracujesz czy już nie? Łapy strasznie wielkie jakieś, głowa malutka, szyja długa i te stopy jeszcze bym ogarnął.
Sebazx6r Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 Nie nie pracuje już. Po opuszczeniu rak w dol nie wygląda tak źle. Chce go skończyć i biorę się za coś nowego. Nie ma co grzebać non stop w tym samym. Z projektu na projekt będzie lepiej. Tu wersji z opuszcoznymi dlonmi. Wszystk ozalezy tez od kamery.: (stare rendyre na) http://imageshack.us/a/img69/3068/poseingfight.png http://imageshack.us/a/img442/4373/displacementmaped.png
Miłosz3ds Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 Racja :) Dawaj dalej! Powodzenia :)
Lucek Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 Sebaxr: Przede wszystkim musisz popracować nad modelem i zrobić project zdjęć na diffuse. Jak te dwa elementy nie grają to żaden shader nie pomoże.
Sebazx6r Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 (edytowane) Model nie był robiony na podstawie dokładny zdjęć. I projekcji nie robiłem bo nie było rafki. Do tekstur. Następny postaram się zrobić☼ już rafką. Może sama głowę. Moze poprostu projekcje zrobie z jakiejś innej głowy. Lucek czemu nie wrzucasz nowych prac do podpatrzenia? Edytowane 7 Październik 2012 przez Sebazx6r
Lucek Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 Wiesz to jest tak. Twój model może ma wszystko na miejscu, ale proporcje na tyle się nie zgadzają że wygląda dziwnie. Popatrz na miednicę. A za zdjęc tex koniecznie. Nie widziałem jeszcze dobrego shadera nie ze zdjęć.
Sebazx6r Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 (edytowane) http://www.evermotion.org/news/show/33260/function.session-start To jest bez zdjec z tego co mi sie wydaje. edit: pomeczylem texture: Edytowane 8 Październik 2012 przez Sebazx6r
siter90 Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 Witam, Dzisiejsza scenka z trawą pozdrawiam,
Sebazx6r Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 looking good. czym siales? Jaki nawóz.
mafialt Napisano 9 Październik 2012 Napisano 9 Październik 2012 Na okno nie zwracać uwagi, bo odstawiłem je na później ;d. Nie wiem jaki materiał dać na krzesła, co zmieniam to nie pasuje.. Jakieś rady dla początkującego :D?
Bonifatz Napisano 9 Październik 2012 Napisano 9 Październik 2012 Racja Touch, taki szybki test to byl. Teraz nastepny :
pirx Napisano 10 Październik 2012 Napisano 10 Październik 2012 mafialt, na podłodze za duży bump i jak na mój gust odbicia przesadzone, takie łazienkowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się