Napisano 22 Wrzesień 201212 l Autor Sroka8888 : Niesamowite te trawy robisz ! Będziemy mogli liczyć na jakiś tutorial ? :)
Napisano 22 Wrzesień 201212 l Panowie, to nie jest miejsce na dywagowanie na temat kto co robi. W tym wątku wrzucamy rendery testowe i niczym dziwnym nie jest używanie cudzych modeli. Także proszę poluzować gumę. Wyczyściłem wątek z tej dyskusji. Edytowane 22 Wrzesień 201212 l przez Lucek
Napisano 27 Wrzesień 201212 l Fragment sceny nad, którą pracuję w wolnym czasie. Od razu mówię, żebym nie został zlinczowany, że nie wszystkie modele są mojego autorstwa ale materiały już moje ;)
Napisano 27 Wrzesień 201212 l eXPlosiV Poprawa mapowanie okna bo nieładnie wygląda szczególne dolna framuga a także pionowe mapowanie parapetu. Szczerze mówiąc to do tego klimatu co tu już masz bardziej by się nadawały jakieś zabrudzone szyby i nie tak intensywne światło ale to tylko imo. up dopatrzyłem się że jeszcze ci nie tak układa się tekstura na ścianie pod oknem w stosunku do tego co masz obok okna dałbyś materiałowi ściany jakiś bump albo displ ;)
Napisano 28 Wrzesień 201212 l Test displacment map. Potem bedzie nowy fast skin 10kpoly. Postac Zrigowana na FK bez kontrolek.
Napisano 29 Wrzesień 201212 l @eXPlosiV ladnie rafale, dobrze to pociagles, mnie ino te okno razi, mapping, wogole widze ze masz w portfolio rzeczy ktorymi sie nie chwaliles jeszcze :) E: hahaha nie mo to jak dostac negativ repa za zwyklego posta, hahahaha, [...] Edytowane 4 Październik 201212 l przez Adek
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Test render eksteriora ktorego zrobilem po godzinach w tym test nowych drzew.
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Trochę pusto:) Brakuje kominów i płotków, które wypełniłyby scenę nieco. Pozdr
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Mały interior robiony w Cyclesie. Render wyjściowy miał 6000x3000 px, czas to 6h 33min. Delikatny post w PS.
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Tak z ciekawości - ten czas był na CPU czy GPU? I czy masz bump mapę na fotelu? Bo widzę, że chyba z cieniowaniem coś jest nie tak (ostra krawędź na granicy powierzchni oświetlonej i zacienionej), u siebie zauważyłem ostatnio to samo i zastanawiałem się, czy to przypadkiem jak czegoś nie robię źle.
Napisano 30 Wrzesień 201212 l No takie czasy to na gpu tylko ;) Cienie na fotelu to chyba wina siatki, z bumpem na ogol nie mialem problemow.
Napisano 2 Październik 201212 l a jak świecone? jak wygląda scena za kamerą? np. nie ma niczego? Edytowane 2 Październik 201212 l przez ledman
Napisano 2 Październik 201212 l Prawie 7h na ten render, z tyloma białymi ścianami... no ja jednak powiem, że długo, wręcz bardzo długo. Spodziewałbym się większych rewelacji. Na jakiej karcie to liczone? Sz.
Napisano 3 Październik 201212 l jak juz pisalem wczesniej, ze chce zrobic wieksze drzewo, tak wiec o to jest render w vray, compo i postpro w ae, dorzucam dodatkowy render z clayem dla ludzi pokroju pewnego kolegi z forum, co by nie mieli watpliwosci drzewko z iforest, dopicowane przezemnie, fotka z neta E: poprawka krawedzi pozdro Edytowane 3 Październik 201212 l przez plasti
Napisano 3 Październik 201212 l no wlasnie po ponownym zerknieciu widze ze kora sie odcina, sproboje to wtopic E: poprawione :))) Edytowane 3 Październik 201212 l przez plasti
Napisano 4 Październik 201212 l Super, w jaki sposób to wtapiasz bardziej, coś w AE jakiś filtr czy co?
Napisano 4 Październik 201212 l Super, w jaki sposób to wtapiasz bardziej, coś w AE jakiś filtr czy co? dzieki, za uznanie, duza ilosc pracy przypada na postpro ae, duzo warstw i zlozenie
Napisano 4 Październik 201212 l wydaje mi sie ze slonce masz za bardzo od lewej, powinno swiecic troche bardziej od frontu IMHO, ale poza tym to nice
Napisano 4 Październik 201212 l wydaje mi sie ze slonce masz za bardzo od lewej, powinno swiecic troche bardziej od frontu IMHO, ale poza tym to nice thx, ze sloncem mozliwe, troszku jakby inny kat, ale ciezko bylo wyczuc ustawienie slonca przy takim kacie pozdro
Napisano 4 Październik 201212 l plasti daj proszę linka do strony gdzie można takie drzewa kupić. Bo nie mogę znaleźć. edit: ah to iTrees kolekcja, tą znam, myślałem że wyszło coś nowego. shadowsexpe - dzieki. Edytowane 4 Październik 201212 l przez Loki
Napisano 5 Październik 201212 l A ja coś takiego. Razem z przyjaciółmi robimy między innymi gierkę, w której będzie można sobie sporo polatać, pospadać, powysadzać i generalnie poroz... rozwalać. A to taki modelik jeden z wielu, a że oczy mi się plączą, to w przerwie od robienia texturek się pobawiłem. Miłego, i przewijajcie dalej. //coś mi się zdaje że dzisiaj już nic nie wymodeluję :D Edytowane 5 Październik 201212 l przez pirx
Napisano 5 Październik 201212 l Wnętrze hotelowe z meblami Chairconcept. 3ds2012, Vray. Lampa stojąca i książka od Everów. Edytowane 5 Październik 201212 l przez adam_m
Napisano 6 Październik 201212 l adam_m o ile drugie ujęcie jeszcze mogło by przejść to widząc pierwszy obrazek nie zabukował bym miejsca w tym hotelu. Za zimno i "sterylnie". Spróbował bym coś w postpro przynajmniej zrobić z oświetleniem żeby to nie miało takiego "biurowego" (wręcz PRLowego) wyglądu. Technicznie jest ok (choć puryści pewnie by się o jakies AA czepiali gdzieś, ale przy rozmiarze 1024px nie ma to sensu), ale brakuje ciepła. O ile dobrze myślę, to te widoki mają zachęcić potencjalnego klienta do kupienia mebli. Mnie nie zachęciły by. Dodatkowo materiał narzuty średnio wyszedł (pokombinował bym z diffuse jeszcze i reflectem tudzież anizotropią na tym). Brzydko też odbija się oświetlenie w szafie w 1 obrazku.
Napisano 6 Październik 201212 l ode mnie taka zabawa z push and pull. pierwszy model "postaci"- zły grzyb :) co sądzicie? http://imageshack.us/a/img853/6632/55575207.jpg' alt='55575207.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]
Napisano 6 Październik 201212 l Loki dzięki za komentarz. Ten hotel jest w Norwegii. I tak dokładnie wygladał na zdjęciach.
Napisano 7 Październik 201212 l Nie za bardzo wiem jak zabrać się za okno... Jakieś rady dla początkującego :D?
Napisano 7 Październik 201212 l Mafialt: okno z szybą, jeżeli renderujesz vray'em, to vray light w okna, no i background (zdjęcie, jakiś widoczek).
Napisano 7 Październik 201212 l Materiał szkła i enviroment map/plane z teksturą za okno ;) Na początek to podłogę zmień
Napisano 7 Październik 201212 l Taki test jeszce raz analiza fast skina. Wciaz musze popracowac nd teksturami: http://imageshack.us/photo/my-images/9/modelma.jpg/ Edytowane 7 Październik 201212 l przez Sebazx6r
Napisano 7 Październik 201212 l A nad samą bryłą jeszcze pracujesz czy już nie? Łapy strasznie wielkie jakieś, głowa malutka, szyja długa i te stopy jeszcze bym ogarnął.
Napisano 7 Październik 201212 l Nie nie pracuje już. Po opuszczeniu rak w dol nie wygląda tak źle. Chce go skończyć i biorę się za coś nowego. Nie ma co grzebać non stop w tym samym. Z projektu na projekt będzie lepiej. Tu wersji z opuszcoznymi dlonmi. Wszystk ozalezy tez od kamery.: (stare rendyre na) http://imageshack.us/a/img69/3068/poseingfight.png http://imageshack.us/a/img442/4373/displacementmaped.png
Napisano 7 Październik 201212 l Sebaxr: Przede wszystkim musisz popracować nad modelem i zrobić project zdjęć na diffuse. Jak te dwa elementy nie grają to żaden shader nie pomoże.
Napisano 7 Październik 201212 l Model nie był robiony na podstawie dokładny zdjęć. I projekcji nie robiłem bo nie było rafki. Do tekstur. Następny postaram się zrobić☼ już rafką. Może sama głowę. Moze poprostu projekcje zrobie z jakiejś innej głowy. Lucek czemu nie wrzucasz nowych prac do podpatrzenia? Edytowane 7 Październik 201212 l przez Sebazx6r
Napisano 7 Październik 201212 l Wiesz to jest tak. Twój model może ma wszystko na miejscu, ale proporcje na tyle się nie zgadzają że wygląda dziwnie. Popatrz na miednicę. A za zdjęc tex koniecznie. Nie widziałem jeszcze dobrego shadera nie ze zdjęć.
Napisano 7 Październik 201212 l http://www.evermotion.org/news/show/33260/function.session-start To jest bez zdjec z tego co mi sie wydaje. edit: pomeczylem texture: Edytowane 8 Październik 201212 l przez Sebazx6r
Napisano 9 Październik 201212 l Na okno nie zwracać uwagi, bo odstawiłem je na później ;d. Nie wiem jaki materiał dać na krzesła, co zmieniam to nie pasuje.. Jakieś rady dla początkującego :D?
Napisano 10 Październik 201212 l mafialt, na podłodze za duży bump i jak na mój gust odbicia przesadzone, takie łazienkowe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto