Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Sroka8888 : Niesamowite te trawy robisz ! Będziemy mogli liczyć na jakiś tutorial ? :)

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Panowie, to nie jest miejsce na dywagowanie na temat kto co robi. W tym wątku wrzucamy rendery testowe i niczym dziwnym nie jest używanie cudzych modeli. Także proszę poluzować gumę.

 

Wyczyściłem wątek z tej dyskusji.

Edytowane przez Lucek

Napisano

Fragment sceny nad, którą pracuję w wolnym czasie. Od razu mówię, żebym nie został zlinczowany, że nie wszystkie modele są mojego autorstwa ale materiały już moje ;)

 

Rte_04.jpg

Napisano

eXPlosiV Poprawa mapowanie okna bo nieładnie wygląda szczególne dolna framuga a także pionowe mapowanie parapetu. Szczerze mówiąc to do tego klimatu co tu już masz bardziej by się nadawały jakieś zabrudzone szyby i nie tak intensywne światło ale to tylko imo.

up

dopatrzyłem się że jeszcze ci nie tak układa się tekstura na ścianie pod oknem w stosunku do tego co masz obok okna dałbyś materiałowi ściany jakiś bump albo displ ;)

Napisano

@eXPlosiV

 

ladnie rafale, dobrze to pociagles, mnie ino te okno razi, mapping,

 

wogole widze ze masz w portfolio rzeczy ktorymi sie nie chwaliles jeszcze :)

 

E: hahaha nie mo to jak dostac negativ repa za zwyklego posta, hahahaha, [...]

Edytowane przez Adek

Napisano

Trochę pusto:) Brakuje kominów i płotków, które wypełniłyby scenę nieco.

 

Pozdr

Napisano

Mały interior robiony w Cyclesie. Render wyjściowy miał 6000x3000 px, czas to 6h 33min. Delikatny post w PS.

 

interior01.jpg

Napisano

Tak z ciekawości - ten czas był na CPU czy GPU? I czy masz bump mapę na fotelu? Bo widzę, że chyba z cieniowaniem coś jest nie tak (ostra krawędź na granicy powierzchni oświetlonej i zacienionej), u siebie zauważyłem ostatnio to samo i zastanawiałem się, czy to przypadkiem jak czegoś nie robię źle.

Napisano

No takie czasy to na gpu tylko ;) Cienie na fotelu to chyba wina siatki, z bumpem na ogol nie mialem problemow.

Napisano

a jak świecone? jak wygląda scena za kamerą? np. nie ma niczego?

Edytowane przez ledman

Napisano

Prawie 7h na ten render, z tyloma białymi ścianami... no ja jednak powiem, że długo, wręcz bardzo długo. Spodziewałbym się większych rewelacji. Na jakiej karcie to liczone?

 

Sz.

Napisano

jak juz pisalem wczesniej, ze chce zrobic wieksze drzewo, tak wiec o to jest

render w vray, compo i postpro w ae, dorzucam dodatkowy render z clayem dla ludzi pokroju pewnego kolegi z forum, co by nie mieli watpliwosci

 

drzewko z iforest, dopicowane przezemnie, fotka z neta

 

allink.jpg

 

 

 

E: poprawka krawedzi

pozdro

Edytowane przez plasti

Napisano

no wlasnie po ponownym zerknieciu widze ze kora sie odcina, sproboje to wtopic

 

E: poprawione :)))

Edytowane przez plasti

Napisano
Super, w jaki sposób to wtapiasz bardziej, coś w AE jakiś filtr czy co?

dzieki, za uznanie, duza ilosc pracy przypada na postpro ae, duzo warstw i zlozenie

Napisano
wydaje mi sie ze slonce masz za bardzo od lewej, powinno swiecic troche bardziej od frontu IMHO, ale poza tym to nice

 

thx, ze sloncem mozliwe, troszku jakby inny kat, ale ciezko bylo wyczuc ustawienie slonca przy takim kacie

 

pozdro

Napisano

plasti daj proszę linka do strony gdzie można takie drzewa kupić. Bo nie mogę znaleźć.

 

edit:

ah to iTrees kolekcja, tą znam, myślałem że wyszło coś nowego.

shadowsexpe - dzieki.

Edytowane przez Loki

Napisano

A ja coś takiego. Razem z przyjaciółmi robimy między innymi gierkę, w której będzie można sobie sporo polatać, pospadać, powysadzać i generalnie poroz... rozwalać. A to taki modelik jeden z wielu, a że oczy mi się plączą, to w przerwie od robienia texturek się pobawiłem.

aqkopia.jpg

 

 

Miłego, i przewijajcie dalej.

 

//coś mi się zdaje że dzisiaj już nic nie wymodeluję :D

aqjpg_xreppxq.jpg

Edytowane przez pirx

Napisano

Wnętrze hotelowe z meblami Chairconcept. 3ds2012, Vray. Lampa stojąca i książka od Everów.

 

56664976.jpg

 

68205439.jpg

Edytowane przez adam_m

Napisano

adam_m o ile drugie ujęcie jeszcze mogło by przejść to widząc pierwszy obrazek nie zabukował bym miejsca w tym hotelu. Za zimno i "sterylnie". Spróbował bym coś w postpro przynajmniej zrobić z oświetleniem żeby to nie miało takiego "biurowego" (wręcz PRLowego) wyglądu. Technicznie jest ok (choć puryści pewnie by się o jakies AA czepiali gdzieś, ale przy rozmiarze 1024px nie ma to sensu), ale brakuje ciepła. O ile dobrze myślę, to te widoki mają zachęcić potencjalnego klienta do kupienia mebli. Mnie nie zachęciły by. Dodatkowo materiał narzuty średnio wyszedł (pokombinował bym z diffuse jeszcze i reflectem tudzież anizotropią na tym).

 

Brzydko też odbija się oświetlenie w szafie w 1 obrazku.

Napisano

ode mnie taka zabawa z push and pull. pierwszy model "postaci"- zły grzyb :) co sądzicie?

<a href=http://imageshack.us/a/img853/6632/55575207.jpg' alt='55575207.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]

Napisano

Loki dzięki za komentarz. Ten hotel jest w Norwegii. I tak dokładnie wygladał na zdjęciach.

Napisano

vgq8gn.jpg

 

Nie za bardzo wiem jak zabrać się za okno...

Jakieś rady dla początkującego :D?

Napisano

Mafialt: okno z szybą, jeżeli renderujesz vray'em, to vray light w okna, no i background (zdjęcie, jakiś widoczek).

Napisano

Materiał szkła i enviroment map/plane z teksturą za okno ;) Na początek to podłogę zmień

Napisano

A nad samą bryłą jeszcze pracujesz czy już nie? Łapy strasznie wielkie jakieś, głowa malutka, szyja długa i te stopy jeszcze bym ogarnął.

Napisano

Nie nie pracuje już. Po opuszczeniu rak w dol nie wygląda tak źle. Chce go skończyć i biorę się za coś nowego.

Nie ma co grzebać non stop w tym samym. Z projektu na projekt będzie lepiej.

 

Tu wersji z opuszcoznymi dlonmi. Wszystk ozalezy tez od kamery.:

(stare rendyre na)

http://imageshack.us/a/img69/3068/poseingfight.png

http://imageshack.us/a/img442/4373/displacementmaped.png

Napisano

Sebaxr: Przede wszystkim musisz popracować nad modelem i zrobić project zdjęć na diffuse. Jak te dwa elementy nie grają to żaden shader nie pomoże.

Napisano

Model nie był robiony na podstawie dokładny zdjęć. I projekcji nie robiłem bo nie było rafki. Do tekstur. Następny postaram się zrobić☼ już rafką. Może sama głowę. Moze poprostu projekcje zrobie z jakiejś innej głowy.

 

Lucek czemu nie wrzucasz nowych prac do podpatrzenia?

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Wiesz to jest tak. Twój model może ma wszystko na miejscu, ale proporcje na tyle się nie zgadzają że wygląda dziwnie. Popatrz na miednicę. A za zdjęc tex koniecznie. Nie widziałem jeszcze dobrego shadera nie ze zdjęć.

Napisano

j5hxk2.jpg

 

Na okno nie zwracać uwagi, bo odstawiłem je na później ;d.

 

Nie wiem jaki materiał dać na krzesła, co zmieniam to nie pasuje..

Jakieś rady dla początkującego :D?

Napisano
mafialt, na podłodze za duży bump i jak na mój gust odbicia przesadzone, takie łazienkowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności